abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57275899
quote:
Op maandag 10 maart 2008 00:35 schreef akveor het volgende:

[..]

Als ze B en A hebben samen hebben weggewerkt en samen in de finale staan... gun ik het Jaap ook. Maar ik geloof niet zo dat B en A gepasseerd worden. Daar zie ik teveel promotie voor.
Ik gok dat de vierde na wat handelen een geldbedrag meekrijgt. Amanda in mijn ogen.... en dan een sms finale... Waar Brian ook veel Amanda fans zal meekrijgen.
De enige optie die ik zie is dat Jaap nu los op B en A gaat anders zie ik Huub of Jaap geen enkele kans hebben.
Jaap gaat alleen los op B en A wanneer Huub Claire uit de Kooi stemt eerder niet, dan heeft Jaap ook meer zekerheid.
pi_57275901
Huub en Jaap hebben nogal wat tijd gehad om dingen te bespreken tijdens de eerste SL... Ik zou niet verbaasd zijn als ze nogal wat opdrachten hebben gekregen ook...

Volgens mij gaat Clair eruit en hoort ze dat eerder: doet dat haar 'bitchy side' zichtbaar? (Dat gebeurde eerder met Jaap). Misschien?! Met nog ruim twee maanden te gaan ligt alles nog open...

Laten we hopen dat de kloterigste gastspeler (Mikey) ook uit het zicht verdwijnt, en laat het spel beginnen!
pi_57275916
Er gaat weinig gebeuren ben ik bang.
pi_57275917
Huub zit weer achter de piano zo te horen.
  maandag 10 maart 2008 @ 00:40:08 #130
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_57275926
Audio van het gesprek van Huub en Jaap zojuist: http://www.megaupload.com/?d=QZYUBPI2
.
pi_57275941
quote:
Op maandag 10 maart 2008 00:39 schreef Sug4r het volgende:
Huub zit weer achter de piano zo te horen.

altijd nog leuker om te zien dan een slapende brian en amanda
(alhoewel het ook weer niet goed is als we ze niet zien...)
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_57275945
Slaap lekker Petraa
  maandag 10 maart 2008 @ 00:41:58 #133
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_57275959
quote:
Op maandag 10 maart 2008 00:38 schreef Musje456 het volgende:
Huub en Jaap hebben nogal wat tijd gehad om dingen te bespreken tijdens de eerste SL... Ik zou niet verbaasd zijn als ze nogal wat opdrachten hebben gekregen ook...

Volgens mij gaat Clair eruit en hoort ze dat eerder: doet dat haar 'bitchy side' zichtbaar? (Dat gebeurde eerder met Jaap). Misschien?! Met nog ruim twee maanden te gaan ligt alles nog open...

Laten we hopen dat de kloterigste gastspeler (Mikey) ook uit het zicht verdwijnt, en laat het spel beginnen!
Ik ben bang dat als Claire weggaat hij als 5e man nog een rol gaat krijgen, er is eerder voor gekozen om gastspelers te laten stemmen, dat hij een rol heeft moge duidelijk zijn vanwege de aandacht die hij krijgt, schuldsanering, jobcoaching, geld en vergeet zijn hond niet, haar plaatsen kost ook geld.
be nice or go away
pi_57275960
Ik haak ook even af. Om vijf uur rammelt dat kutapparaat weer

Truste Fok
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  maandag 10 maart 2008 @ 00:42:26 #135
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57275968
quote:
Op maandag 10 maart 2008 00:34 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dan is een Huub of Jaap of B/A minder beter dan Claire, die gaat niet winnen in een popo noch in een strijd om langstzittende, zij zou nog wel eens een hele belangrijke pion in het schaakspel kunnen worden, als men dit op waarde weet te schatten.
Brian en Amanda zijn samen alleen niet sterk genoeg om Claire weg te treiteren. Dat getreiter trekt Claire zich weinig van aan. Huub is degene die haar kan raken de rest lacht ze allemaal uit. Als ik Huub was zou ik haar eventueel een ontslagronder verder ontslaan. Ik schat Claire zeker op waarde. Ze staat aan Huub's kant dus als Huub fan moet ik d'r wel belangrijk vinden. Ook al is ze saaii. Maar het gaat niet om saaiheid maar om de winst. Iets wat hier door vele vergeten word imo.
  maandag 10 maart 2008 @ 00:42:47 #137
145755 kahaarin
pi_57275977
quote:
Op maandag 10 maart 2008 00:41 schreef ruudpuntenel het volgende:

Truste Fok
Truste, Petraa ook.
be nice or go away
pi_57275981
quote:
Op maandag 10 maart 2008 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Audio van het gesprek van Huub en Jaap zojuist: http://www.megaupload.com/?d=QZYUBPI2
Grappig dat dit wel on stream is geweest.
pi_57275983
Ik heb altijd gedacht dat Huub vroeg of laat een dolk in z'n rug zou krijgen. Ik denk dat het wel eens door Claire kan gaan gebeuren. Huub en Claire krijgen ruzie over haar naïeve spelopvatting en om er niet door Huub uitgestemd te worden kiest ze op het laatste moment voor Jaap.......

Net zo unfair als wanneer Jaap de klos zou zijn.....Claire heeft immers niets laten zien en zit er net, terwijl H en J al meer dan een jaar in de weer zijn.....
pi_57275985
Slaap lekker Petraa
pi_57276001
quote:

Truste Fok
Truste Ruud
pi_57276010
Truste Ruud
pi_57276016
Als Huub Claire eruit stemt, en Jaap moet daarna stemmen dan houd hij haar erin denk ik.
  maandag 10 maart 2008 @ 00:44:28 #144
167977 DGK_Tegengas
pi_57276018
quote:
Op maandag 10 maart 2008 00:42 schreef akveor het volgende:

[..]

Brian en Amanda zijn samen alleen niet sterk genoeg om Claire weg te treiteren. Dat getreiter trekt Claire zich weinig van aan. Huub is degene die haar kan raken de rest lacht ze allemaal uit. Als ik Huub was zou ik haar eventueel een ontslagronder verder ontslaan. Ik schat Claire zeker op waarde. Ze staat aan Huub's kant dus als Huub fan moet ik d'r wel belangrijk vinden. Ook al is ze saaii. Maar het gaat niet om saaiheid maar om de winst. Iets wat hier door vele vergeten word imo.
Mee eens, Huub kan Claire er beter nog een ontslagronde inhouden, jammer dat hij dat
zelf niet inziet, en Jaap ziet het het helaas maar een beetje .....
.
  maandag 10 maart 2008 @ 00:45:08 #145
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57276030
quote:
Op maandag 10 maart 2008 00:38 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Jaap gaat alleen los op B en A wanneer Huub Claire uit de Kooi stemt eerder niet, dan heeft Jaap ook meer zekerheid.
Laat Huub dat dan met Jaap afdealen.... keihard losgaan op B en A en hij laat hem erin... Mag toch ook wel eens voor wat hoort wat zijnn? Wat heeft Jaap nu tegen B en A gespeeld? Weinig tot niets. Hij zalt altijd in het Huub kamp te stoken.
  maandag 10 maart 2008 @ 00:45:58 #146
145755 kahaarin
pi_57276042
quote:
Op maandag 10 maart 2008 00:42 schreef akveor het volgende:

[..]

Maar er komt toch geen ontslagronde verder meer? Ik dacht dat er was gezegd dat er nog 1 ontslagronde kwam, en dat ze een rol kan gaan spelen ben ik met je eens, met 3-2 de finale in is beter dan met 2-2, als er dan toch nog iemand weg moet is Claire de kandidaat en gaan H&J en B&A de finale in, als Claire toch wordt weggestuurd dan is het 2-2 en is de balans gunstiger voor B&A omdat ze de steun van achter hebben.
be nice or go away
pi_57276052
quote:
Op maandag 10 maart 2008 00:44 schreef neehe het volgende:
Als Huub Claire eruit stemt, en Jaap moet daarna stemmen dan houd hij haar erin denk ik.
Dat denk ik niet.....want daarmee blijft de optie open voor Huub om met Claire verder te gean i.p.v. met hem.....Iedere eventuele steun voor Huub zal hij wegstemmen.....

Voetnoot: mits het toegestaan wordt door de alles bepalend factor "achter"
pi_57276066
quote:
Op maandag 10 maart 2008 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Huub vroeg of laat een dolk in z'n rug zou krijgen. Ik denk dat het wel eens door Claire kan gaan gebeuren. Huub en Claire krijgen ruzie over haar naïeve spelopvatting en om er niet door Huub uitgestemd te worden kiest ze op het laatste moment voor Jaap.......

Net zo unfair als wanneer Jaap de klos zou zijn.....Claire heeft immers niets laten zien en zit er net, terwijl H en J al meer dan een jaar in de weer zijn.....
Ja dat zou wel heel erg unfair zijn en wat heeft zij nou laten zien.

Er zijn spelers die een toneelhaak hebben gekregen die meer deden daar dan zij en dan zou zij een kans maken om in de finale te komen?
  maandag 10 maart 2008 @ 00:48:38 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57276089
quote:

Truste Fok
Truste Ruud
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 10 maart 2008 @ 00:48:43 #150
167977 DGK_Tegengas
pi_57276091
Wat mij wel verbaast, is dat die Nicole achteraf toch een veel betere klik
blijkt te hebben met Claire dan Amanda .... ze wisselen nu adressen uit.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')