Hij weet wel dat als hij tegen haar gaat spelen er een heleboel mensen die haar zielig vinden over hem heen gaan vallen, zo slim is hij nog wel.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:30 schreef Lobasca het volgende:
H. ik ga niet spelen tegen een anorexia skinny gastspeler, die geen flikker uitvoert
Ik denk niet dat Brian zo lang kan blijven liegen dat hij van haar houdt... tenzij oma heel snel het hoekje om gaat..quote:Op maandag 10 maart 2008 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met Amanda in gemeenschap van goederen is sowieso wel slim, vanwege de hoeveelheid geld die schijnbaar in haar familie zit. Al zijn dat natuurlijk ook maar verhalen....
Nee Lobas dat zei hij niet!.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:30 schreef Lobasca het volgende:
H. ik ga niet spelen tegen een anorexia skinny gastspeler, die geen flikker uitvoert
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:30 schreef akveor het volgende:
Waarom wordt zo goed als niet de optie besproken om Claire er nog een maand langer in te houden? Onbegrijpelijk.
Wat voegt ze toe dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:30 schreef akveor het volgende:
Waarom wordt zo goed als niet de optie besproken om Claire er nog een maand langer in te houden? Onbegrijpelijk.
Ik weet het niet, maar elder valt de naam Stephan Tielemans die de contactpersoon van Brian zou zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 00:27 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... ik die zijn zo grappig
Ze willen een chineese rol onder bed of in bad leggen en dan gesminkt met oorlogstrepen en een oorlogspakkie aan .. humor toch
Huub en Japie moeten samen in de finale ....... gaaaf (maar al die kut SL) en wie is ST, waar Japie het steeds over heeft
klopt, dit istquote:Op maandag 10 maart 2008 00:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee Lobas dat zei hij niet!.
Hij vond het stom dat Claire liever bij een anorexia skinny gastspeler zit, terwijl ze had gezegd dat ze Huub ging overtuigen om de finale met hem te spelen.
Dan is een Huub of Jaap of B/A minder beter dan Claire, die gaat niet winnen in een popo noch in een strijd om langstzittende, zij zou nog wel eens een hele belangrijke pion in het schaakspel kunnen worden, als men dit op waarde weet te schatten.quote:
Ik heb het letterlijk geciteerd, maar dan de rest van de zin weggelaten? sorry, was ondertussen met andere dingen bezigquote:Op maandag 10 maart 2008 00:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij vond het stom dat Claire liever bij een anorexia skinny gastspeler zit, terwijl ze had gezegd dat ze Huub ging overtuigen om de finale met hem te spelen.
Hij heeft het toch over Nicole?? Wie gaat dat DB'tje in godsnaam zielig vinden dan??quote:Op maandag 10 maart 2008 00:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij weet wel dat als hij tegen haar gaat spelen er een heleboel mensen die haar zielig vinden over hem heen gaan vallen, zo slim is hij nog wel.
Als ze B en A hebben samen hebben weggewerkt en samen in de finale staan... gun ik het Jaap ook. Maar ik geloof niet zo dat B en A gepasseerd worden. Daar zie ik teveel promotie voor.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:29 schreef Sug4r het volgende:
Ik ga die gozer wel verslaan in de finale zegt Jaap wanneer Huub weg is
Nog iets overeind van de snode plannen van weleerquote:Op maandag 10 maart 2008 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met Amanda in gemeenschap van goederen is sowieso wel slim, vanwege de hoeveelheid geld die schijnbaar in haar familie zit. Al zijn dat natuurlijk ook maar verhalen....
Huub en Jaap bepalen niet wie van hun twee erin blijft. Dat doen ze achter. Alle spelers die vertrokken zijn het laatste jaar zijn er met voorspraak/goedkeuring/toestemming/advies van de FEBO uitgekieperd.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij weet wel dat als hij tegen haar gaat spelen er een heleboel mensen die haar zielig vinden over hem heen gaan vallen, zo slim is hij nog wel.
Logisch dat hij dat zegt..je zal je zelf toch flink het zweet onder je oksels gaan werken als er ruim een miljoen op het spel staat....ipv dom lullen met Nicole...quote:Op maandag 10 maart 2008 00:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Dat denken ze zelf. Ik heb de plasma niet horen zeggen dat de ontslagronde benut moet worden.quote:
jaquote:Op maandag 10 maart 2008 00:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan is een Huub of Jaap of B/A minder beter dan Claire, die gaat niet winnen in een popo noch in een strijd om langstzittende, zij zou nog wel eens een hele belangrijke pion in het schaakspel kunnen worden, als men dit op waarde weet te schatten.
Ach, ze doet niet anders dan zeuren over haar verleden en over haar problemen, er zijn altijd wel mensen die daar intrappen, ze is maar 43 kilo, ze heeft een vervelende relatie achter de rug, ze is labiel en oerdom, er zijn genoeg mensen die daar een tijdje intrappen, een tijdje is genoeg, er is niet zoveel DGK tijd meer over, Huub zal moeten waken dat hij geen stemmen verliest door zo'n gastspelertje aan te pakken.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft het toch over Nicole?? Wie gaat dat DB'tje in godsnaam zielig vinden dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |