Mike is ook op het matje geroepen door zijn baas ivm alcoholquote:Op zondag 9 maart 2008 20:03 schreef jassy het volgende:
Mike moet zich met het spel bemoeien anders is hij exit
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:07 schreef mazaru het volgende:
Huub vroeg of Jaap hem wou helpen tegen Mike te spelen.
Jaap geeft geen rechtstreeks antwoord.
Dat hele gedoe met die USB-stick is gewoon doorgestoken kaart geweest
Tja, dat is natuurlijk geen moeilijke gevolgtrekking.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:09 schreef avonne het volgende:
Huub "als maandag de pleuris uitbreekt op de radio gaat iedereen dinsdag luisteren"
Maar hij kan het hebben, KingJaap ftw!quote:Op zondag 9 maart 2008 20:14 schreef ruby het volgende:
Jaap praat nu ook met een bezwerende zalverige stem.
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:
Huub wil dat Mike zich niet met het spel gaat bemoeien. Jaap zegt dat Mike zegt, ik bemoei me wel met het spel, anders ben ik er zo uit. Vervolgens zegt Huub, okee hij mag zich wel met het spel bemoeien, als hij zich maar bij ons aansluit. Doet hij dat niet, dan wil Huub hem toch weer wakker blijven houden tot een uurtje of 3 / 4 vanacht......
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:15 schreef Guuskeee het volgende:
op tien.nl:
"Ik heb mijn werk gesproken en ik heb een belangrijke klus morgen! Maar ik heb een hele drukke week en als het aan mij ligt kom ik weer terug. Ik wil niet eens weg maar ik kan niet alles verzetten en heb een belangrijke examen.Ik heb het ontzettend naar mijn zin, maar ik moet of alles afzeggen of...:, zucht de brandweerman. Alle aanwezigen luisteren aandachtig naar Barry, Huub neemt meteen het woord over als de branweerman stil valt." Als je elders prioriteiten heb dan is dat toch logisch?
Lijkt me idd het meest logische scenario.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:16 schreef Katewalker het volgende:
Ja joh..Jaap is ook niet achterlijk...de finale wordt wellicht met drie mensen gespeeld..dus twee moeten er uit..er is een kans dat het toch een sms-finale wordt en dan moet je niet met Huub in de finale zitten.
Dus Jaap wil , voor alle zekerheid, eerst Claire er uit..( maart) en dan stemmen ze eind april Huub er uit...
Nou, Huub zijn moeder is Huub gewend, ik wens hem veel succes.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:17 schreef ruby het volgende:
Mikey zegt dat Huub zichzelf nog wel eens tegenkomt.
"Als hij vanavond mij gaat terroriseren, dan ga ik morgen zijn moeder terroriseren".
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:24 schreef avonne het volgende:
half 11 loopt het ultimatum van Mike af.
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:26 schreef joep.t het volgende:
Zou wel heel gaaf zijn als die echt een dubbelspel ging spelen
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:27 schreef Leandra het volgende:
Mike zegt dat hem gisteren door Huub een geldbedrag geboden is om dubbelspel te spelen, zijn ultimatum hier een beslissing over te nemen loopt om half 11 vanavond af.
Jaap wil zelfs dat Mike dubbel dubbelspel gaat spelen.... zowel Huub als Brian verraden.
Nicole vindt dat hij het niet moet doen omdat vriendschap niet te koop is, en Brian en Amanda hebben "zoveel" voor Mike gedaan...
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef ruby het volgende:
Rioolbuis nodig? Hier kun je alle DGK-ellende ingooien. Het wordt netjes afgevoerd.
Psies, de heren zullen het wrs onderling moeten uitvechten, go, fight!quote:Op zondag 9 maart 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
Kennelijk heb jij ook al conecties bij RTL. Al dat gesugereer, wie al dan niet bescherming krijgen. Als het er op aan komt zijn zowel Huub, als Brain, allebei beschermd van hier tot Tokio. Beide hadden er allang uitgesodemieterd moeten worden. Beide hebben allang de regel fysiek geweld over schreden.
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:46 schreef neehe het volgende:
Als Mikey Huubs moeder gaat beledigen dan gaan er klappen vallen.
Sowieso100% zeker weten, streamlock na streamlock krijg je dan.
Daarna is Mikey weg, terug naar zijn zo geliefde luxe zwerversdoos.
Wat is waar?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:15 schreef Leandra het volgende:
Wat een triest gedoe weer zeg, of Barry nou wel of niet bij Brandweer Velsen werkt doet er dan ff niet toe, maar je gaat toch geen werkgever van een gastspeler benaderen?? En zelfs richting het gemeentebestuur??
Sorry hoor, maar als je zo in de war bent dat je niet meer snapt dat iemand voor de lol meedoet in een gescript programma en daar op zo'n manier actie tegen gaat ondernemen dan ben je wat mij betreft rijp voor opname.
Als je dan ook nog eens meeneemt dat die persoon op Nowlive leest, dan ben ik er vrij zeker van dat die post in het gastenboek nooit gedaan zou zijn als men het idee had gehad dat Barry aan de kant van Huub stond.
Kan er iemand Mazaru helpen?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:21 schreef mazaru het volgende:
Ik vind ook dat die zich heel fatsoenlijk heeft gedragen.
Hij had voor iedereen respect, en heeft niet meegedaan aan laffe complotten.
Respect voor Diederik hoor.
Alleen jammer dat ik nog steeds zijn kontje onder de douche niet heb kunnen zien
quote:Op zondag 9 maart 2008 21:47 schreef mazaru het volgende:
Huub is stomverbaasd over de domheid van Nicole
Slim hoor, inkomsten genereren voor het platvorm waar je je kicks uithaalt, het doosje is op TV en ze wil het spel niet spelen, dus SMS-en maar!quote:
Spanning en sensatie!quote:Op zondag 9 maart 2008 22:39 schreef Sug4r het volgende:
Stream 1 en 2; Huub achter de piano
Stream 3 en 4 ; Brain op bed met boek
Tja, if only.......quote:Op zondag 9 maart 2008 22:52 schreef petraa het volgende:
Jippie spuit elf is weg, nu de zwerver en nicole ook! Dan kan het spel gespeeld gaan worden, zonder invloeden van buitenaf. Alle uitjes cancellen en de eindstrijd kan losbarsten.
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Das lekker dan![]()
Ik vind dat plan van Petraa veel beter, alle deuren en hekken dichthouden, niemand erin of eruit.
Maar ik ga het niet meer geloven dat ze het spel nog gaan spelen
En jongens en meisjes, dit is COS en niet HiHaHooligans, we weten nu wel hoe het werkt toch?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:12 schreef Deisyy het volgende:
Stapelbedden die hut in en alle ex-miljonairs en ex gastspelers tegelijkertijd dat hok in.
Ik verwacht van deze 5 niet veel knalwerk meer, dus dan hebben we nog een beetje leven in de brouwerij.
Ik zie het helemaal voor me, ik heb een kleindochtertje van 4, die zou zich helemaal de pleuris schrikkenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat gaan we vandaag lezen, jongens?
Pinkeltje? He godverdomme nee, dat vind ik zo'n teringboek. Met die kutkabaouter! Flikker een eind op met je Pinkeltje.
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat gaan we vandaag lezen, jongens?
Pinkeltje? He godverdomme nee, dat vind ik zo'n teringboek. Met die kutkabaouter! Flikker een eind op met je Pinkeltje.
Als Nicole kinderen krijgt dan zie ik het nog gebeuren dat de groep 8 kinderen nieuwe woorden van haar kleuters lerenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:19 schreef Varen het volgende:
kahaarin![]()
![]()
[..]
Ik zie het helemaal voor me, ik heb een kleindochtertje van 4, die zou zich helemaal de pleuris schrikken![]()
Daar komt ZEKER niks zinnigs uit dus dat is niet zo erg.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:21 schreef blomst het volgende:
Amanda en brian zijn weer eens niet te verstaan.
Nicole is benieuwd of sjonny voor de poort staat.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Claire en Nicole in gesprek op 3 & 4. Komt daar nog wat zinnigs uit?
hoor niks![]()
Dan is er best te leven met een gebrekkig computertjequote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef Varen het volgende:
[..]
Nicole is benieuwd of sjonny voor de poort staat.
En ze heeft het over fucking kut oogschaduw, die ze van ons mam gekregen heeft, dat dus
wanneer ben jij geselecteerd ?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:26 schreef OudFruit het volgende:
Die Barry zat net als Stanley (de kappert) bij mij aan de tafel tijdens de selectiedagen![]()
Grappig, was hij bij de brandweer?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:26 schreef OudFruit het volgende:
Die Barry zat net als Stanley (de kappert) bij mij aan de tafel tijdens de selectiedagen![]()
Luc?? Vertelquote:Op zondag 9 maart 2008 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beetje jammer dat Huub en Jaap al zo lang uit beeld zijn ........ en wat een focking
goed bericht dat die nep-rappert waarschijnlijk weer vast zit ... er is een God
Komt ie straks weer aanzetten met van die sneue boutnummers over het keiharde gevangenisleven hier.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beetje jammer dat Huub en Jaap al zo lang uit beeld zijn ........ en wat een focking
goed bericht dat die nep-rappert waarschijnlijk weer vast zit ... er is een God
Verboden wapenbezit (heb ik vandaag hier ergens gelezen).quote:Op zondag 9 maart 2008 23:33 schreef Schatgraver het volgende:
Waarom zit Luc in de gevangenis dan?
Wapenbezit, met nog een paar gasten zoals DJ Dice of hoe die kwezel ook heet en nog iemand.quote:
En heeft weer voor 5 jaar een trauma met kleren die hij opgevouwen op zijn voeteneinde legt.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Komt ie straks weer aanzetten met van die sneue boutnummers over het keiharde gevangenisleven hier.
Uit het nieuwsbericht was op te maken dat de 2 mannen die meegenomen waren naar het bureau een vuurwapen bij zich hadden, dus als Luc idd vastzit, dan is dat niet voor een katapultquote:Op zondag 9 maart 2008 23:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Wapenbezit, met nog een paar gasten zoals DJ Dice of hoe die kwezel ook heet en nog iemand.
Er was o.a. een katapult in beslag genomen.
Tja, dat bijlezen was ook een stille hoop.....quote:Op zondag 9 maart 2008 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Soms zegt een smiley meer dan duizend woorden.
Je hebt er weer geweldig je best op gedaanquote:Op zondag 9 maart 2008 23:56 schreef kahaarin het volgende:
OP=klaar, even bijlezen!
Dit is het artikel:quote:Op zondag 9 maart 2008 23:33 schreef Schatgraver het volgende:
Waarom zit Luc in de gevangenis dan?
quote:Ze kunnen niet bepalen wie er wint maar ze kunnen wel bepalen wie er niet wint...check je contract..
Ik meende dat ook ergens gelezen te hebben. Of iemand had dat bij wijze van grap er bij gezet....quote:Op zondag 9 maart 2008 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uit het nieuwsbericht was op te maken dat de 2 mannen die meegenomen waren naar het bureau een vuurwapen bij zich hadden, dus als Luc idd vastzit, dan is dat niet voor een katapult
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:06 schreef Guuskeee het volgende:
De OP is prachtig geworden !!
Ja, zal later de audio even uploaden van dat gesprek ..........quote:Op maandag 10 maart 2008 00:07 schreef trettie het volgende:
Mooi dat we dat ook weer gehoord hebben.
Huub zei net dat er in hun contract staat dat ze niet kunnen bepalen wie er wint, maar wel wie er niet wint!!!!!!
Hebben jullie dat ook gehoord?
TOP samenvatiing, dekt de laatste 24 uur helemaal ......quote:Op maandag 10 maart 2008 00:09 schreef yellowfirst het volgende:
Conclusie tot nu toe: LL zit in de bak, Jeffrey is gèèn brandweerman, Selene komt weer even langs, Nicole pakt morgen haar koffers.........en verder kabbelt de DGK maar door.......
Hopelijk wedden ze op het verkeerde paard, ik zou het echt te erg vinden als Brian gaat winnen, gewoon bij gebrek aan beter vind ik dat Huub het meer verdiend dan hij, alleen al door zijn martelaarshouding en zijn para/agrassieve gedrag, ik gun het hem niet, hij is echt iemand waar ik spontaan kippenvel bij krijg, stel je idd eens voor dat hij opduikt als er een ramp is gebeurd zoals al eerder is gesuggereerd........quote:Op maandag 10 maart 2008 00:11 schreef trettie het volgende:
Nou dan bepalen zij dus wie er wint, want je hoeft alleen maar alle niet winnaars er uit te pesten en daar zijn ze druk mee bezig!!!!!!
Maar ik ben bang dat dat wel gaat gebeuren daarvoor is teveel in gang gezet en je ziet het ze hoeven niks meer te doen, of ze laten dingen doen!quote:Op maandag 10 maart 2008 00:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hopelijk wedden ze op het verkeerde paard, ik zou het echt te erg vinden als Brian gaat winnen, gewoon bij gebrek aan beter vind ik dat Huub het meer verdiend dan hij, alleen al door zijn martelaarshouding en zijn para/agrassieve gedrag, ik gun het hem niet, hij is echt iemand waar ik spontaan kippenvel bij krijg, stel je idd eens voor dat hij opduikt als er een ramp is gebeurd zoals al eerder is gesuggereerd........
De Febo heeft een foutje gemaakt........Flip versprak zich dat hij brandweerman was is Velsen, en een of andere malloot heeft daar geinformeerd...............conclusie: niemand kende dààr Flipquote:
Je begrijpt toch hopelijk wel dat het verboden is door achter en dit een leuk verhaaltje van Huub is om het recht te trekken voor zichzelf.....en de streamers.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:18 schreef akveor het volgende:
Nou doe mij dat avondje terror maar... Mike laat zich niet omkopen.... da's gewoon een kwestie van eer.
Omdat de brandweer in Velsen hem niet zegt te kennen.quote:
Uit een post van Beequeen in de vorige COS:quote:
quote:Beste Dosja,
uw bericht over de deelname van één van onze medewerkers aan het programma De Gouden Kooi is in goede orde ontvangen.
Voor zover wij tot op heden hebben kunnen nagaan doet geen korpslid van Brandweer Velsen mee aan het door u genoemde programma.
Met vriendelijke groet,
Jur van Lieshout
hoofd uitrukdienst brandweer Velsen.
Precies, gaat weer nergens over nu ... gewoon 100% terror op die kutzwerver.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:18 schreef akveor het volgende:
Nou doe mij dat avondje terror maar... Mike laat zich niet omkopen.... da's gewoon een kwestie van eer.
Welke eer?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:18 schreef akveor het volgende:
okeej...lees zo de vorige cos wel door, tnxquote:Op maandag 10 maart 2008 00:20 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
De Febo heeft een foutje gemaakt........Flip versprak zich dat hij brandweerman was is Velsen, en een of andere malloot heeft daar geinformeerd...............conclusie: niemand kende dààr Flip
Ja ik ben er ook bang voor,quote:Op maandag 10 maart 2008 00:19 schreef trettie het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat dat wel gaat gebeuren daarvoor is teveel in gang gezet en je ziet het ze hoeven niks meer te doen, of ze laten dingen doen!
En zij kunnen inderdaad onder de dekens prijsafspraken maken geen haan die er naar kraait, ze mogen fluisteren zoveel ze willen!
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:19 schreef akveor het volgende:
Jaap en Huub hebben een plan; Ze willen een pluche hond om op te voeden.
Gaat niet gebeuren, zou heel dom zijn i.v.m. schenkingsrecht......quote:Op maandag 10 maart 2008 00:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook bang voor,, rioolbuizen, containerschepen vol teiltjes, het is echt niet te geloven dat dit echt gaat gebeuren,,,,,,,
Dat gaat hierom... http://www.brandweervelsen.nl/cms/index.php?option=com_easybook&Itemid=2quote:
Honden opvoeden lijkt me meer een sneer richting Mike, die heeft tenslotte een kattenkiller.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zie daar het snode niet van in. Als dit bedoeld is om Amanda over de zeik te krijgen gaat dat niet lukken. Dat snapt die muts toch niet
want?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
en nu wel een SL .......
Sjefke zat toch bij een brandweerkorps in de regio Utrecht.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Uit een post van Beequeen in de vorige COS:
[..]
Wat bedoel je? Het zou Brian meer kosten dan Huub ivm zijn boetes? oid?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, zou heel dom zijn i.v.m. schenkingsrecht......
huub zei: "kijk uit met je plannen hier op de streams te gooien, want die worden toch afgekapt"quote:
Haha nee joh... Omdat Dilana in een pension/asiel/opvanggezin zit...quote:Op maandag 10 maart 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zie daar het snode niet van in. Als dit bedoeld is om Amanda over de zeik te krijgen gaat dat niet lukken. Dat snapt die muts toch niet
idd... ik die zijn zo grappigquote:Op maandag 10 maart 2008 00:24 schreef Schatgraver het volgende:
Die gesprekken tussen Huub en Jaap zijn altijd lachen, alleen ze worden zovaak onderbroken.
KUTFEBO
Ik geef enkel weer wat ik heb gelezen, hij zou zich hebben laten ontvallen dat hij bij dat corps zat, verder weet ik het ook niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sjefke zat toch bij een brandweerkorps in de regio Utrecht.
Brian gaat wel een huwelijk in gemeenschap van goederen aan met Amanda als ze wint hoor....quote:Op maandag 10 maart 2008 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, zou heel dom zijn i.v.m. schenkingsrecht......
Belastingtechnisch is het niet slim om een flinke hoeveelheid geld te schenken. Dus prijsafspraken maken met je spelpartner betekend jezelf in de voet schieten.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Het zou Brian meer kosten dan Huub ivm zijn boetes? oid?
Tnx Musjequote:Op maandag 10 maart 2008 00:24 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dat gaat hierom... http://www.brandweervelsen.nl/cms/index.php?option=com_easybook&Itemid=2![]()
Een overactieve nowliver die het nodig vond om de brandweer te benaderen...
Met Amanda in gemeenschap van goederen is sowieso wel slim, vanwege de hoeveelheid geld die schijnbaar in haar familie zit. Al zijn dat natuurlijk ook maar verhalen....quote:Op maandag 10 maart 2008 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian gaat wel een huwelijk in gemeenschap van goederen aan met Amanda als ze wint hoor....
Andersom is een andere kwestie natuurlijk
Ach so, ik weet niet wat een opmerking mbt het spel in deze een juridische lading heeft, het is tenslotte een spel, experiment zo je wilt, dat heel ver is doorgevoerd, dit is niet echt een basis voor 'bewijs' in welke vorm dan ook, denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Belastingtechnisch is het niet slim om een flinke hoeveelheid geld te schenken. Dus prijsafspraken maken met je spelpartner betekend jezelf in de voet schieten.
Hij weet wel dat als hij tegen haar gaat spelen er een heleboel mensen die haar zielig vinden over hem heen gaan vallen, zo slim is hij nog wel.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:30 schreef Lobasca het volgende:
H. ik ga niet spelen tegen een anorexia skinny gastspeler, die geen flikker uitvoert
Ik denk niet dat Brian zo lang kan blijven liegen dat hij van haar houdt... tenzij oma heel snel het hoekje om gaat..quote:Op maandag 10 maart 2008 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met Amanda in gemeenschap van goederen is sowieso wel slim, vanwege de hoeveelheid geld die schijnbaar in haar familie zit. Al zijn dat natuurlijk ook maar verhalen....
Nee Lobas dat zei hij niet!.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:30 schreef Lobasca het volgende:
H. ik ga niet spelen tegen een anorexia skinny gastspeler, die geen flikker uitvoert
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:30 schreef akveor het volgende:
Waarom wordt zo goed als niet de optie besproken om Claire er nog een maand langer in te houden? Onbegrijpelijk.
Wat voegt ze toe dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:30 schreef akveor het volgende:
Waarom wordt zo goed als niet de optie besproken om Claire er nog een maand langer in te houden? Onbegrijpelijk.
Ik weet het niet, maar elder valt de naam Stephan Tielemans die de contactpersoon van Brian zou zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 00:27 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... ik die zijn zo grappig
Ze willen een chineese rol onder bed of in bad leggen en dan gesminkt met oorlogstrepen en een oorlogspakkie aan .. humor toch
Huub en Japie moeten samen in de finale ....... gaaaf (maar al die kut SL) en wie is ST, waar Japie het steeds over heeft
klopt, dit istquote:Op maandag 10 maart 2008 00:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee Lobas dat zei hij niet!.
Hij vond het stom dat Claire liever bij een anorexia skinny gastspeler zit, terwijl ze had gezegd dat ze Huub ging overtuigen om de finale met hem te spelen.
Dan is een Huub of Jaap of B/A minder beter dan Claire, die gaat niet winnen in een popo noch in een strijd om langstzittende, zij zou nog wel eens een hele belangrijke pion in het schaakspel kunnen worden, als men dit op waarde weet te schatten.quote:
Ik heb het letterlijk geciteerd, maar dan de rest van de zin weggelaten? sorry, was ondertussen met andere dingen bezigquote:Op maandag 10 maart 2008 00:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij vond het stom dat Claire liever bij een anorexia skinny gastspeler zit, terwijl ze had gezegd dat ze Huub ging overtuigen om de finale met hem te spelen.
Hij heeft het toch over Nicole?? Wie gaat dat DB'tje in godsnaam zielig vinden dan??quote:Op maandag 10 maart 2008 00:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij weet wel dat als hij tegen haar gaat spelen er een heleboel mensen die haar zielig vinden over hem heen gaan vallen, zo slim is hij nog wel.
Als ze B en A hebben samen hebben weggewerkt en samen in de finale staan... gun ik het Jaap ook. Maar ik geloof niet zo dat B en A gepasseerd worden. Daar zie ik teveel promotie voor.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:29 schreef Sug4r het volgende:
Ik ga die gozer wel verslaan in de finale zegt Jaap wanneer Huub weg is
Nog iets overeind van de snode plannen van weleerquote:Op maandag 10 maart 2008 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met Amanda in gemeenschap van goederen is sowieso wel slim, vanwege de hoeveelheid geld die schijnbaar in haar familie zit. Al zijn dat natuurlijk ook maar verhalen....
Huub en Jaap bepalen niet wie van hun twee erin blijft. Dat doen ze achter. Alle spelers die vertrokken zijn het laatste jaar zijn er met voorspraak/goedkeuring/toestemming/advies van de FEBO uitgekieperd.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij weet wel dat als hij tegen haar gaat spelen er een heleboel mensen die haar zielig vinden over hem heen gaan vallen, zo slim is hij nog wel.
Logisch dat hij dat zegt..je zal je zelf toch flink het zweet onder je oksels gaan werken als er ruim een miljoen op het spel staat....ipv dom lullen met Nicole...quote:Op maandag 10 maart 2008 00:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Dat denken ze zelf. Ik heb de plasma niet horen zeggen dat de ontslagronde benut moet worden.quote:
jaquote:Op maandag 10 maart 2008 00:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan is een Huub of Jaap of B/A minder beter dan Claire, die gaat niet winnen in een popo noch in een strijd om langstzittende, zij zou nog wel eens een hele belangrijke pion in het schaakspel kunnen worden, als men dit op waarde weet te schatten.
Ach, ze doet niet anders dan zeuren over haar verleden en over haar problemen, er zijn altijd wel mensen die daar intrappen, ze is maar 43 kilo, ze heeft een vervelende relatie achter de rug, ze is labiel en oerdom, er zijn genoeg mensen die daar een tijdje intrappen, een tijdje is genoeg, er is niet zoveel DGK tijd meer over, Huub zal moeten waken dat hij geen stemmen verliest door zo'n gastspelertje aan te pakken.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft het toch over Nicole?? Wie gaat dat DB'tje in godsnaam zielig vinden dan??
Jaap gaat alleen los op B en A wanneer Huub Claire uit de Kooi stemt eerder niet, dan heeft Jaap ook meer zekerheid.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze B en A hebben samen hebben weggewerkt en samen in de finale staan... gun ik het Jaap ook. Maar ik geloof niet zo dat B en A gepasseerd worden. Daar zie ik teveel promotie voor.
Ik gok dat de vierde na wat handelen een geldbedrag meekrijgt. Amanda in mijn ogen.... en dan een sms finale... Waar Brian ook veel Amanda fans zal meekrijgen.
De enige optie die ik zie is dat Jaap nu los op B en A gaat anders zie ik Huub of Jaap geen enkele kans hebben.
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:39 schreef Sug4r het volgende:
Huub zit weer achter de piano zo te horen.
Ik ben bang dat als Claire weggaat hij als 5e man nog een rol gaat krijgen, er is eerder voor gekozen om gastspelers te laten stemmen, dat hij een rol heeft moge duidelijk zijn vanwege de aandacht die hij krijgt, schuldsanering, jobcoaching, geld en vergeet zijn hond niet, haar plaatsen kost ook geld.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:38 schreef Musje456 het volgende:
Huub en Jaap hebben nogal wat tijd gehad om dingen te bespreken tijdens de eerste SL... Ik zou niet verbaasd zijn als ze nogal wat opdrachten hebben gekregen ook...
Volgens mij gaat Clair eruit en hoort ze dat eerder: doet dat haar 'bitchy side' zichtbaar? (Dat gebeurde eerder met Jaap). Misschien?! Met nog ruim twee maanden te gaan ligt alles nog open...
Laten we hopen dat de kloterigste gastspeler (Mikey) ook uit het zicht verdwijnt, en laat het spel beginnen!
Brian en Amanda zijn samen alleen niet sterk genoeg om Claire weg te treiteren. Dat getreiter trekt Claire zich weinig van aan. Huub is degene die haar kan raken de rest lacht ze allemaal uit. Als ik Huub was zou ik haar eventueel een ontslagronder verder ontslaan. Ik schat Claire zeker op waarde. Ze staat aan Huub's kant dus als Huub fan moet ik d'r wel belangrijk vinden. Ook al is ze saaii. Maar het gaat niet om saaiheid maar om de winst. Iets wat hier door vele vergeten word imo.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan is een Huub of Jaap of B/A minder beter dan Claire, die gaat niet winnen in een popo noch in een strijd om langstzittende, zij zou nog wel eens een hele belangrijke pion in het schaakspel kunnen worden, als men dit op waarde weet te schatten.
Truste, Petraa ook.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik haak ook even af. Om vijf uur rammelt dat kutapparaat weer![]()
Truste Fok
Grappig dat dit wel on stream is geweest.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Audio van het gesprek van Huub en Jaap zojuist: http://www.megaupload.com/?d=QZYUBPI2
Truste Ruudquote:Op maandag 10 maart 2008 00:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste Fok
Mee eens, Huub kan Claire er beter nog een ontslagronde inhouden, jammer dat hij datquote:Op maandag 10 maart 2008 00:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian en Amanda zijn samen alleen niet sterk genoeg om Claire weg te treiteren. Dat getreiter trekt Claire zich weinig van aan. Huub is degene die haar kan raken de rest lacht ze allemaal uit. Als ik Huub was zou ik haar eventueel een ontslagronder verder ontslaan. Ik schat Claire zeker op waarde. Ze staat aan Huub's kant dus als Huub fan moet ik d'r wel belangrijk vinden. Ook al is ze saaii. Maar het gaat niet om saaiheid maar om de winst. Iets wat hier door vele vergeten word imo.
Laat Huub dat dan met Jaap afdealen.... keihard losgaan op B en A en hij laat hem erin... Mag toch ook wel eens voor wat hoort wat zijnn? Wat heeft Jaap nu tegen B en A gespeeld? Weinig tot niets. Hij zalt altijd in het Huub kamp te stoken.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:38 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jaap gaat alleen los op B en A wanneer Huub Claire uit de Kooi stemt eerder niet, dan heeft Jaap ook meer zekerheid.
Maar er komt toch geen ontslagronde verder meer? Ik dacht dat er was gezegd dat er nog 1 ontslagronde kwam, en dat ze een rol kan gaan spelen ben ik met je eens, met 3-2 de finale in is beter dan met 2-2, als er dan toch nog iemand weg moet is Claire de kandidaat en gaan H&J en B&A de finale in, als Claire toch wordt weggestuurd dan is het 2-2 en is de balans gunstiger voor B&A omdat ze de steun van achter hebben.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian en Amanda zijn samen alleen niet sterk genoeg om Claire weg te treiteren. Dat getreiter trekt Claire zich weinig van aan. Huub is degene die haar kan raken de rest lacht ze allemaal uit. Als ik Huub was zou ik haar eventueel een ontslagronder verder ontslaan. Ik schat Claire zeker op waarde. Ze staat aan Huub's kant dus als Huub fan moet ik d'r wel belangrijk vinden. Ook al is ze saaii. Maar het gaat niet om saaiheid maar om de winst. Iets wat hier door vele vergeten word imo.
Dat denk ik niet.....want daarmee blijft de optie open voor Huub om met Claire verder te gean i.p.v. met hem.....Iedere eventuele steun voor Huub zal hij wegstemmen.....quote:Op maandag 10 maart 2008 00:44 schreef neehe het volgende:
Als Huub Claire eruit stemt, en Jaap moet daarna stemmen dan houd hij haar erin denk ik.
Ja dat zou wel heel erg unfair zijn en wat heeft zij nou laten zien.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Huub vroeg of laat een dolk in z'n rug zou krijgen. Ik denk dat het wel eens door Claire kan gaan gebeuren. Huub en Claire krijgen ruzie over haar naïeve spelopvatting en om er niet door Huub uitgestemd te worden kiest ze op het laatste moment voor Jaap.......
Net zo unfair als wanneer Jaap de klos zou zijn.....Claire heeft immers niets laten zien en zit er net, terwijl H en J al meer dan een jaar in de weer zijn.....
Truste Ruudquote:Op maandag 10 maart 2008 00:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste Fok
Lijkt me onzin... Huub pakt Claire zo weer in... Claire weet dan ook wat de deal was met Jaap en Jaap heeft die gebroken... dus waarom Jaap dan vertrouwen? Daarmee weet dus Huub ook dat ie Jaap niet kan vertrouwen . Logischer is dat Huub en Claire dan juist wel volledig voor elkaar zullen gaan. Het is de emotionele band die H en C hebben waar Jaap bang voor is.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:44 schreef neehe het volgende:
Als Huub Claire eruit stemt, en Jaap moet daarna stemmen dan houd hij haar erin denk ik.
Waarom houden ze hem niet wakker?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:42 schreef Sug4r het volgende:
Mikey ligt flink te snurken
Nou ik denk niet dat Claire nog met Huub wil verder spelen als hij haar eruit wil stemmen, of zal ze dat ook begrijpen ?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.....want daarmee blijft de optie open voor Huub om met Claire verder te gean i.p.v. met hem.....Iedere eventuele steun voor Huub zal hij wegstemmen.....
Voetnoot: mits het toegestaan wordt door de alles bepalend factor "achter"
De band die Claire met Huub heeft? Huub speelt het spel en gebruikt Claire, zij is degene die er van overtuigd is dat zij en Huub een setje zijn en zal hem derhalve niet laten vallen, dat is imho waar Jaap bang voor is, de adoratie van Claire voor Huub.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt me onzin... Huub pakt Claire zo weer in... Claire weet dan ook wat de deal was met Jaap en Jaap heeft die gebroken... dus waarom Jaap dan vertrouwen? Daarmee weet dus Huub ook dat ie Jaap niet kan vertrouwen . Logischer is dat Huub en Claire dan juist wel volledig voor elkaar zullen gaan. Het is de emotionele band die H en C hebben waar Jaap bang voor is.
Nee, volgens mij zijn ze alleen zeker van de aanstaande ontslagronde... niemand weet of er nog meer volgen. Het kan ook zomaar weer 2 wekelijks of zelfs wekelijks worden. Wekelijks ontslagrondes zouden het geweld in de perken kunnen houden.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar er komt toch geen ontslagronde verder meer? Ik dacht dat er was gezegd dat er nog 1 ontslagronde kwam, en dat ze een rol kan gaan spelen ben ik met je eens, met 3-2 de finale in is beter dan met 2-2, als er dan toch nog iemand weg moet is Claire de kandidaat en gaan H&J en B&A de finale in, als Claire toch wordt weggestuurd dan is het 2-2 en is de balans gunstiger voor B&A omdat ze de steun van achter hebben.
Jaap is daar niet bang voor, anders zou hij veel meer moeite doen om Claire voor zich te winnen. Jaap z'n enige angst is dat hij door "achter" een oor wordt aangenaaid vanwege onvoldoende tv maken.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt me onzin... Huub pakt Claire zo weer in... Claire weet dan ook wat de deal was met Jaap en Jaap heeft die gebroken... dus waarom Jaap dan vertrouwen? Daarmee weet dus Huub ook dat ie Jaap niet kan vertrouwen . Logischer is dat Huub en Claire dan juist wel volledig voor elkaar zullen gaan. Het is de emotionele band die H en C hebben waar Jaap bang voor is.
Zou ook kunnen, dus een soort van: wanneer stemmen we Claire er uit?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:50 schreef Musje456 het volgende:
Ik heb begrepen dat er nog niks zeker is over de stemmingsronden en dat er mogelijk nog een in maart is en misschien nog een in april...Dat zou ook een reden kunnen zijn waarom de spelers (Vooral HJC) zo twijfelen?!
Tactisch... om te laten zien dat ze hem (Dat Huub hem) wel met rust wil laten als hij zih nergens verder mee bemoeid. Als hij morgen anders reageert wil Huub volledig los gaan op hemquote:
Dit zou zo in het nadeel van para Brian zijn dat ik me het niet kan voorstellen, elke week TV moeten maken en zijn pak aan moeten doen, een speech verzinnen en op zijn hoede zijn voor valkuilen kan die jongen niet aan denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zijn ze alleen zeker van de aanstaande ontslagronde... niemand weet of er nog meer volgen. Het kan ook zomaar weer 2 wekelijks of zelfs wekelijks worden. Wekelijks ontslagrondes zouden het geweld in de perken kunnen houden.
Hoezo niet?? Hij gaat voor haar ogen met een prostiuee liggen neuken, en zelfs dat vergeeft ze hem, en niet een klein beetje, nee.... ze doet het zelf gewoon weer met hem.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:51 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat Claire nog met Huub wil verder spelen als hij haar eruit wil stemmen, of zal ze dat ook begrijpen ?
Ja, morgen zal Huub los gaan, na het bezoek van z'n moeder en met een bedtijd van 1 uur. Ik geloof dat dus echt niet. Ik denk echt dat Huub het verboden is om hem wakker te houden.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:54 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Tactisch... om te laten zien dat ze hem (Dat Huub hem) wel met rust wil laten als hij zih nergens verder mee bemoeid. Als hij morgen anders reageert wil Huub volledig los gaan op hem
Claire is gewoon lekker normaal. Heeft geen oordeel als iemand haar niets aangedaan heeft.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat mij wel verbaast, is dat die Nicole achteraf toch een veel betere klik
blijkt te hebben met Claire dan Amanda .... ze wisselen nu adressen uit.
Mogelijk... volgens mij wachten ze ook een beetje af. Er zouden nieuwe regels komen (in elk geval, dat zeggen ze allemaal). Niemand kent die nog. Ik verwacht zelf wel dat die voor de komende ontslagronde echt bekend worden en zou niet verbaasd zij als er een extra ontslagronde komt. Maar dit zijn speculaasssies (om met Amanda te sprekenquote:Op maandag 10 maart 2008 00:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, dus een soort van: wanneer stemmen we Claire er uit?
Ja, inderdaad. Dat had Barry volgens mij ook een beetje, hij kon het soms welquote:Op maandag 10 maart 2008 00:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Claire is gewoon lekker normaal. Heeft geen oordeel als iemand haar niets aangedaan heeft.
Het is de febo die de mensen steeds naar het B en A kamp duwt. Het lijkt erop dat gastspelers niet zelf mogen kiezen. Maar dat bedoel jij waarschijnlijk ook...
Het zou mij niet verbazen als het pas na de ontslagronde bekend wordt gemaakt, gewoon om alles en iedereen in het duister te laten tasten.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:58 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Mogelijk... volgens mij wachten ze ook een beetje af. Er zouden nieuwe regels komen (in elk geval, dat zeggen ze allemaal). Niemand kent die nog. Ik verwacht zelf wel dat die voor de komende ontslagronde echt bekend worden en zou niet verbaasd zij als er een extra ontslagronde komt. Maar dit zijn speculaasssies (om met Amanda te spreken
Hij ontneemt Mike wel een reden om het bezoek van z'n moeder te saboteren door Mike vanavond lekker te laten slapen.... Dus het zou ook zonder verbod van achter een simpel rekensommetje voor Huub kunnen zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, morgen zal Huub los gaan, na het bezoek van z'n moeder en met een bedtijd van 1 uur. Ik geloof dat dus echt niet. Ik denk echt dat Huub het verboden is om hem wakker te houden.
Jaap en Huub zijn vanavond samen een hele tijd achter geweest.....drie keer raden waarom.....
En dàt lijkt mij dus de reden dat de "brandweerman" zo snel het programma is uitgestapt.........quote:Op maandag 10 maart 2008 00:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Claire is gewoon lekker normaal. Heeft geen oordeel als iemand haar niets aangedaan heeft.
Het is de febo die de mensen steeds naar het B en A kamp duwt. Het lijkt erop dat gastspelers niet zelf mogen kiezen. Maar dat bedoel jij waarschijnlijk ook...
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, morgen zal Huub los gaan, na het bezoek van z'n moeder en met een bedtijd van 1 uur. Ik geloof dat dus echt niet. Ik denk echt dat Huub het verboden is om hem wakker te houden.
Jaap en Huub zijn vanavond samen een hele tijd achter geweest.....drie keer raden waarom.....
Huub weet toch helemaal niet dat Milke dat wil? Tenzij hij het achter gehoord heeft.......quote:Op maandag 10 maart 2008 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij ontneemt Mike wel een reden om het bezoek van z'n moeder te saboteren door Mike vanavond lekker te laten slapen.... Dus het zou ook zonder verbod van achter een simpel rekensommetje voor Huub kunnen zijn.
Niks helaas, je bent ook maar een mens...quote:Op maandag 10 maart 2008 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ik moet helaas toegeven, dat ik stream 3/4 met Claire en Nicole
veel beter trek dan enige andere stream met B en A .......
Precies!quote:Op maandag 10 maart 2008 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij ontneemt Mike wel een reden om het bezoek van z'n moeder te saboteren door Mike vanavond lekker te laten slapen.... Dus het zou ook zonder verbod van achter een simpel rekensommetje voor Huub kunnen zijn.
Mike scoort als een gek. Lees de COSSEN maar na......Iedereen heeft het over hem......gewoon laten zitten dus. Wat zouden Huub en Jaap moeten doen zonder een Mike? Waarmee dan nog wat tv beelden maken?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze zullen 'achter' ook wel blij zijn als ze van Mikey af zijn neem ik aan, en als hij zijn baan kwijtraakt zal dat niet erg lukken.
Dus krijgen we Selene maar weer volgens de TT.... zij durft wel tegen Huub te spelen. En Amanda moet natuurlijk wel een vriendinnetje hebben. Want Amanda de hele dag om Brian heen trekt Brian natuurlijk niet. Afleiding en nog eens afleiding. Je ziet en paar geregiseerde slechte spelers die het ook nog eens niet van hun menselijke kanten moeten hebben. Ik kan bijna niet begrijpen dat mensen B en A werkelijk leuk op de streams vinden. Op TV misschien na veel knip en plak werk. En overbelichten van de slechte kanten van andere spelers (lees Hubert)quote:Op maandag 10 maart 2008 00:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat had Barry volgens mij ook een beetje, hij kon het soms wel
redelijk vinden met Huub, en dat wilde de FEBO natuurlijk niet ..... dus exit.
Achter of slechts off stream? Huub zal niet wachten denk ik als Mike zijn moeder verteld een h*** te zijn dan gaat hij direct los, zou jij dat niet doenquote:Op maandag 10 maart 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Huub idd weet dat Mike het bezoek van Huub's moeder wil terroriseren, en hij gokt erop dat Mike het nu niet zal doen. Daarbij heeft Mike dan ook een nachtje om te ervaren hoe het is als hij geen strijd met Huub heeft.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub weet toch helemaal niet dat Milke dat wil? Tenzij hij het achter gehoord heeft.......
Los van dat, Huub weet donders goed dat dat soort dingen niet werken in DGK, omdat ze nog nooit gewerkt hebben. Niet met spelers, laat staan met een Mike die op de hand van Brian is. Het is dus gewoon tv maken van hem met Jaap.
Dan moeten ze wel los op B en Aquote:Op maandag 10 maart 2008 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mike scoort als een gek. Lees de COSSEN maar na......Iedereen heeft het over hem......gewoon laten zitten dus. Wat zouden Huub en Jaap moeten doen zonder een Mike? Waarmee dan nog wat tv beelden maken?
Een rare taak heeft de tv-regie eigenlijk: de onmenselijken menselijk laten overkomen en vice-verca......quote:Op maandag 10 maart 2008 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus krijgen we Selene maar weer volgens de TT.... zij durft wel tegen Huub te spelen. En Amanda moet natuurlijk wel een vriendinnetje hebben. Want Amanda de hele dag om Brian heen trekt Brian natuurlijk niet. Afleiding en nog eens afleiding. Je ziet en paar geregiseerde slechte spelers die het ook nog eens niet van hun menselijke kanten moeten hebben. Ik kan bijna niet begrijpen dat mensen B en A werkelijk leuk op de streams vinden. Op TV misschien na veel knip en plak werk. En overbelichten van de slechte kanten van andere spelers (lees Hubert)
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bovendien heeft St.Brian al uitgesproken dat hij Mike niet meer zal beschermen vanwege zijn drankgebruik en uit angst voor boetes en sancties, dat zal ook in het brein van Mike meespelen, ik ben benieuwd of Mike de belofte van 5000 euro zal kunnen weerstaan in dit licht.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Huub idd weet dat Mike het bezoek van Huub's moeder wil terroriseren, en hij gokt erop dat Mike het nu niet zal doen. Daarbij heeft Mike dan ook een nachtje om te ervaren hoe het is als hij geen strijd met Huub heeft.
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus krijgen we Selene maar weer volgens de TT.... zij durft wel tegen Huub te spelen. En Amanda moet natuurlijk wel een vriendinnetje hebben. Want Amanda de hele dag om Brian heen trekt Brian natuurlijk niet. Afleiding en nog eens afleiding. Je ziet en paar geregiseerde slechte spelers die het ook nog eens niet van hun menselijke kanten moeten hebben. Ik kan bijna niet begrijpen dat mensen B en A werkelijk leuk op de streams vinden. Op TV misschien na veel knip en plak werk. En overbelichten van de slechte kanten van andere spelers (lees Hubert)
Ik speculeer inderdaad ook, maar doe dat met de wetenschap van het verleden waarin duidelijk is gebleken dat er veel vanuit "achter" is gearrangeerd. Als je die lijn van "weten" doortrekt, dan kom je al snel uit bij wat ik speculeer (vind ikquote:Op maandag 10 maart 2008 01:06 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Achter of slechts off stream? Huub zal niet wachten denk ik als Mike zijn moeder verteld een h*** te zijn dan gaat hij direct los, zou jij dat niet doenIk weet niks, maar speculeer, net als jij doet
![]()
En nee, ik hoop dat Huub en Jaap die uren samen hadden om eens off stram plannen te bespreken, maar besef evenzogoed dat ze heavy scripts en restricties te horen hebben gekregen...
Claire zie ik gewoon als iemand die weet dat het erg moeilijk is om te winnen. Dus maakt ze er het beste van en geniet ervan dat ze in DGK zit. Vele willen haar aktief zien spelen. Denk dat dat juist een slechte keuze is omdat ze dan als gevaar gezien wordt en zo snel mogelijk weg moet. Zoals Huub en Jaap zeiden: het is geen Lieke.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Los gaan op Amanda en Brian misschien? Dat zijn immers hun tegenspelers... en dat is waar (bijna) alle streamers wachten op, toch?!quote:Op maandag 10 maart 2008 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mike scoort als een gek. Lees de COSSEN maar na......Iedereen heeft het over hem......gewoon laten zitten dus. Wat zouden Huub en Jaap moeten doen zonder een Mike? Waarmee dan nog wat tv beelden maken?
Ja, en dat mag schijnbaar (nog steeds) niet....... Ook wel een beetje logisch, omdat ik denk dat het dan met één week is afgelopen omdat of Huub of Brian gaat flippen en er echt gemept gaat worden.quote:
Er is vaker in DGK sprake geweest van een dubbelrol. Even zo vaak is gebleken dat dat niet werkte. Als Mike die rol al moet spelen, dan wordt hem dat door achter verteld (voor bijvoorbeeld een extra bonus). Want ook dat is gebleken uit het afgelopen jaar, dat mensen voor luizige acties wat extra geld kregen.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Huub idd weet dat Mike het bezoek van Huub's moeder wil terroriseren, en hij gokt erop dat Mike het nu niet zal doen. Daarbij heeft Mike dan ook een nachtje om te ervaren hoe het is als hij geen strijd met Huub heeft.
Dus een uitje voor Brian en Huub alleen zou voor een podium kunnen zorgen waarin de status quo bepaald wordt, dan heb je de spanning tussen Huub en Brian niet en kan er een gat gedicht worden zodat er duidelijkheid komt wie waar staat en wie er buiten de 2 gedoodverfde winnaars ook een plek in de finale krijgen.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en dat mag schijnbaar (nog steeds) niet....... Ook wel een beetje logisch, omdat ik denk dat het dan met één week is afgelopen omdat of Huub of Brian gaat flippen en er echt gemept gaat worden.
Een beetje meer actie tussen de twee kampen mag van mij wel. Ik vind het erg tam de laatste tijd.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en dat mag schijnbaar (nog steeds) niet....... Ook wel een beetje logisch, omdat ik denk dat het dan met één week is afgelopen omdat of Huub of Brian gaat flippen en er echt gemept gaat worden.
Ik had met opzet het woord onmenselijk vermeden.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:09 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een rare taak heeft de tv-regie eigenlijk: de onmenselijken menselijk laten overkomen en vice-verca......
Alles wordt vanuit 'achter' gestuurd/geregeld/gearrangeerd. Ik noem dat dan als sinds lang geen spel meer,; zelfs geen soap... Maar we kunnen slechts speculeren, sinds we geen van allen een idee hebben over 'achter'. Nee. ik geloof ook niet meer in vrije keus, maar ben wel bang dat dingen vooruit zijn gepland (zoals de winnaar) en verzet me daartegen! Dit begon als een leuk spel en lijkt te eindigen als een vies corrupt vooropgezet plan, en dat is vuil spel. Ik haat corruptie, en vind dat dat tegengewerkt moet worden en mag worden.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik speculeer inderdaad ook, maar doe dat met de wetenschap van het verleden waarin duidelijk is gebleken dat er veel vanuit "achter" is gearrangeerd. Als je die lijn van "weten" doortrekt, dan kom je al snel uit bij wat ik speculeer (vind ik)
Nog steeds laten streamers zich verleiden door DGK als spel te nemen, bijvoorbeeld bij ontslagrondes (Clair of Jaap weg, waar kiest Huub voor), terwijl we nu toch echt wel weten dat er geen sprake is van een vrije keus bij ontslagrondes.
Vind ik ook. Het is niet echt heel leuk meer sinds RTL4 het overgenomen heeft.......quote:Op maandag 10 maart 2008 01:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Een beetje meer actie tussen de twee kampen mag van mij wel. Ik vind het erg tam de laatste tijd.
Mwah, ik heb de indruk dat velen (nee, niet allemaal) corruptie geen probleem vinden, zolang Huub maar wint.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:19 schreef Musje456 het volgende:
de winnaar) en verzet me daartegen! Dit begon als een leuk spel en lijkt te eindigen als een vies corrupt vooropgezet plan, en dat is vuil spel. Ik haat corruptie, en vind dat dat tegengewerkt moet worden en mag worden.
Talpa stuurt de show nog steeds. RTL bepaald slechts wat uitgezonden wordt (Wie snijdt, klipt en plakt weet ik echter niet, Iemand?)quote:Op maandag 10 maart 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het is niet echt heel leuk meer sinds RTL4 het overgenomen heeft.......
Als ze beide moeten vertrekken vind ik dat niet meer dan terecht. Helaas zou dat dan gebeuren in een veel te laat stadium en heb je eigenlijk geen finale. Het is gwoon kut dat die fysiek geweld is exit regel overboord gezet is. Dan hadden we een hele ander setting gehad met misschien wel meer leukere bewoners.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ughquote:Op maandag 10 maart 2008 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, ik heb de indruk dat velen (nee, niet allemaal) corruptie geen probleem vinden, zolang Huub maar wint.
Kan het hier niet meer dan eens mee zijn... Hoe anders zou dit (op zich zelf leuk project) er anders uit kunnen zien...quote:Op maandag 10 maart 2008 01:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze beide moeten vertrekken vind ik dat niet meer dan terecht. Helaas zou dat dan gebeuren in een veel te laat stadium en heb je eigenlijk geen finale. Het is gwoon kut dat die fysiek geweld is exit regel overboord gezet is. Dan hadden we een hele ander setting gehad met misschien wel meer leukere bewoners.
Helemaal met je eens........gedaan voor de kijkcijfers natuurlijk, maar nu werkt het tegen ze....quote:Op maandag 10 maart 2008 01:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze beide moeten vertrekken vind ik dat niet meer dan terecht. Helaas zou dat dan gebeuren in een veel te laat stadium en heb je eigenlijk geen finale. Het is gwoon kut dat die fysiek geweld is exit regel overboord gezet is. Dan hadden we een hele ander setting gehad met misschien wel meer leukere bewoners.
Hoe leuk was dit programma wel niet geweest zonder al die sturing en partijdigheid van de redactie?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Degene met de meeste boetes=exit?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:26 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Kan het hier niet meer dan eens mee zijn... Hoe anders zou dit (op zich zelf leuk project) er anders uit kunnen zien...
Zou Huub dan weer de villa uitmogen?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weer eens een stemming, wanneer was de laatste ?????
Das volgens mij lang geleden .......
Ik las pas ergens dat iemand een flyer in de hand gedrukt kreeg: een optreden van Brian en Huub in een kinderziekenhuis, ergens in maart volgens mij.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou Huub dan weer de villa uitmogen?
Zelf zou ik meer iets zien in opdrachten..... niet zo'n domme aktie als met die gloeilampen maar wel iets in die trant...
Ook zou ik graag iets met met die CP's willen... Bijvoorbeeld voor 150 CP een kwartiertje internetten. Zodat iedereen aan dezelfde info kan komen. ook zo's zwakte in het DGK concept het onbelangrijk maken van CP's. Niet mogen handelen etc etc .
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:31 schreef Ziet het volgende:
huub staat te oefenen met draaien zonder koptelefoon,
zoals de vrouwelijke DJ gister adviseerde
quote:
Volgens mij staat dat niet hierquote:Op maandag 10 maart 2008 01:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Nope, maar jouw guess is as good as mine, dat er iets moet gebeuren is duidelijk, geen idee wat de FEBO voor plannen heeft, ik weet wel dat het niet lang gaat duren voor we er iets meer van gaan horen.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:34 schreef Musje456 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij staat dat niet hier
Er had maar 1 regel belangrijk mogen zijn: Fysiek geweld is exit.... geen boetes, geen alcoholverboden, geen bedtijden, geen toneelhaken..quote:Op maandag 10 maart 2008 01:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe leuk was dit programma wel niet geweest zonder al die sturing en partijdigheid van de redactie?
Ik denk nog steeds dat het een gat in de markt zou zijn.
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:35 schreef mootie het volgende:
Gevonden: http://www.p3purmerend.nl/programma.php
Dat is vandaagquote:Op maandag 10 maart 2008 01:35 schreef mootie het volgende:
Maar Brian heb ik hier ook niet over gehoord. Die had het er steeds maar over dat de kinderdisco het allerlaatste optreden was.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat is morgen al, dat gaat voor Huub dus niet door
Erg veemd inderdaad, nog niemand over gehoord .....quote:Op maandag 10 maart 2008 01:38 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dat is vandaag![]()
![]()
Stond dat ook op de agenda???
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Brian heb ik hier ook niet over gehoord. Die had het er steeds maar over dat de kinderdisco het allerlaatste optreden was.
Ontzettend scherp, goed gevonden.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:35 schreef mootie het volgende:
Wel weer sneu voor Amanda, die had vast meegemogen om BH's en strings aan de zieke kindjes uit te delenquote:Op maandag 10 maart 2008 01:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Misschien dat het ziekenhuis het heeft afgelast, geen Huub dan ook geen Brain
Inderdaad, goed gevonden kikkertquote:Op maandag 10 maart 2008 01:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ontzettend scherp, goed gevonden.
Had ze nog ondergoed schoon dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel weer sneu voor Amanda, die had vast meegemogen om BH's en strings aan de zieke kindjes uit te delen
Joh, die zieke kindjes zijn er veul blijer mee, als haar (stink)lucht er aanzitquote:
Misschien waren ze daar wel bang voorquote:Op maandag 10 maart 2008 01:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel weer sneu voor Amanda, die had vast meegemogen om BH's en strings aan de zieke kindjes uit te delen
Ik had geen guess... misonderstanding denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, maar jouw guess is as good as mine, dat er iets moet gebeuren is duidelijk, geen idee wat de FEBO voor plannen heeft, ik weet wel dat het niet lang gaat duren voor we er iets meer van gaan horen.
De wraak van Def Rhymzquote:Op maandag 10 maart 2008 01:48 schreef akveor het volgende:
Haha wat was dat wat Huub draaide: En Lieke heeft geen tietuh...
Huub lachte maar vond het zelf niet echt gepats en zet weer een boom boom boom nummer op.
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Joh, die zieke kindjes zijn er veul blijer mee, als haar (stink)lucht er aanzit
En het gekke is dat Huub en Amanda elkaar 1 op1 niet echt bijten, ik heb wel vaker gezien dat die 2 elkaar niet echt haten, het is Brian die de wig drijft, Huub en Amanda zouden het irl als vrienden best met elkaar kunnen vinden denk ik, niet in een relatie maar gewoon als goede bekenden.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:49 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik had geen guess... misonderstanding denk ik.
Maar ja, ben het wel zeker met je eens dat er iets moet gebeuren. Ik denk wel dat iedereen dat denkt, want zoals het nu is staat alles stil! Besprekingen en besprekingen, maar ondertussen gebeurdt er geen sodemieter (en daar hou ik het netjes!).
Heel eerlijk: en nu gebruik ik de woorden in mijn hoofd: die kutzwerver mag er van mij uit: hij is een gastspeler die zich als miljonair begint te gedragen. Ik vind Brian en Amanda niks, net als Clair doen ze niks (wel: ze bespreken meer, maar doen behalve afluisteren niks in akties). Huub heeft net even te veel temperament en is te bezitterig, terwijl hij veel verlangt van zijn liefste. Jaap... hmmmmm weet ik niet...
Om eerlijk te zijn: Ik schat Amanda sterker in dan Brian... Huub sterker dan Jaap en Claire. Amanda tegen Huub... oeffff dan ben ik bang dat Amanda wint...
Kopje koffie dan maar?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:49 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Amanda tegen Huub... oeffff dan ben ik bang dat Amanda wint...
hier ben ik het zooo mee eens.... Nadat Brian Amanda na DGK dumpt ( ik zie Brian geen relatie met Amanda buiten DGK hebben die langer dan 2 maanden zal duren ) zie ik d'r wel tot besef komen en naar Huub trekken. Het zijn beide dezelfde 'soort' mensen. Uitgesproken en direct.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En het gekke is dat Huub en Amanda elkaar 1 op1 niet echt bijten, ik heb wel vaker gezien dat die 2 elkaar niet echt haten, het is Brian die de wig drijft, Huub en Amanda zouden het irl als vrienden best met elkaar kunnen vinden denk ik, niet in een relatie maar gewoon als goede bekenden.
Kokend heet, zwart met suiker en in de schoot geworpen?quote:
Daarom ben ik juist bang voor die finale... Ik heb me wel eens afgevraagd later: waren Huub en Amanda voor elkaar bedoeld? Die twee hebben chemie, zels al haat Amanda hem nu. Nee, ze zullen elkaar niet bijten, maar een finale tussen die twee.. Ik zeg opnieuw: Oeffff, daar hoop ik niet op!quote:Op maandag 10 maart 2008 01:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En het gekke is dat Huub en Amanda elkaar 1 op1 niet echt bijten, ik heb wel vaker gezien dat die 2 elkaar niet echt haten, het is Brian die de wig drijft, Huub en Amanda zouden het irl als vrienden best met elkaar kunnen vinden denk ik, niet in een relatie maar gewoon als goede bekenden.
Eeeheens.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:00 schreef Lobasca het volgende:
Ja Musje idd, B en A lullen wat af over het spel, helaas druipt het script er telkens weer vanaf als ze dat doen.
En ik ben het er niet mee eens dat brian en Huub beiden allang het veld hadden moeten ruimen. Als die gore nep-Antilliaaner bij zijn eerste misstap was uitgebonjourd, had Huub nooit zover hoeven gaan, als hij heeft gedaan. Maar vanwege het 'O, zie ons eens multicultureel bezig zijn', in de begintijd van Talpa' moest die engbek erin blijven.
quote:
Mag het zonder suikerquote:Op maandag 10 maart 2008 01:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kokend heet, zwart met suiker en in de schoot geworpen?
Amanda is denk ik de grootste driftkikker in DGK en heeft eerder eens koffie naar Huub geslingerd, exitwaardig destijds.. Die beheerst zich echt niet als ze target is.
Toevallig het enige filmpje wat ik op Youtube heb geplaatst.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kokend heet, zwart met suiker en in de schoot geworpen?
Amanda is denk ik de grootste driftkikker in DGK en heeft eerder eens koffie naar Huub geslingerd, exitwaardig destijds.. Die beheerst zich echt niet als ze target is.
quote:Op maandag 10 maart 2008 02:01 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Daarom ben ik juist bang voor die finale... Ik heb me wel eens afgevraagd later: waren Huub en Amanda voor elkaar bedoeld? Die twee hebben chemie, zels al haat Amanda hem nu. Nee, ze zullen elkaar niet bijten, maar een finale tussen die twee.. Ik zeg opnieuw: Oeffff, daar hoop ik niet op!
Die 2 zonder Brian in de finale zal geen vuurwerk opleveren idd, geen idee wat er wel gaat gebeuren, hopelijk wel iets orgineels, Amanda haat Huub niet, ze houdt zich vast aan een droombeeld, aan Brian, en hij is zowat heilig verklaard door de FEBO, maar niet door de kijkers die het geld in het laatje brengen, echt geen flauw benul wat er nu gaat gebeuren.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:57 schreef akveor het volgende:
[..]
hier ben ik het zooo mee eens.... Nadat Brian Amanda na DGK dumpt ( ik zie Brian geen relatie met Amanda buiten DGK hebben die langer dan 2 maanden zal duren ) zie ik d'r wel tot besef komen en naar Huub trekken. Het zijn beide dezelfde 'soort' mensen. Uitgesproken en direct.
Hij heeft haar wel tussen haar benen liggen beffen, who knows?quote:Op maandag 10 maart 2008 02:01 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Daarom ben ik juist bang voor die finale... Ik heb me wel eens afgevraagd later: waren Huub en Amanda voor elkaar bedoeld? Die twee hebben chemie, zels al haat Amanda hem nu......
haar ongestelde bloed gelikt, als dat geen band schept!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:05 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Hij heeft haar wel tussen haar benen liggen beffen, who knows?
Lieve Lobasca, en wat dan met een ander die erin gekomen was... een die van een andere cultuur afkomstig was... Hoe kan je dit zeggen? Ik heb zo'n respect voor je, maar nee... Een buitenlander die zich klaart door de selectie en in de kooi komt verdient een kans, net als Mikey de zwerver. Als ze die kans bederven is dat hun fout als mens, en niet omdat ze buitenlander zijn... of niet?quote:Op maandag 10 maart 2008 02:00 schreef Lobasca het volgende:
Ja Musje idd, B en A lullen wat af over het spel, helaas druipt het script er telkens weer vanaf als ze dat doen.
En ik ben het er niet mee eens dat brian en Huub beiden allang het veld hadden moeten ruimen. Als die gore nep-Antilliaaner bij zijn eerste misstap was uitgebonjourd, had Huub nooit zover hoeven gaan, als hij heeft gedaan. Maar vanwege het 'O, zie ons eens multicultureel bezig zijn', in de begintijd van Talpa' moest die engbek erin blijven.
Sterker nog, hij heeft haar ongestelde bloed geliktquote:Op maandag 10 maart 2008 02:05 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Hij heeft haar wel tussen haar benen liggen beffen, who knows?
quote:Op maandag 10 maart 2008 02:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft haar ongestelde bloed gelikt
Gamma!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
haar ongestelde bloed gelikt, als dat geen band schept!
Allemachtigquote:Op maandag 10 maart 2008 02:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Toevallig het enige filmpje wat ik op Youtube heb geplaatst.
http://www.youtube.com/user/roevka
Een bek als een scheermes.... blijft een hilarisch filmpje en typisch Amanda. Hoe ze te keer gaat tegen Silvia...![]()
TIEN![]()
Lieve Mus, dit heeft echt geen rascistische ondertoon mijnerzijds, het gaat erom, dat ze juist hém erin hielden, hadden ze hem er maar uitgeflikkerd en een andere buitenlander erin gezet. Maar het multi-culturele spatte in het begin van het programma af, er zijn zelfs nog uitspraken door John de M. zelf over gedaan, als ik het wel heb. Het gaat mij puur om Brian, die deugt niet. Maar aangezien zijn para-acties veel geld genereert, konden ze hem er niet meer uitzetten later.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:08 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Lieve Lobasca, en wat dan met een ander die erin gekomen was... een die van een andere cultuur afkomstig was... Hoe kan je dit zeggen? Ik heb zo'n respect voor je, maar nee... Een buitenlander die zich klaart door de selectie en in de kooi komt verdient een kans, net als Mikey de zwerver. Als ze die kans bederven is dat hun fout als mens, en niet omdat ze buitenlander zijn... of niet?
Maar het is een heerlijk filmpje..... Amanda ten voeten uit..... DGK had zoveel leuker kunnen zijn zonder Brian...quote:Op maandag 10 maart 2008 02:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
AllemachtigDat ging om een dom bontje
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 02:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
leuk hè, dat soort idiote uitspraken blijven nog jaren in je hoofd rondspoken.
Ik schrik me de pleuris als ik dit terugzie, dat wijf schreeuwt zo hard.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar het is een heerlijk filmpje..... Amanda ten voeten uit..... DGK had zoveel leuker kunnen zijn zonder Brian...
En Eric die binnenkomt en heel vrolijk roept Goedemorgen.....
Van een groen vlak met capsules rechtsonder? Nee, niet echt.....quote:Op maandag 10 maart 2008 02:16 schreef akveor het volgende:
HUh? Meer mensen last hiervan?
[ afbeelding ]
Het was het begin van het einde... dit had de eerste exit na het NL en Huub drama moeten zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik schrik me de pleuris als ik dit terugzie, dat wijf schreeuwt zo hard.Die koffie was ook RAAK - EXIT.
In de begindagen van DGK dacht ik soms nog wel dat exit wat sneller zouden worden gegeven. Er werd toen op de website van tien nog veel aan werving van nieuwe wannabees gedaan, zo leek het.
Ok, die uitspraken heb ik dan gemist. Ik ken de uitspraken dat hij Brian als winnaar ziet, maar neem die met een korrel zout. Ik begrijp dat dit langer teruggaat...En nee... ik heb veel gelezen en sanp het hele niet, maar dat er iets niet kopt met Brian en Amanda zie ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieve Mus, dit heeft echt geen rascistische ondertoon mijnerzijds, het gaat erom, dat ze juist hém erin hielden, hadden ze hem er maar uitgeflikkerd en een andere buitenlander erin gezet. Maar het multi-culturele spatte in het begin van het programma af, er zijn zelfs nog uitspraken door John de M. zelf over gedaan, als ik het wel heb. Het gaat mij puur om Brian, die deugt niet. Maar aangezien zijn para-acties veel geld genereert, konden ze hem er niet meer uitzetten later.
Hahahahaha klopt wel!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
leuk hè, dat soort idiote uitspraken blijven nog jaren in je hoofd rondspoken.
Wtf? Dat kan niet waar zijn, betere tieten misschien maar beter mens.......quote:Op maandag 10 maart 2008 02:27 schreef Lobasca het volgende:
Gelukkig Musje![]()
Je weet toch wel dat J. de M. destijds over natasia heeft gezegd, dat ze er als een beter mens uit zou gaan, dan dat ze erin kwam?
Trustelsquote:Op maandag 10 maart 2008 02:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen lijkt een mooie streamdag te worden, Nicole vertrekt,
Huub zijn moeder 's avonds op bezoek en Mikey die dit bezoek gaat verkloten.
Welterusten allen.
... ik heb zoiets gehoord... Ze was een Bitch toen ze erin kwam een een grotere bitch daarna...quote:Op maandag 10 maart 2008 02:27 schreef Lobasca het volgende:
Gelukkig Musje![]()
Je weet toch wel dat J. de M. destijds over natasia heeft gezegd, dat ze er als een beter mens uit zou gaan, dan dat ze erin kwam?
Gvd die tieten zagen er niet uit! Vond jij ech dat ze beter eruit zagen???quote:Op maandag 10 maart 2008 02:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wtf? Dat kan niet waar zijn, betere tieten misschien maar beter mens.......
Ik heb ze gelukkig niet vantevoren mogen aanschouwen, het feit dat zdngmw er blij mee was zegt me wel voldoende!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:32 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Gvd die tieten zagen er niet uit! Vond jij ech dat ze beter eruit zagen???![]()
![]()
Die tieten hangen ondertussen ook weer als vanouds op d'r knieën, vieze vetklep.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wtf? Dat kan niet waar zijn, betere tieten misschien maar beter mens.......
Jij ook!!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:36 schreef Musje456 het volgende:
Musje gaat trouwens haar nestje opzoeken...
Knuffels fokkers, dank voor een leuke avond!! *kus*
Die zal idd wel in beslag zijn genomen inmiddels!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die tieten hangen ondertussen ook weer als vanouds op d'r knieën, vieze vetklep.![]()
dat autootje waar ze het altijd over had, zal ze ook wel niet rijden
Trusten voor de slapers, heb geen koffie nodig ik ben nog erg wakker!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:59 schreef Musje456 het volgende:![]()
[..]
(ja ik lurk nog steeds aan je kop koffiie
)
Jøss. zo laat... superwoman!quote:Op maandag 10 maart 2008 03:07 schreef Lobasca het volgende:
Huub en Claire in gesprek in de keuken, geen idee waar het over gaat, was met mijn eigen huishouden bezig..
Hoop dat je door de boomzagerij van Mike heen kan slapen!quote:Op maandag 10 maart 2008 03:18 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Jøss. zo laat... superwoman!Ik ga nu echt tukken
![]()
Waarom hilarisch?Beetje onzin posten is dus leuk?Stel je was druk en leest na om te weten wat er gebeurd is dan is het zoveel onzin en zo onwaar wat je dan leest!quote:Op maandag 10 maart 2008 04:52 schreef Lobasca het volgende:
Voor als je wilt lachen
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2924516#2924516
Hi-la-risch
ff de vorige COSsen induiken, ik heb het ook niet gezien, alleen gelezen.quote:Op maandag 10 maart 2008 05:06 schreef eusjuh het volgende:
Hoezo eigenlijk Selen in aantocht??Kan nergens iets terugvinden hierover???
Moet eerlijk zeggen ben niet heel vaak hier en alles wat gesloten is kan ik niet terugvinden.Jezelf schoon houden hebben velen problemen mee in de kooiquote:Op maandag 10 maart 2008 05:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ff de vorige COSsen induiken, ik heb het ook niet gezien, alleen gelezen.
Mike doucht tegenwoordig ook maar niet.
Gebruik toch gewoon tinypic.com.quote:Op maandag 10 maart 2008 05:17 schreef eusjuh het volgende:
Kom op Mike je kan het..............opzouten naar je werk en snel een beetje
[ link | afbeelding ]
Hmmz vaag mijn screenshots doen het hier dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |