Sterker nog, hij heeft haar ongestelde bloed geliktquote:Op maandag 10 maart 2008 02:05 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Hij heeft haar wel tussen haar benen liggen beffen, who knows?
quote:Op maandag 10 maart 2008 02:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft haar ongestelde bloed gelikt
Gamma!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
haar ongestelde bloed gelikt, als dat geen band schept!
Allemachtigquote:Op maandag 10 maart 2008 02:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Toevallig het enige filmpje wat ik op Youtube heb geplaatst.
http://www.youtube.com/user/roevka
Een bek als een scheermes.... blijft een hilarisch filmpje en typisch Amanda. Hoe ze te keer gaat tegen Silvia...![]()
TIEN![]()
Lieve Mus, dit heeft echt geen rascistische ondertoon mijnerzijds, het gaat erom, dat ze juist hém erin hielden, hadden ze hem er maar uitgeflikkerd en een andere buitenlander erin gezet. Maar het multi-culturele spatte in het begin van het programma af, er zijn zelfs nog uitspraken door John de M. zelf over gedaan, als ik het wel heb. Het gaat mij puur om Brian, die deugt niet. Maar aangezien zijn para-acties veel geld genereert, konden ze hem er niet meer uitzetten later.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:08 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Lieve Lobasca, en wat dan met een ander die erin gekomen was... een die van een andere cultuur afkomstig was... Hoe kan je dit zeggen? Ik heb zo'n respect voor je, maar nee... Een buitenlander die zich klaart door de selectie en in de kooi komt verdient een kans, net als Mikey de zwerver. Als ze die kans bederven is dat hun fout als mens, en niet omdat ze buitenlander zijn... of niet?
Maar het is een heerlijk filmpje..... Amanda ten voeten uit..... DGK had zoveel leuker kunnen zijn zonder Brian...quote:Op maandag 10 maart 2008 02:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
AllemachtigDat ging om een dom bontje
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 02:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
leuk hè, dat soort idiote uitspraken blijven nog jaren in je hoofd rondspoken.
Ik schrik me de pleuris als ik dit terugzie, dat wijf schreeuwt zo hard.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar het is een heerlijk filmpje..... Amanda ten voeten uit..... DGK had zoveel leuker kunnen zijn zonder Brian...
En Eric die binnenkomt en heel vrolijk roept Goedemorgen.....
Van een groen vlak met capsules rechtsonder? Nee, niet echt.....quote:Op maandag 10 maart 2008 02:16 schreef akveor het volgende:
HUh? Meer mensen last hiervan?
[ afbeelding ]
Het was het begin van het einde... dit had de eerste exit na het NL en Huub drama moeten zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik schrik me de pleuris als ik dit terugzie, dat wijf schreeuwt zo hard.Die koffie was ook RAAK - EXIT.
In de begindagen van DGK dacht ik soms nog wel dat exit wat sneller zouden worden gegeven. Er werd toen op de website van tien nog veel aan werving van nieuwe wannabees gedaan, zo leek het.
Ok, die uitspraken heb ik dan gemist. Ik ken de uitspraken dat hij Brian als winnaar ziet, maar neem die met een korrel zout. Ik begrijp dat dit langer teruggaat...En nee... ik heb veel gelezen en sanp het hele niet, maar dat er iets niet kopt met Brian en Amanda zie ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieve Mus, dit heeft echt geen rascistische ondertoon mijnerzijds, het gaat erom, dat ze juist hém erin hielden, hadden ze hem er maar uitgeflikkerd en een andere buitenlander erin gezet. Maar het multi-culturele spatte in het begin van het programma af, er zijn zelfs nog uitspraken door John de M. zelf over gedaan, als ik het wel heb. Het gaat mij puur om Brian, die deugt niet. Maar aangezien zijn para-acties veel geld genereert, konden ze hem er niet meer uitzetten later.
Hahahahaha klopt wel!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
leuk hè, dat soort idiote uitspraken blijven nog jaren in je hoofd rondspoken.
Wtf? Dat kan niet waar zijn, betere tieten misschien maar beter mens.......quote:Op maandag 10 maart 2008 02:27 schreef Lobasca het volgende:
Gelukkig Musje![]()
Je weet toch wel dat J. de M. destijds over natasia heeft gezegd, dat ze er als een beter mens uit zou gaan, dan dat ze erin kwam?
Trustelsquote:Op maandag 10 maart 2008 02:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen lijkt een mooie streamdag te worden, Nicole vertrekt,
Huub zijn moeder 's avonds op bezoek en Mikey die dit bezoek gaat verkloten.
Welterusten allen.
... ik heb zoiets gehoord... Ze was een Bitch toen ze erin kwam een een grotere bitch daarna...quote:Op maandag 10 maart 2008 02:27 schreef Lobasca het volgende:
Gelukkig Musje![]()
Je weet toch wel dat J. de M. destijds over natasia heeft gezegd, dat ze er als een beter mens uit zou gaan, dan dat ze erin kwam?
Gvd die tieten zagen er niet uit! Vond jij ech dat ze beter eruit zagen???quote:Op maandag 10 maart 2008 02:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wtf? Dat kan niet waar zijn, betere tieten misschien maar beter mens.......
Ik heb ze gelukkig niet vantevoren mogen aanschouwen, het feit dat zdngmw er blij mee was zegt me wel voldoende!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:32 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Gvd die tieten zagen er niet uit! Vond jij ech dat ze beter eruit zagen???![]()
![]()
Die tieten hangen ondertussen ook weer als vanouds op d'r knieën, vieze vetklep.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wtf? Dat kan niet waar zijn, betere tieten misschien maar beter mens.......
Jij ook!!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:36 schreef Musje456 het volgende:
Musje gaat trouwens haar nestje opzoeken...
Knuffels fokkers, dank voor een leuke avond!! *kus*
Die zal idd wel in beslag zijn genomen inmiddels!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die tieten hangen ondertussen ook weer als vanouds op d'r knieën, vieze vetklep.![]()
dat autootje waar ze het altijd over had, zal ze ook wel niet rijden
Trusten voor de slapers, heb geen koffie nodig ik ben nog erg wakker!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:59 schreef Musje456 het volgende:![]()
[..]
(ja ik lurk nog steeds aan je kop koffiie
)
Jøss. zo laat... superwoman!quote:Op maandag 10 maart 2008 03:07 schreef Lobasca het volgende:
Huub en Claire in gesprek in de keuken, geen idee waar het over gaat, was met mijn eigen huishouden bezig..
Hoop dat je door de boomzagerij van Mike heen kan slapen!quote:Op maandag 10 maart 2008 03:18 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Jøss. zo laat... superwoman!Ik ga nu echt tukken
![]()
Waarom hilarisch?Beetje onzin posten is dus leuk?Stel je was druk en leest na om te weten wat er gebeurd is dan is het zoveel onzin en zo onwaar wat je dan leest!quote:Op maandag 10 maart 2008 04:52 schreef Lobasca het volgende:
Voor als je wilt lachen
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2924516#2924516
Hi-la-risch
ff de vorige COSsen induiken, ik heb het ook niet gezien, alleen gelezen.quote:Op maandag 10 maart 2008 05:06 schreef eusjuh het volgende:
Hoezo eigenlijk Selen in aantocht??Kan nergens iets terugvinden hierover???
Moet eerlijk zeggen ben niet heel vaak hier en alles wat gesloten is kan ik niet terugvinden.Jezelf schoon houden hebben velen problemen mee in de kooiquote:Op maandag 10 maart 2008 05:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ff de vorige COSsen induiken, ik heb het ook niet gezien, alleen gelezen.
Mike doucht tegenwoordig ook maar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |