JUISTquote:Op maandag 10 maart 2008 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
DORPSGEK ENZO DOEN NOG STEEDS NIET MEE, TOCH? EVENALS DORPSOUDSTE NOG STEEDS NIET MEE DOET, TOCH?
Een geile kikkerquote:Op maandag 10 maart 2008 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, dit is een voorproefje hè. Meer nadat ik verkozen ben uiteraard.
Vote SuperHarregarre:
Together, We CAN!
Zeur niet bitchquote:
Mooi zo'n kikkert.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, dit is een voorproefje hè. Meer nadat ik verkozen ben uiteraard.
Vote SuperHarregarre:
Together, We CAN!
Ik stemde op jou, jij stemt maar op mijquote:Op maandag 10 maart 2008 23:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Zeur niet bitch [afbeelding]
##Vote -SG-
Bewijs jezelf maar!
Ik ben er morgenvroeg alleen nog en anders pas weer NA 20.30.. dus hoop dat de stemronde even snel afgerond is
stopt SHG ermee dan.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:02 schreef Artanis1 het volgende:
Ik moet weer hints gaan verzinnen. :/
Vage hintsquote:Op maandag 10 maart 2008 23:02 schreef Artanis1 het volgende:
Ik moet weer hints gaan verzinnen. :/
Als ik geen burgermeester wordt maak ik gewoon helemaal geen hints voor jullie!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik geen burgemeester word maak ik wel hints voor de volgende ronde, moeilijke!
Thank godquote:Op maandag 10 maart 2008 23:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als ik geen burgermeester wordt maak ik gewoon helemaal geen hints voor jullie!
Oké even samenvattend:quote:Op maandag 10 maart 2008 23:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als ik geen burgermeester wordt maak ik gewoon helemaal geen hints voor jullie!
Begrijpend lezen blijft moeilijkquote:Op maandag 10 maart 2008 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oké even samenvattend:
Als burgemeester ga je niets doen
Als niet-burgemeester ga je niets doen
Is iig duidelijk
Hij doet 't telkens een tijdje.quote:
Kijk eens aan, de eerste die rationeel denkt is een vrouwquote:Op maandag 10 maart 2008 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
##vote: Harajaku.
Ookal is die bitch verantwoordelijk voor mijn dood geweest [afbeelding] Ik ben voor tieten aan de top! [afbeelding] Emancipatie aan de vrouwen [afbeelding]
Als je me maar laat leven, volgende keren!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kijk eens aan, de eerste die rationeel denkt is een vrouw
Ik bewaarde je al voor t eind!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als je me maar laat leven, volgende keren! [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |