MaJo en Skippy!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, voor zover ik weet waren dat Sheep en B.ertha en had MaJo er niets mee te maken
Ze bedoelt mijn verloofde, skippybalquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, voor zover ik weet waren dat Sheep en B.ertha en had MaJo er niets mee te maken
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Loop ik weer es achter?
Echtquote:
'k Zou het niet pikkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt
lekker moeite doet ie voor me dan, hoor nooit iets
Neequote:
Gelukkig ben je nog niet getrouwd. Zou kut zijn als je er daarna achterkwam, dumpen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
NeeWij vrouwen willen ook wel eens aandacht
![]()
De vorige ronde haalden we daar volgens mij ballentent e.d. uit, maar ik kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:00 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij staat daar nooit een hint in?
Na de burgemeester stemmen denk ik, dagpost 1quote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:03 schreef Thieske het volgende:
[..]
De vorige ronde haalden we daar volgens mij ballentent e.d. uit, maar ik kan het mis hebben.
En daar zat volgens mij ook die hint in van onze voorletters als maffia bij elkaar, of was dat pas na de kills?
Zie laatste zin, toen waren er dus al eerder aanwijzingen. Niet dat 't toen geholpen heeft, maargoed, nu is h et echt een loterij... gee idee hoe ik een maffialid zou moeten herkennen nu...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:42 schreef Artanis1 het volgende:
[ afbeelding ]
[Tekst gemaakt door SuperHarreGarre, plaatje door Wouser]
Het was een zonnige dag in Fok!town. Vogeltjes fladderden vrolijk in het rond en zongen hun bekende wijsjes. SuperHarregarre en Artanis1 liepen langs de dorpsstraat richting het stadhuis om daar het belangrijke nieuws te overhandigen. D66 had de verkiezingen gewonnen waardoor de gekozen burgemeester werd heringevoerd. Gewapend met verzegelde brief stapten beide heren het bordes van het stadhuis op. Artanis1 klopte enkele malen op de vergrendelde deuren van het stadhuis. “Wat is hier aan de hand,” vroeg SuperHarregarre en benauwd keek hij om zich heen. Alle mensen hadden ramen en deuren gesloten en gordijnen gesloten. “Volgens mij is de burgemeester er…” Artanis1 kon zijn zin amper afmaken; een mes had hem getroffen in de hals. SuperHarregarre zette het op een lopen maar kon niet voorkomen dat ook hij op gruwelijke wijze werd afgeslacht.
In bloed stond op de muren van het stadhuis de volgende zin:
“Hier zwaaien wij nu met de scepter! Wij heersen vanaf nu over alle bars, cafés, ballententen en hotels!”
[GeenAanwijzingenZone]
Het is tijd om een nieuwe burgemeester te kiezen! Stemt allen!
Ik mag niet op mezelf stemmen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:12 schreef Harajuku. het volgende:
Je hoeft geen mafia te herkennen, je kunt nu een dorp gaan herkennen en daar op stemmen
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:04 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen mijn beste dorpelingen en mafiamensjes
Ik stem nog voor
##vote Harajuku
want de rest ken ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Harajuku. op 11-03-2008 11:23:06 ]I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |