Precies!quote:Op maandag 10 maart 2008 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij ontneemt Mike wel een reden om het bezoek van z'n moeder te saboteren door Mike vanavond lekker te laten slapen.... Dus het zou ook zonder verbod van achter een simpel rekensommetje voor Huub kunnen zijn.
Mike scoort als een gek. Lees de COSSEN maar na......Iedereen heeft het over hem......gewoon laten zitten dus. Wat zouden Huub en Jaap moeten doen zonder een Mike? Waarmee dan nog wat tv beelden maken?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze zullen 'achter' ook wel blij zijn als ze van Mikey af zijn neem ik aan, en als hij zijn baan kwijtraakt zal dat niet erg lukken.
Dus krijgen we Selene maar weer volgens de TT.... zij durft wel tegen Huub te spelen. En Amanda moet natuurlijk wel een vriendinnetje hebben. Want Amanda de hele dag om Brian heen trekt Brian natuurlijk niet. Afleiding en nog eens afleiding. Je ziet en paar geregiseerde slechte spelers die het ook nog eens niet van hun menselijke kanten moeten hebben. Ik kan bijna niet begrijpen dat mensen B en A werkelijk leuk op de streams vinden. Op TV misschien na veel knip en plak werk. En overbelichten van de slechte kanten van andere spelers (lees Hubert)quote:Op maandag 10 maart 2008 00:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat had Barry volgens mij ook een beetje, hij kon het soms wel
redelijk vinden met Huub, en dat wilde de FEBO natuurlijk niet ..... dus exit.
Achter of slechts off stream? Huub zal niet wachten denk ik als Mike zijn moeder verteld een h*** te zijn dan gaat hij direct los, zou jij dat niet doenquote:Op maandag 10 maart 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, morgen zal Huub los gaan, na het bezoek van z'n moeder en met een bedtijd van 1 uur. Ik geloof dat dus echt niet. Ik denk echt dat Huub het verboden is om hem wakker te houden.
Jaap en Huub zijn vanavond samen een hele tijd achter geweest.....drie keer raden waarom.....
Het zou mij niets verbazen als Huub idd weet dat Mike het bezoek van Huub's moeder wil terroriseren, en hij gokt erop dat Mike het nu niet zal doen. Daarbij heeft Mike dan ook een nachtje om te ervaren hoe het is als hij geen strijd met Huub heeft.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub weet toch helemaal niet dat Milke dat wil? Tenzij hij het achter gehoord heeft.......
Los van dat, Huub weet donders goed dat dat soort dingen niet werken in DGK, omdat ze nog nooit gewerkt hebben. Niet met spelers, laat staan met een Mike die op de hand van Brian is. Het is dus gewoon tv maken van hem met Jaap.
Dan moeten ze wel los op B en Aquote:Op maandag 10 maart 2008 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mike scoort als een gek. Lees de COSSEN maar na......Iedereen heeft het over hem......gewoon laten zitten dus. Wat zouden Huub en Jaap moeten doen zonder een Mike? Waarmee dan nog wat tv beelden maken?
Een rare taak heeft de tv-regie eigenlijk: de onmenselijken menselijk laten overkomen en vice-verca......quote:Op maandag 10 maart 2008 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus krijgen we Selene maar weer volgens de TT.... zij durft wel tegen Huub te spelen. En Amanda moet natuurlijk wel een vriendinnetje hebben. Want Amanda de hele dag om Brian heen trekt Brian natuurlijk niet. Afleiding en nog eens afleiding. Je ziet en paar geregiseerde slechte spelers die het ook nog eens niet van hun menselijke kanten moeten hebben. Ik kan bijna niet begrijpen dat mensen B en A werkelijk leuk op de streams vinden. Op TV misschien na veel knip en plak werk. En overbelichten van de slechte kanten van andere spelers (lees Hubert)
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ik moet helaas toegeven, dat ik stream 3/4 met Claire en Nicole
veel beter trek dan enige andere stream met B en A .......
Bovendien heeft St.Brian al uitgesproken dat hij Mike niet meer zal beschermen vanwege zijn drankgebruik en uit angst voor boetes en sancties, dat zal ook in het brein van Mike meespelen, ik ben benieuwd of Mike de belofte van 5000 euro zal kunnen weerstaan in dit licht.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Huub idd weet dat Mike het bezoek van Huub's moeder wil terroriseren, en hij gokt erop dat Mike het nu niet zal doen. Daarbij heeft Mike dan ook een nachtje om te ervaren hoe het is als hij geen strijd met Huub heeft.
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus krijgen we Selene maar weer volgens de TT.... zij durft wel tegen Huub te spelen. En Amanda moet natuurlijk wel een vriendinnetje hebben. Want Amanda de hele dag om Brian heen trekt Brian natuurlijk niet. Afleiding en nog eens afleiding. Je ziet en paar geregiseerde slechte spelers die het ook nog eens niet van hun menselijke kanten moeten hebben. Ik kan bijna niet begrijpen dat mensen B en A werkelijk leuk op de streams vinden. Op TV misschien na veel knip en plak werk. En overbelichten van de slechte kanten van andere spelers (lees Hubert)
Ik speculeer inderdaad ook, maar doe dat met de wetenschap van het verleden waarin duidelijk is gebleken dat er veel vanuit "achter" is gearrangeerd. Als je die lijn van "weten" doortrekt, dan kom je al snel uit bij wat ik speculeer (vind ikquote:Op maandag 10 maart 2008 01:06 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Achter of slechts off stream? Huub zal niet wachten denk ik als Mike zijn moeder verteld een h*** te zijn dan gaat hij direct los, zou jij dat niet doenIk weet niks, maar speculeer, net als jij doet
![]()
En nee, ik hoop dat Huub en Jaap die uren samen hadden om eens off stram plannen te bespreken, maar besef evenzogoed dat ze heavy scripts en restricties te horen hebben gekregen...
Claire zie ik gewoon als iemand die weet dat het erg moeilijk is om te winnen. Dus maakt ze er het beste van en geniet ervan dat ze in DGK zit. Vele willen haar aktief zien spelen. Denk dat dat juist een slechte keuze is omdat ze dan als gevaar gezien wordt en zo snel mogelijk weg moet. Zoals Huub en Jaap zeiden: het is geen Lieke.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ik moet helaas toegeven, dat ik stream 3/4 met Claire en Nicole
veel beter trek dan enige andere stream met B en A .......
Los gaan op Amanda en Brian misschien? Dat zijn immers hun tegenspelers... en dat is waar (bijna) alle streamers wachten op, toch?!quote:Op maandag 10 maart 2008 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mike scoort als een gek. Lees de COSSEN maar na......Iedereen heeft het over hem......gewoon laten zitten dus. Wat zouden Huub en Jaap moeten doen zonder een Mike? Waarmee dan nog wat tv beelden maken?
Ja, en dat mag schijnbaar (nog steeds) niet....... Ook wel een beetje logisch, omdat ik denk dat het dan met één week is afgelopen omdat of Huub of Brian gaat flippen en er echt gemept gaat worden.quote:
Er is vaker in DGK sprake geweest van een dubbelrol. Even zo vaak is gebleken dat dat niet werkte. Als Mike die rol al moet spelen, dan wordt hem dat door achter verteld (voor bijvoorbeeld een extra bonus). Want ook dat is gebleken uit het afgelopen jaar, dat mensen voor luizige acties wat extra geld kregen.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Huub idd weet dat Mike het bezoek van Huub's moeder wil terroriseren, en hij gokt erop dat Mike het nu niet zal doen. Daarbij heeft Mike dan ook een nachtje om te ervaren hoe het is als hij geen strijd met Huub heeft.
Dus een uitje voor Brian en Huub alleen zou voor een podium kunnen zorgen waarin de status quo bepaald wordt, dan heb je de spanning tussen Huub en Brian niet en kan er een gat gedicht worden zodat er duidelijkheid komt wie waar staat en wie er buiten de 2 gedoodverfde winnaars ook een plek in de finale krijgen.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en dat mag schijnbaar (nog steeds) niet....... Ook wel een beetje logisch, omdat ik denk dat het dan met één week is afgelopen omdat of Huub of Brian gaat flippen en er echt gemept gaat worden.
Een beetje meer actie tussen de twee kampen mag van mij wel. Ik vind het erg tam de laatste tijd.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en dat mag schijnbaar (nog steeds) niet....... Ook wel een beetje logisch, omdat ik denk dat het dan met één week is afgelopen omdat of Huub of Brian gaat flippen en er echt gemept gaat worden.
Ik had met opzet het woord onmenselijk vermeden.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:09 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een rare taak heeft de tv-regie eigenlijk: de onmenselijken menselijk laten overkomen en vice-verca......
Alles wordt vanuit 'achter' gestuurd/geregeld/gearrangeerd. Ik noem dat dan als sinds lang geen spel meer,; zelfs geen soap... Maar we kunnen slechts speculeren, sinds we geen van allen een idee hebben over 'achter'. Nee. ik geloof ook niet meer in vrije keus, maar ben wel bang dat dingen vooruit zijn gepland (zoals de winnaar) en verzet me daartegen! Dit begon als een leuk spel en lijkt te eindigen als een vies corrupt vooropgezet plan, en dat is vuil spel. Ik haat corruptie, en vind dat dat tegengewerkt moet worden en mag worden.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik speculeer inderdaad ook, maar doe dat met de wetenschap van het verleden waarin duidelijk is gebleken dat er veel vanuit "achter" is gearrangeerd. Als je die lijn van "weten" doortrekt, dan kom je al snel uit bij wat ik speculeer (vind ik)
Nog steeds laten streamers zich verleiden door DGK als spel te nemen, bijvoorbeeld bij ontslagrondes (Clair of Jaap weg, waar kiest Huub voor), terwijl we nu toch echt wel weten dat er geen sprake is van een vrije keus bij ontslagrondes.
Vind ik ook. Het is niet echt heel leuk meer sinds RTL4 het overgenomen heeft.......quote:Op maandag 10 maart 2008 01:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Een beetje meer actie tussen de twee kampen mag van mij wel. Ik vind het erg tam de laatste tijd.
Mwah, ik heb de indruk dat velen (nee, niet allemaal) corruptie geen probleem vinden, zolang Huub maar wint.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:19 schreef Musje456 het volgende:
de winnaar) en verzet me daartegen! Dit begon als een leuk spel en lijkt te eindigen als een vies corrupt vooropgezet plan, en dat is vuil spel. Ik haat corruptie, en vind dat dat tegengewerkt moet worden en mag worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |