waarom schop je je een gat in de wc deur?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:29 schreef CarOnline het volgende:
Helemaal geen goeie morgen![]()
Ik heb zojuist een gat in de wc-deur van ons leenhuis geschopt![]()
Wat nu! Nou moet ik dat de eigenaresse opbiechten, iemand nog een smoes?
Omdat ik even helemaal stapelgek van dit k*thuis werd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
waarom schop je je een gat in de wc deur?
kun je verzekering niet even laten betalen?
Nieuwe deur kan toch wel? Het is vast van dat eierdozen karton. Die deuren zijn idd niet zo stevig.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Omdat ik even helemaal stapelgek van dit k*thuis werd.
Dus in een vlaag van ontzettende irritatie schopte ik tegen die deur maar was even vergeten dat ik mn kistjes nog aan had![]()
Mja, verzekering laten betalen en dan? Tis een deur van nephout, er komt van dat gruis uit, van dat hardboard ofzo? En er zijn 3 dezelfde deuren. Inmiddels antiek dus ik vrees dat dat ook niet zo 1 2 3 onopvallend gemaakt kan worden
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dus in een vlaag van ontzettende irritatie schopte ik tegen die deur maar was even vergeten dat ik mn kistjes nog aan had![]()
Joh, effe een prison break, zo weer voorbij.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
O grappig, ik deed dat altijd met vloeitjes, die ik dan eerst tot pap sabbelde.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:03 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Is het een groot gat?
Gaten in de muur vul ik altijd met kauwgom, is dat een optie?
Is het niet zo dat als je vloei onder je tong gooit dat je dan ontzettend bleek wordtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
O grappig, ik deed dat altijd met vloeitjes, die ik dan eerst tot pap sabbelde.
Ik zou zeggen, probeer het eensquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als je vloei onder je tong gooit dat je dan ontzettend bleek wordt
Denk dat je in de war bent met een zogenaamde papertrip.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als je vloei onder je tong gooit dat je dan ontzettend bleek wordt
Leg eens uit wat dat is? Dan heb ik vandaag weer iets geleerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met een zogenaamde papertrip.
Een in LSD gedrenkt papiertje.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leg eens uit wat dat is? Dan heb ik vandaag weer iets geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |