Behalve mij natuurlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik verdenk alles en iedereen, inclusief de doden!
We hadden een gouden toekomstquote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ladidadida mijn schattebout
[..]
O temopra! O mores!
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:01 schreef tha_one het volgende:
### vote -SG-
zal eens buiten het boekje gokken, iets waaraan ik nog niet gedacht heb doen.
sorry -SG- heb geen goede reden om op jou te stemmen, heb vorige keer gewoon op intuitiequote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:40 schreef -SG- het volgende:
[..].
Goede onderbouwing ook!
Ik stem op Tha one, gewoon omdat hij de enige is.
Nee mijn vote gaan naar ###Polly omdat isdatzo wel redelijke goede aanwijzingen gevonden heeft.
Ook al vind ik hemzelf ook nog verdacht.
Hoezo ben je Mafia dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:36 schreef Jekoos het volgende:
Tering ik leef gewoon nogen ik snap het eigenlijk nog steeds niet helemaal.
Wie zegt dat de mafia 2 kills maakte??? Misschien had de velddoktor een iemand beschermt..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
Hey trouwens, de nachtwaker is toch nog niet dood? Waarom waren er vannacht dan alleen twee kills van de mafia?
Daar ging ik voor het gemak even vanuit omdat dorp. Maar als dat gebeurd was, dan zou dat toch in de clues moeten staan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef Wouser het volgende:
[..]
Wie zegt dat de mafia 2 kills maakte??? Misschien had de velddoktor een iemand beschermt..
d.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef Wouser het volgende:
[..]
Wie zegt dat de mafia 2 kills maakte??? Misschien had de velddoktor een iemand beschermt..
In de clues wordt nooit iets gezegd over de velddokter. Als een aanslag mislukt krijgen alleen de schutter, de velddokter en het net-niet-slachtoffer daar bericht van.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar ging ik voor het gemak even vanuit omdat dorp. Maar als dat gebeurd was, dan zou dat toch in de clues moeten staan?
Wot, sinds wanneer? Eerst was t nog van wel. Of nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In de clues wordt nooit iets gezegd over de velddokter. Als een aanslag mislukt krijgen alleen de schutter, de velddokter en het net-niet-slachtoffer daar bericht van.
Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond behalve de eerste avond iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal een aanwijzing aanwezig zijn zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle mafia dood is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
Hey trouwens, de nachtwaker is toch nog niet dood? Waarom waren er vannacht dan alleen twee kills van de mafia?
Jaja, ik zei toch al dat ik fout zit, kick me while Im down.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond behalve de eerste avond iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal een aanwijzing aanwezig zijn zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle mafia dood is.
Dat is het probleem, nu kies ik mijn eigen weg en zul je zien dat princepolly mafia isquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:21 schreef Thieske het volgende:
Nouja, ik hobbel maar met de meerderheid mee, al zie ik de hints niet echt overduidelijk.
##Vote Princepolly
Deed ik toch al, want jij komt zonder echte 'bewijzen' aanzetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:10 schreef tha_one het volgende:
[..]
Dat is het probleem, nu kies ik mijn eigen weg en zul je zien dat princepolly mafia is.
Dan gaat iedereen mij weer verdenken
Ja net als PP, dat schiet niet op hè.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Deed ik toch al, want jij komt zonder echte 'bewijzen' aanzetten.
Ik heb me toch verklaard.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja net als PP, dat schiet niet op hè.
Dat is je goed recht maar dan moet je ook niet huilen wat men wel niet gaat denken, is toch best logisch, niet? Verder maakt het mij de pis niet lauw, je doet maarquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:33 schreef tha_one het volgende:
[..]
Ik heb me toch verklaard.
Wist zeker dat skippybal mafia was, bleerk niet zo te zijn, dus nu ga ik eens iets radicaal anders proberen te stemmen. Morgen ga ik weer Aan de hand van clues mijn stem bepalen.
Jij.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:04 schreef Harajuku. het volgende:
Is Fok weer bezig of ben ik het voor de verandering?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:01 schreef -SG- het volgende:
Misschien toch Isdatzo proberen?
Je bent te knap, zo kan ik toch nooit die meisjes winnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen mij?
Ik zou zeggen; ga je gang
Ja, maar...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je bent te knap, zo kan ik toch nooit die meisjes winnen.
Zullen we dan ook de ziener, sjamaan, weerwolven, jager ,beul, beschermengel invoeren.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zullen we de volgende ronde het concept van geliefden introduceren? De eerste nacht kiest Cupido (eigenlijk ook een dorpsbewoner) twee mensen uit die op elkaar verliefd worden. Sterft de een, dan pleegt de ander zelfmoord uit liefdesverdriet. De geliefden kunnen het spel alleen winnen als ze aan het eind allebei nog over zijn, en het kan gebeuren dat de een maffia is en de ander dorpsbewoner. Dan moeten zij er samen voor zorgen dat de overige dorpsbewoners en maffioso sterven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |