waarom schop je je een gat in de wc deur?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:29 schreef CarOnline het volgende:
Helemaal geen goeie morgen![]()
Ik heb zojuist een gat in de wc-deur van ons leenhuis geschopt![]()
Wat nu! Nou moet ik dat de eigenaresse opbiechten, iemand nog een smoes?
Omdat ik even helemaal stapelgek van dit k*thuis werd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
waarom schop je je een gat in de wc deur?
kun je verzekering niet even laten betalen?
Nieuwe deur kan toch wel? Het is vast van dat eierdozen karton. Die deuren zijn idd niet zo stevig.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Omdat ik even helemaal stapelgek van dit k*thuis werd.
Dus in een vlaag van ontzettende irritatie schopte ik tegen die deur maar was even vergeten dat ik mn kistjes nog aan had![]()
Mja, verzekering laten betalen en dan? Tis een deur van nephout, er komt van dat gruis uit, van dat hardboard ofzo? En er zijn 3 dezelfde deuren. Inmiddels antiek dus ik vrees dat dat ook niet zo 1 2 3 onopvallend gemaakt kan worden
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dus in een vlaag van ontzettende irritatie schopte ik tegen die deur maar was even vergeten dat ik mn kistjes nog aan had![]()
Joh, effe een prison break, zo weer voorbij.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
O grappig, ik deed dat altijd met vloeitjes, die ik dan eerst tot pap sabbelde.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:03 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Is het een groot gat?
Gaten in de muur vul ik altijd met kauwgom, is dat een optie?
Is het niet zo dat als je vloei onder je tong gooit dat je dan ontzettend bleek wordtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
O grappig, ik deed dat altijd met vloeitjes, die ik dan eerst tot pap sabbelde.
Ik zou zeggen, probeer het eensquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als je vloei onder je tong gooit dat je dan ontzettend bleek wordt
Denk dat je in de war bent met een zogenaamde papertrip.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als je vloei onder je tong gooit dat je dan ontzettend bleek wordt
Leg eens uit wat dat is? Dan heb ik vandaag weer iets geleerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met een zogenaamde papertrip.
Een in LSD gedrenkt papiertje.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leg eens uit wat dat is? Dan heb ik vandaag weer iets geleerd.
Redelijk ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:03 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Is het een groot gat?
Gaten in de muur vul ik altijd met kauwgom, is dat een optie?
Yukquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
O grappig, ik deed dat altijd met vloeitjes, die ik dan eerst tot pap sabbelde.
Ik euh, kan niet want ik euh, moet mijn haar wassen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:23 schreef CarOnline het volgende:
Maar jullie mogen beide best een dagje kauwgom komen kauwen en vloeitjes komen sabbelen zodat mijn deur er weer als nieuw uitziet![]()
Want ik kan het allemaal echt niet meer aan![]()
Hadden we alweer een meeting geplannend?
FOTOOOWquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:38 schreef Lobasca het volgende:
Nog maar een tandartsupdaatje dan?
Mijn rechterwang is helemaal opgezwollen, mijn oog zit half dicht![]()
Maar..nog steeds pijnvrij!
quote:
Mijn god, leeft hij nog. Paasvee, is dat niet iets voor de pinkstergemeente, wat is dat?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
maar ff serieus, sorry![]()
Ilona Socudera was hier vannacht, of je ook nog naar Paasvee gaat?
Dus jij kent die Ilona socuteraquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
maar ff serieus, sorry![]()
Ilona Socudera was hier vannacht, of je ook nog naar Paasvee gaat?
Jij word wel heel nat van dat cammenquote:
Nou ja zeg!!! Voor straf ga je maar googelen op Paasvee + Schagenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mijn god, leeft hij nog. Paasvee, is dat niet iets voor de pinkstergemeente, wat is dat?
Wel als ik buiten in de regen ga staanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij word wel heel nat van dat cammen
Kinkyquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel als ik buiten in de regen ga staan
Ik ga er zo in mijn latexpakje doorheenquote:
Goed excuus om te zuipen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga er zo in mijn latexpakje doorheen![]()
drama in drie bedrijven, peuken, koffie en 'chocomel' zijn op
is daar tegenwoordig een excuus voor nodig?quote:
Ik vrees een Michelinvrouwtje.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga er zo in mijn latexpakje doorheen![]()
Oh, dit is het nog niet??quote:
Morgenavond zal het wat rustiger worden, hoogtepunt rond het middaguur dacht ik. Vermoedelijk wel trainen dus.....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, dit is het nog niet??
Nog belangrijker, gaan dan voetbaltrainingen en zulks wel door?
Hey watjequote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Feest![]()
Waaide vandaag al bijna van m'n stokken af
Oh, kut.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgenavond zal het wat rustiger worden, hoogtepunt rond het middaguur dacht ik. Vermoedelijk wel trainen dus.....
Was vandaag. Wel redelijk. Ze hebben echo gemaakt en er zit zowieso geen trombose in het been. Nu deze week nog even aankijken en weer hoog blijven liggen met steunkousen en alles en dan volgende week kijken of het wat minder opgezwollen is en dan kan hij de knie eindelijk goed bekijken hoop ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey watje![]()
Hoe is het met je knie afgelopen gister? of was het vandaag....
Kracht 9, windstoten 110-120 km per uur......quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, kut.![]()
Wat wordt de windkracht? Scheelt toch weer even klikken naar buienradar.
Nah...lekker nog een weekje thuis. Niet verkeerd met dit weer....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was vandaag. Wel redelijk. Ze hebben echo gemaakt en er zit zowieso geen trombose in het been. Nu deze week nog even aankijken en weer hoog blijven liggen met steunkousen en alles en dan volgende week kijken of het wat minder opgezwollen is en dan kan hij de knie eindelijk goed bekijken hoop ik
achja, begin die bank inmiddels eigenlijk wel zat te wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah...lekker nog een weekje thuis. Niet verkeerd met dit weer....
haai noekje, 7 t/m 13,2 beaufort van 0900 uur tot rond 1300 uur.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, kut.![]()
Wat wordt de windkracht? Scheelt toch weer even klikken naar buienradar.
Lieve Willem-Jozef,quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haai noekje, 7 t/m 13,2 beaufort van 0900 uur tot rond 1300 uur.
o ja, wil je met me uit, een keer?
doehoeg!
eerst maar ff neutraal in de drukte van de stad...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Lieve Willem-Jozef,
Waarheen?
Groetjes en kusjes, Noekje
Oké, dan wacht ik nog even af.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
eerst maar ff neutraal in de drukte van de stad...![]()
dan kunnen we later altijd nog een keer picknicken in de duinen.
half april is m'n vriendinnetje op reis dus dan hoor je meer..
kus terug
deal.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké, dan wacht ik nog even af.
Je brengt me wel thuis hè?
Vind het zo lullig als mijn vriend me dan op moet halen.
Tot horens!!![]()
Ps, de duinen doe ik dus niet! Ik kan zomaar opeens gaan schudden. In de stad is top!
Schudden op het strand..laat maar!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
deal.
jawel, tuurlijk.
aah, dat had ik al aangestipt in je fobo, 10 minuten terug, noek![]()
"schudden", wat heb je dan?
Gokje: jij vindt Enschede 'onmeunig' goed?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Schudden op het strand..laat maar!
Mijn tent is top!!
Nee! Die vind ik onmeunig verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Gokje: jij vindt Enschede 'onmeunig' goed?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Feest![]()
Waaide vandaag al bijna van m'n stokken af
Altijd opassen met die bankspelers die te eager zijn, die zitten zo weer in de ziekenboegquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
achja, begin die bank inmiddels eigenlijk wel zat te worden
Als je daar 5 kilo door afvalt...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En..dus... moet ik daar wakker van liggen?
kólaah.....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee! Die vind ik onmeunig verschrikkelijk!
Ik woon er niet eens in de buurt. Een vroegere schoolvriendin wel. Die kon altijd onmeunig goed colaaa bestellen.
Nog 1 jaar internetten volhoudenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |