Dan druk je op F5quote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dan?
Maar dat zei ik in het vorige topic toch al.
Ohja en het gaat niet zozeer om haat...
Ik héb tieten. En bier. Wunderbar!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Geef mijn eens een stem. Ik beloof tieten en bier.
Oh vandaar!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef tha_one het volgende:
Ik stem op ### harajuku als eerste burger.
Oja? we willen eerst de kwaliteit van de tieten én het bier kunnen beoordelen.. soort van proef-sample dus.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
meester?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef tha_one het volgende:
Ik stem op ### harajuku als eerste burger.
Deal!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oja? we willen eerst de kwaliteit van de tieten én het bier kunnen beoordelen.. soort van proef-sample dus.
Oja, als we het over bier hebben, hebben we het over Grolsch Bavaria natuurlijk.
OK? Mooi. Dan is dat bij dezen afgesproken
Pfff, ik praat niet tegen mensen met zo'n wansmaakquote:
Ga dan meteen voor guinessquote:Op maandag 10 maart 2008 22:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pfff, ik praat niet tegen mensen met zo'n wansmaak![]()
Bavaria![]()
Grolsch![]()
En waar blijven die tieten?
Pfff, ik praat niet tegen mensen met zo'n wansmaakquote:
Mwah, ik vind die tieten ook maar matig, hiermee gaat ie 't burgemeesterschap niet binnenslepen..quote:Op maandag 10 maart 2008 22:49 schreef Rakkatje het volgende:
[..]
Tieten![]()
Maar wat is dat nou weer voor n bier
Er zitten iig handen voor, nooit goequote:Op maandag 10 maart 2008 22:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pfff, ik praat niet tegen mensen met zo'n wansmaak![]()
Bavaria![]()
Grolsch![]()
En waar blijven die tieten?![]()
[..]
Mwah, ik vind die tieten ook maar matig, hiermee gaat ie 't burgemeesterschap niet binnenslepen..
Hup post jou tieten dan.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht tieten, ik zie peren tho
Ik ben een vrouw MET tieten enquote:Op maandag 10 maart 2008 22:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wist niet hoe je dat moest noemen bij een vrouw, weet niet of ik haar een burgemeesteres mocht noemenquote:
Je kopieert mijn line, krengquote:Op maandag 10 maart 2008 22:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw MET tieten en [afbeelding] bier.. Kom maar met een beter voorstel [afbeelding]
Eindelijk, justice! Mijn eerste stem, ik moet een traantje wegpinken.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:55 schreef tha_one het volgende:
[..]
Wist niet hoe je dat moest noemen bij een vrouw, weet niet of ik haar een burgemeesteres mocht noemen [afbeelding]
JUISTquote:Op maandag 10 maart 2008 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
DORPSGEK ENZO DOEN NOG STEEDS NIET MEE, TOCH? EVENALS DORPSOUDSTE NOG STEEDS NIET MEE DOET, TOCH?
Een geile kikkerquote:Op maandag 10 maart 2008 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, dit is een voorproefje hè. Meer nadat ik verkozen ben uiteraard.
Vote SuperHarregarre:
Together, We CAN!
Zeur niet bitchquote:
Mooi zo'n kikkert.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, dit is een voorproefje hè. Meer nadat ik verkozen ben uiteraard.
Vote SuperHarregarre:
Together, We CAN!
Ik stemde op jou, jij stemt maar op mijquote:Op maandag 10 maart 2008 23:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Zeur niet bitch [afbeelding]
##Vote -SG-
Bewijs jezelf maar!
Ik ben er morgenvroeg alleen nog en anders pas weer NA 20.30.. dus hoop dat de stemronde even snel afgerond is
stopt SHG ermee dan.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:02 schreef Artanis1 het volgende:
Ik moet weer hints gaan verzinnen. :/
Vage hintsquote:Op maandag 10 maart 2008 23:02 schreef Artanis1 het volgende:
Ik moet weer hints gaan verzinnen. :/
Als ik geen burgermeester wordt maak ik gewoon helemaal geen hints voor jullie!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik geen burgemeester word maak ik wel hints voor de volgende ronde, moeilijke!
Thank godquote:Op maandag 10 maart 2008 23:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als ik geen burgermeester wordt maak ik gewoon helemaal geen hints voor jullie!
Oké even samenvattend:quote:Op maandag 10 maart 2008 23:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als ik geen burgermeester wordt maak ik gewoon helemaal geen hints voor jullie!
Begrijpend lezen blijft moeilijkquote:Op maandag 10 maart 2008 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oké even samenvattend:
Als burgemeester ga je niets doen
Als niet-burgemeester ga je niets doen
Is iig duidelijk
Hij doet 't telkens een tijdje.quote:
Kijk eens aan, de eerste die rationeel denkt is een vrouwquote:Op maandag 10 maart 2008 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
##vote: Harajaku.
Ookal is die bitch verantwoordelijk voor mijn dood geweest [afbeelding] Ik ben voor tieten aan de top! [afbeelding] Emancipatie aan de vrouwen [afbeelding]
Als je me maar laat leven, volgende keren!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kijk eens aan, de eerste die rationeel denkt is een vrouw
Ik bewaarde je al voor t eind!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als je me maar laat leven, volgende keren! [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |