Ik vond juist dat de maffia in de vorige ronde zich de eerste "dagen" erg op de vlakte hield en de andere "speciale" rollen ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:29 schreef tha_one het volgende:
[..]
Naar mijn dagenlange ervaring in dit spel was ik tot de volgende conclusie gekomen. Als je niet gewoon dorpsbewoner bent post je de eerste ronde dat je meespeelt ook weinig. Wackyduck draait alle al rondes mee en is nooit superactief geweest.
Dat brengt mij op het tweede gedeelte van mijn theorie: als iemand zijn eerste ronde al actief post heb je een speciale rol.
Ik trek hier geen conclussies uit op dit moment.
Ik voel me op de een of andere manier erg aangesproken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:36 schreef lynda het volgende:
En sommige willen altijd aandacht of zijn er veel ongeacht welke rol ze ook hebben..
Dat dusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik voel me op de een of andere manier erg aangesproken.
Jij zult ook gewoon je PM gehad hebben met rol, soitquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:07 schreef Jekoos het volgende:
Ik begin het trouwens steeds meer te snappen. Let er ook op dat er mensen zijn die expres dingen posten om onder hun rol uit te komen.
Mijn rol is voor jouw een vraag en voor mij ook [afbeelding]
Weet ik toch ook wel, gekke waus.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij zult ook gewoon je PM gehad hebben met rol, soit
Dat zou betekenen dat ie een speciale rol heeftquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef tha_one het volgende:
pm artanis1 gewoon met de vraag wat de bedoeling van je rol is,
Haha, de vermoorde onschuld.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:09 schreef PrincePolly het volgende:
Ikke opgehangen? Hoezo dat nou weer [afbeelding] ?
Omdat je zo gezellig was gisterenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:09 schreef PrincePolly het volgende:
Ikke opgehangen? Hoezo dat nou weer?
En ik ook niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Was jij of Tinkepink niet aan het klagen over het teveel moeten bijlezen?
Die is dood.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
Kan de rechercheur zich melden? Misschien dat we gezamenlijk een goede vraag kunnen verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |