eerst moeten mafia en nachtwaker hun kills insturen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:44 schreef PrincePolly het volgende:
tvp.
en zijn de hits binnen of duurt het nog even as in een paar uur?
Okay, vanaf nu alleen #vote naam.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:47 schreef Ladidadida het volgende:
TVP.
Dat geslowchat is echt rete-irritant [afbeelding]
hoho niet zo grof,quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:57 schreef PrincePolly het volgende:
nee flikker maar op. Ik ken als ik thuiskom effe 9 pagina's doorlezen en dan ineens die huilies weer hier. Bovendien hebben vrouwen helemaal niks ....
Dat dusquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:57 schreef PrincePolly het volgende:
nee flikker maar op. Ik ken als ik thuiskom effe 9 pagina's doorlezen
Wurd.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:17 schreef Isdatzo het volgende:
IK STEM OP SUPERHARREGARRE!! [afbeelding] Té duidelijk dat ie mafia is [afbeelding]
De prille liefde, het was ons niet gegundquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel sneu voor jullie relatie inderdaad.
ik ben geen kutzak? Mooi zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:20 schreef PrincePolly het volgende:
Aaccchh flikker toch op men. Echt een stelletje IQ-loze kuttekoppen hier. Denk nou eens na man.
Lynda
Hara
majo
??
zijn allemaal kutzakken
vote ##Lynda
jij bent de grootste kutzak en jood die ik ken btwquote:
Jeetje wat is jouw probleemquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:50 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
jij bent de grootste kutzak en jood die ik ken btw
Flikker zelluf opquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:20 schreef PrincePolly het volgende:
Aaccchh flikker toch op men. Echt een stelletje IQ-loze kuttekoppen hier. Denk nou eens na man.
Lynda
Hara
majo
??
zijn allemaal kutzakken
vote ##Lynda
QFT, way to go.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Flikker zelluf op [afbeelding] Iedereen is mafia volgens jou [afbeelding]
Wanneer ik naar de aanwijzingen kijk zie ik dit
2 schoten..., geregisteerd @ 12:12
die de stad rijk was.. rijk, al jouw wedden topics
een auto langs het restaurant scheurde.. je posts in dat dieselauto topic over auto's met turbo
Daarom schreeuw je zeker zo hard dat iedereen mafia is, terwijl je helemaal geen bewijs hebt [afbeelding] [afbeelding]
Wtf heb jij last van? Jaloers ofzo?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:50 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
jij bent de grootste kutzak en jood die ik ken btw
Ja, ik vraag me ook af waar hij ineens last van heeft..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kunnen we het vriendelijk houden? Geen voetbal/joden/hamas dingen hier, a.u.b.
Waarom SG?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:01 schreef tha_one het volgende:
### vote -SG-
zal eens buiten het boekje gokken, iets waaraan ik nog niet gedacht heb doen.
Dat lijkt me logischquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:21 schreef Artanis1 het volgende:
Ik weet wie mafia is.
Waarom zeg je het dan?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:54 schreef GasTurbine het volgende:
jeweets, met mn scooter rij ik iedereen over jeweettoch.
Is Artanis vaak online??
Ladidadida mijn schatteboutquote:
O temopra! O mores!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De prille liefde, het was ons niet gegund
Ik verdenk alles en iedereen, inclusief de doden!quote:
Behalve mij natuurlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik verdenk alles en iedereen, inclusief de doden!
We hadden een gouden toekomstquote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ladidadida mijn schattebout
[..]
O temopra! O mores!
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:01 schreef tha_one het volgende:
### vote -SG-
zal eens buiten het boekje gokken, iets waaraan ik nog niet gedacht heb doen.
sorry -SG- heb geen goede reden om op jou te stemmen, heb vorige keer gewoon op intuitiequote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:40 schreef -SG- het volgende:
[..].
Goede onderbouwing ook!
Ik stem op Tha one, gewoon omdat hij de enige is.
Nee mijn vote gaan naar ###Polly omdat isdatzo wel redelijke goede aanwijzingen gevonden heeft.
Ook al vind ik hemzelf ook nog verdacht.
Hoezo ben je Mafia dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:36 schreef Jekoos het volgende:
Tering ik leef gewoon nogen ik snap het eigenlijk nog steeds niet helemaal.
Wie zegt dat de mafia 2 kills maakte??? Misschien had de velddoktor een iemand beschermt..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
Hey trouwens, de nachtwaker is toch nog niet dood? Waarom waren er vannacht dan alleen twee kills van de mafia?
Daar ging ik voor het gemak even vanuit omdat dorp. Maar als dat gebeurd was, dan zou dat toch in de clues moeten staan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef Wouser het volgende:
[..]
Wie zegt dat de mafia 2 kills maakte??? Misschien had de velddoktor een iemand beschermt..
d.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef Wouser het volgende:
[..]
Wie zegt dat de mafia 2 kills maakte??? Misschien had de velddoktor een iemand beschermt..
In de clues wordt nooit iets gezegd over de velddokter. Als een aanslag mislukt krijgen alleen de schutter, de velddokter en het net-niet-slachtoffer daar bericht van.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar ging ik voor het gemak even vanuit omdat dorp. Maar als dat gebeurd was, dan zou dat toch in de clues moeten staan?
Wot, sinds wanneer? Eerst was t nog van wel. Of nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In de clues wordt nooit iets gezegd over de velddokter. Als een aanslag mislukt krijgen alleen de schutter, de velddokter en het net-niet-slachtoffer daar bericht van.
Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond behalve de eerste avond iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal een aanwijzing aanwezig zijn zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle mafia dood is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
Hey trouwens, de nachtwaker is toch nog niet dood? Waarom waren er vannacht dan alleen twee kills van de mafia?
Jaja, ik zei toch al dat ik fout zit, kick me while Im down.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond behalve de eerste avond iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal een aanwijzing aanwezig zijn zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle mafia dood is.
Dat is het probleem, nu kies ik mijn eigen weg en zul je zien dat princepolly mafia isquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:21 schreef Thieske het volgende:
Nouja, ik hobbel maar met de meerderheid mee, al zie ik de hints niet echt overduidelijk.
##Vote Princepolly
Deed ik toch al, want jij komt zonder echte 'bewijzen' aanzetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:10 schreef tha_one het volgende:
[..]
Dat is het probleem, nu kies ik mijn eigen weg en zul je zien dat princepolly mafia is.
Dan gaat iedereen mij weer verdenken
Ja net als PP, dat schiet niet op hè.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Deed ik toch al, want jij komt zonder echte 'bewijzen' aanzetten.
Ik heb me toch verklaard.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja net als PP, dat schiet niet op hè.
Dat is je goed recht maar dan moet je ook niet huilen wat men wel niet gaat denken, is toch best logisch, niet? Verder maakt het mij de pis niet lauw, je doet maarquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:33 schreef tha_one het volgende:
[..]
Ik heb me toch verklaard.
Wist zeker dat skippybal mafia was, bleerk niet zo te zijn, dus nu ga ik eens iets radicaal anders proberen te stemmen. Morgen ga ik weer Aan de hand van clues mijn stem bepalen.
Jij.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:04 schreef Harajuku. het volgende:
Is Fok weer bezig of ben ik het voor de verandering?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:01 schreef -SG- het volgende:
Misschien toch Isdatzo proberen?
Je bent te knap, zo kan ik toch nooit die meisjes winnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen mij?
Ik zou zeggen; ga je gang
Ja, maar...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je bent te knap, zo kan ik toch nooit die meisjes winnen.
Zullen we dan ook de ziener, sjamaan, weerwolven, jager ,beul, beschermengel invoeren.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zullen we de volgende ronde het concept van geliefden introduceren? De eerste nacht kiest Cupido (eigenlijk ook een dorpsbewoner) twee mensen uit die op elkaar verliefd worden. Sterft de een, dan pleegt de ander zelfmoord uit liefdesverdriet. De geliefden kunnen het spel alleen winnen als ze aan het eind allebei nog over zijn, en het kan gebeuren dat de een maffia is en de ander dorpsbewoner. Dan moeten zij er samen voor zorgen dat de overige dorpsbewoners en maffioso sterven
Kutargumentquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zullen we dan ook de ziener, sjamaan, weerwolven, jager ,beul, beschermengel invoeren.
Nee wacht, zullen we het spelletje Weerwolven van wakkerdam doen..
Maffia = Maffia
Weerwolven van wakkerdam = Weerwolven van wakkerdam
Niet combineren dus.
Voorlopige deelnemerslijst:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:43 schreef MaJo het volgende:
Jongens volgens mij wordt hier helemaal een verkeerde tactiek toegepast. Als de maffia een beetje slim is zullen ze zich zoveel mogelijk op de achtergrond houden. Waarom zou je immers iemand verdenken die bijna niet post? In plaats van dus de mensen te vermoorden die veel posten lijkt het me nuttiger om eens te kijken naar degenen die zich op de achtergrond houden.
Just my two cents...
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voorlopige deelnemerslijst:
1. -SG-
2. Thieske
3. Tinkepink
4. tha_one
5. Lynda
6. Harajuku.
7. Wouser
8. Isdatzo
9. MaJo
10. WackyDuck
11. PrincePolly (Dorpsbewoner)
12. Hawaii_Tim (Bodyguard)
13. Puntenslijpsel
14. Ladidadida (Rechercheur)
15. Jekoos
16. SuperSheep
17. -Skippybal- (Dorpsbewoner)
Zoiets?
Thieske en Wouser houden zich ook vrij op de achtergrond...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als ik zeg: 'Karma, dear', maak ik me dan verdacht?
Nou, was ik maar eens wat anders dan een saaie dorpsbewoner.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voorlopige deelnemerslijst:
1. -SG-
2. Thieske
3. Tinkepink
4. tha_one
5. Lynda
6. Harajuku.
7. Wouser
8. Isdatzo
9. MaJo
10. WackyDuck
11. PrincePolly (Dorpsbewoner)
12. Hawaii_Tim (Bodyguard)
13. Puntenslijpsel
14. Ladidadida (Rechercheur)
15. Jekoos
16. SuperSheep
17. -Skippybal- (Dorpsbewoner)
Zoiets?
Was jij of Tinkepink niet aan het klagen over het teveel moeten bijlezen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:43 schreef MaJo het volgende:
Jongens volgens mij wordt hier helemaal een verkeerde tactiek toegepast. Als de maffia een beetje slim is zullen ze zich zoveel mogelijk op de achtergrond houden. Waarom zou je immers iemand verdenken die bijna niet post? In plaats van dus de mensen te vermoorden die veel posten lijkt het me nuttiger om eens te kijken naar degenen die zich op de achtergrond houden.
Just my two cents...
Thieske heb ik geloof ik wel een tijdje zien posten, Wouser niet echt idd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
[afbeelding] Puntenslijpsel verdenk ik sowieso, vooral na deze post richting tim in een ander topic, toen hij zei dat ie vermoord was door de maffia:
[..]
Thieske en Wouser houden zich ook vrij op de achtergrond...
Lurker Mafia, pas als je naam gevallen is ga je reageren he.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:50 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Nou, was ik maar eens wat anders dan een saaie dorpsbewoner.
Ik nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Was jij of Tinkepink niet aan het klagen over het teveel moeten bijlezen?
Ladaidiadai en PP?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Was jij of Tinkepink niet aan het klagen over het teveel moeten bijlezen? [afbeelding]
Thieske toen ze burgermeester wilde worden, daarna niet meer echt...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Thieske heb ik geloof ik wel een tijdje zien posten, Wouser niet echt idd.
Nou, ik heb de boel niet allemaal bijgelezen. Gisteravond was ik er niet en dalijk ben ik ook weg, ik merk wel of ik morgen nog leef dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Lurker Mafia, pas als je naam gevallen is ga je reageren he.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Thieske heb ik geloof ik wel een tijdje zien posten, Wouser niet echt idd.
wtfquote:
Ik zeg niet echt, niet nooit. Was dat niet je 2e of 3e post?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:11 schreef Wouser het volgende:
[..]
[..]
wtf [afbeelding] moet ik iedere minuut posten ofzo [afbeelding]
nee tuurlijk niet iedere minuut, maar je bent wel een van degenen die het minst postquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:11 schreef Wouser het volgende:
[..]
[..]
wtfmoet ik iedere minuut posten ofzo
Vervelend hèquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:19 schreef -skippybal- het volgende:
Dood zijn is saai. Ik wil weer leven [afbeelding]
En dat komt omdat ik natuurlijk mafia benquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet iedere minuut, maar je bent wel een van degenen die het minst post
Naar mijn dagenlange ervaring in dit spel was ik tot de volgende conclusie gekomen. Als je niet gewoon dorpsbewoner bent post je de eerste ronde dat je meespeelt ook weinig. Wackyduck draait alle al rondes mee en is nooit superactief geweest.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thieske toen ze burgermeester wilde worden, daarna niet meer echt...
Ik weet het eerlijk gezegd allemaal niet meerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:29 schreef tha_one het volgende:
[..]
Naar mijn dagenlange ervaring in dit spel was ik tot de volgende conclusie gekomen. Als je niet gewoon dorpsbewoner bent post je de eerste ronde dat je meespeelt ook weinig. Wackyduck draait alle al rondes mee en is nooit superactief geweest.
Dat brengt mij op het tweede gedeelte van mijn theorie: als iemand zijn eerste ronde al actief post heb je een speciale rol.
Ik trek hier geen conclussies uit op dit moment. [afbeelding]
Ik vond juist dat de maffia in de vorige ronde zich de eerste "dagen" erg op de vlakte hield en de andere "speciale" rollen ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:29 schreef tha_one het volgende:
[..]
Naar mijn dagenlange ervaring in dit spel was ik tot de volgende conclusie gekomen. Als je niet gewoon dorpsbewoner bent post je de eerste ronde dat je meespeelt ook weinig. Wackyduck draait alle al rondes mee en is nooit superactief geweest.
Dat brengt mij op het tweede gedeelte van mijn theorie: als iemand zijn eerste ronde al actief post heb je een speciale rol.
Ik trek hier geen conclussies uit op dit moment.
Ik voel me op de een of andere manier erg aangesproken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:36 schreef lynda het volgende:
En sommige willen altijd aandacht of zijn er veel ongeacht welke rol ze ook hebben..
Dat dusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik voel me op de een of andere manier erg aangesproken.
Jij zult ook gewoon je PM gehad hebben met rol, soitquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:07 schreef Jekoos het volgende:
Ik begin het trouwens steeds meer te snappen. Let er ook op dat er mensen zijn die expres dingen posten om onder hun rol uit te komen.
Mijn rol is voor jouw een vraag en voor mij ook [afbeelding]
Weet ik toch ook wel, gekke waus.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij zult ook gewoon je PM gehad hebben met rol, soit
Dat zou betekenen dat ie een speciale rol heeftquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef tha_one het volgende:
pm artanis1 gewoon met de vraag wat de bedoeling van je rol is,
Haha, de vermoorde onschuld.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:09 schreef PrincePolly het volgende:
Ikke opgehangen? Hoezo dat nou weer [afbeelding] ?
Omdat je zo gezellig was gisterenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:09 schreef PrincePolly het volgende:
Ikke opgehangen? Hoezo dat nou weer?
En ik ook niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Was jij of Tinkepink niet aan het klagen over het teveel moeten bijlezen?
Die is dood.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
Kan de rechercheur zich melden? Misschien dat we gezamenlijk een goede vraag kunnen verzinnen.
Zuipsequote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:24 schreef Thieske het volgende:
Ik ben nu 3 minuten thuis en ben gelijk weer weg.
Wel leuk dat ik daardoor verdacht raak. Geen tijd voor Fok!, dus maffia.
Echt een geweldige theorie.
Prettig weekend allen. [afbeelding]
net effe teruggelezen, was wel overdreven jaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Omdat je zo gezellig was gisterenIk was er trouwens echt van overtuigd dat je maffia was. En nu denk ik aan onze burgermeester,maar daar zal ik ook wel naast zitten
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:24 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
net effe teruggelezen, was wel overdreven ja![]()
Laten we het zo zeggen: iets diplomatiekers had ergens wel gekund, maar wat bij mij diep zit komt hard naar buiten. Geldt ook bij poepen trouwens.
Ik moest wel even grinniken thoquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:30 schreef tha_one het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb dit al eerder gepost.
Denk jij aan niks anders als poepen?
je kunt geen 3 posts doen zonder het erover te hebben. [afbeelding] [afbeelding]
Klinkt als een anale fixatie. Dan is er iets verkeerd gegaan in de eerste 3 kinderjaren geloof ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:30 schreef tha_one het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dit al eerder gepost.
Denk jij aan niks anders als poepen?
je kunt geen 3 posts doen zonder het erover te hebben.![]()
Of niet!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:38 schreef lynda het volgende:
Nou geen nieuws hier.. ik leef morgenmiddag pas weer!
Hier zijn een paar problemen mee.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:41 schreef GasTurbine het volgende:
Kan ik niet als rugzaktoerist het dorp ingegooi worden. Vind het spel toch wel té leuk om alleen maar toe te kijken.
Dorpsbewoners: 6/8quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:41 schreef GasTurbine het volgende:
Kan ik niet als rugzaktoerist het dorp ingegooi worden. Vind het spel toch wel té leuk om alleen maar toe te kijken.
Helaas. Maar duidelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:50 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Hier zijn een paar problemen mee.
1. Als je mafia wordt, krijgt de mafia een te groot voordeel.
2. Als je mafia wordt; er staan geen hints van je in de vorige teksten.
En als ik beslis dat het niet mogelijk is voor jou om mafia te worden, kun je te krachtig worden op dit moment omdat de dorpspersonen dan weten dat ze je kunnen vertrouwen, dus helaas, je zult moeten wachten.
Dit dusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ja geez. Degene die ons zo lang laat wachten mag wat mij betreft dood
Eens.quote:
Als er een limiet komt weet je dat van te voren. Kun je dan alvast je zooi doorgeven en melden dat je er niet bij bent, simpel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:46 schreef GasTurbine het volgende:
Tijdslimiet is wel toph. Echter moeten er geen consequenties aan zitten als je een dag niet (kan) posten. Gewoon de stem niet meetellen. Of een schandpaal ofzo, dat je een tomaat mag gooien en na elke 10/15 oid potjes krijgt degene met de meeste tomaten een in-game consequentie ofzo. Zit even te denken maar heb nog niks bedacht.
Hè, jammer. Ik doe het juist altijd om het verhaaltje.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:03 schreef Artanis1 het volgende:
Ik ben niet degene die de hints schrijft [afbeelding]
tha_one en MaJo gaan dood, beiden dorpspersonen. Leuk verhaaltje komt later.
En AKQSC is?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand is consequent AKQSC-ers aan het uitmoorden (Oke, MaJo, Tim. Zijn Sheep en ik de volgenden? [afbeelding] )
Algemene Kennis Quiz Slowchat uit MENquote:
Okay, ik ben dus mafia. Mag ik nog wel wat laatste woorden?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:28 schreef GasTurbine het volgende:
Wie heeft er niet gereageerd deze paar uur > nachtwaker
Wie reageren er wel hele tijd > mafia.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay, ik ben dus mafia. Mag ik nog wel wat laatste woorden?
Cool, thanks. "Who needs proof anyway. Gasturbine, een echte aanwinst." Zou ook een goede slogan voor je zijn, trouwens. Who needs proof anyway.quote:
Ben bang dat je dat toch aan jezelf moet gaan vertellenquote:Op zondag 9 maart 2008 00:00 schreef -SG- het volgende:
Ik wil een bedtime story ja!
Het is lastig, je zult ervoor moeten zorgen dat jullie elkaars rol niet kennen en het zal waarschijnlijker zijn dat jullie achter elkaars rollen komen. Aan de andere kant is 't ook wel grappig.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:27 schreef Montagui het volgende:
Vraagje, mochten er meer personen van ons gezin mee willen spelen....kan dat dan?
Wat dat betreft zijn we wel een 'spellejes' gezin...dus het lijkt me eerder dat we elkaar proberen te misleiden dan dat we samenspannen..quote:Op zondag 9 maart 2008 01:19 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Het is lastig, je zult ervoor moeten zorgen dat jullie elkaars rol niet kennen en het zal waarschijnlijker zijn dat jullie achter elkaars rollen komen. Aan de andere kant is 't ook wel grappig.
rip voor de nabestaanden.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:57 schreef MaJo het volgende:
Wat, ben ik doodEn ik heb het spel nog wel zo goed door, daarom moet ik dood zeker
Wij dachten hetzelfde, jij mocht wel blijven. Van mij danquote:Op zondag 9 maart 2008 01:57 schreef MaJo het volgende:
Wat, ben ik dood [afbeelding] En ik heb het spel nog wel zo goed door, daarom moet ik dood zeker [afbeelding]
Ja wij zitten op 1 lijnquote:Op zondag 9 maart 2008 02:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij dachten hetzelfde, jij mocht wel blijven. Van mij dan
Goed om dat te zeggen ja.quote:Op zondag 9 maart 2008 09:44 schreef Jekoos het volgende:
Tering wat een gekut. "wegens inactiviteit is je rol gewijzigd in mafia3"
Het mag, maar je gaat nu zeker weten het niet lang meer redden. Iedereen gaat nu op je stemmen om te lynchen, of je nu echt maffia bent of nietquote:
Missie voltooitquote:Op zondag 9 maart 2008 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het mag, maar je gaat nu zeker weten het niet lang meer redden. Iedereen gaat nu op je stemmen om te lynchen, of je nu echt maffia bent of niet
Neeeeuhhhquote:Op zondag 9 maart 2008 12:38 schreef -SG- het volgende:
Ja laat superharregarre ook is uitslapen!
De belangrijke rollen zijn iig óók bij de mafia niet bekendquote:
Dat dus. Vorige lynch ook al zo lang. Ik denk dat ik mn stemmen ga overdenken en op nonactieve ga stemmenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:07 schreef lynda het volgende:
Mja meer dan de helft.. Ik ga wel rondje pm'en anders.. Spel blijft anders zo lang stil liggen is vervelend [afbeelding]
Elke ronde, wen er maar vast aanquote:Op zondag 9 maart 2008 16:09 schreef GasTurbine het volgende:
oh noes. chaos en crisis.
3 mensen maar skatjequote:Op zondag 9 maart 2008 16:18 schreef -SG- het volgende:
Waarom stemt iedereen op mij? [afbeelding]
Vote
### Isdatzo
### Lynda
Heb geen vertrouwen meer in Lynda, nog 0 maffiose zijn dood en ze doet niet echt haar best om de clues op te lossen terwijl de burgermeester het voortouw moet nemen vind ik.
zeg jijquote:Op zondag 9 maart 2008 16:18 schreef -SG- het volgende:
Waarom stemt iedereen op mij?
Vote
### Isdatzo
### Lynda
Heb geen vertrouwen meer in Lynda, nog 0 maffiose zijn dood en ze doet niet echt haar best om de clues op te lossen terwijl de burgermeester het voortouw moet nemen vind ik.
Ik denk dat een iets later deadline 8 uur ofzo beter is, anders is het voor de mensen die eerst eten als ze thuis komen niet echt goed te halen.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:26 schreef Harajuku. het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieuze Post
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er mogen trouwens wel zwaardere strafffenkomen voor inactief zijn. Als je je opgeeft voor het spel weet je dat je regelmatig even online moet komen. Hell, zelfs 2 keer 5min per dag zou goed genoeg zijn. Ik vind het vervelend dat het hele spel stil komt te liggen, als één persoon niet online komt, en volgens mij velen met mij.
Je weet waar je aan begintkun je daar niet aan voldoen,
't Is natuurlijk niet zo zwart wit. Mocht je een keer echt geen tijd hebben dan geef je dat aan, PM TS whatever TS moet weten en tot morgen.
En dan natuurlijk de tijden. Ik denk dat we voor het stemmen gewoon steeds 1900 kunnen aanhouden, mocht dit een keer niet lukken, laat TS dat dan tijdig aangeven met een nieuw tijdstip zodat iedereen ook weer waar hij/zij aan toe is.Ik zou het op prijs stellen als iedereen hier zijn of haar mening ook even over geeft, zodat we veranderingen kunnen toepassen in ronde 4.
19.30quote:Op zondag 9 maart 2008 16:36 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ik denk dat een iets later deadline 8 uur ofzo beter is, anders is het voor de mensen die eerst eten als ze thuis komen niet echt goed te halen.
En alle dag/nacht posts in de OP, zodat ik niet 5 verschillende schermen met elkaar hoef te vergelijken, nu heb ik de hints niet goed kunnen bekijken en de discussie ook niet echt gevolgd, in het weekend gaan de topics ook langzamer dan in de week.
Dus zo schiet het niet echt op voor mij, heeft iemand al iets nuttigs gezegd over de hints?
Ik hoop dat ik jou de volgende ronde in mijn team heb. Je bent zo schattig enthousiast en actiefquote:Op zondag 9 maart 2008 16:41 schreef GasTurbine het volgende:
Of er wordt een bom der inactiviteit op het dorp gegooid en dan kan ik meedoen [afbeelding]
quote:Op zondag 9 maart 2008 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik jou de volgende ronde in mijn team heb. Je bent zo schattig enthousiast en actief
Welke tijd maakt mij de pis ook niet echt lauw. Maar zoals ik al zei, het stemmen is nu meestal rond 1900 geweest. Als je dan zo een druk leven hebt kun je best voor 1900 even 5 minuten bijlezen en een stem uitbrengen. Besides the fact dat je gewoon niet mee moet doen als je daar geen tijd voor hebt, that is.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
dan vind ik 21:00 's avonds wel beter inderdaad. Meeste mensen eten rond 18:00-19:00 dus dan is het vrij lastig posten. [afbeelding] En in het weekend gaat het uiteraard lastiger omdat iedereen ook her en der aan het drinken is.
Ik zeg toch al, als burgermeester moet je het voortouw nemen, nou ik zie haar geen iniatief nemen en een stemadvies geven die op de clues slaan.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Lynda en SG hebben volgens mij ongeveer evenveel naar de clues gekeken, beetje kromme redenering dus tenzij je beide stemt
Dude, het hele dorp voert geen fuck uit. De enige die met de clues zijn bezig geweest zijn op één hand te tellen, en twee van hen zijn jij en Lynda.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zeg toch al, als burgermeester moet je het voortouw nemen, nou ik zie haar geen iniatief nemen en een stemadvies geven die op de clues slaan.
Ja, maar dan komen ze dus wel elke dag 2 keer 5min even online om te stemmen en vervolgens heb je nog niets aan ze. En das al helemaal leuk als ze dan een speciale rol hebben.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:03 schreef -SG- het volgende:
We kunnen ook de regel doen, x aantal keer niet stemmen is uit het spel wegens inactiviteit.
Ik was hier net ook al duidelijk in, als er nog 11 mensen meespelen en er reageren er zo ie zo al 8 niet van dan werkt het ook zo lekker..quote:Op zondag 9 maart 2008 17:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zeg toch al, als burgermeester moet je het voortouw nemen, nou ik zie haar geen iniatief nemen en een stemadvies geven die op de clues slaan.
Ik ga hierin mee. De nieuwste clue kon ik niet veel in vinden, maar bij de eerste clues werd Sheep al genoemd en daar heb ik dit nog bij gevonden.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:12 schreef lynda het volgende:
Trouwens mijn 2e vote zal zijn:
## Vote SuperSheep
Het was een zonnige dag in Fok!town. Vogeltjes fladderden vrolijk in het rond en zongen hun bekende wijsjes.
Usericoon van Sheep -> buitenlucht ed
Artanis1 kon zijn zin amper afmaken; een mes had hem getroffen in de hals.
Schapen worden vaak geslacht met een mes in de hals/nek
De slowchat in de eerste dagen heeft denk ik ook een boel impact gehad, geen zin om pagina's onzin door te lezen en dan zoiets te hebben van: laat maar.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat is waar, ja. Als je meedoet, moet je in ieder geval elke dag wel een keer kijken en participeren. Mja, ik ben nu medeverhaaltjesverzinner maar dan zie je al hoe weinig er eigenlijk gespeculeerd wordt, als -SG- en ik de caroussel niet draaiende houden.
SC demotiveert om het topic nog te lezen en dus demotiveert het actieve deelname.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:33 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een onzin. Het gaat om mensen die soms 24 of 12 uur niet online zijn dat kan moeilijk door SC komen.
Schat jij was toch dood? Dan mag je niet meer stemmenquote:Op zondag 9 maart 2008 17:33 schreef MaJo het volgende:
Ik denk ook Supersheep omdat ie zich zo stil houdt. En daarnaast Jekoos. Dus:
## Vote Supersheep
## Vote Jekoos
In SC kan je clues vinden dus opmerking ongegrond.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
SC demotiveert om het topic nog te lezen en dus demotiveert het actieve deelname.
Blijkbaar vindt het merendeel het wel okay. Als veel mensen de SC vervelend vinden moet dat maar minderen, ja. Maar het voorgaande verhalen op SC, nee.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
SC demotiveert om het topic nog te lezen en dus demotiveert het actieve deelname.
Ook een goed punt iddquote:Op zondag 9 maart 2008 17:39 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
In SC kan je clues vinden dus opmerking ongegrond.
Ja ik kan elke keer wel ik ben dorp roepen maar dan wordt het ongeloofwaardigquote:Op zondag 9 maart 2008 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga hierin mee. De nieuwste clue kon ik niet veel in vinden, maar bij de eerste clues werd Sheep al genoemd en daar heb ik dit nog bij gevonden.
D66 - geregistreerd op donderdag 3 augustus 2006 @ 16:10 Dagpost 1
Ramen/gordijnen/deuren dicht - Sheep woont in een schapenhok - geen ramen ed. ook dagpost 1 geloof ik.
Dus
## Vote SG
## Vote SuperSheep
En SG vroeg waarom; De eerste rondes schreeuwde je gelijk IK BEN DORP IK BEN DORP en deze ronde heb je er geen één woord over gezegd.
Oh ja dan mag je natuurlijk niet stemmenquote:Op zondag 9 maart 2008 17:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Schat jij was toch dood? Dan mag je niet meer stemmen![]()
Das natuurlijk een stomme vergelijkingquote:Op zondag 9 maart 2008 17:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik kan elke keer wel ik ben dorp roepen maar dan wordt het ongeloofwaardig [afbeelding].
En als ik bij PSV bijvoorbeeld 1 keer geen boeren roep ben ik dan gelijk niet meer voor PSV?
Naja het zal wel....
quote:Op zondag 9 maart 2008 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja dan mag je natuurlijk niet stemmen [afbeelding]
Ja of Isdatzo...quote:Op zondag 9 maart 2008 17:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Das natuurlijk een stomme vergelijkingMaar hey, uit de clues kan ik ook niet veel meer halen dus ik moet toch iemand kiezen hè. 't Is either jij om die reden dus, of Jekoos om de paar posts die hij maakte.
Dat dus!quote:Op zondag 9 maart 2008 17:46 schreef -SG- het volgende:
Overigens deadline instelling vind ik wel goed idee..
Tot 20.00 uur het stemmen voor de 'burgermoord'
En voor de Speciale rollen tot 23.00 stemmen.
Ik zeg ook niet dat het er 100% aan te wijten is. Maar het speelt wel mee.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt het merendeel het wel okay. Als veel mensen de SC vervelend vinden moet dat maar minderen, ja. Maar het voorgaande verhalen op SC, nee.
Voetbaldiscussiesquote:Op zondag 9 maart 2008 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ook een goed punt iddMaar het hoeft inderdaad geen 3 paginas over voetbal en series te gaan.
Dat wordt dan dus na het stemmen heb je tot 2300?quote:Op zondag 9 maart 2008 17:46 schreef -SG- het volgende:
Overigens deadline instelling vind ik wel goed idee..
Tot 20.00 uur het stemmen voor de 'burgermoord'
En voor de Speciale rollen tot 23.00 stemmen.
Ja moet toch geen probleem zijn? Alleen moet TS wel aanwezig zijn op die tijdstippenquote:Op zondag 9 maart 2008 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat wordt dan dus na het stemmen heb je tot 2300?
##Vote deze deadline.
Nee ik vind het okay hoor. Zoals gezegd, al zou je een keer niet zoveel tijd hebben kun je best 5 minuten inloggen om even te stemmen of je dingen door te geven oid.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja moet toch geen probleem zijn? Alleen moet TS wel aanwezig zijn op die tijdstippen [afbeelding].
We lezen allemaal al veel langer meequote:Op zondag 9 maart 2008 18:19 schreef MaJo het volgende:
Ik voel me oud door al die mensen die in 2006 geregistreerd zijn [afbeelding]
Er staat vandaag schaapie vlees op het menu.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
Mag ik wel zeggen dat ik honger heb?
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Er staat vandaag schaapie vlees op het menu.
Lynda telt voor 2 omdat ze burgemeester is.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:04 schreef Harajuku. het volgende:
Dubbele lynch
-SG- 4; Harajuku., Lynda, Wouser
Lynda 3; -SG-, Jekoos, Wouser
SuperSheep 4; Lynda, Harajuku, Puntenslijpsel
Isdatzo 2; -SG-, Jekoos
6/11 gestemd.
Oh, beide stemmen tellen dubbel?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lynda telt voor 2 omdat ze burgemeester is.
jupquote:
Geen idee. Jekoos was iig wel een verdachte van mequote:Op zondag 9 maart 2008 18:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hey there:
##vote: Supersheep.
Tweede weet ik nog niet. Dat halve rondje uit de laatste dagpost, zou dat niet op de avatar van Jekoos kunnen slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |