Nu ben ik vermoord door de amffiaquote:
Stoute maffiaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu ben ik vermoord door de amffia
Als ik zeg: 'Karma, dear', maak ik me dan verdacht?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu ben ik vermoord door de amffia
graag gedaanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad
En thanks voor die uitleg net
etcepetsquote:
als je dat van jezelf weet, moet je vooral niet aan gamen beginnenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat een gedoe met die games, ik heb mezelf al jaren geleden een gameverbod opgelegd. Als ik daar aan begin gooi ik alles overboord en telt alleen het spelletje.Dan wordt ik compleet asociaal. Meegemaakt met Dune, Mohaa enz enz.
Ik begin er niet meer aan.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als ik zeg: 'Karma, dear', maak ik me dan verdacht?
Er wordt inderdaad erg weinig gepost. Ben benieuwd wat iedereen aan het doen isquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wow ik doorbreek een lange en heftige stilte
Ik denk dat het voor jullie allebei gewoon handig is als je lekker bij je moeder blijftquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:39 schreef MaJo het volgende:
Rustig hier
Heb weer een mindere dag helaasZou vandaag met mijn moeder de stad in gaan maar zag het allemaal niet zitten, zo moe. Ben uiteindelijk nu net mijn bed uit
Kreeg een soort paniekaanval, wil niet terug naar mijn eigen huis maar bij mijn moeder blijven. Een soort onheilspellend gevoel, erg vervelend
Zo naar paps in het ziekenhuis, wel fijn om hem weer te zien
Voor de rest heb ik nergens zin in, de telefoon staat uit, ik wil niemand spreken. Damn
Ik ben mij aan het klaarmaken voor een etentje en de bios.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad erg weinig gepost. Ben benieuwd wat iedereen aan het doen is
haar voorstel ter verbeteringquote:Witschge vraagt of de jongen wil meedoen, maar die moet naar gitaarles.
quote:Witschge vraagt of de jongen wilt meedoen, maar die moet naar gitaarles.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:49 schreef Etcetera het volgende:
ik heb net wat feedback binnen gekregen op een opdracht (van projectgenootje). ik wil jullie 1 'verbetering' van haar kant niet onthouden
het origineel van mij:
[..]
haar voorstel ter verbetering
[..]![]()
ze zei nog dat ze een spellingsnazi wasquote:
Eerder Rotterdam denk ikquote:
Nee ook Noord-Hollands hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Eerder Rotterdam denk ikmaar dan moet jongen gozert worden
Hele dag gewerktquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad erg weinig gepost. Ben benieuwd wat iedereen aan het doen is
Ok, is mij nog nooit echt opgevallen bij mensen om me heen, al moet ik zeggen dat de taalbeheersing van de gemiddelde mens wel bedroevend matig is tegenwoordigquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ook Noord-Hollands hoorEen vriendin van me zegt ook altijd 'hij wilt', verschrikkelijk. Maar het ergste is nog wel als ze zegt 'ik kon hem niet'
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=axIlMDj_Mlsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, is mij nog nooit echt opgevallen bij mensen om me heen, al moet ik zeggen dat de taalbeheersing van de gemiddelde mens wel bedroevend matig is tegenwoordig
Een medestanderquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar het ergste is nog wel als ze zegt 'ik kon hem niet'![]()
![]()
![]()
Dat doen ze in Coevorden ook, als je dan als West-Fries een beetje gaat lopen stoken en roepen dat ze Nederlands moeten praten, heb je binnen de kortste keren ruzie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef Etcetera het volgende:
ik zegt trouwens altijdt 'waar komt je weg' ipv 'waar komt je vandaan'
dat is typisch Gronings
Friezen en Tukkers gebruiken die zin ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef Etcetera het volgende:
ik zegt trouwens altijdt 'waar komt je weg' ipv 'waar komt je vandaan'
dat is typisch Gronings
Volgens mij was je al dronken toen je dit typte.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Lui...ik ga mij bezatten en bezopen het nieuwe jaar in
Ik vind het ergste nog wel 'die boek'.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, is mij nog nooit echt opgevallen bij mensen om me heen, al moet ik zeggen dat de taalbeheersing van de gemiddelde mens wel bedroevend matig is tegenwoordig
Veel plezier er mee, morgen feliciteer ik jequote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Lui...ik ga mij bezatten en bezopen het nieuwe jaar in
dat zeg ik vaak genoegquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of mensen die zeggen doe het raam eens 'los'
famous last wordsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:08 schreef Nesle het volgende:
Open dag Leeuwarden was echt supertof
Wat een leuke school Tim!
Mooi dat je het leuk vondquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:08 schreef Nesle het volgende:
Open dag Leeuwarden was echt supertof
Wat een leuke school Tim!
Ik vond dat studielandschap zo tof hequote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mooi dat je het leuk vond
Ik ga er vandoor, tot morgen
V.w.b. het eerste 'ja', vrienden heb ik niet in rotterdam en v.w.b. het tweede weet ik niet of het zo'n vaart zal lopen, maar mijn gezicht is bekend bij hen (andersom ken ik ook velen van hen van gezicht) en ik ben niet masochistisch ingesteld...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:03 schreef wyccie het volgende:
MM, heb ik het nou goed begrepen dat je liever niet naar R'dam gaat vanwege je 'vijanden' daar? Je loopt serieus het risico om in elkaar geslagen te worden?
Een 23 jaar oude Imperial van Signatory, gedistilleerd in 1982 en gebotteld in 2005, cask strenght, 60,2%.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Welke Whisky heb je eraan over gehouden?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een 23 jaar oude Imperial van Signatory, gedistilleerd in 1982 en gebotteld in 2005, cask strenght, 60,2%.
Totaal aantal flessen 523 (Sherry Butt) en ik heb fles 103.
De distilleerderij van Imperial is in 1998 gesloten, maar is zgn. 'mothballed' en veel whisky is er niet van in omloop...
Ik zeg ook meestal 'hij wilt', volgens mijquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, zeg ik ook. Maar wel meestal met 'hč' er achter; zo van: 'Ik had een vraagje, hč'quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vind het ergste nog wel 'die boek'.![]()
Of mensen die zeggen doe het raam eens 'los'
Maar heer zeggen mensen ook wel eens: 'ik had een vraag' ipv 'ik heb een vraag'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |