quote:Op zondag 9 maart 2008 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja dan mag je natuurlijk niet stemmen [afbeelding]
Ja of Isdatzo...quote:Op zondag 9 maart 2008 17:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Das natuurlijk een stomme vergelijkingMaar hey, uit de clues kan ik ook niet veel meer halen dus ik moet toch iemand kiezen hè. 't Is either jij om die reden dus, of Jekoos om de paar posts die hij maakte.
Dat dus!quote:Op zondag 9 maart 2008 17:46 schreef -SG- het volgende:
Overigens deadline instelling vind ik wel goed idee..
Tot 20.00 uur het stemmen voor de 'burgermoord'
En voor de Speciale rollen tot 23.00 stemmen.
Ik zeg ook niet dat het er 100% aan te wijten is. Maar het speelt wel mee.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt het merendeel het wel okay. Als veel mensen de SC vervelend vinden moet dat maar minderen, ja. Maar het voorgaande verhalen op SC, nee.
Voetbaldiscussiesquote:Op zondag 9 maart 2008 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ook een goed punt iddMaar het hoeft inderdaad geen 3 paginas over voetbal en series te gaan.
Dat wordt dan dus na het stemmen heb je tot 2300?quote:Op zondag 9 maart 2008 17:46 schreef -SG- het volgende:
Overigens deadline instelling vind ik wel goed idee..
Tot 20.00 uur het stemmen voor de 'burgermoord'
En voor de Speciale rollen tot 23.00 stemmen.
Ja moet toch geen probleem zijn? Alleen moet TS wel aanwezig zijn op die tijdstippenquote:Op zondag 9 maart 2008 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat wordt dan dus na het stemmen heb je tot 2300?
##Vote deze deadline.
Nee ik vind het okay hoor. Zoals gezegd, al zou je een keer niet zoveel tijd hebben kun je best 5 minuten inloggen om even te stemmen of je dingen door te geven oid.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja moet toch geen probleem zijn? Alleen moet TS wel aanwezig zijn op die tijdstippen [afbeelding].
We lezen allemaal al veel langer meequote:Op zondag 9 maart 2008 18:19 schreef MaJo het volgende:
Ik voel me oud door al die mensen die in 2006 geregistreerd zijn [afbeelding]
Er staat vandaag schaapie vlees op het menu.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
Mag ik wel zeggen dat ik honger heb?
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Er staat vandaag schaapie vlees op het menu.
Lynda telt voor 2 omdat ze burgemeester is.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:04 schreef Harajuku. het volgende:
Dubbele lynch
-SG- 4; Harajuku., Lynda, Wouser
Lynda 3; -SG-, Jekoos, Wouser
SuperSheep 4; Lynda, Harajuku, Puntenslijpsel
Isdatzo 2; -SG-, Jekoos
6/11 gestemd.
Oh, beide stemmen tellen dubbel?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lynda telt voor 2 omdat ze burgemeester is.
jupquote:
Geen idee. Jekoos was iig wel een verdachte van mequote:Op zondag 9 maart 2008 18:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hey there:
##vote: Supersheep.
Tweede weet ik nog niet. Dat halve rondje uit de laatste dagpost, zou dat niet op de avatar van Jekoos kunnen slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |