Ja wij zitten op 1 lijnquote:Op zondag 9 maart 2008 02:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij dachten hetzelfde, jij mocht wel blijven. Van mij dan
Goed om dat te zeggen ja.quote:Op zondag 9 maart 2008 09:44 schreef Jekoos het volgende:
Tering wat een gekut. "wegens inactiviteit is je rol gewijzigd in mafia3"
Het mag, maar je gaat nu zeker weten het niet lang meer redden. Iedereen gaat nu op je stemmen om te lynchen, of je nu echt maffia bent of nietquote:
Missie voltooitquote:Op zondag 9 maart 2008 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het mag, maar je gaat nu zeker weten het niet lang meer redden. Iedereen gaat nu op je stemmen om te lynchen, of je nu echt maffia bent of niet
Neeeeuhhhquote:Op zondag 9 maart 2008 12:38 schreef -SG- het volgende:
Ja laat superharregarre ook is uitslapen!
De belangrijke rollen zijn iig óók bij de mafia niet bekendquote:
Dat dus. Vorige lynch ook al zo lang. Ik denk dat ik mn stemmen ga overdenken en op nonactieve ga stemmenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:07 schreef lynda het volgende:
Mja meer dan de helft.. Ik ga wel rondje pm'en anders.. Spel blijft anders zo lang stil liggen is vervelend [afbeelding]
Elke ronde, wen er maar vast aanquote:Op zondag 9 maart 2008 16:09 schreef GasTurbine het volgende:
oh noes. chaos en crisis.
3 mensen maar skatjequote:Op zondag 9 maart 2008 16:18 schreef -SG- het volgende:
Waarom stemt iedereen op mij? [afbeelding]
Vote
### Isdatzo
### Lynda
Heb geen vertrouwen meer in Lynda, nog 0 maffiose zijn dood en ze doet niet echt haar best om de clues op te lossen terwijl de burgermeester het voortouw moet nemen vind ik.
zeg jijquote:Op zondag 9 maart 2008 16:18 schreef -SG- het volgende:
Waarom stemt iedereen op mij?
Vote
### Isdatzo
### Lynda
Heb geen vertrouwen meer in Lynda, nog 0 maffiose zijn dood en ze doet niet echt haar best om de clues op te lossen terwijl de burgermeester het voortouw moet nemen vind ik.
Ik denk dat een iets later deadline 8 uur ofzo beter is, anders is het voor de mensen die eerst eten als ze thuis komen niet echt goed te halen.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:26 schreef Harajuku. het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieuze Post
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er mogen trouwens wel zwaardere strafffenkomen voor inactief zijn. Als je je opgeeft voor het spel weet je dat je regelmatig even online moet komen. Hell, zelfs 2 keer 5min per dag zou goed genoeg zijn. Ik vind het vervelend dat het hele spel stil komt te liggen, als één persoon niet online komt, en volgens mij velen met mij.
Je weet waar je aan begintkun je daar niet aan voldoen,
't Is natuurlijk niet zo zwart wit. Mocht je een keer echt geen tijd hebben dan geef je dat aan, PM TS whatever TS moet weten en tot morgen.
En dan natuurlijk de tijden. Ik denk dat we voor het stemmen gewoon steeds 1900 kunnen aanhouden, mocht dit een keer niet lukken, laat TS dat dan tijdig aangeven met een nieuw tijdstip zodat iedereen ook weer waar hij/zij aan toe is.Ik zou het op prijs stellen als iedereen hier zijn of haar mening ook even over geeft, zodat we veranderingen kunnen toepassen in ronde 4.
19.30quote:Op zondag 9 maart 2008 16:36 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ik denk dat een iets later deadline 8 uur ofzo beter is, anders is het voor de mensen die eerst eten als ze thuis komen niet echt goed te halen.
En alle dag/nacht posts in de OP, zodat ik niet 5 verschillende schermen met elkaar hoef te vergelijken, nu heb ik de hints niet goed kunnen bekijken en de discussie ook niet echt gevolgd, in het weekend gaan de topics ook langzamer dan in de week.
Dus zo schiet het niet echt op voor mij, heeft iemand al iets nuttigs gezegd over de hints?
Ik hoop dat ik jou de volgende ronde in mijn team heb. Je bent zo schattig enthousiast en actiefquote:Op zondag 9 maart 2008 16:41 schreef GasTurbine het volgende:
Of er wordt een bom der inactiviteit op het dorp gegooid en dan kan ik meedoen [afbeelding]
quote:Op zondag 9 maart 2008 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik jou de volgende ronde in mijn team heb. Je bent zo schattig enthousiast en actief
Welke tijd maakt mij de pis ook niet echt lauw. Maar zoals ik al zei, het stemmen is nu meestal rond 1900 geweest. Als je dan zo een druk leven hebt kun je best voor 1900 even 5 minuten bijlezen en een stem uitbrengen. Besides the fact dat je gewoon niet mee moet doen als je daar geen tijd voor hebt, that is.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
dan vind ik 21:00 's avonds wel beter inderdaad. Meeste mensen eten rond 18:00-19:00 dus dan is het vrij lastig posten. [afbeelding] En in het weekend gaat het uiteraard lastiger omdat iedereen ook her en der aan het drinken is.
Ik zeg toch al, als burgermeester moet je het voortouw nemen, nou ik zie haar geen iniatief nemen en een stemadvies geven die op de clues slaan.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Lynda en SG hebben volgens mij ongeveer evenveel naar de clues gekeken, beetje kromme redenering dus tenzij je beide stemt
Dude, het hele dorp voert geen fuck uit. De enige die met de clues zijn bezig geweest zijn op één hand te tellen, en twee van hen zijn jij en Lynda.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zeg toch al, als burgermeester moet je het voortouw nemen, nou ik zie haar geen iniatief nemen en een stemadvies geven die op de clues slaan.
Ja, maar dan komen ze dus wel elke dag 2 keer 5min even online om te stemmen en vervolgens heb je nog niets aan ze. En das al helemaal leuk als ze dan een speciale rol hebben.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:03 schreef -SG- het volgende:
We kunnen ook de regel doen, x aantal keer niet stemmen is uit het spel wegens inactiviteit.
Ik was hier net ook al duidelijk in, als er nog 11 mensen meespelen en er reageren er zo ie zo al 8 niet van dan werkt het ook zo lekker..quote:Op zondag 9 maart 2008 17:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zeg toch al, als burgermeester moet je het voortouw nemen, nou ik zie haar geen iniatief nemen en een stemadvies geven die op de clues slaan.
Ik ga hierin mee. De nieuwste clue kon ik niet veel in vinden, maar bij de eerste clues werd Sheep al genoemd en daar heb ik dit nog bij gevonden.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:12 schreef lynda het volgende:
Trouwens mijn 2e vote zal zijn:
## Vote SuperSheep
Het was een zonnige dag in Fok!town. Vogeltjes fladderden vrolijk in het rond en zongen hun bekende wijsjes.
Usericoon van Sheep -> buitenlucht ed
Artanis1 kon zijn zin amper afmaken; een mes had hem getroffen in de hals.
Schapen worden vaak geslacht met een mes in de hals/nek
De slowchat in de eerste dagen heeft denk ik ook een boel impact gehad, geen zin om pagina's onzin door te lezen en dan zoiets te hebben van: laat maar.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat is waar, ja. Als je meedoet, moet je in ieder geval elke dag wel een keer kijken en participeren. Mja, ik ben nu medeverhaaltjesverzinner maar dan zie je al hoe weinig er eigenlijk gespeculeerd wordt, als -SG- en ik de caroussel niet draaiende houden.
SC demotiveert om het topic nog te lezen en dus demotiveert het actieve deelname.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:33 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een onzin. Het gaat om mensen die soms 24 of 12 uur niet online zijn dat kan moeilijk door SC komen.
Schat jij was toch dood? Dan mag je niet meer stemmenquote:Op zondag 9 maart 2008 17:33 schreef MaJo het volgende:
Ik denk ook Supersheep omdat ie zich zo stil houdt. En daarnaast Jekoos. Dus:
## Vote Supersheep
## Vote Jekoos
In SC kan je clues vinden dus opmerking ongegrond.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
SC demotiveert om het topic nog te lezen en dus demotiveert het actieve deelname.
Blijkbaar vindt het merendeel het wel okay. Als veel mensen de SC vervelend vinden moet dat maar minderen, ja. Maar het voorgaande verhalen op SC, nee.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
SC demotiveert om het topic nog te lezen en dus demotiveert het actieve deelname.
Ook een goed punt iddquote:Op zondag 9 maart 2008 17:39 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
In SC kan je clues vinden dus opmerking ongegrond.
Ja ik kan elke keer wel ik ben dorp roepen maar dan wordt het ongeloofwaardigquote:Op zondag 9 maart 2008 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga hierin mee. De nieuwste clue kon ik niet veel in vinden, maar bij de eerste clues werd Sheep al genoemd en daar heb ik dit nog bij gevonden.
D66 - geregistreerd op donderdag 3 augustus 2006 @ 16:10 Dagpost 1
Ramen/gordijnen/deuren dicht - Sheep woont in een schapenhok - geen ramen ed. ook dagpost 1 geloof ik.
Dus
## Vote SG
## Vote SuperSheep
En SG vroeg waarom; De eerste rondes schreeuwde je gelijk IK BEN DORP IK BEN DORP en deze ronde heb je er geen één woord over gezegd.
Oh ja dan mag je natuurlijk niet stemmenquote:Op zondag 9 maart 2008 17:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Schat jij was toch dood? Dan mag je niet meer stemmen![]()
Das natuurlijk een stomme vergelijkingquote:Op zondag 9 maart 2008 17:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik kan elke keer wel ik ben dorp roepen maar dan wordt het ongeloofwaardig [afbeelding].
En als ik bij PSV bijvoorbeeld 1 keer geen boeren roep ben ik dan gelijk niet meer voor PSV?
Naja het zal wel....
quote:Op zondag 9 maart 2008 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja dan mag je natuurlijk niet stemmen [afbeelding]
Ja of Isdatzo...quote:Op zondag 9 maart 2008 17:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Das natuurlijk een stomme vergelijkingMaar hey, uit de clues kan ik ook niet veel meer halen dus ik moet toch iemand kiezen hč. 't Is either jij om die reden dus, of Jekoos om de paar posts die hij maakte.
Dat dus!quote:Op zondag 9 maart 2008 17:46 schreef -SG- het volgende:
Overigens deadline instelling vind ik wel goed idee..
Tot 20.00 uur het stemmen voor de 'burgermoord'
En voor de Speciale rollen tot 23.00 stemmen.
Ik zeg ook niet dat het er 100% aan te wijten is. Maar het speelt wel mee.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt het merendeel het wel okay. Als veel mensen de SC vervelend vinden moet dat maar minderen, ja. Maar het voorgaande verhalen op SC, nee.
Voetbaldiscussiesquote:Op zondag 9 maart 2008 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ook een goed punt iddMaar het hoeft inderdaad geen 3 paginas over voetbal en series te gaan.
Dat wordt dan dus na het stemmen heb je tot 2300?quote:Op zondag 9 maart 2008 17:46 schreef -SG- het volgende:
Overigens deadline instelling vind ik wel goed idee..
Tot 20.00 uur het stemmen voor de 'burgermoord'
En voor de Speciale rollen tot 23.00 stemmen.
Ja moet toch geen probleem zijn? Alleen moet TS wel aanwezig zijn op die tijdstippenquote:Op zondag 9 maart 2008 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat wordt dan dus na het stemmen heb je tot 2300?
##Vote deze deadline.
Nee ik vind het okay hoor. Zoals gezegd, al zou je een keer niet zoveel tijd hebben kun je best 5 minuten inloggen om even te stemmen of je dingen door te geven oid.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja moet toch geen probleem zijn? Alleen moet TS wel aanwezig zijn op die tijdstippen [afbeelding].
We lezen allemaal al veel langer meequote:Op zondag 9 maart 2008 18:19 schreef MaJo het volgende:
Ik voel me oud door al die mensen die in 2006 geregistreerd zijn [afbeelding]
Er staat vandaag schaapie vlees op het menu.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
Mag ik wel zeggen dat ik honger heb?
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Er staat vandaag schaapie vlees op het menu.
Lynda telt voor 2 omdat ze burgemeester is.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:04 schreef Harajuku. het volgende:
Dubbele lynch
-SG- 4; Harajuku., Lynda, Wouser
Lynda 3; -SG-, Jekoos, Wouser
SuperSheep 4; Lynda, Harajuku, Puntenslijpsel
Isdatzo 2; -SG-, Jekoos
6/11 gestemd.
Oh, beide stemmen tellen dubbel?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lynda telt voor 2 omdat ze burgemeester is.
jupquote:
Geen idee. Jekoos was iig wel een verdachte van mequote:Op zondag 9 maart 2008 18:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hey there:
##vote: Supersheep.
Tweede weet ik nog niet. Dat halve rondje uit de laatste dagpost, zou dat niet op de avatar van Jekoos kunnen slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |