Vervolg van:
[COS # 3389] Uitgespoten
GuuuskeHij met vele namen is vertrokken, zijn werkgever zegt dat er geen medewerkers van hen in de kooi zitten, vaag?
quote:
Mike is ook op het matje geroepen door zijn baas ivm alcohol
Goh, verrassing!
(knowtice teh red nose)Nou, het zal tijd worden, die exit dan, spel weet ik niet of er van hem verwacht kan.mag worden, hopelijk is er iemand die zich om hem bekommert want St.Brian heeft zijn handen van hem afgetrokken.
MissSomebodyRattenoverleg.
MissSomebodyJaap in overleg met H&C.
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:07 schreef mazaru het volgende:Huub vroeg of Jaap hem wou helpen tegen Mike te spelen.
Jaap geeft geen rechtstreeks antwoord.
Dat hele gedoe met die USB-stick is gewoon doorgestoken kaart geweest

quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:09 schreef avonne het volgende:Huub "als maandag de pleuris uitbreekt op de radio gaat iedereen dinsdag luisteren"
Tja, dat is natuurlijk geen moeilijke gevolgtrekking.
MissSomebodyKonijntjes-->vluchtgedrag, domino time.
quote:
Maar hij kan het hebben, KingJaap ftw!
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:Huub wil dat Mike zich niet met het spel gaat bemoeien. Jaap zegt dat Mike zegt, ik bemoei me wel met het spel, anders ben ik er zo uit. Vervolgens zegt Huub, okee hij mag zich wel met het spel bemoeien, als hij zich maar bij ons aansluit. Doet hij dat niet, dan wil Huub hem toch weer wakker blijven houden tot een uurtje of 3 / 4 vanacht......
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:15 schreef Guuskeee het volgende:op tien.nl:
"Ik heb mijn werk gesproken en ik heb een belangrijke klus morgen! Maar ik heb een hele drukke week en als het aan mij ligt kom ik weer terug. Ik wil niet eens weg maar ik kan niet alles verzetten en heb een belangrijke examen.Ik heb het ontzettend naar mijn zin, maar ik moet of alles afzeggen of...:, zucht de brandweerman. Alle aanwezigen luisteren aandachtig naar Barry, Huub neemt meteen het woord over als de branweerman stil valt." Als je elders prioriteiten heb dan is dat toch logisch?
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:16 schreef Katewalker het volgende:Ja joh..Jaap is ook niet achterlijk...de finale wordt wellicht met drie mensen gespeeld..dus twee moeten er uit..er is een kans dat het toch een sms-finale wordt en dan moet je niet met Huub in de finale zitten.
Dus Jaap wil , voor alle zekerheid, eerst Claire er uit..( maart) en dan stemmen ze eind april Huub er uit...
Lijkt me idd het meest logische scenario.
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:17 schreef ruby het volgende:Mikey zegt dat Huub zichzelf nog wel eens tegenkomt.
"Als hij vanavond mij gaat terroriseren, dan ga ik morgen zijn moeder terroriseren".
Nou, Huub zijn moeder is Huub gewend, ik wens hem veel succes.
quote:
quote:
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:27 schreef Leandra het volgende:Mike zegt dat hem gisteren door Huub een geldbedrag geboden is om dubbelspel te spelen, zijn ultimatum hier een beslissing over te nemen loopt om half 11 vanavond af.
Jaap wil zelfs dat Mike dubbel dubbelspel gaat spelen.... zowel Huub als Brian verraden.
Nicole vindt dat hij het niet moet doen omdat vriendschap niet te koop is, en Brian en Amanda hebben "zoveel" voor Mike gedaan...

Rubyquote:
Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef ruby het volgende:Rioolbuis nodig? Hier kun je alle DGK-ellende ingooien. Het wordt netjes afgevoerd.

quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:Kennelijk heb jij ook al conecties bij RTL. Al dat gesugereer, wie al dan niet bescherming krijgen. Als het er op aan komt zijn zowel Huub, als Brain, allebei beschermd van hier tot Tokio. Beide hadden er allang uitgesodemieterd moeten worden. Beide hebben allang de regel fysiek geweld over schreden.
Psies, de heren zullen het wrs onderling moeten uitvechten, go, fight!
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:46 schreef neehe het volgende:Als Mikey Huubs moeder gaat beledigen dan gaan er klappen vallen.
Sowieso100% zeker weten, streamlock na streamlock krijg je dan.
Daarna is Mikey weg, terug naar zijn zo geliefde luxe zwerversdoos.
*insert popcorn smile*quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:15 schreef Leandra het volgende:Wat een triest gedoe weer zeg, of Barry nou wel of niet bij Brandweer Velsen werkt doet er dan ff niet toe, maar je gaat toch geen werkgever van een gastspeler benaderen?? En zelfs richting het gemeentebestuur??
Sorry hoor, maar als je zo in de war bent dat je niet meer snapt dat iemand voor de lol meedoet in een gescript programma en daar op zo'n manier actie tegen gaat ondernemen dan ben je wat mij betreft rijp voor opname.
Als je dan ook nog eens meeneemt dat die persoon op Nowlive leest, dan ben ik er vrij zeker van dat die post in het gastenboek nooit gedaan zou zijn als men het idee had gehad dat Barry aan de kant van Huub stond.
Wat is waar?
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:21 schreef mazaru het volgende:Ik vind ook dat die zich heel fatsoenlijk heeft gedragen.
Hij had voor iedereen respect, en heeft niet meegedaan aan laffe complotten.
Respect voor Diederik hoor.
Alleen jammer dat ik nog steeds zijn kontje onder de douche niet heb kunnen zien

Kan er iemand Mazaru helpen?
MissSomebodyWat broeit er nu, kom er maar in Sherlock, Watson, miss Marple, Poirot en de rest.
Mazaruquote:
quote:
Slim hoor, inkomsten genereren voor het platvorm waar je je kicks uithaalt, het doosje is op TV en ze wil het spel niet spelen, dus SMS-en maar!
quote:
Op zondag 9 maart 2008 22:39 schreef Sug4r het volgende:Stream 1 en 2; Huub achter de piano
Stream 3 en 4 ; Brain op bed met boek

Spanning en sensatie!
quote:
Op zondag 9 maart 2008 22:52 schreef petraa het volgende:Jippie spuit elf is weg, nu de zwerver en nicole ook! Dan kan het spel gespeeld gaan worden, zonder invloeden van buitenaf. Alle uitjes cancellen en de eindstrijd kan losbarsten.
Tja, if only.......
quote:
Op zondag 9 maart 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:Das lekker dan
Ik vind dat plan van Petraa veel beter, alle deuren en hekken dichthouden, niemand erin of eruit.
Maar ik ga het niet meer geloven dat ze het spel nog gaan spelen

quote:
Op zondag 9 maart 2008 23:12 schreef Deisyy het volgende:Stapelbedden die hut in en alle ex-miljonairs en ex gastspelers tegelijkertijd dat hok in.
Ik verwacht van deze 5 niet veel knalwerk meer, dus dan hebben we nog een beetje leven in de brouwerij.
En jongens en meisjes, dit is COS en niet HiHaHooligans, we weten nu wel hoe het werkt toch?
[ Bericht 70% gewijzigd door kahaarin op 09-03-2008 23:55:08 ]