Kutargumentquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zullen we dan ook de ziener, sjamaan, weerwolven, jager ,beul, beschermengel invoeren.
Nee wacht, zullen we het spelletje Weerwolven van wakkerdam doen..
Maffia = Maffia
Weerwolven van wakkerdam = Weerwolven van wakkerdam
Niet combineren dus.
Voorlopige deelnemerslijst:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:43 schreef MaJo het volgende:
Jongens volgens mij wordt hier helemaal een verkeerde tactiek toegepast. Als de maffia een beetje slim is zullen ze zich zoveel mogelijk op de achtergrond houden. Waarom zou je immers iemand verdenken die bijna niet post? In plaats van dus de mensen te vermoorden die veel posten lijkt het me nuttiger om eens te kijken naar degenen die zich op de achtergrond houden.
Just my two cents...
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voorlopige deelnemerslijst:
1. -SG-
2. Thieske
3. Tinkepink
4. tha_one
5. Lynda
6. Harajuku.
7. Wouser
8. Isdatzo
9. MaJo
10. WackyDuck
11. PrincePolly (Dorpsbewoner)
12. Hawaii_Tim (Bodyguard)
13. Puntenslijpsel
14. Ladidadida (Rechercheur)
15. Jekoos
16. SuperSheep
17. -Skippybal- (Dorpsbewoner)
Zoiets?
Thieske en Wouser houden zich ook vrij op de achtergrond...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als ik zeg: 'Karma, dear', maak ik me dan verdacht?
Nou, was ik maar eens wat anders dan een saaie dorpsbewoner.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voorlopige deelnemerslijst:
1. -SG-
2. Thieske
3. Tinkepink
4. tha_one
5. Lynda
6. Harajuku.
7. Wouser
8. Isdatzo
9. MaJo
10. WackyDuck
11. PrincePolly (Dorpsbewoner)
12. Hawaii_Tim (Bodyguard)
13. Puntenslijpsel
14. Ladidadida (Rechercheur)
15. Jekoos
16. SuperSheep
17. -Skippybal- (Dorpsbewoner)
Zoiets?
Was jij of Tinkepink niet aan het klagen over het teveel moeten bijlezen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:43 schreef MaJo het volgende:
Jongens volgens mij wordt hier helemaal een verkeerde tactiek toegepast. Als de maffia een beetje slim is zullen ze zich zoveel mogelijk op de achtergrond houden. Waarom zou je immers iemand verdenken die bijna niet post? In plaats van dus de mensen te vermoorden die veel posten lijkt het me nuttiger om eens te kijken naar degenen die zich op de achtergrond houden.
Just my two cents...
Thieske heb ik geloof ik wel een tijdje zien posten, Wouser niet echt idd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
[afbeelding] Puntenslijpsel verdenk ik sowieso, vooral na deze post richting tim in een ander topic, toen hij zei dat ie vermoord was door de maffia:
[..]
Thieske en Wouser houden zich ook vrij op de achtergrond...
Lurker Mafia, pas als je naam gevallen is ga je reageren he.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:50 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Nou, was ik maar eens wat anders dan een saaie dorpsbewoner.
Ik nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Was jij of Tinkepink niet aan het klagen over het teveel moeten bijlezen?
Ladaidiadai en PP?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Was jij of Tinkepink niet aan het klagen over het teveel moeten bijlezen? [afbeelding]
Thieske toen ze burgermeester wilde worden, daarna niet meer echt...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Thieske heb ik geloof ik wel een tijdje zien posten, Wouser niet echt idd.
Nou, ik heb de boel niet allemaal bijgelezen. Gisteravond was ik er niet en dalijk ben ik ook weg, ik merk wel of ik morgen nog leef dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Lurker Mafia, pas als je naam gevallen is ga je reageren he.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Thieske heb ik geloof ik wel een tijdje zien posten, Wouser niet echt idd.
wtfquote:
Ik zeg niet echt, niet nooit. Was dat niet je 2e of 3e post?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:11 schreef Wouser het volgende:
[..]
[..]
wtf [afbeelding] moet ik iedere minuut posten ofzo [afbeelding]
nee tuurlijk niet iedere minuut, maar je bent wel een van degenen die het minst postquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:11 schreef Wouser het volgende:
[..]
[..]
wtfmoet ik iedere minuut posten ofzo
Vervelend hèquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:19 schreef -skippybal- het volgende:
Dood zijn is saai. Ik wil weer leven [afbeelding]
En dat komt omdat ik natuurlijk mafia benquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet iedere minuut, maar je bent wel een van degenen die het minst post
Naar mijn dagenlange ervaring in dit spel was ik tot de volgende conclusie gekomen. Als je niet gewoon dorpsbewoner bent post je de eerste ronde dat je meespeelt ook weinig. Wackyduck draait alle al rondes mee en is nooit superactief geweest.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thieske toen ze burgermeester wilde worden, daarna niet meer echt...
Ik weet het eerlijk gezegd allemaal niet meerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:29 schreef tha_one het volgende:
[..]
Naar mijn dagenlange ervaring in dit spel was ik tot de volgende conclusie gekomen. Als je niet gewoon dorpsbewoner bent post je de eerste ronde dat je meespeelt ook weinig. Wackyduck draait alle al rondes mee en is nooit superactief geweest.
Dat brengt mij op het tweede gedeelte van mijn theorie: als iemand zijn eerste ronde al actief post heb je een speciale rol.
Ik trek hier geen conclussies uit op dit moment. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |