Ik vond 'em wel schattig.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:31 schreef debuurvrouw het volgende:
ow Jasses...![]()
![]()
Ik ging verhuizen, ik zweer het je..
nah, of in ieder geval een val zetten. Dat wel....
Ik zou toch moeite hebben daar te werken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond 'em wel schattig.
Het is niet bij mij thuis hoor, ik werk in een oud gebouw dat verbouwd wordt.
Laatst was een uitroeingsploeg er redelijk in geslaagd om ze weg te krijgen, maar blijkbaar niet goed genoeg.
Wat dat betreft ben ik wel blij met die katten, ik ben niet bang vooor muizen maar tis wel viesquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zou toch moeite hebben daar te werken.
Kan een hoop schattig vinden, maar voor muizen ga ik een blokje om (sorry Soury) dus ook van werkplek ging ik geheid verhuizen. *ril*
Nog maar een keer de uitroeiingsploeg.
Die van ons vangen nu rattenquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik wel blij met die katten, ik ben niet bang vooor muizen maar tis wel vies
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die van ons vangen nu ratten![]()
Onze achterbuuf vond het wel een goed idee om 3 paarden, 3 schapen en een enorme hoeveelheid kippen in haar tuin te houden.![]()
Voor de goede orde, ik woon "gewoon" in een twee onder een kap woning in een woonwijk.
Zat er nu wel of niet iemand in ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:16 schreef Gert het volgende:
=== NEWSFLASH ===
Een tuinstoel hier ter plaatse is vol-le-dig omgewaaid!
=== / NEWSFLASH ===
Ik wou het niet vragen maar het ziet er niet uit iig..quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:33 schreef APK het volgende:
WTF is dit voor knutselwerk?![]()
[ afbeelding ]
Te heet gewassen?![]()
Weet je het zeker Bong ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:35 schreef BONG4002 het volgende:
Erg leuke google ads btw op deze page (omdat het ff over muizen etc. ging)
[ afbeelding ]
Zelf heb ik trouwens weleens last van zilvervisjes dus die ads zijn best wel verrekte handig!
Tis zo'n grote omschakeling van 1 -->quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis zo'n grote omschakeling van 1 -->naar A4 vullend materiaal...moet er nog even aan wennen zeg maar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stilstand heet achteruitgang te zijn dus wat dat betreft beviel de vorige toch beter..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg deze steedsquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:35 schreef BONG4002 het volgende:
Erg leuke google ads btw op deze page (omdat het ff over muizen etc. ging)
[ afbeelding ]
Zelf heb ik trouwens weleens last van zilvervisjes dus die ads zijn best wel verrekte handig!
Hier heb ik het 5 voor 6quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:50 schreef Jappie het volgende:
Maar ik ga nog ff wat doen...tis de laatste dagen weer overduidelijk [ afbeelding ] in foraland
Nooit gezien? Waar zit die ad dan precies?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg deze steeds
En ik ben niet eens mod
[ afbeelding ]
Krijg hem voornamelijk als ik in hooligans zitquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nooit gezien? Waar zit die ad dan precies?
HEY!! Beetje meer respect voor mijn msn-teken-skills jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:33 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Te heet gewassen?![]()
Ik heb t ff aangewezen waar ze mijn stopcontacten moeten plaatsenquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou ze aan het plafond doen, weet je zeker dat ze niet midden in een raam geplaatst gaan worden.
Wat heb jij een bekrompen visie op kunst zeg.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:33 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Te heet gewassen?![]()
OMG!! NEE!! DAT KAN NIET WAAR ZIJN!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:16 schreef Gert het volgende:
=== NEWSFLASH ===
Een tuinstoel hier ter plaatse is vol-le-dig omgewaaid!
=== / NEWSFLASH ===
HAHAHA!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat heb jij een bekrompen visie op kunst zeg.![]()
Deze is van dezelfde artieste, en hangt nu boven mijn buro.![]()
[ afbeelding ]
Leuk hè, de omgangsvormen zijn toch nét een tikkie anders dan hier.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb t ff aangewezen waar ze mijn stopcontacten moeten plaatsen![]()
Leuk dit, ik voel me al Duits
Aardig, maar het mist toch net die intense diepzinnige dubbelheid van een echte Peter6000.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:01 schreef Gert het volgende:
Wat heb jij een bekrompen visie op kunst zeg.![]()
Deze is van dezelfde artieste, en hangt nu boven mijn buro.![]()
[ afbeelding ]
Gegen die wand!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk hè, de omgangsvormen zijn toch nét een tikkie anders dan hier.
Dit iis voor Duitsers "beleefd" toch?
Steckdose SOFORT an die Mauer, SCHNELL SCHNELL !!! [ afbeelding ]
Ik ben nog maar een beginner, heb het nog maar sinds zondag!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Aardig, maar het mist toch net die intense diepzinnige dubbelheid van een echte Peter6000.
Geben sie die tages job nicht auf.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:10 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben nog maar een beginner, heb het nog maar sinds zondag!
Laat je niet zo snel naar beneden praten joh.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een beginner, heb het nog maar sinds zondag!
quote:
Had ik al gezegd dat ik van je hou?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat je niet zo snel naar beneden praten joh.
Er waait dankzij jou een frisse wind in schilderijenland.
De aandoenlijke quasi-ironie in felle contrasterende kleuren van Peter, is passé. De MSN-art van Caro daarentegen, wordt ongelooflijk hot en ik ben jouw fan van het eerste uur en een trotse trendsetter.
ja das wel een beetje veel!quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die van ons vangen nu ratten![]()
Onze achterbuuf vond het wel een goed idee om 3 paarden, 3 schapen en een enorme hoeveelheid kippen in haar tuin te houden.![]()
Voor de goede orde, ik woon "gewoon" in een twee onder een kap woning in een woonwijk.
Een geit vreet alles op hoor, zelfs je kleren als je even niet oplet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:27 schreef CarOnline het volgende:
ja das wel een beetje veel!
ik wil graag een geit en kippen
Zondebokquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:35 schreef APK het volgende:
[..]
Een geit vreet alles op hoor, zelfs je kleren als je even niet oplet.
Wij hadden vroeger een bok en de buurman kwam 'em lenen om zijn geit te dekken, een half uurtje later kregen we 'em terug omdat hij zo stonk.
Oh hmm.. das minder. Ik hou geen dieren meer over! Ik wilde ook een witte eend maar die schijten alles onder.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:35 schreef APK het volgende:
[..]
Een geit vreet alles op hoor, zelfs je kleren als je even niet oplet.
Wij hadden vroeger een bok en de buurman kwam 'em lenen om zijn geit te dekken, een half uurtje later kregen we 'em terug omdat hij zo stonk.
En geiten mékkeren de hele dag. tot het punt dat je ze in een kebab wenst.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh hmm.. das minder. Ik hou geen dieren meer over! Ik wilde ook een witte eend maar die schijten alles onder.
Kippen maken herrie en een geit vreet alles op![]()
Maar t lijkt me zo leuk om te zeggen: 'Jongens ik doe even mn regenlaarzen aan want ik moet even de geit verpinnen!'
Niet dat je daar regenlaarzen voor nodig hebt maar ik heb hele leuke gezien en die kan ik dan kopen zeg maar.
Met een réden. Want dan kan ik het zeggen. En dan klopt het ook nog!![]()
Hàngbuikzwijnjes!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En geiten mékkeren de hele dag. tot het punt dat je ze in een kebab wenst.![]()
wij hadden vroeger ook geiten thuis, en een bok. En paarden en schapen en koeien en een varkendie lola heette
Had ik nu de ruimte nam ik hangbuikzwijntjes...![]()
Neem een lokeend, een wipkip en een tikgeitquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh hmm.. das minder. Ik hou geen dieren meer over! Ik wilde ook een witte eend maar die schijten alles onder.
Kippen maken herrie en een geit vreet alles op![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Neem een lokeend, een wipkip en een tikgeit
Ach ik zit maar wat te geitenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Beste idee ever! Je bent de beste!
Ik schijt veel liever de boel onderquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als je mn kleren maar niet opvreet
Heeft volgens mij iets met sex te makenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:43 schreef Lobasca het volgende:
Wat is een geitenoog ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |