quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Waar is hier zo ongeveer?
*Hier* valt het ook nog wel mee. Alles kleppert al wel gezellig in huis. Heb er al hendig sjiek op staan jumpen.
Drie provincieenpunt Friesland, Groningen Drenthe...quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Waar is hier zo ongeveer?
*Hier* valt het ook nog wel mee. Alles kleppert al wel gezellig in huis. Heb er al hendig sjiek op staan jumpen.
nat nat natquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Drie provincieenpunt Friesland, Groningen Drenthe...
het regent nu alleen heeeeeel hard.En ik móet naar buiten. Dammit.
Nee maar als het je echt blij maakt dan...quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]de kans dat jouw klepperjump op youtube verschijnt, is zeker verwaarloosbaar hè? [ afbeelding ]
Ah, da's dus niet zo heel ver van *hier*.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Drie provincieenpunt Friesland, Groningen Drenthe...
het regent nu alleen heeeeeel hard.En ik móet naar buiten. Dammit.
Meid !quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:20 schreef noekje het volgende:
Heb zojuist nee gezegd tegen Unicef! Ik voel me machtig, alsof ik mijn leven weer in eigen handen heb.![]()
[..]
Ik keek er heul niet engelachtig bij andersquote:
OOw... dat was het alweer? Je moest alleen even naar de buurvrouw of zo?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik keek er heul niet engelachtig bij anders![]()
Maar Marty Pellow maakt een hoop goed....
Doe s verklappen waar *hier* is dan...quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar als het je echt blij maakt dan...
Heb zojuist nee gezegd tegen Unicef! Ik voel me machtig, alsof ik mijn leven weer in eigen handen heb.![]()
[..]
Ah, da's dus niet zo heel ver van *hier*.
Joh, het voordeel van een klein dorp, de school staat 5 minuten verderop...quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
OOw... dat was het alweer? Je moest alleen even naar de buurvrouw of zo?
Ik zag jou al in de striemende regen fietsen, zwoegend met een leeg krat bier op het stuur en een kind achterop, 10 kilometer langs de vaart naar de "buurt"super.
Goed idee! Ik kijk en dus koop wel. *spreidt armen* Zovééél kan ik kopen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Meid !![]()
Ik zou zeggen: vier het met een verwenpakket onderbroeken.
Ach gos, nu moet ik aan die essent reclame denken. Buuf in zo'n gele regencape.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
OOw... dat was het alweer? Je moest alleen even naar de buurvrouw of zo?
Ik zag jou al in de striemende regen fietsen, zwoegend met een leeg krat bier op het stuur en een kind achterop, 10 kilometer langs de vaart naar de "buurt"super.
Gaan we lekken, aanstonds drukke en vieze strontchagerijnigert?quote:
Was ik maar zo voorbereid....quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Ach gos, nu moet ik aan die essent reclame denken. Buuf in zo'n gele regencape.
Gezien de lokatie-omschrijving dacht ik aan Jonkersvaart of zo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Joh, het voordeel van een klein dorp, de school staat 5 minuten verderop...
En leve de vooruitgang, er is een super écht in de buurt...![]()
Maar hoe wist je dat van die vaart?!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Gezien de lokatie-omschrijving dacht ik aan Jonkersvaart of zo.
Het is er een in een glas water...quote:
Zeg dat wel.quote:
Ik zou ze aan het plafond doen, weet je zeker dat ze niet midden in een raam geplaatst gaan worden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:19 schreef CarOnline het volgende:
Oh en nu moet ik zometeen ons nieuwe huis in, zonder ramen om aan te geven waar we stopcontacten en weet ik wat allemaal meer moeten hebben.
ow Jasses...quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:26 schreef APK het volgende:
WHAAAAAAAAAAAA!
Zit ik net een beetje naar mijn monitor te staren komt er gewoon een muis op mijn bureau zitten om te kijken wat ik aan het doen ben.![]()
Ook helemaal niet bang, dat beest.
En niet bezuinigen op de stopcontacten, daar heb je er altijd te weinig van...quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:19 schreef CarOnline het volgende:
Nou t waait hier behoorlijk geloof ik.
Maar ik ben net wakker dus erg veel heb ik er niet van meegekregen.
Oh en nu moet ik zometeen ons nieuwe huis in, zonder ramen om aan te geven waar we stopcontacten en weet ik wat allemaal meer moeten hebben.
Denk dat ik maar een ski-pak aantrek brrr.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow Jasses...![]()
![]()
Ik ging verhuizen, ik zweer het je..
nah, of in ieder geval een val zetten. Dat wel....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |