Als er een limiet komt weet je dat van te voren. Kun je dan alvast je zooi doorgeven en melden dat je er niet bij bent, simpel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:46 schreef GasTurbine het volgende:
Tijdslimiet is wel toph. Echter moeten er geen consequenties aan zitten als je een dag niet (kan) posten. Gewoon de stem niet meetellen. Of een schandpaal ofzo, dat je een tomaat mag gooien en na elke 10/15 oid potjes krijgt degene met de meeste tomaten een in-game consequentie ofzo. Zit even te denken maar heb nog niks bedacht.
Hè, jammer. Ik doe het juist altijd om het verhaaltje.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:03 schreef Artanis1 het volgende:
Ik ben niet degene die de hints schrijft [afbeelding]
tha_one en MaJo gaan dood, beiden dorpspersonen. Leuk verhaaltje komt later.
En AKQSC is?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand is consequent AKQSC-ers aan het uitmoorden (Oke, MaJo, Tim. Zijn Sheep en ik de volgenden? [afbeelding] )
Algemene Kennis Quiz Slowchat uit MENquote:
Okay, ik ben dus mafia. Mag ik nog wel wat laatste woorden?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:28 schreef GasTurbine het volgende:
Wie heeft er niet gereageerd deze paar uur > nachtwaker
Wie reageren er wel hele tijd > mafia.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay, ik ben dus mafia. Mag ik nog wel wat laatste woorden?
Cool, thanks. "Who needs proof anyway. Gasturbine, een echte aanwinst." Zou ook een goede slogan voor je zijn, trouwens. Who needs proof anyway.quote:
Ben bang dat je dat toch aan jezelf moet gaan vertellenquote:Op zondag 9 maart 2008 00:00 schreef -SG- het volgende:
Ik wil een bedtime story ja!
Het is lastig, je zult ervoor moeten zorgen dat jullie elkaars rol niet kennen en het zal waarschijnlijker zijn dat jullie achter elkaars rollen komen. Aan de andere kant is 't ook wel grappig.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:27 schreef Montagui het volgende:
Vraagje, mochten er meer personen van ons gezin mee willen spelen....kan dat dan?
Wat dat betreft zijn we wel een 'spellejes' gezin...dus het lijkt me eerder dat we elkaar proberen te misleiden dan dat we samenspannen..quote:Op zondag 9 maart 2008 01:19 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Het is lastig, je zult ervoor moeten zorgen dat jullie elkaars rol niet kennen en het zal waarschijnlijker zijn dat jullie achter elkaars rollen komen. Aan de andere kant is 't ook wel grappig.
rip voor de nabestaanden.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:57 schreef MaJo het volgende:
Wat, ben ik doodEn ik heb het spel nog wel zo goed door, daarom moet ik dood zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |