Wij dachten hetzelfde, jij mocht wel blijven. Van mij danquote:Op zondag 9 maart 2008 01:57 schreef MaJo het volgende:
Wat, ben ik dood [afbeelding] En ik heb het spel nog wel zo goed door, daarom moet ik dood zeker [afbeelding]
Ja wij zitten op 1 lijnquote:Op zondag 9 maart 2008 02:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij dachten hetzelfde, jij mocht wel blijven. Van mij dan
Goed om dat te zeggen ja.quote:Op zondag 9 maart 2008 09:44 schreef Jekoos het volgende:
Tering wat een gekut. "wegens inactiviteit is je rol gewijzigd in mafia3"
Het mag, maar je gaat nu zeker weten het niet lang meer redden. Iedereen gaat nu op je stemmen om te lynchen, of je nu echt maffia bent of nietquote:
Missie voltooitquote:Op zondag 9 maart 2008 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het mag, maar je gaat nu zeker weten het niet lang meer redden. Iedereen gaat nu op je stemmen om te lynchen, of je nu echt maffia bent of niet
Neeeeuhhhquote:Op zondag 9 maart 2008 12:38 schreef -SG- het volgende:
Ja laat superharregarre ook is uitslapen!
De belangrijke rollen zijn iig óók bij de mafia niet bekendquote:
Dat dus. Vorige lynch ook al zo lang. Ik denk dat ik mn stemmen ga overdenken en op nonactieve ga stemmenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:07 schreef lynda het volgende:
Mja meer dan de helft.. Ik ga wel rondje pm'en anders.. Spel blijft anders zo lang stil liggen is vervelend [afbeelding]
Elke ronde, wen er maar vast aanquote:Op zondag 9 maart 2008 16:09 schreef GasTurbine het volgende:
oh noes. chaos en crisis.
3 mensen maar skatjequote:Op zondag 9 maart 2008 16:18 schreef -SG- het volgende:
Waarom stemt iedereen op mij? [afbeelding]
Vote
### Isdatzo
### Lynda
Heb geen vertrouwen meer in Lynda, nog 0 maffiose zijn dood en ze doet niet echt haar best om de clues op te lossen terwijl de burgermeester het voortouw moet nemen vind ik.
zeg jijquote:Op zondag 9 maart 2008 16:18 schreef -SG- het volgende:
Waarom stemt iedereen op mij?
Vote
### Isdatzo
### Lynda
Heb geen vertrouwen meer in Lynda, nog 0 maffiose zijn dood en ze doet niet echt haar best om de clues op te lossen terwijl de burgermeester het voortouw moet nemen vind ik.
Ik denk dat een iets later deadline 8 uur ofzo beter is, anders is het voor de mensen die eerst eten als ze thuis komen niet echt goed te halen.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:26 schreef Harajuku. het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieuze Post
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er mogen trouwens wel zwaardere strafffenkomen voor inactief zijn. Als je je opgeeft voor het spel weet je dat je regelmatig even online moet komen. Hell, zelfs 2 keer 5min per dag zou goed genoeg zijn. Ik vind het vervelend dat het hele spel stil komt te liggen, als één persoon niet online komt, en volgens mij velen met mij.
Je weet waar je aan begintkun je daar niet aan voldoen,
't Is natuurlijk niet zo zwart wit. Mocht je een keer echt geen tijd hebben dan geef je dat aan, PM TS whatever TS moet weten en tot morgen.
En dan natuurlijk de tijden. Ik denk dat we voor het stemmen gewoon steeds 1900 kunnen aanhouden, mocht dit een keer niet lukken, laat TS dat dan tijdig aangeven met een nieuw tijdstip zodat iedereen ook weer waar hij/zij aan toe is.Ik zou het op prijs stellen als iedereen hier zijn of haar mening ook even over geeft, zodat we veranderingen kunnen toepassen in ronde 4.
19.30quote:Op zondag 9 maart 2008 16:36 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ik denk dat een iets later deadline 8 uur ofzo beter is, anders is het voor de mensen die eerst eten als ze thuis komen niet echt goed te halen.
En alle dag/nacht posts in de OP, zodat ik niet 5 verschillende schermen met elkaar hoef te vergelijken, nu heb ik de hints niet goed kunnen bekijken en de discussie ook niet echt gevolgd, in het weekend gaan de topics ook langzamer dan in de week.
Dus zo schiet het niet echt op voor mij, heeft iemand al iets nuttigs gezegd over de hints?
Ik hoop dat ik jou de volgende ronde in mijn team heb. Je bent zo schattig enthousiast en actiefquote:Op zondag 9 maart 2008 16:41 schreef GasTurbine het volgende:
Of er wordt een bom der inactiviteit op het dorp gegooid en dan kan ik meedoen [afbeelding]
quote:Op zondag 9 maart 2008 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik jou de volgende ronde in mijn team heb. Je bent zo schattig enthousiast en actief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |