Ja, zal later de audio even uploaden van dat gesprek ..........quote:Op maandag 10 maart 2008 00:07 schreef trettie het volgende:
Mooi dat we dat ook weer gehoord hebben.
Huub zei net dat er in hun contract staat dat ze niet kunnen bepalen wie er wint, maar wel wie er niet wint!!!!!!
Hebben jullie dat ook gehoord?
TOP samenvatiing, dekt de laatste 24 uur helemaal ......quote:Op maandag 10 maart 2008 00:09 schreef yellowfirst het volgende:
Conclusie tot nu toe: LL zit in de bak, Jeffrey is gèèn brandweerman, Selene komt weer even langs, Nicole pakt morgen haar koffers.........en verder kabbelt de DGK maar door.......
Hopelijk wedden ze op het verkeerde paard, ik zou het echt te erg vinden als Brian gaat winnen, gewoon bij gebrek aan beter vind ik dat Huub het meer verdiend dan hij, alleen al door zijn martelaarshouding en zijn para/agrassieve gedrag, ik gun het hem niet, hij is echt iemand waar ik spontaan kippenvel bij krijg, stel je idd eens voor dat hij opduikt als er een ramp is gebeurd zoals al eerder is gesuggereerd........quote:Op maandag 10 maart 2008 00:11 schreef trettie het volgende:
Nou dan bepalen zij dus wie er wint, want je hoeft alleen maar alle niet winnaars er uit te pesten en daar zijn ze druk mee bezig!!!!!!
Maar ik ben bang dat dat wel gaat gebeuren daarvoor is teveel in gang gezet en je ziet het ze hoeven niks meer te doen, of ze laten dingen doen!quote:Op maandag 10 maart 2008 00:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hopelijk wedden ze op het verkeerde paard, ik zou het echt te erg vinden als Brian gaat winnen, gewoon bij gebrek aan beter vind ik dat Huub het meer verdiend dan hij, alleen al door zijn martelaarshouding en zijn para/agrassieve gedrag, ik gun het hem niet, hij is echt iemand waar ik spontaan kippenvel bij krijg, stel je idd eens voor dat hij opduikt als er een ramp is gebeurd zoals al eerder is gesuggereerd........
De Febo heeft een foutje gemaakt........Flip versprak zich dat hij brandweerman was is Velsen, en een of andere malloot heeft daar geinformeerd...............conclusie: niemand kende dààr Flipquote:
Je begrijpt toch hopelijk wel dat het verboden is door achter en dit een leuk verhaaltje van Huub is om het recht te trekken voor zichzelf.....en de streamers.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:18 schreef akveor het volgende:
Nou doe mij dat avondje terror maar... Mike laat zich niet omkopen.... da's gewoon een kwestie van eer.
Omdat de brandweer in Velsen hem niet zegt te kennen.quote:
Uit een post van Beequeen in de vorige COS:quote:
quote:Beste Dosja,
uw bericht over de deelname van één van onze medewerkers aan het programma De Gouden Kooi is in goede orde ontvangen.
Voor zover wij tot op heden hebben kunnen nagaan doet geen korpslid van Brandweer Velsen mee aan het door u genoemde programma.
Met vriendelijke groet,
Jur van Lieshout
hoofd uitrukdienst brandweer Velsen.
Precies, gaat weer nergens over nu ... gewoon 100% terror op die kutzwerver.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:18 schreef akveor het volgende:
Nou doe mij dat avondje terror maar... Mike laat zich niet omkopen.... da's gewoon een kwestie van eer.
Welke eer?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:18 schreef akveor het volgende:
okeej...lees zo de vorige cos wel door, tnxquote:Op maandag 10 maart 2008 00:20 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
De Febo heeft een foutje gemaakt........Flip versprak zich dat hij brandweerman was is Velsen, en een of andere malloot heeft daar geinformeerd...............conclusie: niemand kende dààr Flip
Ja ik ben er ook bang voor,quote:Op maandag 10 maart 2008 00:19 schreef trettie het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat dat wel gaat gebeuren daarvoor is teveel in gang gezet en je ziet het ze hoeven niks meer te doen, of ze laten dingen doen!
En zij kunnen inderdaad onder de dekens prijsafspraken maken geen haan die er naar kraait, ze mogen fluisteren zoveel ze willen!
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:19 schreef akveor het volgende:
Jaap en Huub hebben een plan; Ze willen een pluche hond om op te voeden.
Gaat niet gebeuren, zou heel dom zijn i.v.m. schenkingsrecht......quote:Op maandag 10 maart 2008 00:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook bang voor,, rioolbuizen, containerschepen vol teiltjes, het is echt niet te geloven dat dit echt gaat gebeuren,,,,,,,
Dat gaat hierom... http://www.brandweervelsen.nl/cms/index.php?option=com_easybook&Itemid=2quote:
Honden opvoeden lijkt me meer een sneer richting Mike, die heeft tenslotte een kattenkiller.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zie daar het snode niet van in. Als dit bedoeld is om Amanda over de zeik te krijgen gaat dat niet lukken. Dat snapt die muts toch niet
want?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
en nu wel een SL .......
Sjefke zat toch bij een brandweerkorps in de regio Utrecht.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Uit een post van Beequeen in de vorige COS:
[..]
Wat bedoel je? Het zou Brian meer kosten dan Huub ivm zijn boetes? oid?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, zou heel dom zijn i.v.m. schenkingsrecht......
huub zei: "kijk uit met je plannen hier op de streams te gooien, want die worden toch afgekapt"quote:
Haha nee joh... Omdat Dilana in een pension/asiel/opvanggezin zit...quote:Op maandag 10 maart 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zie daar het snode niet van in. Als dit bedoeld is om Amanda over de zeik te krijgen gaat dat niet lukken. Dat snapt die muts toch niet
idd... ik die zijn zo grappigquote:Op maandag 10 maart 2008 00:24 schreef Schatgraver het volgende:
Die gesprekken tussen Huub en Jaap zijn altijd lachen, alleen ze worden zovaak onderbroken.
KUTFEBO
Ik geef enkel weer wat ik heb gelezen, hij zou zich hebben laten ontvallen dat hij bij dat corps zat, verder weet ik het ook niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sjefke zat toch bij een brandweerkorps in de regio Utrecht.
Brian gaat wel een huwelijk in gemeenschap van goederen aan met Amanda als ze wint hoor....quote:Op maandag 10 maart 2008 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, zou heel dom zijn i.v.m. schenkingsrecht......
Belastingtechnisch is het niet slim om een flinke hoeveelheid geld te schenken. Dus prijsafspraken maken met je spelpartner betekend jezelf in de voet schieten.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Het zou Brian meer kosten dan Huub ivm zijn boetes? oid?
Tnx Musjequote:Op maandag 10 maart 2008 00:24 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dat gaat hierom... http://www.brandweervelsen.nl/cms/index.php?option=com_easybook&Itemid=2![]()
Een overactieve nowliver die het nodig vond om de brandweer te benaderen...
Met Amanda in gemeenschap van goederen is sowieso wel slim, vanwege de hoeveelheid geld die schijnbaar in haar familie zit. Al zijn dat natuurlijk ook maar verhalen....quote:Op maandag 10 maart 2008 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian gaat wel een huwelijk in gemeenschap van goederen aan met Amanda als ze wint hoor....
Andersom is een andere kwestie natuurlijk
Ach so, ik weet niet wat een opmerking mbt het spel in deze een juridische lading heeft, het is tenslotte een spel, experiment zo je wilt, dat heel ver is doorgevoerd, dit is niet echt een basis voor 'bewijs' in welke vorm dan ook, denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Belastingtechnisch is het niet slim om een flinke hoeveelheid geld te schenken. Dus prijsafspraken maken met je spelpartner betekend jezelf in de voet schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |