Klopt dat ze het niet echt schreeuwt, maar de enige logische verklaring zou zijn dat hij Brooke 'Rachel' hoorde zeggen, anders is het idd heel goed mogelijk dat ze elkaar kennen. Maar dat zou ik waarschijnlijk jammer vinden.. of het moet al een goeie angle worden, maar anders vind ik het een beetje onnodig!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm maar Brooke schreeuwt niet Rachel ze fluistert Rachel.. Of iig met haar hese stem zegt ze het.. Niet eens zo hard dat hij het kan horen.. Of ik zie gewoon spoken hoor
Thanksquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:59 schreef Sc0tTy het volgende:
Hehe idd.
Tazmaniac goeie TS moar zitten nog wel een paar type-o's inOok foto's van de nieuwe mensen zou nog wel fijn zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die onderste, nicequote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Dan de lekkerste guest star maar hier in plaats van in de op
[ afbeelding ]
zo is hij ook sexy![]()
Vanmiddag was nog 4.10 op NET5.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:25 schreef Desperadoz het volgende:
Herhalingen van seizoen 2. Ze waren kort geleden bezig met seizoen 4 maar rond aflevering 10 zijn ze gestopt en begonnen met herhalingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar dacht ik inderdaad ook direct aan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Gelukkig lijkt ze dan aan het einde wel te beseffen dat ze Nathan nodig heeft in haar leven en dat sommige dingen 'meant to be zijn'.. daarom belde ze ook Lucas op om te zeggen dat hij niet met Lindsey moet trouwen.. lijkt me duidelijk toch?![]()
Seizoen 5quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:14 schreef suus21 het volgende:
welk seizoen volgen jullie hier....
ik kijk die herhalingen op net 5....
idd. jammer dat ze dan wel eerst 10 aflevering nodig hebben om het oude oth weer te halen. Vind het wel leuk dat er steeds meer karakter uit het verleden op duiken. Geeft weer veel mogelijke nieuwe verhaal lijnen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef Tazmaniac het volgende:Eindelijk weer een toffe aflevering!!!
JUISTEM ! Dat is wat ik dus ook dachtquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Trouwens kweet niet of het al eerder dit seizoen was maar Lucas doet weer zijn: "huppeldepup onces said.. .. .." Heerlijk vind ik dat altijd op de een of andere manier!!!
[ Bericht 25% gewijzigd door blueangel_ op 14-03-2008 15:46:34 ]+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
[ Bericht 27% gewijzigd door Saviola op 14-03-2008 20:29:58 ]Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
Uiteraard.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah en dat lucas dood gaat wist ook al iedereen..
Het mooiste is dat Saviola de spoiler (die ik overigens al wist en wat ook logisch was jah) gewoon nog es keer herhaald..
Btw Taz dat is een grapje toch van jou of niet?
Sommige reageren wel érg ja, grappigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:31 schreef Saviola het volgende:
Heb 'm ook maar in spoilertags gezet dan..
Anders reageren jullie ff overdreven zegalsof hierdoor de hele volgende ep verpest is ofzo, het is niet alsof het einde verklapt wordt he, sjeez..
Eensch eenschquote:Op maandag 17 maart 2008 23:35 schreef Komakie het volgende:
Ik heb net pas de laatste aflevering gezien.
Ik ergerde me vooral aan Hailey die echt zich debiel gedraagd. dat Nathan willen veranderen gedoe enzo is gewoon te treurig. Alsof je iemand trouwt om die reden. Op het moment dat je iemand trouwt weet je hoe die persoon is en hou je van die persoon zoals hij/zij is. Als je dan nog moet gaan veranderen...
Zeker omdat Nathan eigenlijk gewoon niets gedaan heeft. Die nanny is trouwens wel gelijk de serie uit of zou ze nog terug komen?
Skills is gewoon een held. Dat is hij en dat blijft hij
Hailey belt Lucas omdat ze zijn nieuwe "boek" gelezen heeft. Daar heeft ze gewoon uit op gemaakt dat Lindsay niet "the one" is. tenminste, dat denk ik dan
Ik vond het trouwens wel een beetje een goedkoop truukje om Nathan en Hailey via dat vrijgezellenfeestje bij elkaar te krijgen.
En de moeder van Brooke ontslagen
Wijs gesproken...quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap niet dat die Chad sophia irl heeft laten lopen.. YOU FOOL!
Touchéquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap niet dat die Chad sophia irl heeft laten lopen.. YOU FOOL!
Ik begrijp wat je bedoelt Yashaaaaa maar op die manier kijk ik het niet.. niet echt althans. Maar omdat ik OTH zo ontzettend geweldig vind heb ik er denk ik ook uitgesproken mening over.. het is idd kritiek maar tis niet afkrakend bedoelt ofzo.. vind het gewoon doodzonde dat ze het op deze manier doen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet kritisch op jou bedoeld nu Tazmaniac.. Maar ik vraag me soms af hoe mensen naar die series kijken.. Hetzelfde verhaal was altijd bij Heroes.. mensen helemaal de ep afkraken en dit was niet goed en dat was niet goed.. Maar ik heb altijd zoiets van ah lekker ik heb mezelf weer 40-50 min vermaakt
Tis voortaan op de maandag nu!! Maar gelukkig hebben we dan wel weer 6 weken OTH zonder onderbrekingquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:14 schreef Tommeh het volgende:
Nu dus wachten tot 14 April voor de volgende. Kan niet wachten tot de volgende!!
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:57 schreef Markkk het volgende:
Ben overigens erg benieuwd waar dat gesprek tussen Lucas en Brooke over ging, de reden dat ze naar huis is gekomen.. Ben altijd een Brucas fan geweest! Het kan nog!
Jaha, maar waarom dan terug naar Tree Hill?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ging dat niet over dat ze een baby wilde?
Nou dat ze een baby wilt...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:02 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Jaha, maar waarom dan terug naar Tree Hill?
Correct en tevens juist...
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou dat ze een baby wilt...
...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ze is helderziend en wist al dat ze een leuke barman tegen het lijf zou lopen?
Fuck the EBU
quote:Op maandag 24 maart 2008 09:25 schreef DaFan het volgende:
Peyton toen ze opstond tijdens de trouwerij (droom).
"Someday I'll marry you. Someday is now, you can't marry Lindsay.." etc.
Nee, mij boeien die subs sowieso niet, maar ik weet dat meer dan de helft ze er wel bij zou willen hebben.. denk dat ik me de boxen mss wel ga aanschaffen!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:36 schreef Saviola het volgende:
Je kunt haast elke DVD-speler regiovrij maken..
Vind je NL subs belangrijk trouwens? Ik koop tegenwoordig mijn boxen (Las Vegas o.a.) ook goedkoper in het buitenland, bedoel je verstaat er toch alles van dus subs hoeven eig niet..
Hehe, ik heb liever ook met Nederlandse ondertitels. Mijn engels is uitstekend en ik kan het ook grotendeels begrijpen maar soms praten mensen in een accent of ze halen allerlei zinnen door elkaar heen met als resultaat dat ik het niet helemaal kan bijbenen. Dat gebeurt niet veel en daarom stoor ik me er niet aan als ik afleveringen van bepaalde series download ; maar als ik de serie heel goed volg koop ik ook automatisch wel de dvd's en daarbij wil ik toch liever ondertitels want je legt er toch een grote prijs voor neer. Maar dat doe ik dan meer voor mijzelf. Mijn vrienden houden niet echt van series als Gilmore Girls, Charmed, One Tree Hill , The OC etc...het zijn meer House, Prison Break, 24 fans enzo en daar zie ik het plezier niet van in. Mijn voorkeuren liggen dan vooral dan bij vrouwenseries eigenlijk :p Heroes en Lost vind ik goede series maar meer ook niet maar ik ga offtopic :pquote:Op maandag 24 maart 2008 17:31 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik kijk ook alles zonder subs, maar als iik dvd boxes koop wil ik deze wel met NL subs want meestal kijk ik zulk soort dingen dan met vrienden etc en somige kunnen niet zo goed engels :/
precies, precies.. in sommige series is het gewoon niet goed te horen wat ze allemaal wauwelen.. wat jij met GA hebt, heb ik met House.. niet dat het daar zo uber belangrijk is om de termen mee te krijgen maar het kijkt wat fijner.. en october road is idd niet zo goed verstaanbaar net zoals bij die nieuwe serie 'Canterbury's Law'.. daar pak ik me ook altijd ff engelse subs!quote:Op maandag 24 maart 2008 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar het scheelt bij mij ook per serie.. October road bijvoorbeeld vind ik lastig te volgen zonder subs (maar pak meestal engelse subs) Omdat daar veel achtergrond geluid enzo is..
Greys anatomy heb je weer die medische termen dan zijn ondertitels ook wel fijn..
Volgens mij was dat al zo'n gezin dat elk jaar verhuisde bijna.. voor zover ik me herinner..quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:11 schreef suus21 het volgende:
sorry maar ik zit nog bij seizoen 2.....maar ik vind het vreemd dat die heerlijke Felix nadat Brooke hem dumpte gewoon niet meer in beeld is net als zijn zus. Zijn ze verhuisd ofzo, want ze woonden toch naast Brooke..?
Dawson's Creek. Iets diepzinniger taalgebruik maar ook tiener-drama. In Amerika zijn ze bezig met Gossip Girl te verfilmen. Dat is ook ongeveer hetzelfde.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:14 schreef ThijsThijs het volgende:
Deze serie is samen met The OC mijn favoriete tv-serie. Maar mijn vraag is; kennen jullie nog andere tv-series die erg lijken op deze twee series?
Felixquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:11 schreef suus21 het volgende:
sorry maar ik zit nog bij seizoen 2.....maar ik vind het vreemd dat die heerlijke Felix nadat Brooke hem dumpte gewoon niet meer in beeld is net als zijn zus. Zijn ze verhuisd ofzo, want ze woonden toch naast Brooke..?
Goeie vraag...quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:25 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Felix![]()
![]()
is naar een Militaire school gestuurd, Anna is teruggekeerd naar haar koststchool ... idd raar dat we daar nu niks meer van horen
Wat ik me eerder afvraag: Where the fuck is Deb?
weirde shit.... (zo'n opmerking hoeft toch niet in spoilers neem ik aan)quote:
Mjah, ze gaan haar relatie met Lucas waarschijnlijk gewoon terug rekken tot het einde van het seizoenquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk het hele peyton drama een beetje zatScenes met Brooke, nathan, Lucas.. Zelfs Lindsay vond ik leuk om terug te zien.. Maar zodra Peyton weer zielig aant doen is heb ik zoiets van jah laat maar..
Ik dacht al, waar ken ik die kerel dan van! Strakke actie hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik persoonlijk vond het net schitterend dat Mark Schwahn de rol van Mo speelde
http://www.torrentz.com/search?q=one+tree+hill+completequote:Op donderdag 17 april 2008 12:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik heb ze toen van een ftp van een vriend getrokken maar die heeft ze ook van zijn ftp afgegooid
Die zal ik eens gaan PMmen later vandaag. Nu eerst aan de studiequote:Op donderdag 17 april 2008 12:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan is volgens mij je enige hoop nog tazmaniacDat is zo'n fan lijkt me haast wel dat hij ze nog heeft
Zet je PM eens aanquote:Op donderdag 17 april 2008 14:26 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy heeft alles nog wel, ik bewaar alle series die ik kijk in 720p en dvdrip formaat
btw Tazmaniac, kheb weer nieuwe serie gevonden : Moonlight , niet slecht, niet echt een vrouwenserie though
Ennnnnnnnn Gossip Girl gaat weer beginnen:D
hmmm ik zou er anders wel wat mee kunnen hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 00:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar Brucas gaat nooit meer gebeuren volgens mij.. Sophia heeft toch iets in der contract laten zetten dat ze zo'n scenes niet meer met hem wil spelen.. was het aan het nazoeken maar kon het zo niet vinden.. Wel kwam ik dit tegen [ afbeelding ]
Echt wat een homo is die chad.. Dat of Sophia..
die is vermoord door die drugaddict die hij paar weken geleden in elkaar sloegquote:Op zondag 20 april 2008 01:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar is eigenlijk de barman gebleven?
Dikke spoiler dus jullie zijn gewaarschuwd!quote:Deb did not appear in Season Five so far and her absence is yet to be explained. Will we ever see her back?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 20 april 2008 20:40 schreef Tazmaniac het volgende:
met een beetje research kom je al een heel eind hoor
[..]
Dikke spoiler dus jullie zijn gewaarschuwd!Thank youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:18 schreef Mikkie het volgende:
Ben nu halverwege seizoen 1.
Conclusie: Brooke is mooi, maar Peyton is verreweg de leukste.
Zeg zeg, ga je mond eens spoelenquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd maar die mening veranderd nog wel
Aaaah...vuile sadist die je bentquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zei ik toch dat het nog wel ging veranderen
En je mag best hier of et mij babbelen in PM ofzo desnoods hoor.. Heeft Danny ook nog wat te lezen..
En als je even doorkijkt.. wat je dadelijk onderhand niet kan weerstaan vooral seizoen 3 is zoooo spannend constant..
Of de oude topics teruglezen.. kan je zien wat de anderen er toen overdachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.google is your friend
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:59 schreef ThijsThijs het volgende:
ik kijk altijd zonder ondertiteling
heb net de nieuwe episode gezien en..Ik denk niet dat het weer een Brucas wordt. Dat is al te vaak geweest...LeytonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk wel dat Dan dood gaat. Dat zorgt weer voor eens wat drama, en hij mag er wel eens uit![]()
Vond het verder wel weer een leuke aflevering
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:59 schreef ThijsThijs het volgende:
ik kijk altijd zonder ondertiteling
heb net de nieuwe episode gezien en..Ik doe het niet meer in spoilers want de aflevering is geweest en dan is het niet nodig lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brucas wordt het niet meer. Sophia Bush heeft in haar contract laten opnemen dat ze geen intieme scenes meer met Chad Michael Murray wil spelen. Dus dat houdt ff op.
Ik denk idd dat we nu wel het laatste van Lindsay gezien hebben. Ben er ook wel een beetje klaar mee.
Van Dan vond ik wel redelijk schokkend. Wat doe je dan. Je hebt een hekel aan je vader. Die heeft iets onvergeeflijks gedaan en je wilt niets meer met hem te maken hebben, maar dan heeft hij nog maar een paar maanden te leven.....
btw ik heb per ongeluk iets heel schokkende spoiler gelezen...![]()
Moet ik hem plaatsen onder spoiler tags of maar ff voor me houden...?Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Plaats plaats plaats in spoilers dan plaats plaats!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik doe het niet meer in spoilers want de aflevering is geweest en dan is het niet nodig lijkt me.
Brucas wordt het niet meer. Sophia Bush heeft in haar contract laten opnemen dat ze geen intieme scenes meer met Chad Michael Murray wil spelen. Dus dat houdt ff op.
Ik denk idd dat we nu wel het laatste van Lindsay gezien hebben. Ben er ook wel een beetje klaar mee.
Van Dan vond ik wel redelijk schokkend. Wat doe je dan. Je hebt een hekel aan je vader. Die heeft iets onvergeeflijks gedaan en je wilt niets meer met hem te maken hebben, maar dan heeft hij nog maar een paar maanden te leven.....
btw ik heb per ongeluk iets heel schokkende spoiler gelezen...![]()
Moet ik hem plaatsen onder spoiler tags of maar ff voor me houden...?
Mja Chad en Sophia zijn getrouwd geweest..en hij is toen vreemd gegaan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:11 schreef ThijsThijs het volgende:
Wist niet dat Sophia Bush dat in haar contract had opgenomen, nogal onprofessioneel gedrag eigenlijk..
Snap niet dat er zoveel mensen telkens zeggen, "eindelijk" weer een leuke OTH ep.. Bedoel, we zouden blij moeten zijn dat er een nieuw seizoen gekomen is, ik geniet gewoon van elke aflevering en kijk er elke week weer naar uit, denk dat sommige mensen er serieus iets teveel bij nadenken en teveel gaan analyseren en zo gaan focussen op 'slechte' zaken.. Is allemaal niet nodig.. heb net zelf gekeken en het was gewoon weer eenquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Eindelijk weer een leuke OTH episode!!!
Volgens mij is het nooit bewezen dat hij echt met Paris Hilton het bed is in gedoken en ten tweede vraag ik me sterk af of het écht in haar contract staat..quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Mja Chad en Sophia zijn getrouwd geweest..en hij is toen vreemd gegaan.
Kan me dus wel enigszins voorstellen
Vind het inmiddels zelf iets minder schokkend, maar eerste reactie was wel van "whow"quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Plaats plaats plaats in spoilers dan plaats plaats!![]()
Bewezen klinkt een beetje detective-achtig.quote:Op woensdag 30 april 2008 01:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Volgens mij is het nooit bewezen dat hij echt met Paris Hilton het bed is in gedoken en ten tweede vraag ik me sterk af of het écht in haar contract staat..
Oh was dat het nou ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vind het inmiddels zelf iets minder schokkend, maar eerste reactie was wel van "whow"
Maar OK
Ik doe het zo:
http://www.imdb.com/title/tt0368530/episodes#season-5
Onderste aflevering en dan het laatste zinnetje.
Ik zet het expres niet in spoiler tags omdat dan mensen toch vrij snel gaan kijken en ik over me heen krijg dat ik te veel verklap
Als er reacties in spoilertags komen op dat zinnetje dan reageer ik daar natuurlijk wel op (in spoilertags)
Wat gebeurd in de season finale dan? Ik ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh was dat het nou ?![]()
Ik ben een spoilerhoer..ik weet al wat er gaat gebeuren in Season finale...van de ene kant beetje jammer
quote:
Niet kijken als je niet wilt weten wat er in season finale gaat gebeuren.....(voor andere mensen)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:16 schreef Wiiperdiipii het volgende:
[..]
Wat gebeurd in de season finale dan? Ik ben wel benieuwdZet in spoilers of stuur een pm oid als je wilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor spoilers kan je ook uitgebreid hier kijken http://www.onetreehillblog.com/season-5-spoilers/ daar heb ik namelijk mijn informatie vandaan. Staat alleen beetje rommelig op die site!
Hieronder staat waarom hij het heeft gezegd;quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vind het inmiddels zelf iets minder schokkend, maar eerste reactie was wel van "whow"
Maar OK
Ik doe het zo:
http://www.imdb.com/title/tt0368530/episodes#season-5
Onderste aflevering en dan het laatste zinnetje.
Ik zet het expres niet in spoiler tags omdat dan mensen toch vrij snel gaan kijken en ik over me heen krijg dat ik te veel verklap
Als er reacties in spoilertags komen op dat zinnetje dan reageer ik daar natuurlijk wel op (in spoilertags)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
Zag der op et eind toch echt huilen heurquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik heb de nieuwe al gezien.. was leuk
Peyton begint eindelijk weer normaal te doen ipv huilhuilhuil
Bye Bye Lindseyquote:
Als je spoilers leest weet je wel een beetje hoe dat zo komt en wat er precies gaat gebeuren hehquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:06 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]Dude.. wtf? waarom reageer je zonder spoilertag???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Tazmaniac op 08-05-2008 11:29:44 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Same here. Ik mis vooral Karen. Ze speelde niet een super grote rol maar ze was altijd wel even aanwezig, en ze bracht gewoon iets mee in de serie. Debb is wel leuk dat ze even terug is. Ben benieuwd met welke verhaallijnen ze nog gaan komen in seizoen 6 en het einde van seizoen 5.quote:Op donderdag 8 mei 2008 02:48 schreef Tommeh het volgende:
Bekenning : Ik mis de oude Dan wel. Toen ik de serie toendertijd voor het eerst keek had ik echt wel een hekel aan die kerel/rol maar nu mis ik het karakter wel in het verhaal. Sowieso mis ik de verhalen rond de "volwassenen/ouders/ouderen" wel een beetje.
Verder top.
dat vraag ik me ook af jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:24 schreef Wiiperdiipii het volgende:
[..]
Ben benieuwd met welke verhaallijnen ze nog gaan komen in seizoen 6 en het einde van seizoen 5.
Zonder spoilertag? Vond het niet echt nodig want het is de promo van de volgende aflevering..quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Je zou idd nog bijna medelijden met Dan gaan krijgen op deze manier haha.. ik denk nu toch wel dat het best eens de waarheid zou kunnen zijn.. al zouden ze met alle gemak een donor voor hem kunnen vinden (in tv land kan immers alles) dus ik denk eigenlijk niet dat dit het einde van Dan is.
Mouth en Mil zijn idd niet echt super boeiend maar het was wel lief van der om Mouth te steunen en dat berichtje op die autocue was geweldig
Vond het wel allemaal een beetje happy happy joy joy.. de Ravens die er kut voorstaan zullen wel de playoffs gaan halen met die nieuwe strategie.. nou is dat natuurlijk sjiek gezien de omstandigheden maar ze moeten het allemaal niet té gaan maken!
But drama is knocking on everybody's door![]()
Peyton zag er idd veeeeel te lekker uit toen ze net uit bed kwam... goddamn!!!![]()
[..]
Dude.. wtf? waarom reageer je zonder spoilertag???
Ik weet wel zeker dat ze het gaan rekken tot seizoen 6, waarschijnlijk de eerste zoen in de season final van seizoen 5. Er zijn ook niet al te veel afleveringen meer toch ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:47 schreef bar_rel het volgende:
....
Lucas en Peyton kunnen ze nog wel even rekken in Season 6 denk ik
....
Nou laten we hopen ergens in September/oktober ipv weer in Januari'. Zal wel, want de cast gaat 18 juni dacht ik alweer nieuwe episodes filmenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:04 schreef ThijsThijs het volgende:
Niet veel meer nee.. Is er al een startdatum van season 6 bekent dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:59 schreef Wiiperdiipii het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:31 schreef Wiiperdiipii het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu kan ik niet wachten op de volgende aflevering...wat een seizoenseinde.
Waar ging dat gedoe trouwens over tussen Mia en Peyton? Dat telefoongesprek. En in de beschrijving van deze episode staat dat Peyton bezoek krijgt van een oude bekende..ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of ligt dat aan mij?
[ Bericht 5% gewijzigd door Wiiperdiipii op 20-05-2008 12:19:07 ]Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:01 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Wow, net gekeken. Wat een goede aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu kan ik niet wachten op de volgende aflevering...wat een seizoenseinde.
Waar ging dat gedoe trouwens over tussen Mia en Peyton? Dat telefoongesprek. En in de beschrijving van deze episode staat dat Peyton bezoek krijgt van een oude bekende..ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of ligt dat aan mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +![]()
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -
[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:15:57 ]![]()
What the.... Dan!!!! Ik zag het al aankomen toen je z'n eerste shot zag dat ie achteruit ging lopen thoughWel braaf dat ie de man niet dood ging maken, misschien wordt ie toch weer een béétje goed.
Leuk gedaan dat Luc belt naar 1 van de 3, maar je ze alle 3 zag. Ik hoop Peyton. Lindsay moet nou echt eens weg hoor, vind d'r niks aan met haar.
En de openingsscene is écht schattigGavin heeft echt een mooie stem!
Komt dit ook weer terug in september/oktober?? Can't wait!![]()
Lindsay moet gewoon weg. Ik hoop ook dat hij Peyton belt. Brooke kun je denk ik uitsluiten want dat zou de vriendschap tussen Brooke en Peyton op het spel zetten. Ik hoop dus Peyton, maar eigenlijk denk ik dat hij gewoon Lindsay belt. Want dan kan Peyton gebeld worden over een kennis die Ellie gekend heeft en Brooke het belletje krijgen dat Angie is aangekomen of juist niet..en dat kan weer zorgen voor nieuwe verhaallijnen. Ik gok dus op Lindsay maar ik hoop op Peyton. Of het is vet droog, dat hij geen van de 3 belt maar iemand andersMaar met wie anders moet hij gaan trouwen in Vegas..Please let it be Peyton..weg met die Lindsay
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal![]()
[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:15:57 ]![]()
Nee oke..maar ik acht de kans klein.
Ik hoop trouwens wel dat de CW het red kwa kijkcijvers aankomend seizoen. Omdat Smallville waarschijnlijk stopt na het 8e seizoen is OTH het kijkcijverkanon , 1e plaats op de CW wat zou betekenen dat het een grote kans heeft op een 7e seizoen als de maker van de serie het natuurlijk ook wil. En dan zou ook Gossip Girl wel een 3e seizoen krijgen. Maar dan moet de CW het wel redden, want ik zie ABC of bijvoorbeeld FOX niet One Tree Hill of Gossip Girl opnemen in hun schedule. Want in vergelijking met grote namen als Lost, Heroes, Grey's Anatomy...lets hope
[ Bericht 89% gewijzigd door Wiiperdiipii op 20-05-2008 18:22:25 ]Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal![]()
Ik hoop ook Peyton. Echt niet Brooke hoor, dat is niet leuk man. Uitmelkerij....dan krijgen Peyton en Brooke ook weer ruzie bah, dat zou stom zijn.!
Peyton+Lucas
Correct en tevens juist...![]()
Ik vind het dan wel leuk om bitch slaps te zien. In de seizoensfinale van seizoen 3 vond ik het wel vet tussen Peyton en Brooke.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal![]()
ANTM en Smackdown! zijn volgens mij veel grote kijkcijferkannonen hoormaar goed SD! gaat binnenkort naar My Network TV dus die zou dan ookal wegvallen voor The CW.
Oh trouwens op 1 september gaan we weer verder.. zag net dat iemand zich dat afvroeg
[ Bericht 27% gewijzigd door Tazmaniac op 21-05-2008 00:05:53 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Nu over de episode.. man man man wat was ie goed he.. heb met OTH bewust gewacht tot de laatste die ik zou kijken omdat er vandaag nogal wat gebeurde in tv land
De intro vond ik leuk gedaan.. tof om het liedje nogus (tijdens de opening) te horen want ik draai het thuis ook grijsvonden jullie die shots van Lucas ook zo raar in het begin toen hij in Tric te zuipen zat.. opeens zat er gewoon een hond naast hem whisky te drinken (daar heb ik tot nu toe nog niemand over gehoord
) vond het toch vrij opmerkelijk hahaha
Die reactie van Jamie toen hij zag dat Lucas een mohawk had was geweldig: hoooooohw!!
Ik vond het echt heel erg zielig voor Brooke trouwens dat ze 8dagen eerder naar huis moest.. de pijn had ze sowieso gehad ja maar het feit dat ze nite écht afscheid had kunnen nemen zal der wel veel pijn hebben gedaan!!
Haley die Lucas opdraagt om te stoppen voor dat groene licht hahaha priceless![]()
"Kinda like Peytons heart don't you think"
Er gaaf dat Jamie én Nathan hun angsten hebben overwonnen.. vooral die angst van Nathan was goed uitgewerkt.. kan me namelijk goed voorstellen dat je doodsbang bent om het echt te proberen en dan te moeten ontdekken dat je niet meer bent zoals voor het ongeluk. Uiteindelijk durft hij dan toch 110% ervoor te gaan en lukt het hem ook nog
En hoe gaaf was dat moment wel niet als je Haley immens ziet genieten in het zwembad als ze naar Nathan en Jamie zit te kijken!! DAMN!!
Toen ik Lindsey de kamer van Luke binnen zag komen ging mijn bloeddruk echt abrupt omhoog hoor.. ik dacht meteen HET ZAL TOCH NIET HE!!! Ik weet dat er veel fokkers! zijn die zich eraan storen en al ben ik ook geen fan van Lindsey ik heb me altijd redelijk rustig eronder kunnen voelen maar toen ze op Luke's vraag geen antwoord gaf maar zei: "I should go" wist ik al dat er nog een vervolg zou komen tussen die twee. dus vandaag was het echt de druppel hoor hahaha!!
Dat Dan die man niet vermoorde had ik ergens niet verwacht.. had het wel erg simpel gevonden als ie er in een druk ziekenhuis mee weg was gekomen door simpel het kussen tegen zijn gezicht aan te duwen maar ik had er wel erkening mee gehouden..
Wat ik precies van de Peyton actie op het basketbalveldje moet vinden weet ik nog steeds niet.. het past wel bij der om zich uit te drukken met 'art' maar ik weet niet of ik het wel bij het verhaal vond passen..
Mooie dedication van Luke trouwens:
...to all those lost souls who have forgotten to believe in the immensity of love
De mouth storyline was niet echt super vond ik.. beetje cliche matig allemaal hoe het daar op zijn werk verliep.. maar betekent dit trouwens dat Mouth en Mill langzaam uit de serie worden geschreven nu ze helemaal aan de andere kant van het land gaan wonen??? =(
and talking about KARMA he Dan.. net op het moment dat hij aangereden wordt gaat zijn buzzer af met dus de mededeling dat ze zijn leven kunnen redden door een transplantatie!! Helaas zag ik het ookal meteen aankomen toen Dan op achteruit begon te lopen en om dan ook nog net tegen die oude mensjes te zeggen "you could get yourselfs killed out here" haha ironic!
En dan natuurlijk de scene waar het allemaal om draait.. wie heeft Lucas aan de telefoon.. is het Lindsey, Brooke of Peyton.. zoals Wiiper al slim opmerkte verwachte Brooke een telefoontje over Angie.. Peyton waarschijnlijk over die Mia situatie en dan blijft over Lindsey.. maar goed dat weet Mark Schwann ook
ik denk sowieso dat het Lindsey zal zijn buiten die redenatie om.. maar ik hoop natuurlijk dat het Brooke of Peyton zal worden. Paar weken geleden zou ik nog keihard Peyton geroepen hebben maar ze hebben de laatste weken flink aan de relatie tussen Brooke en Lucas zitten bouwen dus Brucas zou net zo goed kunnen nu
[ Bericht 8% gewijzigd door Tazmaniac op 21-05-2008 08:23:52 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik heb eigenlijk het liefste, voor de chemie een Brucas. Maar dat zou de vriendschap tussen Peyton en Brooke op het spel zetten. En dat heeft ze er niet voor over.
Lindsay zou trouwens nog teruggebeld worden door haar vriendin aan de telefoon. Dus die kan het zijn die Lindsay belt. Net als jij Taz, denk ik dat het gewoon Lindsay is die hij belt maar God Fobidden it! Laat Peyton eens blij zijn...just for once..Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal![]()
[ Bericht 76% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:15:57 ]![]()
Tsja wat valt er nog aan toe te voegen.. SUPER aflevering zoals ik dat gevoel telkens al had de laatste weken.. weer zo'n geweldige intro trouwens, dat is voor mij echt hét tofste gedaan in dit hele seizoen.. 5 maanden of langer wachten op een nieuw seizoen, das een marteling
Heel mooi liedje van Haley trouwens
OTH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door Saviola op 21-05-2008 11:04:52 ]Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning![]()
1 septemberquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar het is dus nog niet duidelijk wanneer het wordt vervolgd?
Ik heb trouwens mijn post ff aangepast maar een paar leuke shots
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Nice made! Iemand is OTH verslaafdquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
1 september
Ik heb trouwens mijn post ff aangepast maar een paar leuke shots
Nouja, ik ook .. me kamer hangt nog net helemaal vol met OTH Posters
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal![]()
Ik denk toch dat Lucas Peyton belt. Hij wil haar denk ik testen. Kijken of ze echt meteen met hem trouwt deze keer.
Ik geloof niet dat er weer een storyline komt met Brooke. Het is nu meer vriendschap tussen hen. Daarbij denk ik ook dat de acteurs het niet zullen stimuleren om als exen weer lovers te spelen.
Ik heb gelezen dat Chad zelf ook aan het schrijven is voor seizoen 6, daarom geloof ik dat ook zeker niet.
Wat ik heb gelezen komt Lindsey niet meer terug.
Owen en Rachel zouden wel weer terug komen.
Ook heb ik gelezen dat Jake en zijn dochterje Jenny terug zouden komen. Ik vermoed dat hij die oude bekende van Peyton is.![]()
Jake heeft Ellie niet gekendBovendien zijn dat spoilers. Dus zet er even spoiler tags omheen
mss zou je de gelezen stuff voor jezelf kunnen houden!!
of zet ze iig in een spoiler, goddamn..Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Wat leuk gedaan met die foto's TazmaniacToch leuk om weer wat screens te zien. Dat stuk met Lucas vond ik wel vaag ja, zo uit het niets. Maar het was wel leuk in elkaar gezet, en ineens idd met die hond en alleen een zonnebril 'aan'
Valt het meer mensen op dat Peyton er veel mooier uit begint te zien? Het zal vast d'r makeup zijn maar ik ben gefixeerd op d'r ogen, de laatste paar episodes zien die er mooi uit. Ben ik toch een tutje he![]()
* even als voorbeeld gestolen*
![]()
![]()
[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:15:57 ]![]()
Dank jequote:Op donderdag 22 mei 2008 00:13 schreef Purky het volgende:
Wat leuk gedaan met die foto's TazmaniacToch leuk om weer wat screens te zien. Dat stuk met Lucas vond ik wel vaag ja, zo uit het niets. Maar het was wel leuk in elkaar gezet, en ineens idd met die hond en alleen een zonnebril 'aan'
Valt het meer mensen op dat Peyton er veel mooier uit begint te zien? Het zal vast d'r makeup zijn maar ik ben gefixeerd op d'r ogen, de laatste paar episodes zien die er mooi uit. Ben ik toch een tutje he![]()
* even als voorbeeld gestolen*
[ afbeelding ]![]()
Peyton en haar uiterlijk tja.. de ene keer denk ik weer dat ze er echt onweerstaandbaar uitziet maar de episode erna ofzo dan denk ik weer hmmz valt toch wel beetje tegen dit keer.. heeft wat mij betreft dan veel met de manier te maken waarop haar haar zit. En de make-up zal ook vast wel een rol spelen ja
Maar overall is ze zeker mooi om te zien!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Teeeeeeeering wat een kut cliffhanger weer .... ( lees : heel goed)
Damn dat begin met de orginele introsong, ik had gelijk weer kippevel zeg damn...
Hulde voor Taz's season final recap, net zo goed als je vorigeIk ga daarom niet al te veel op dingen in
Alleen even mijn gedachtes zeggen.
Natuurlijk het telefoontje, ik ben er van overtuigd dat het lindsay niet is, waarom weet ik niet, om een of andere reden denk ik dat het peyton is, brooke dat zou hij niet doen dat zou te kut zijn voor iedereen.
Dan hoop ik eigenlijk dat hij dood gaat, natuurlijk was dit een sterk karakter in de serie, maar ik vind het nu een beetje uitgemolken. Om een of andere reden verwachte ik dit eigenlijk wel trouwens.
@ Purky het is mij ook opgevallen dat Peyton er nog beter uit gezienen ik vind dat totaal niet erg
Damn tis al weer 00:51 , ik ga echt naar bed. Denk alleen nie tdak kan slapen :/
Maarjah One Tree Hill is mijn nummer 1 serie !
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Daar issie toch, vroeg me al af waar je comment bleef!!
Goed het topic is bijna vol dus ik vind het tijd worden voor een slotje aangezien de nieuwe weer klaar is en ik behoefte aan slaap heb
hoop dat jullie de nieuwe OP (niet veel veranderd) weer leuk vinden
Ohjaaa.. verzoekje aan Tommeh.. is je usericon ook op een 60x60 formaat te krijgen?
Zal de tekst over de show zelf nog wat aanpassen morgen.. die is inmiddels alweer een beetje out dated.. denk dat ik het beste een soort season 5 recap van kan maken.. als we alle 5seizoenen erin moeten gaan stoppen wordt het een beetje te lang denk ikKijk ook nog ff naar het filmpje dat ik in de laatste post heb geplaats!!
[ Bericht 28% gewijzigd door Tazmaniac op 22-05-2008 02:07:01 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik zal het topic met wat heel grappigs af gaan sluiten.. kwam zojuist en wel heel bekend persoon tegen in een reclame uit de jaren 90.. herkennen jullie hem ook?
Herkennen jullie deze 'hunk'?
Hier verder trouwens: One Tree Hill [Amerika] #6 What Comes After The Blues?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |