Bedankt dat je het even uitlegtquote:Op maandag 10 maart 2008 22:07 schreef lynda het volgende:
Geeeeeeeel! dat is pm hehe
Nope. Te laat.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik doe weer mee? kan dat nog?
Grote kans dat jij nu mafia bentquote:Op maandag 10 maart 2008 22:14 schreef -SG- het volgende:
Ik vertrouw er gewoon op dat Harajuku dorpeling is en ga haar weer PMen voor de eerste keer sinds het eerste deel [afbeelding]. En als jij Maffia blijkt te zijn he!
... [afbeelding]
You know the drillquote:Op maandag 10 maart 2008 22:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ohja krijgen we dat verhaal [afbeelding].
Halverwege vorige ronde alquote:Op maandag 10 maart 2008 22:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik stel me ook verkiesbaar. [afbeelding]
Edit: Harajuku. is in ieder geval geen mafia, want ze heeft haar signature weer teruggezet. [afbeelding]
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
Artanis1 was het er niet mee eens dat ik me terugtrok. Ik heb dus een rol gekregen. En ik stem op... -SG-, omdat ik je in het vorige potje probeerde te redden van de maffia, maar de dag erna gelyncht werd door het dorp
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:32 schreef lynda het volgende:
Wil je er zo graag uit sg?
Mafia verspreekt zich weer is.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:35 schreef lynda het volgende:
[..]
dat moest burgemeester zijntis al laat als je om 5 uur je bed uitgeschopt werd
Jij hebt al een naamtopic en volgens mij was je vorige ronde don C. dus...quote:Op maandag 10 maart 2008 22:35 schreef Harajuku. het volgende:
Mag ik nu eindelijk eens burgemeester worden?
Ik lever mijn naamtopic daar graag voor in, hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 22:37 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jij hebt al een naamtopic en volgens mij was je vorige ronde don C. dus...
Ik vat jou echt niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat moest per pm sukkel.. nu verraad je jezelf ook nog
* -SG- slaps Harajuku around whit a big tuna.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:43 schreef Harajuku. het volgende:
Lets play nice children
Dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
als SG zn haat tegen mij kan vergeten ...
?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef tha_one het volgende:
Ik stem op ### harajuku als eerste burger.
Dan druk je op F5quote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dan?
Maar dat zei ik in het vorige topic toch al.
Ohja en het gaat niet zozeer om haat...
Ik héb tieten. En bier. Wunderbar!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Geef mijn eens een stem. Ik beloof tieten en bier.
Oh vandaar!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef tha_one het volgende:
Oja? we willen eerst de kwaliteit van de tieten én het bier kunnen beoordelen.. soort van proef-sample dus.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
meester?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef tha_one het volgende:
Deal!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oja? we willen eerst de kwaliteit van de tieten én het bier kunnen beoordelen.. soort van proef-sample dus.
Oja, als we het over bier hebben, hebben we het over Grolsch Bavaria natuurlijk.
OK? Mooi. Dan is dat bij dezen afgesproken
Pfff, ik praat niet tegen mensen met zo'n wansmaakquote:
Ga dan meteen voor guinessquote:Op maandag 10 maart 2008 22:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pfff, ik praat niet tegen mensen met zo'n wansmaak![]()
Bavaria![]()
Grolsch![]()
En waar blijven die tieten?
Pfff, ik praat niet tegen mensen met zo'n wansmaakquote:
Mwah, ik vind die tieten ook maar matig, hiermee gaat ie 't burgemeesterschap niet binnenslepen..quote:Op maandag 10 maart 2008 22:49 schreef Rakkatje het volgende:
[..]
Tieten![]()
Maar wat is dat nou weer voor n bier
Er zitten iig handen voor, nooit goequote:Op maandag 10 maart 2008 22:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pfff, ik praat niet tegen mensen met zo'n wansmaak![]()
Bavaria![]()
Grolsch![]()
En waar blijven die tieten?![]()
[..]
Mwah, ik vind die tieten ook maar matig, hiermee gaat ie 't burgemeesterschap niet binnenslepen..
Hup post jou tieten dan.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht tieten, ik zie peren tho
Ik ben een vrouw MET tieten enquote:Op maandag 10 maart 2008 22:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wist niet hoe je dat moest noemen bij een vrouw, weet niet of ik haar een burgemeesteres mocht noemenquote:
Je kopieert mijn line, krengquote:Op maandag 10 maart 2008 22:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw MET tieten en [afbeelding] bier.. Kom maar met een beter voorstel [afbeelding]
Eindelijk, justice! Mijn eerste stem, ik moet een traantje wegpinken.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:55 schreef tha_one het volgende:
[..]
Wist niet hoe je dat moest noemen bij een vrouw, weet niet of ik haar een burgemeesteres mocht noemen [afbeelding]
JUISTquote:Op maandag 10 maart 2008 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
DORPSGEK ENZO DOEN NOG STEEDS NIET MEE, TOCH? EVENALS DORPSOUDSTE NOG STEEDS NIET MEE DOET, TOCH?
Een geile kikkerquote:Op maandag 10 maart 2008 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, dit is een voorproefje hè. Meer nadat ik verkozen ben uiteraard.
Vote SuperHarregarre:
Together, We CAN!
Zeur niet bitchquote:
Mooi zo'n kikkert.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, dit is een voorproefje hè. Meer nadat ik verkozen ben uiteraard.
Vote SuperHarregarre:
Together, We CAN!
Ik stemde op jou, jij stemt maar op mijquote:Op maandag 10 maart 2008 23:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Zeur niet bitch [afbeelding]
##Vote -SG-
Bewijs jezelf maar!
Ik ben er morgenvroeg alleen nog en anders pas weer NA 20.30.. dus hoop dat de stemronde even snel afgerond is
stopt SHG ermee dan.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:02 schreef Artanis1 het volgende:
Ik moet weer hints gaan verzinnen. :/
Vage hintsquote:Op maandag 10 maart 2008 23:02 schreef Artanis1 het volgende:
Ik moet weer hints gaan verzinnen. :/
Als ik geen burgermeester wordt maak ik gewoon helemaal geen hints voor jullie!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik geen burgemeester word maak ik wel hints voor de volgende ronde, moeilijke!
Thank godquote:Op maandag 10 maart 2008 23:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als ik geen burgermeester wordt maak ik gewoon helemaal geen hints voor jullie!
Oké even samenvattend:quote:Op maandag 10 maart 2008 23:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als ik geen burgermeester wordt maak ik gewoon helemaal geen hints voor jullie!
Begrijpend lezen blijft moeilijkquote:Op maandag 10 maart 2008 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oké even samenvattend:
Als burgemeester ga je niets doen
Als niet-burgemeester ga je niets doen
Is iig duidelijk
Hij doet 't telkens een tijdje.quote:
Kijk eens aan, de eerste die rationeel denkt is een vrouwquote:Op maandag 10 maart 2008 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
##vote: Harajaku.
Ookal is die bitch verantwoordelijk voor mijn dood geweest [afbeelding] Ik ben voor tieten aan de top! [afbeelding] Emancipatie aan de vrouwen [afbeelding]
Als je me maar laat leven, volgende keren!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kijk eens aan, de eerste die rationeel denkt is een vrouw
Ik bewaarde je al voor t eind!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als je me maar laat leven, volgende keren! [afbeelding]
Zou ik ook zeggen!quote:
Volgens mij was jij bij de keer dat we gewoon iemand kozenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen!
Waarom moest ik überhaupt sterven? [afbeelding]
flaaauwquote:Op maandag 10 maart 2008 23:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij was jij bij de keer dat we gewoon iemand kozen
Zodat het dorp weer unite en niet zoals vorige rondes weer alles verneukt omdat geen teamwork?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waarom zouden we jou moeten pm'en?
Alsof je stiekem een eikel bent en dat probeert te verbergenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, ho eens. Hier foto's van halfnaakte mannen posten is mijn eer te na. Ik beloof jullie dat jullie niet achter het aanrecht hoeven. Hoe klinkt dat?
Net zo als jij en Puntenslijpselquote:Op maandag 10 maart 2008 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
Isdatzo en SG die ineens op elkaar stemmen is ook erg verdacht trouwens.
Wij hebben hier niet de hele tijd op elkaar lopen kankeren, jullie overduidelijk welquote:
We hadden 't vorige ronde al bijgelegd hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij hebben hier niet de hele tijd op elkaar lopen kankeren, jullie overduidelijk welEn je schiet ook lekker in de verdediging
Fine, fine.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
We hadden 't vorige ronde al bijgelegd hoor [afbeelding]
En mag ik je op de PI wijzen? [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou als je het nou niet weet
Eendracht maakt macht!
PSV Eindhoven!
Je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Harajaku stemt toch niet op mij? Ik wel op haar
Nah, dit is gewoon een beetje loos wat roepenquote:
Maar nu heb je mijquote:Op maandag 10 maart 2008 23:31 schreef tha_one het volgende:
Het ergste vind ik nog wel dat ik al alle rondes mee doe en nog geen 1 X gewonnen heb. [afbeelding]
Komen erna, voorkomt dat iemand nachtwaker en burgemeesteres word.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
Hey TSje, komen de speciale rollen nu weer na de burgemeester of zijn ze al verteld?
Ik vind het niet erg om beide te zijn thoquote:Op maandag 10 maart 2008 23:34 schreef tha_one het volgende:
[..]
Komen erna, voorkomt dat iemand nachtwaker en burgemeesteres word. [afbeelding]
Waarom moet dat voorkomen worden?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:34 schreef tha_one het volgende:
[..]
Komen erna, voorkomt dat iemand nachtwaker en burgemeesteres word.
Wat is de bedoeling van de dorpsgek?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Waarom moet dat voorkomen worden?
Bodyguard en burgemeester lijken me logischerEn wanneer gaan we de speciale rollen verdelen toevoegen, zoals dorpsgek?
Weet ik niet meer. Maar het klinkt zo tof, dat ik het wel wil zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 23:43 schreef tha_one het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van de dorpsgek?
Die moet ervoor zorgen door het dorp afgemaakt te worden oid toch? Zoietsquote:Op maandag 10 maart 2008 23:43 schreef tha_one het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van de dorpsgek?
quote:Dorpsidioot - Je bent een beetje gek, maar je geniet van aandacht. Je wil in één big bang dood gaan. Je wint als je jezelf gelynched krijgt (let op: je wint niet als je door de mafia doodgemaakt wordt). Indien de dorpsidioot gelynched wordt, heeft het dorp de dag erna geen lynch.
Zombie - Je wraakgevoelens zijn altijd al hoog geweest, maar het blijkt dat ze zó hoog zijn dat je zelfs na je dood nog wraak wilt nemen. Wanneer je gekilled wordt, mag je de dag erna één iemand naar keuze doodmaken als je dat zou willen. De doodsoorzaak van jezelf maakt niet uit.
vind zoiezo dat je weerwolven en maffia gescheiden moet houden, het maakt niets uit dat je ook eens gewone burger bent.quote:
Ik snap niet veel van deze postquote:Op maandag 10 maart 2008 23:47 schreef tha_one het volgende:
[..]
vind zoiezo dat je weerwolven en maffia gescheiden moet houden, het maakt niets uit dat je ook eens gewone burger bent. [afbeelding]
Je bent in ieder geval geen toiletrol want die zit de hele tijd met z'n neus in de schijt, dus dat is niet "met plezier".quote:Op maandag 10 maart 2008 23:33 schreef Rakkatje het volgende:
Nog niemand mijn hint ontrafeld?
Kan je nagaanquote:Op maandag 10 maart 2008 23:53 schreef tha_one het volgende:
[..]
hij is toch niet zo bijzonder, heb nog niets gedronken in ieder geval
Kusjekroelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:06 schreef GasTurbine het volgende:
Voor burgemeester stemmen?
Ik stem Hara
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:12 schreef Harajuku. het volgende:
MaJooo stem op mij
Eh, voor zover ik weet waren dat Sheep en B.ertha en had MaJo er niets mee te makenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:18 schreef Harajuku. het volgende:![]()
![]()
SG 4; Tinkepink, Rakkatje, isdatzo, lynda
Harajuku. 4; tha_one, Puntenslijpsel, GasTurbine, MaJo
Superharregarre 1: Hawaii_Tim
Je mag je verloofde ook overhalen, hoor
MaJo en Skippy!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, voor zover ik weet waren dat Sheep en B.ertha en had MaJo er niets mee te maken
Ze bedoelt mijn verloofde, skippybalquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, voor zover ik weet waren dat Sheep en B.ertha en had MaJo er niets mee te maken
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Loop ik weer es achter?
Echtquote:
'k Zou het niet pikkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt
lekker moeite doet ie voor me dan, hoor nooit iets
Neequote:
Gelukkig ben je nog niet getrouwd. Zou kut zijn als je er daarna achterkwam, dumpen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
NeeWij vrouwen willen ook wel eens aandacht
![]()
De vorige ronde haalden we daar volgens mij ballentent e.d. uit, maar ik kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:00 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij staat daar nooit een hint in?
Na de burgemeester stemmen denk ik, dagpost 1quote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:03 schreef Thieske het volgende:
[..]
De vorige ronde haalden we daar volgens mij ballentent e.d. uit, maar ik kan het mis hebben.
En daar zat volgens mij ook die hint in van onze voorletters als maffia bij elkaar, of was dat pas na de kills?
Zie laatste zin, toen waren er dus al eerder aanwijzingen. Niet dat 't toen geholpen heeft, maargoed, nu is h et echt een loterij... gee idee hoe ik een maffialid zou moeten herkennen nu...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:42 schreef Artanis1 het volgende:
[ afbeelding ]
[Tekst gemaakt door SuperHarreGarre, plaatje door Wouser]
Het was een zonnige dag in Fok!town. Vogeltjes fladderden vrolijk in het rond en zongen hun bekende wijsjes. SuperHarregarre en Artanis1 liepen langs de dorpsstraat richting het stadhuis om daar het belangrijke nieuws te overhandigen. D66 had de verkiezingen gewonnen waardoor de gekozen burgemeester werd heringevoerd. Gewapend met verzegelde brief stapten beide heren het bordes van het stadhuis op. Artanis1 klopte enkele malen op de vergrendelde deuren van het stadhuis. “Wat is hier aan de hand,” vroeg SuperHarregarre en benauwd keek hij om zich heen. Alle mensen hadden ramen en deuren gesloten en gordijnen gesloten. “Volgens mij is de burgemeester er…” Artanis1 kon zijn zin amper afmaken; een mes had hem getroffen in de hals. SuperHarregarre zette het op een lopen maar kon niet voorkomen dat ook hij op gruwelijke wijze werd afgeslacht.
In bloed stond op de muren van het stadhuis de volgende zin:
“Hier zwaaien wij nu met de scepter! Wij heersen vanaf nu over alle bars, cafés, ballententen en hotels!”
[GeenAanwijzingenZone]
Het is tijd om een nieuwe burgemeester te kiezen! Stemt allen!
Ik mag niet op mezelf stemmen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:12 schreef Harajuku. het volgende:
Je hoeft geen mafia te herkennen, je kunt nu een dorp gaan herkennen en daar op stemmen
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:04 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen mijn beste dorpelingen en mafiamensjes
Ik stem nog voor
##vote Harajuku
want de rest ken ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Harajuku. op 11-03-2008 11:23:06 ]I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:
Hij is gewoon gruwelijk irritant..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]! Mijn ava is leuk omdat iedereen hem haat
Daar ga ik nachten wakker van liggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij is gewoon gruwelijk irritant.. [afbeelding]
ik denk dat ik mn browser jouw UI laat blokkeren [afbeelding]
## vote Haraquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:59 schreef Harajuku. het volgende:
Even met moeite wakker voor een pil, zo weer verder slapenMorning
[..]
![]()
Word ik dan eindelijk eens burgemeester?
![]()
Dankje![]()
Harajuku. 6; tha_one, Puntenslijpsel, GasTurbine, MaJo, B.ertha, PP
Superharregarre 2: Hawaii_Tim, Thieske
Was jij trouwens bekend met het spel? Ja toch?
Als je hem al een paar keer hebt gewonnen hebben we toch geen verandering nodig?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:34 schreef -SG- het volgende:
Stem op mij! Ik ga het waar maken! Na een aantal keren dat de maffia achter elkaar gewonnen hebben ga ik er verandering in brengen! Stem op mij!
Begrijpend lezenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:42 schreef Rakkatje het volgende:
[..]
Als je hem al een paar keer hebt gewonnen hebben we toch geen verandering nodig?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:12 schreef tha_one het volgende:
Om dit nog eens mee te maken, degenen die andere ronden door niemand vertrouwd worden strijden om het burgemeestersambt.
En jij bent ineens veel vaker aanwezig dan vorige rondes, wat zegt datquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:12 schreef tha_one het volgende:
Om dit nog eens mee te maken, degenen die andere ronden door niemand vertrouwd worden strijden om het burgemeestersambt. [afbeelding]
Dat hij ontslagen is bij zijn werk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En jij bent ineens veel vaker aanwezig dan vorige rondes, wat zegt dat
Als je terugkijkt zul je zien dat ik wel actief ben als ik nog in het spel zit. heb alleen in het vorige topic niet gereageerd omdat ik weinig tijd heb in het weekend en ik al gezien had dat ik dood was.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En jij bent ineens veel vaker aanwezig dan vorige rondes, wat zegt dat
Relax dude, ik grap maarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:10 schreef tha_one het volgende:
[..]
Als je terugkijkt zul je zien dat ik wel actief ben als ik nog in het spel zit. heb alleen in het vorige topic niet gereageerd omdat ik weinig tijd heb in het weekend en ik al gezien had dat ik dood was.
Wil ook wel eens bij het winnende team horen, dus ga nu een poging doen om de mafia te ontmaskeren.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:20 schreef Supersheep het volgende:
## vote Harakirijuku
En ik dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:34 schreef -SG- het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid Weer geen burgermeester.
[afbeelding]
Koekjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
Harajuku. 7; tha_one, Puntenslijpsel, GasTurbine, MaJo, B.ertha, PP, Sheep
Superharregarre 2: Hawaii_Tim, Thieske
13/18Koekjes voor mijn stemmers
Kinderen eerst.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:57 schreef Harajuku. het volgende:
[...]
En ik dan?Ladies first, remember?
Ik eet nooit koekjes ed, maar als ik t eens doe is t chocolate chipquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:37 schreef Artanis1 het volgende:
[ afbeelding ]
De oude burgemeester was een tijdje terug doodgeschoten. Nadat het dorp hem begraven had, besloten ze dat er snel een nieuwe moest komen. Harajuku. werd gekozen als de nieuwe leidster van het dorp!
Nu wordt het tijd voor de speciale rollen-lottomachine.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
Kan ik nu nog wel nachtwaker ofzo worden?
EN BEDANKT IEDEREEN![]()
![]()
![]()
Dankje, maar geen koekjes voor jouquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:49 schreef -SG- het volgende:
Iedergeval gefeliciteerd.
Harajuku. 7; tha_one, Puntenslijpsel, GasTurbine, MaJo, B.ertha, PP, Sheepquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:08 schreef Rakkatje het volgende:
Gefeliciteerd Hara:D
Mag ik een koekje? [afbeelding]
Ja, lekker backstabben van jou ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:04 schreef lynda het volgende:
Bitch als burgejuf/burgemeesteres.. neeeeeeeeeeee [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb net vrige delen ook gekeken, en die eerste hint post hoort idd voor de verkiezing. Dus graag nog even hints voor ik iemand lynchquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:19 schreef lynda het volgende:
Ik ben nu ook even helemaal de weg kwijt of het nu dag of nacht is enzo [afbeelding]
De hints mis ik ook nog.. Vooral in de eerste post..
Type dan gewoon de hint maarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:28 schreef Artanis1 het volgende:
<-lui
Inderdaad. Ik zat er zelf ook al aan te denken. Zijn er verder nog flitsende users?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:02 schreef GasTurbine het volgende:
Harajuku's avatar flitst elke keer van afbeelding naar afbeelding.
Omg, vergezocht, net als die van gasturbine trouwens, is overduidelijk een worteltquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik bedenk me net dat rakkatje ook wel in aanmerking kan komen. Usernaam lijkt op raketje net zoals de wortel van gasturbine op een raket lijkt.
Niets persoonlijks hoor!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
Fine, als jullie weer mij gelijk verdacht willen maken, by all means. Maar ik lynch mezelf niet dus ga even door met clues kijken svp.
Het is zijn eigen niet, ja!, dit is slechts omdat de account rakka al bezet wasquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:07 schreef lynda het volgende:
Rakkatje hapt zo lekker op dr eigen hint..
Nee maar zoals ik al zeg, ik lynch mezelf niet dus kunnen we beter nog even verder kijken naar de clues.quote:
Nee, dat was gewoon een opmerking. Er zijn twee personen gestorven; de boodschap(st)(p)er en ik. Ik ben niet twee keer gestorven.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dit de hint? Die snap ik niet geloof ik.
Die is ook goed ja. En dan blijft de vraag staan waarom Artanis1 een boodschapper m/v laat sterven, terwijl dat eigenlijk niet nodig is. En daarbij ook nog de nadruk leggen op het feit dat het zowel een man als een vrouw kan zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
Signature: When you wish upon a falling star, your dreams can come true. Unless it's really a meteor hurtling to the Earth which will destroy all life. Then you're pretty much hosed no matter what you wish for. Unless it's death by meteorite.
Hawaii Tim
Ik zie vallende sterren ed meestal als flitsen.
En ik ga weer even verder kijken
Het is meer dat BS "heen en weer flitst".quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
En ik zie trouwens geen flits in mijn ava nu we het er toch over hebben. Ik ben ook bereid screenshots te maken om het te bewijzen, in hoeverre dat mogelijk is natuurlijk.
Ik denk dat het raam en te pletter vallen ook wel een hint kan zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die is ook goed ja. En dan blijft de vraag staan waarom Artanis1 een boodschapper m/v laat sterven, terwijl dat eigenlijk niet nodig is. En daarbij ook nog de nadruk leggen op het feit dat het zowel een man als een vrouw kan zijn
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat het raam en te pletter vallen ook wel een hint kan zijn.
Die is wel heel ver gezochtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
Een gasturbine is een apparaat waarin een aantal energieomzettingen plaatsvinden. Deze energieomzettingen dienen om chemische energie (brandstof) om te zetten in een andere vorm van energie die gebruikt kan worden, zoals kinetische energie (beweging), warmte of (indirect) elektriciteit. Gasturbines worden ook gebruikt als vliegtuigmotor/straalmotor.
Kan ook wel voor wat flitsen zorgen
Nee, vind ik niet. Ik zat op dezelfe tour, maar had geen zin om het helemaal uit te typenquote:
Vind hem juist heel dichtbij, username.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die is wel heel ver gezocht [afbeelding]
Waarom? De sig + woonplaats vind ik beide wel flitsend eigenlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk níet dat de hint op HT slaat.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik ben bijna klaargekomen.
Koekje erbij?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:44 schreef -skippybal- het volgende:
Zooo, ik ben ook eindelijk thuis na alle kutnoeps, betwetertjes en doodverwensers vandaag
En ben ik heel erg scheel als ik nergens de hints zie?
Waarom mag de burgemeester nu eigenlijk iemand lynchen zonder stemming? Staat niet in de OPquote:Burgemeester - De burgemeester wordt aan het begin van het spel uitgekozen. Hij is de leider van het dorp. Zijn krachten zijn: Een grotere vote count (hij heeft 2 stemmen ipv. 1), kan één dag besluiten om een double lynch uit te voeren, en kan s'nachts niet vermoord worden door mafia zo lang er bodyguards leven. De burgemeester krijgt te weten wie de bodyguards zijn. Er is maar 1 burgemeester, en hij wordt niet herverkozen.
Bier en salmiakdropjes atmquote:
Bende aan het zweten?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarom mag de burgemeester nu eigenlijk iemand lynchen zonder stemming? Staat niet in de OP
Harajuku. is een soort van (Pol) Pot. Die heeft geen stemming nodig om te zuiveren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarom mag de burgemeester nu eigenlijk iemand lynchen zonder stemming? Staat niet in de OP
Nee, nieuw en nog onwetendquote:
Na de verkiezing mag de burgemeester iemand lynchen. Is elke ronde zo geweestquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, nieuw en nog onwetend [afbeelding]
Nachtwaker
Rechercheur
Velddoctor
snap ik ook niet helemaal, maar dat vraag ik dan wel [afbeelding]
Vet, dat wil ik de volgende rondequote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Harajuku. is een soort van (Pol) Pot. Die heeft geen stemming nodig om te zuiveren.
The new one. Hebbie nog geen ontgroening gehadquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, nieuw en nog onwetend
Nachtwaker
Rechercheur
Velddoctor
snap ik ook niet helemaal, maar dat vraag ik dan wel
Wanneer weten we wat hij was?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:48 schreef Harajuku. het volgende:
Iemand die claimed rechercheur te zijn heeft een vraag gesteld waaruit blijkt dat er 50% kans is dat Hawaii_Tim mafia is.
Dat + de clues die ik vond brengen mij tot de volgende mededeling![]()
Ik verklaar hierbij dat Hawaii Tim gelynched zal worden.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:52 schreef Artanis1 het volgende:
[ afbeelding ]
De nacht brak aan, en vandaag zou de nieuwgekozen burgemeester beslissen wie er gelynched zou worden. Harajuku. besloot dat Hawaii_Tim het slachtoffer zou worden, op aangeven van wie hij dacht dat de rechercheur was. Hawaii_Tim (Mafia) stierf niet veel later aan de galg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |