Lijkt me onzin... Huub pakt Claire zo weer in... Claire weet dan ook wat de deal was met Jaap en Jaap heeft die gebroken... dus waarom Jaap dan vertrouwen? Daarmee weet dus Huub ook dat ie Jaap niet kan vertrouwen . Logischer is dat Huub en Claire dan juist wel volledig voor elkaar zullen gaan. Het is de emotionele band die H en C hebben waar Jaap bang voor is.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:44 schreef neehe het volgende:
Als Huub Claire eruit stemt, en Jaap moet daarna stemmen dan houd hij haar erin denk ik.
Waarom houden ze hem niet wakker?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:42 schreef Sug4r het volgende:
Mikey ligt flink te snurken
Nou ik denk niet dat Claire nog met Huub wil verder spelen als hij haar eruit wil stemmen, of zal ze dat ook begrijpen ?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.....want daarmee blijft de optie open voor Huub om met Claire verder te gean i.p.v. met hem.....Iedere eventuele steun voor Huub zal hij wegstemmen.....
Voetnoot: mits het toegestaan wordt door de alles bepalend factor "achter"
De band die Claire met Huub heeft? Huub speelt het spel en gebruikt Claire, zij is degene die er van overtuigd is dat zij en Huub een setje zijn en zal hem derhalve niet laten vallen, dat is imho waar Jaap bang voor is, de adoratie van Claire voor Huub.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt me onzin... Huub pakt Claire zo weer in... Claire weet dan ook wat de deal was met Jaap en Jaap heeft die gebroken... dus waarom Jaap dan vertrouwen? Daarmee weet dus Huub ook dat ie Jaap niet kan vertrouwen . Logischer is dat Huub en Claire dan juist wel volledig voor elkaar zullen gaan. Het is de emotionele band die H en C hebben waar Jaap bang voor is.
Nee, volgens mij zijn ze alleen zeker van de aanstaande ontslagronde... niemand weet of er nog meer volgen. Het kan ook zomaar weer 2 wekelijks of zelfs wekelijks worden. Wekelijks ontslagrondes zouden het geweld in de perken kunnen houden.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar er komt toch geen ontslagronde verder meer? Ik dacht dat er was gezegd dat er nog 1 ontslagronde kwam, en dat ze een rol kan gaan spelen ben ik met je eens, met 3-2 de finale in is beter dan met 2-2, als er dan toch nog iemand weg moet is Claire de kandidaat en gaan H&J en B&A de finale in, als Claire toch wordt weggestuurd dan is het 2-2 en is de balans gunstiger voor B&A omdat ze de steun van achter hebben.
Jaap is daar niet bang voor, anders zou hij veel meer moeite doen om Claire voor zich te winnen. Jaap z'n enige angst is dat hij door "achter" een oor wordt aangenaaid vanwege onvoldoende tv maken.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt me onzin... Huub pakt Claire zo weer in... Claire weet dan ook wat de deal was met Jaap en Jaap heeft die gebroken... dus waarom Jaap dan vertrouwen? Daarmee weet dus Huub ook dat ie Jaap niet kan vertrouwen . Logischer is dat Huub en Claire dan juist wel volledig voor elkaar zullen gaan. Het is de emotionele band die H en C hebben waar Jaap bang voor is.
Zou ook kunnen, dus een soort van: wanneer stemmen we Claire er uit?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:50 schreef Musje456 het volgende:
Ik heb begrepen dat er nog niks zeker is over de stemmingsronden en dat er mogelijk nog een in maart is en misschien nog een in april...Dat zou ook een reden kunnen zijn waarom de spelers (Vooral HJC) zo twijfelen?!
Tactisch... om te laten zien dat ze hem (Dat Huub hem) wel met rust wil laten als hij zih nergens verder mee bemoeid. Als hij morgen anders reageert wil Huub volledig los gaan op hemquote:
Dit zou zo in het nadeel van para Brian zijn dat ik me het niet kan voorstellen, elke week TV moeten maken en zijn pak aan moeten doen, een speech verzinnen en op zijn hoede zijn voor valkuilen kan die jongen niet aan denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zijn ze alleen zeker van de aanstaande ontslagronde... niemand weet of er nog meer volgen. Het kan ook zomaar weer 2 wekelijks of zelfs wekelijks worden. Wekelijks ontslagrondes zouden het geweld in de perken kunnen houden.
Hoezo niet?? Hij gaat voor haar ogen met een prostiuee liggen neuken, en zelfs dat vergeeft ze hem, en niet een klein beetje, nee.... ze doet het zelf gewoon weer met hem.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:51 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat Claire nog met Huub wil verder spelen als hij haar eruit wil stemmen, of zal ze dat ook begrijpen ?
Ja, morgen zal Huub los gaan, na het bezoek van z'n moeder en met een bedtijd van 1 uur. Ik geloof dat dus echt niet. Ik denk echt dat Huub het verboden is om hem wakker te houden.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:54 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Tactisch... om te laten zien dat ze hem (Dat Huub hem) wel met rust wil laten als hij zih nergens verder mee bemoeid. Als hij morgen anders reageert wil Huub volledig los gaan op hem
Claire is gewoon lekker normaal. Heeft geen oordeel als iemand haar niets aangedaan heeft.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat mij wel verbaast, is dat die Nicole achteraf toch een veel betere klik
blijkt te hebben met Claire dan Amanda .... ze wisselen nu adressen uit.
Mogelijk... volgens mij wachten ze ook een beetje af. Er zouden nieuwe regels komen (in elk geval, dat zeggen ze allemaal). Niemand kent die nog. Ik verwacht zelf wel dat die voor de komende ontslagronde echt bekend worden en zou niet verbaasd zij als er een extra ontslagronde komt. Maar dit zijn speculaasssies (om met Amanda te sprekenquote:Op maandag 10 maart 2008 00:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, dus een soort van: wanneer stemmen we Claire er uit?
Ja, inderdaad. Dat had Barry volgens mij ook een beetje, hij kon het soms welquote:Op maandag 10 maart 2008 00:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Claire is gewoon lekker normaal. Heeft geen oordeel als iemand haar niets aangedaan heeft.
Het is de febo die de mensen steeds naar het B en A kamp duwt. Het lijkt erop dat gastspelers niet zelf mogen kiezen. Maar dat bedoel jij waarschijnlijk ook...
Het zou mij niet verbazen als het pas na de ontslagronde bekend wordt gemaakt, gewoon om alles en iedereen in het duister te laten tasten.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:58 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Mogelijk... volgens mij wachten ze ook een beetje af. Er zouden nieuwe regels komen (in elk geval, dat zeggen ze allemaal). Niemand kent die nog. Ik verwacht zelf wel dat die voor de komende ontslagronde echt bekend worden en zou niet verbaasd zij als er een extra ontslagronde komt. Maar dit zijn speculaasssies (om met Amanda te spreken
Hij ontneemt Mike wel een reden om het bezoek van z'n moeder te saboteren door Mike vanavond lekker te laten slapen.... Dus het zou ook zonder verbod van achter een simpel rekensommetje voor Huub kunnen zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, morgen zal Huub los gaan, na het bezoek van z'n moeder en met een bedtijd van 1 uur. Ik geloof dat dus echt niet. Ik denk echt dat Huub het verboden is om hem wakker te houden.
Jaap en Huub zijn vanavond samen een hele tijd achter geweest.....drie keer raden waarom.....
En dàt lijkt mij dus de reden dat de "brandweerman" zo snel het programma is uitgestapt.........quote:Op maandag 10 maart 2008 00:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Claire is gewoon lekker normaal. Heeft geen oordeel als iemand haar niets aangedaan heeft.
Het is de febo die de mensen steeds naar het B en A kamp duwt. Het lijkt erop dat gastspelers niet zelf mogen kiezen. Maar dat bedoel jij waarschijnlijk ook...
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, morgen zal Huub los gaan, na het bezoek van z'n moeder en met een bedtijd van 1 uur. Ik geloof dat dus echt niet. Ik denk echt dat Huub het verboden is om hem wakker te houden.
Jaap en Huub zijn vanavond samen een hele tijd achter geweest.....drie keer raden waarom.....
Huub weet toch helemaal niet dat Milke dat wil? Tenzij hij het achter gehoord heeft.......quote:Op maandag 10 maart 2008 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij ontneemt Mike wel een reden om het bezoek van z'n moeder te saboteren door Mike vanavond lekker te laten slapen.... Dus het zou ook zonder verbod van achter een simpel rekensommetje voor Huub kunnen zijn.
Niks helaas, je bent ook maar een mens...quote:Op maandag 10 maart 2008 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ik moet helaas toegeven, dat ik stream 3/4 met Claire en Nicole
veel beter trek dan enige andere stream met B en A .......
Precies!quote:Op maandag 10 maart 2008 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij ontneemt Mike wel een reden om het bezoek van z'n moeder te saboteren door Mike vanavond lekker te laten slapen.... Dus het zou ook zonder verbod van achter een simpel rekensommetje voor Huub kunnen zijn.
Mike scoort als een gek. Lees de COSSEN maar na......Iedereen heeft het over hem......gewoon laten zitten dus. Wat zouden Huub en Jaap moeten doen zonder een Mike? Waarmee dan nog wat tv beelden maken?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze zullen 'achter' ook wel blij zijn als ze van Mikey af zijn neem ik aan, en als hij zijn baan kwijtraakt zal dat niet erg lukken.
Dus krijgen we Selene maar weer volgens de TT.... zij durft wel tegen Huub te spelen. En Amanda moet natuurlijk wel een vriendinnetje hebben. Want Amanda de hele dag om Brian heen trekt Brian natuurlijk niet. Afleiding en nog eens afleiding. Je ziet en paar geregiseerde slechte spelers die het ook nog eens niet van hun menselijke kanten moeten hebben. Ik kan bijna niet begrijpen dat mensen B en A werkelijk leuk op de streams vinden. Op TV misschien na veel knip en plak werk. En overbelichten van de slechte kanten van andere spelers (lees Hubert)quote:Op maandag 10 maart 2008 00:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat had Barry volgens mij ook een beetje, hij kon het soms wel
redelijk vinden met Huub, en dat wilde de FEBO natuurlijk niet ..... dus exit.
Achter of slechts off stream? Huub zal niet wachten denk ik als Mike zijn moeder verteld een h*** te zijn dan gaat hij direct los, zou jij dat niet doenquote:Op maandag 10 maart 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Huub idd weet dat Mike het bezoek van Huub's moeder wil terroriseren, en hij gokt erop dat Mike het nu niet zal doen. Daarbij heeft Mike dan ook een nachtje om te ervaren hoe het is als hij geen strijd met Huub heeft.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub weet toch helemaal niet dat Milke dat wil? Tenzij hij het achter gehoord heeft.......
Los van dat, Huub weet donders goed dat dat soort dingen niet werken in DGK, omdat ze nog nooit gewerkt hebben. Niet met spelers, laat staan met een Mike die op de hand van Brian is. Het is dus gewoon tv maken van hem met Jaap.
Dan moeten ze wel los op B en Aquote:Op maandag 10 maart 2008 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mike scoort als een gek. Lees de COSSEN maar na......Iedereen heeft het over hem......gewoon laten zitten dus. Wat zouden Huub en Jaap moeten doen zonder een Mike? Waarmee dan nog wat tv beelden maken?
Een rare taak heeft de tv-regie eigenlijk: de onmenselijken menselijk laten overkomen en vice-verca......quote:Op maandag 10 maart 2008 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus krijgen we Selene maar weer volgens de TT.... zij durft wel tegen Huub te spelen. En Amanda moet natuurlijk wel een vriendinnetje hebben. Want Amanda de hele dag om Brian heen trekt Brian natuurlijk niet. Afleiding en nog eens afleiding. Je ziet en paar geregiseerde slechte spelers die het ook nog eens niet van hun menselijke kanten moeten hebben. Ik kan bijna niet begrijpen dat mensen B en A werkelijk leuk op de streams vinden. Op TV misschien na veel knip en plak werk. En overbelichten van de slechte kanten van andere spelers (lees Hubert)
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bovendien heeft St.Brian al uitgesproken dat hij Mike niet meer zal beschermen vanwege zijn drankgebruik en uit angst voor boetes en sancties, dat zal ook in het brein van Mike meespelen, ik ben benieuwd of Mike de belofte van 5000 euro zal kunnen weerstaan in dit licht.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Huub idd weet dat Mike het bezoek van Huub's moeder wil terroriseren, en hij gokt erop dat Mike het nu niet zal doen. Daarbij heeft Mike dan ook een nachtje om te ervaren hoe het is als hij geen strijd met Huub heeft.
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus krijgen we Selene maar weer volgens de TT.... zij durft wel tegen Huub te spelen. En Amanda moet natuurlijk wel een vriendinnetje hebben. Want Amanda de hele dag om Brian heen trekt Brian natuurlijk niet. Afleiding en nog eens afleiding. Je ziet en paar geregiseerde slechte spelers die het ook nog eens niet van hun menselijke kanten moeten hebben. Ik kan bijna niet begrijpen dat mensen B en A werkelijk leuk op de streams vinden. Op TV misschien na veel knip en plak werk. En overbelichten van de slechte kanten van andere spelers (lees Hubert)
Ik speculeer inderdaad ook, maar doe dat met de wetenschap van het verleden waarin duidelijk is gebleken dat er veel vanuit "achter" is gearrangeerd. Als je die lijn van "weten" doortrekt, dan kom je al snel uit bij wat ik speculeer (vind ikquote:Op maandag 10 maart 2008 01:06 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Achter of slechts off stream? Huub zal niet wachten denk ik als Mike zijn moeder verteld een h*** te zijn dan gaat hij direct los, zou jij dat niet doenIk weet niks, maar speculeer, net als jij doet
![]()
En nee, ik hoop dat Huub en Jaap die uren samen hadden om eens off stram plannen te bespreken, maar besef evenzogoed dat ze heavy scripts en restricties te horen hebben gekregen...
Claire zie ik gewoon als iemand die weet dat het erg moeilijk is om te winnen. Dus maakt ze er het beste van en geniet ervan dat ze in DGK zit. Vele willen haar aktief zien spelen. Denk dat dat juist een slechte keuze is omdat ze dan als gevaar gezien wordt en zo snel mogelijk weg moet. Zoals Huub en Jaap zeiden: het is geen Lieke.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Los gaan op Amanda en Brian misschien? Dat zijn immers hun tegenspelers... en dat is waar (bijna) alle streamers wachten op, toch?!quote:Op maandag 10 maart 2008 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mike scoort als een gek. Lees de COSSEN maar na......Iedereen heeft het over hem......gewoon laten zitten dus. Wat zouden Huub en Jaap moeten doen zonder een Mike? Waarmee dan nog wat tv beelden maken?
Ja, en dat mag schijnbaar (nog steeds) niet....... Ook wel een beetje logisch, omdat ik denk dat het dan met één week is afgelopen omdat of Huub of Brian gaat flippen en er echt gemept gaat worden.quote:
Er is vaker in DGK sprake geweest van een dubbelrol. Even zo vaak is gebleken dat dat niet werkte. Als Mike die rol al moet spelen, dan wordt hem dat door achter verteld (voor bijvoorbeeld een extra bonus). Want ook dat is gebleken uit het afgelopen jaar, dat mensen voor luizige acties wat extra geld kregen.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Huub idd weet dat Mike het bezoek van Huub's moeder wil terroriseren, en hij gokt erop dat Mike het nu niet zal doen. Daarbij heeft Mike dan ook een nachtje om te ervaren hoe het is als hij geen strijd met Huub heeft.
Dus een uitje voor Brian en Huub alleen zou voor een podium kunnen zorgen waarin de status quo bepaald wordt, dan heb je de spanning tussen Huub en Brian niet en kan er een gat gedicht worden zodat er duidelijkheid komt wie waar staat en wie er buiten de 2 gedoodverfde winnaars ook een plek in de finale krijgen.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en dat mag schijnbaar (nog steeds) niet....... Ook wel een beetje logisch, omdat ik denk dat het dan met één week is afgelopen omdat of Huub of Brian gaat flippen en er echt gemept gaat worden.
Een beetje meer actie tussen de twee kampen mag van mij wel. Ik vind het erg tam de laatste tijd.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en dat mag schijnbaar (nog steeds) niet....... Ook wel een beetje logisch, omdat ik denk dat het dan met één week is afgelopen omdat of Huub of Brian gaat flippen en er echt gemept gaat worden.
Ik had met opzet het woord onmenselijk vermeden.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:09 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een rare taak heeft de tv-regie eigenlijk: de onmenselijken menselijk laten overkomen en vice-verca......
Alles wordt vanuit 'achter' gestuurd/geregeld/gearrangeerd. Ik noem dat dan als sinds lang geen spel meer,; zelfs geen soap... Maar we kunnen slechts speculeren, sinds we geen van allen een idee hebben over 'achter'. Nee. ik geloof ook niet meer in vrije keus, maar ben wel bang dat dingen vooruit zijn gepland (zoals de winnaar) en verzet me daartegen! Dit begon als een leuk spel en lijkt te eindigen als een vies corrupt vooropgezet plan, en dat is vuil spel. Ik haat corruptie, en vind dat dat tegengewerkt moet worden en mag worden.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik speculeer inderdaad ook, maar doe dat met de wetenschap van het verleden waarin duidelijk is gebleken dat er veel vanuit "achter" is gearrangeerd. Als je die lijn van "weten" doortrekt, dan kom je al snel uit bij wat ik speculeer (vind ik)
Nog steeds laten streamers zich verleiden door DGK als spel te nemen, bijvoorbeeld bij ontslagrondes (Clair of Jaap weg, waar kiest Huub voor), terwijl we nu toch echt wel weten dat er geen sprake is van een vrije keus bij ontslagrondes.
Vind ik ook. Het is niet echt heel leuk meer sinds RTL4 het overgenomen heeft.......quote:Op maandag 10 maart 2008 01:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Een beetje meer actie tussen de twee kampen mag van mij wel. Ik vind het erg tam de laatste tijd.
Mwah, ik heb de indruk dat velen (nee, niet allemaal) corruptie geen probleem vinden, zolang Huub maar wint.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:19 schreef Musje456 het volgende:
de winnaar) en verzet me daartegen! Dit begon als een leuk spel en lijkt te eindigen als een vies corrupt vooropgezet plan, en dat is vuil spel. Ik haat corruptie, en vind dat dat tegengewerkt moet worden en mag worden.
Talpa stuurt de show nog steeds. RTL bepaald slechts wat uitgezonden wordt (Wie snijdt, klipt en plakt weet ik echter niet, Iemand?)quote:Op maandag 10 maart 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het is niet echt heel leuk meer sinds RTL4 het overgenomen heeft.......
Als ze beide moeten vertrekken vind ik dat niet meer dan terecht. Helaas zou dat dan gebeuren in een veel te laat stadium en heb je eigenlijk geen finale. Het is gwoon kut dat die fysiek geweld is exit regel overboord gezet is. Dan hadden we een hele ander setting gehad met misschien wel meer leukere bewoners.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ughquote:Op maandag 10 maart 2008 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, ik heb de indruk dat velen (nee, niet allemaal) corruptie geen probleem vinden, zolang Huub maar wint.
Kan het hier niet meer dan eens mee zijn... Hoe anders zou dit (op zich zelf leuk project) er anders uit kunnen zien...quote:Op maandag 10 maart 2008 01:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze beide moeten vertrekken vind ik dat niet meer dan terecht. Helaas zou dat dan gebeuren in een veel te laat stadium en heb je eigenlijk geen finale. Het is gwoon kut dat die fysiek geweld is exit regel overboord gezet is. Dan hadden we een hele ander setting gehad met misschien wel meer leukere bewoners.
Helemaal met je eens........gedaan voor de kijkcijfers natuurlijk, maar nu werkt het tegen ze....quote:Op maandag 10 maart 2008 01:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze beide moeten vertrekken vind ik dat niet meer dan terecht. Helaas zou dat dan gebeuren in een veel te laat stadium en heb je eigenlijk geen finale. Het is gwoon kut dat die fysiek geweld is exit regel overboord gezet is. Dan hadden we een hele ander setting gehad met misschien wel meer leukere bewoners.
Hoe leuk was dit programma wel niet geweest zonder al die sturing en partijdigheid van de redactie?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Degene met de meeste boetes=exit?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:26 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Kan het hier niet meer dan eens mee zijn... Hoe anders zou dit (op zich zelf leuk project) er anders uit kunnen zien...
Zou Huub dan weer de villa uitmogen?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weer eens een stemming, wanneer was de laatste ?????
Das volgens mij lang geleden .......
Ik las pas ergens dat iemand een flyer in de hand gedrukt kreeg: een optreden van Brian en Huub in een kinderziekenhuis, ergens in maart volgens mij.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou Huub dan weer de villa uitmogen?
Zelf zou ik meer iets zien in opdrachten..... niet zo'n domme aktie als met die gloeilampen maar wel iets in die trant...
Ook zou ik graag iets met met die CP's willen... Bijvoorbeeld voor 150 CP een kwartiertje internetten. Zodat iedereen aan dezelfde info kan komen. ook zo's zwakte in het DGK concept het onbelangrijk maken van CP's. Niet mogen handelen etc etc .
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:31 schreef Ziet het volgende:
huub staat te oefenen met draaien zonder koptelefoon,
zoals de vrouwelijke DJ gister adviseerde
quote:
Volgens mij staat dat niet hierquote:Op maandag 10 maart 2008 01:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Nope, maar jouw guess is as good as mine, dat er iets moet gebeuren is duidelijk, geen idee wat de FEBO voor plannen heeft, ik weet wel dat het niet lang gaat duren voor we er iets meer van gaan horen.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:34 schreef Musje456 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij staat dat niet hier
Er had maar 1 regel belangrijk mogen zijn: Fysiek geweld is exit.... geen boetes, geen alcoholverboden, geen bedtijden, geen toneelhaken..quote:Op maandag 10 maart 2008 01:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe leuk was dit programma wel niet geweest zonder al die sturing en partijdigheid van de redactie?
Ik denk nog steeds dat het een gat in de markt zou zijn.
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:35 schreef mootie het volgende:
Gevonden: http://www.p3purmerend.nl/programma.php
Dat is vandaagquote:Op maandag 10 maart 2008 01:35 schreef mootie het volgende:
Maar Brian heb ik hier ook niet over gehoord. Die had het er steeds maar over dat de kinderdisco het allerlaatste optreden was.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat is morgen al, dat gaat voor Huub dus niet door
Erg veemd inderdaad, nog niemand over gehoord .....quote:Op maandag 10 maart 2008 01:38 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dat is vandaag![]()
![]()
Stond dat ook op de agenda???
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Brian heb ik hier ook niet over gehoord. Die had het er steeds maar over dat de kinderdisco het allerlaatste optreden was.
Ontzettend scherp, goed gevonden.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:35 schreef mootie het volgende:
Wel weer sneu voor Amanda, die had vast meegemogen om BH's en strings aan de zieke kindjes uit te delenquote:Op maandag 10 maart 2008 01:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Misschien dat het ziekenhuis het heeft afgelast, geen Huub dan ook geen Brain
Inderdaad, goed gevonden kikkertquote:Op maandag 10 maart 2008 01:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ontzettend scherp, goed gevonden.
Had ze nog ondergoed schoon dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel weer sneu voor Amanda, die had vast meegemogen om BH's en strings aan de zieke kindjes uit te delen
Joh, die zieke kindjes zijn er veul blijer mee, als haar (stink)lucht er aanzitquote:
Misschien waren ze daar wel bang voorquote:Op maandag 10 maart 2008 01:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel weer sneu voor Amanda, die had vast meegemogen om BH's en strings aan de zieke kindjes uit te delen
Ik had geen guess... misonderstanding denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, maar jouw guess is as good as mine, dat er iets moet gebeuren is duidelijk, geen idee wat de FEBO voor plannen heeft, ik weet wel dat het niet lang gaat duren voor we er iets meer van gaan horen.
De wraak van Def Rhymzquote:Op maandag 10 maart 2008 01:48 schreef akveor het volgende:
Haha wat was dat wat Huub draaide: En Lieke heeft geen tietuh...
Huub lachte maar vond het zelf niet echt gepats en zet weer een boom boom boom nummer op.
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Joh, die zieke kindjes zijn er veul blijer mee, als haar (stink)lucht er aanzit
En het gekke is dat Huub en Amanda elkaar 1 op1 niet echt bijten, ik heb wel vaker gezien dat die 2 elkaar niet echt haten, het is Brian die de wig drijft, Huub en Amanda zouden het irl als vrienden best met elkaar kunnen vinden denk ik, niet in een relatie maar gewoon als goede bekenden.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:49 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik had geen guess... misonderstanding denk ik.
Maar ja, ben het wel zeker met je eens dat er iets moet gebeuren. Ik denk wel dat iedereen dat denkt, want zoals het nu is staat alles stil! Besprekingen en besprekingen, maar ondertussen gebeurdt er geen sodemieter (en daar hou ik het netjes!).
Heel eerlijk: en nu gebruik ik de woorden in mijn hoofd: die kutzwerver mag er van mij uit: hij is een gastspeler die zich als miljonair begint te gedragen. Ik vind Brian en Amanda niks, net als Clair doen ze niks (wel: ze bespreken meer, maar doen behalve afluisteren niks in akties). Huub heeft net even te veel temperament en is te bezitterig, terwijl hij veel verlangt van zijn liefste. Jaap... hmmmmm weet ik niet...
Om eerlijk te zijn: Ik schat Amanda sterker in dan Brian... Huub sterker dan Jaap en Claire. Amanda tegen Huub... oeffff dan ben ik bang dat Amanda wint...
Kopje koffie dan maar?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:49 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Amanda tegen Huub... oeffff dan ben ik bang dat Amanda wint...
hier ben ik het zooo mee eens.... Nadat Brian Amanda na DGK dumpt ( ik zie Brian geen relatie met Amanda buiten DGK hebben die langer dan 2 maanden zal duren ) zie ik d'r wel tot besef komen en naar Huub trekken. Het zijn beide dezelfde 'soort' mensen. Uitgesproken en direct.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En het gekke is dat Huub en Amanda elkaar 1 op1 niet echt bijten, ik heb wel vaker gezien dat die 2 elkaar niet echt haten, het is Brian die de wig drijft, Huub en Amanda zouden het irl als vrienden best met elkaar kunnen vinden denk ik, niet in een relatie maar gewoon als goede bekenden.
Kokend heet, zwart met suiker en in de schoot geworpen?quote:
Daarom ben ik juist bang voor die finale... Ik heb me wel eens afgevraagd later: waren Huub en Amanda voor elkaar bedoeld? Die twee hebben chemie, zels al haat Amanda hem nu. Nee, ze zullen elkaar niet bijten, maar een finale tussen die twee.. Ik zeg opnieuw: Oeffff, daar hoop ik niet op!quote:Op maandag 10 maart 2008 01:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En het gekke is dat Huub en Amanda elkaar 1 op1 niet echt bijten, ik heb wel vaker gezien dat die 2 elkaar niet echt haten, het is Brian die de wig drijft, Huub en Amanda zouden het irl als vrienden best met elkaar kunnen vinden denk ik, niet in een relatie maar gewoon als goede bekenden.
Eeeheens.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:00 schreef Lobasca het volgende:
Ja Musje idd, B en A lullen wat af over het spel, helaas druipt het script er telkens weer vanaf als ze dat doen.
En ik ben het er niet mee eens dat brian en Huub beiden allang het veld hadden moeten ruimen. Als die gore nep-Antilliaaner bij zijn eerste misstap was uitgebonjourd, had Huub nooit zover hoeven gaan, als hij heeft gedaan. Maar vanwege het 'O, zie ons eens multicultureel bezig zijn', in de begintijd van Talpa' moest die engbek erin blijven.
quote:
Mag het zonder suikerquote:Op maandag 10 maart 2008 01:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kokend heet, zwart met suiker en in de schoot geworpen?
Amanda is denk ik de grootste driftkikker in DGK en heeft eerder eens koffie naar Huub geslingerd, exitwaardig destijds.. Die beheerst zich echt niet als ze target is.
Toevallig het enige filmpje wat ik op Youtube heb geplaatst.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kokend heet, zwart met suiker en in de schoot geworpen?
Amanda is denk ik de grootste driftkikker in DGK en heeft eerder eens koffie naar Huub geslingerd, exitwaardig destijds.. Die beheerst zich echt niet als ze target is.
quote:Op maandag 10 maart 2008 02:01 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Daarom ben ik juist bang voor die finale... Ik heb me wel eens afgevraagd later: waren Huub en Amanda voor elkaar bedoeld? Die twee hebben chemie, zels al haat Amanda hem nu. Nee, ze zullen elkaar niet bijten, maar een finale tussen die twee.. Ik zeg opnieuw: Oeffff, daar hoop ik niet op!
Die 2 zonder Brian in de finale zal geen vuurwerk opleveren idd, geen idee wat er wel gaat gebeuren, hopelijk wel iets orgineels, Amanda haat Huub niet, ze houdt zich vast aan een droombeeld, aan Brian, en hij is zowat heilig verklaard door de FEBO, maar niet door de kijkers die het geld in het laatje brengen, echt geen flauw benul wat er nu gaat gebeuren.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:57 schreef akveor het volgende:
[..]
hier ben ik het zooo mee eens.... Nadat Brian Amanda na DGK dumpt ( ik zie Brian geen relatie met Amanda buiten DGK hebben die langer dan 2 maanden zal duren ) zie ik d'r wel tot besef komen en naar Huub trekken. Het zijn beide dezelfde 'soort' mensen. Uitgesproken en direct.
Hij heeft haar wel tussen haar benen liggen beffen, who knows?quote:Op maandag 10 maart 2008 02:01 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Daarom ben ik juist bang voor die finale... Ik heb me wel eens afgevraagd later: waren Huub en Amanda voor elkaar bedoeld? Die twee hebben chemie, zels al haat Amanda hem nu......
haar ongestelde bloed gelikt, als dat geen band schept!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:05 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Hij heeft haar wel tussen haar benen liggen beffen, who knows?
Lieve Lobasca, en wat dan met een ander die erin gekomen was... een die van een andere cultuur afkomstig was... Hoe kan je dit zeggen? Ik heb zo'n respect voor je, maar nee... Een buitenlander die zich klaart door de selectie en in de kooi komt verdient een kans, net als Mikey de zwerver. Als ze die kans bederven is dat hun fout als mens, en niet omdat ze buitenlander zijn... of niet?quote:Op maandag 10 maart 2008 02:00 schreef Lobasca het volgende:
Ja Musje idd, B en A lullen wat af over het spel, helaas druipt het script er telkens weer vanaf als ze dat doen.
En ik ben het er niet mee eens dat brian en Huub beiden allang het veld hadden moeten ruimen. Als die gore nep-Antilliaaner bij zijn eerste misstap was uitgebonjourd, had Huub nooit zover hoeven gaan, als hij heeft gedaan. Maar vanwege het 'O, zie ons eens multicultureel bezig zijn', in de begintijd van Talpa' moest die engbek erin blijven.
Sterker nog, hij heeft haar ongestelde bloed geliktquote:Op maandag 10 maart 2008 02:05 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Hij heeft haar wel tussen haar benen liggen beffen, who knows?
quote:Op maandag 10 maart 2008 02:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft haar ongestelde bloed gelikt
Gamma!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
haar ongestelde bloed gelikt, als dat geen band schept!
Allemachtigquote:Op maandag 10 maart 2008 02:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Toevallig het enige filmpje wat ik op Youtube heb geplaatst.
http://www.youtube.com/user/roevka
Een bek als een scheermes.... blijft een hilarisch filmpje en typisch Amanda. Hoe ze te keer gaat tegen Silvia...![]()
TIEN![]()
Lieve Mus, dit heeft echt geen rascistische ondertoon mijnerzijds, het gaat erom, dat ze juist hém erin hielden, hadden ze hem er maar uitgeflikkerd en een andere buitenlander erin gezet. Maar het multi-culturele spatte in het begin van het programma af, er zijn zelfs nog uitspraken door John de M. zelf over gedaan, als ik het wel heb. Het gaat mij puur om Brian, die deugt niet. Maar aangezien zijn para-acties veel geld genereert, konden ze hem er niet meer uitzetten later.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:08 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Lieve Lobasca, en wat dan met een ander die erin gekomen was... een die van een andere cultuur afkomstig was... Hoe kan je dit zeggen? Ik heb zo'n respect voor je, maar nee... Een buitenlander die zich klaart door de selectie en in de kooi komt verdient een kans, net als Mikey de zwerver. Als ze die kans bederven is dat hun fout als mens, en niet omdat ze buitenlander zijn... of niet?
Maar het is een heerlijk filmpje..... Amanda ten voeten uit..... DGK had zoveel leuker kunnen zijn zonder Brian...quote:Op maandag 10 maart 2008 02:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
AllemachtigDat ging om een dom bontje
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 02:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
leuk hè, dat soort idiote uitspraken blijven nog jaren in je hoofd rondspoken.
Ik schrik me de pleuris als ik dit terugzie, dat wijf schreeuwt zo hard.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar het is een heerlijk filmpje..... Amanda ten voeten uit..... DGK had zoveel leuker kunnen zijn zonder Brian...
En Eric die binnenkomt en heel vrolijk roept Goedemorgen.....
Van een groen vlak met capsules rechtsonder? Nee, niet echt.....quote:Op maandag 10 maart 2008 02:16 schreef akveor het volgende:
HUh? Meer mensen last hiervan?
[ afbeelding ]
Het was het begin van het einde... dit had de eerste exit na het NL en Huub drama moeten zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik schrik me de pleuris als ik dit terugzie, dat wijf schreeuwt zo hard.Die koffie was ook RAAK - EXIT.
In de begindagen van DGK dacht ik soms nog wel dat exit wat sneller zouden worden gegeven. Er werd toen op de website van tien nog veel aan werving van nieuwe wannabees gedaan, zo leek het.
Ok, die uitspraken heb ik dan gemist. Ik ken de uitspraken dat hij Brian als winnaar ziet, maar neem die met een korrel zout. Ik begrijp dat dit langer teruggaat...En nee... ik heb veel gelezen en sanp het hele niet, maar dat er iets niet kopt met Brian en Amanda zie ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieve Mus, dit heeft echt geen rascistische ondertoon mijnerzijds, het gaat erom, dat ze juist hém erin hielden, hadden ze hem er maar uitgeflikkerd en een andere buitenlander erin gezet. Maar het multi-culturele spatte in het begin van het programma af, er zijn zelfs nog uitspraken door John de M. zelf over gedaan, als ik het wel heb. Het gaat mij puur om Brian, die deugt niet. Maar aangezien zijn para-acties veel geld genereert, konden ze hem er niet meer uitzetten later.
Hahahahaha klopt wel!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
leuk hè, dat soort idiote uitspraken blijven nog jaren in je hoofd rondspoken.
Wtf? Dat kan niet waar zijn, betere tieten misschien maar beter mens.......quote:Op maandag 10 maart 2008 02:27 schreef Lobasca het volgende:
Gelukkig Musje![]()
Je weet toch wel dat J. de M. destijds over natasia heeft gezegd, dat ze er als een beter mens uit zou gaan, dan dat ze erin kwam?
Trustelsquote:Op maandag 10 maart 2008 02:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen lijkt een mooie streamdag te worden, Nicole vertrekt,
Huub zijn moeder 's avonds op bezoek en Mikey die dit bezoek gaat verkloten.
Welterusten allen.
... ik heb zoiets gehoord... Ze was een Bitch toen ze erin kwam een een grotere bitch daarna...quote:Op maandag 10 maart 2008 02:27 schreef Lobasca het volgende:
Gelukkig Musje![]()
Je weet toch wel dat J. de M. destijds over natasia heeft gezegd, dat ze er als een beter mens uit zou gaan, dan dat ze erin kwam?
Gvd die tieten zagen er niet uit! Vond jij ech dat ze beter eruit zagen???quote:Op maandag 10 maart 2008 02:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wtf? Dat kan niet waar zijn, betere tieten misschien maar beter mens.......
Ik heb ze gelukkig niet vantevoren mogen aanschouwen, het feit dat zdngmw er blij mee was zegt me wel voldoende!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:32 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Gvd die tieten zagen er niet uit! Vond jij ech dat ze beter eruit zagen???![]()
![]()
Die tieten hangen ondertussen ook weer als vanouds op d'r knieën, vieze vetklep.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wtf? Dat kan niet waar zijn, betere tieten misschien maar beter mens.......
Jij ook!!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:36 schreef Musje456 het volgende:
Musje gaat trouwens haar nestje opzoeken...
Knuffels fokkers, dank voor een leuke avond!! *kus*
Die zal idd wel in beslag zijn genomen inmiddels!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die tieten hangen ondertussen ook weer als vanouds op d'r knieën, vieze vetklep.![]()
dat autootje waar ze het altijd over had, zal ze ook wel niet rijden
Trusten voor de slapers, heb geen koffie nodig ik ben nog erg wakker!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:59 schreef Musje456 het volgende:![]()
[..]
(ja ik lurk nog steeds aan je kop koffiie
)
Jøss. zo laat... superwoman!quote:Op maandag 10 maart 2008 03:07 schreef Lobasca het volgende:
Huub en Claire in gesprek in de keuken, geen idee waar het over gaat, was met mijn eigen huishouden bezig..
Hoop dat je door de boomzagerij van Mike heen kan slapen!quote:Op maandag 10 maart 2008 03:18 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Jøss. zo laat... superwoman!Ik ga nu echt tukken
![]()
Waarom hilarisch?Beetje onzin posten is dus leuk?Stel je was druk en leest na om te weten wat er gebeurd is dan is het zoveel onzin en zo onwaar wat je dan leest!quote:Op maandag 10 maart 2008 04:52 schreef Lobasca het volgende:
Voor als je wilt lachen
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2924516#2924516
Hi-la-risch
ff de vorige COSsen induiken, ik heb het ook niet gezien, alleen gelezen.quote:Op maandag 10 maart 2008 05:06 schreef eusjuh het volgende:
Hoezo eigenlijk Selen in aantocht??Kan nergens iets terugvinden hierover???
Moet eerlijk zeggen ben niet heel vaak hier en alles wat gesloten is kan ik niet terugvinden.Jezelf schoon houden hebben velen problemen mee in de kooiquote:Op maandag 10 maart 2008 05:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ff de vorige COSsen induiken, ik heb het ook niet gezien, alleen gelezen.
Mike doucht tegenwoordig ook maar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |