Volgens mij was jij bij de keer dat we gewoon iemand kozenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen!
Waarom moest ik überhaupt sterven? [afbeelding]
flaaauwquote:Op maandag 10 maart 2008 23:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij was jij bij de keer dat we gewoon iemand kozen
Zodat het dorp weer unite en niet zoals vorige rondes weer alles verneukt omdat geen teamwork?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waarom zouden we jou moeten pm'en?
Alsof je stiekem een eikel bent en dat probeert te verbergenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, ho eens. Hier foto's van halfnaakte mannen posten is mijn eer te na. Ik beloof jullie dat jullie niet achter het aanrecht hoeven. Hoe klinkt dat?
Net zo als jij en Puntenslijpselquote:Op maandag 10 maart 2008 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
Isdatzo en SG die ineens op elkaar stemmen is ook erg verdacht trouwens.
Wij hebben hier niet de hele tijd op elkaar lopen kankeren, jullie overduidelijk welquote:
We hadden 't vorige ronde al bijgelegd hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij hebben hier niet de hele tijd op elkaar lopen kankeren, jullie overduidelijk welEn je schiet ook lekker in de verdediging
Fine, fine.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
We hadden 't vorige ronde al bijgelegd hoor [afbeelding]
En mag ik je op de PI wijzen? [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou als je het nou niet weet
Eendracht maakt macht!
PSV Eindhoven!
Je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Harajaku stemt toch niet op mij? Ik wel op haar
Nah, dit is gewoon een beetje loos wat roepenquote:
Maar nu heb je mijquote:Op maandag 10 maart 2008 23:31 schreef tha_one het volgende:
Het ergste vind ik nog wel dat ik al alle rondes mee doe en nog geen 1 X gewonnen heb. [afbeelding]
Komen erna, voorkomt dat iemand nachtwaker en burgemeesteres word.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
Hey TSje, komen de speciale rollen nu weer na de burgemeester of zijn ze al verteld?
Ik vind het niet erg om beide te zijn thoquote:Op maandag 10 maart 2008 23:34 schreef tha_one het volgende:
[..]
Komen erna, voorkomt dat iemand nachtwaker en burgemeesteres word. [afbeelding]
Waarom moet dat voorkomen worden?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:34 schreef tha_one het volgende:
[..]
Komen erna, voorkomt dat iemand nachtwaker en burgemeesteres word.
Wat is de bedoeling van de dorpsgek?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Waarom moet dat voorkomen worden?
Bodyguard en burgemeester lijken me logischerEn wanneer gaan we de speciale rollen verdelen toevoegen, zoals dorpsgek?
Weet ik niet meer. Maar het klinkt zo tof, dat ik het wel wil zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 23:43 schreef tha_one het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van de dorpsgek?
Die moet ervoor zorgen door het dorp afgemaakt te worden oid toch? Zoietsquote:Op maandag 10 maart 2008 23:43 schreef tha_one het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van de dorpsgek?
quote:Dorpsidioot - Je bent een beetje gek, maar je geniet van aandacht. Je wil in één big bang dood gaan. Je wint als je jezelf gelynched krijgt (let op: je wint niet als je door de mafia doodgemaakt wordt). Indien de dorpsidioot gelynched wordt, heeft het dorp de dag erna geen lynch.
Zombie - Je wraakgevoelens zijn altijd al hoog geweest, maar het blijkt dat ze zó hoog zijn dat je zelfs na je dood nog wraak wilt nemen. Wanneer je gekilled wordt, mag je de dag erna één iemand naar keuze doodmaken als je dat zou willen. De doodsoorzaak van jezelf maakt niet uit.
vind zoiezo dat je weerwolven en maffia gescheiden moet houden, het maakt niets uit dat je ook eens gewone burger bent.quote:
Ik snap niet veel van deze postquote:Op maandag 10 maart 2008 23:47 schreef tha_one het volgende:
[..]
vind zoiezo dat je weerwolven en maffia gescheiden moet houden, het maakt niets uit dat je ook eens gewone burger bent. [afbeelding]
Je bent in ieder geval geen toiletrol want die zit de hele tijd met z'n neus in de schijt, dus dat is niet "met plezier".quote:Op maandag 10 maart 2008 23:33 schreef Rakkatje het volgende:
Nog niemand mijn hint ontrafeld?
Kan je nagaanquote:Op maandag 10 maart 2008 23:53 schreef tha_one het volgende:
[..]
hij is toch niet zo bijzonder, heb nog niets gedronken in ieder geval
Kusjekroelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:06 schreef GasTurbine het volgende:
Voor burgemeester stemmen?
Ik stem Hara
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:12 schreef Harajuku. het volgende:
MaJooo stem op mij
Eh, voor zover ik weet waren dat Sheep en B.ertha en had MaJo er niets mee te makenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:18 schreef Harajuku. het volgende:![]()
![]()
SG 4; Tinkepink, Rakkatje, isdatzo, lynda
Harajuku. 4; tha_one, Puntenslijpsel, GasTurbine, MaJo
Superharregarre 1: Hawaii_Tim
Je mag je verloofde ook overhalen, hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |