quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is niet na je verjaardag, de 1 oktobergrens is verschoven naar 1 januari. Als je 4 bent ga je naar groep 1 en in geval van mijn zoon naar groep 0 en dan na de vakantie naar groep 1. Als je na de zomervakantie maar voor 1 januari jarig bent ben je dus een vroege leerling. Deze regeling is al sinds 1984 maar wordt nu pas goed toegepast
En ze zijn 'hard', voordat ik weer een miskoop doe.. Hoe heten die krengen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Witte bij het kruidvat! 2 voor 0.99 cent. Heb er gelijk 8 gekocht. Wel wat krassen op de houten tafel maar desalniettemin, ik ben fan!
Wonderspons! Ze zijn zacht en er hoeft maar een heel klein beetje water op.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ze zijn 'hard', voordat ik weer een miskoop doe.. Hoe heten die krengen?
Iedereen is opeens in poetsstemming na Dude's topic.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:24 schreef noekje het volgende:
Wonderspons! Ze zijn zacht en er hoeft maar een heel klein beetje water op.
Halleluja, een wonder is het. God heeft ze rechtstreeks uit de hemel in het kruidvat gedumpt.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Halleluja, een wonder is het. God heeft ze rechtstreeks uit de hemel in het kruidvat gedumpt.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iedereen is opeens in poetsstemming na Dude's topic.
Is dit ook wat voor in het Flyladytopic?!quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Is daar een topic overquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:31 schreef Lobasca het volgende:
Las ook met stijgende verbazing het Arne Jansen topic vanmorgen![]()
![]()
Nou ja, stemming is ook weer zwaar overtrokken maar mocht ik toch écht de geest krijgen dan weet ik welk middel ik in ga zetten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iedereen is opeens in poetsstemming na Dude's topic.
Geweldig is ie, hè?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:31 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Heb je dat veganisten-gedoe in KLB ook gelezen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:31 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Vanaf hier: Arne "meisjes met rode haren" Jansen pleegt zelfmoordquote:
Linkie?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:35 schreef noekje het volgende:
Heb je dat veganisten-gedoe in KLB ook gelezen?
'Geef me je adres en dan sla in je helemaal naar de kanker!'
Wat een lampie.
Daar was ik live bij, ge-wel-digquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb je dat veganisten-gedoe in KLB ook gelezen?
'Geef me je adres en dan sla in je helemaal naar de kanker!'
Wat een lampie.
doe jij ff de link voor buuf, jij post daarquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig is ie, hè?
Je doodergeren aan iets op de FP, vervolgens registeren en uit het niets in het topic in SHO volledig uit je naad gaan.
Heb ik wel zien staan, maar niet aangeklikt, nu maar ff doen danquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dierenactivisten op m'n Hyves PART 5
*tranen van wangen veegt*quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanaf hier: Arne "meisjes met rode haren" Jansen pleegt zelfmoord
Vertel!quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan te bedenken dat Arne 17 jaar geleden aan de basis stond van mijn relatie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |