quote:
Hij is gewoon gruwelijk irritant..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]! Mijn ava is leuk omdat iedereen hem haat
Daar ga ik nachten wakker van liggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij is gewoon gruwelijk irritant.. [afbeelding]
ik denk dat ik mn browser jouw UI laat blokkeren [afbeelding]
## vote Haraquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:59 schreef Harajuku. het volgende:
Even met moeite wakker voor een pil, zo weer verder slapenMorning
[..]
![]()
Word ik dan eindelijk eens burgemeester?
![]()
Dankje![]()
SG 4; Tinkepink, Rakkatje, isdatzo, lynda
Harajuku. 6; tha_one, Puntenslijpsel, GasTurbine, MaJo, B.ertha, PP
Superharregarre 2: Hawaii_Tim, Thieske
Was jij trouwens bekend met het spel? Ja toch?
Als je hem al een paar keer hebt gewonnen hebben we toch geen verandering nodig?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:34 schreef -SG- het volgende:
Stem op mij! Ik ga het waar maken! Na een aantal keren dat de maffia achter elkaar gewonnen hebben ga ik er verandering in brengen! Stem op mij!
Begrijpend lezenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:42 schreef Rakkatje het volgende:
[..]
Als je hem al een paar keer hebt gewonnen hebben we toch geen verandering nodig?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:12 schreef tha_one het volgende:
Om dit nog eens mee te maken, degenen die andere ronden door niemand vertrouwd worden strijden om het burgemeestersambt.
En jij bent ineens veel vaker aanwezig dan vorige rondes, wat zegt datquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:12 schreef tha_one het volgende:
Om dit nog eens mee te maken, degenen die andere ronden door niemand vertrouwd worden strijden om het burgemeestersambt. [afbeelding]
Dat hij ontslagen is bij zijn werk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En jij bent ineens veel vaker aanwezig dan vorige rondes, wat zegt dat
Als je terugkijkt zul je zien dat ik wel actief ben als ik nog in het spel zit. heb alleen in het vorige topic niet gereageerd omdat ik weinig tijd heb in het weekend en ik al gezien had dat ik dood was.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En jij bent ineens veel vaker aanwezig dan vorige rondes, wat zegt dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |