Ik kwam er pas laat achter dat er een nieuwe aflevering was om te downloaden. Ik moet zeggen dat ik een aflevering had verwacht waarvan de spanning zou afdruppen na het zien van de vorige aflevering wat eindigde met een cliffhanger waar zelfs Lost jaloers op is. Wat zou iedereen doen na het zien van Dan.
Maar ik zat fout. De episode was gefocust op de karakters na de gebeurtenissen. Ik vond het een erg vermakelijke episode. Vooral Brooke met haar adoptie kind verhaallijn. Die vrouw die tegenover haar zat kon zo leuk kijken wanneer Brooke weer een grapje maakte die haar eigenlijk niet zinde. De verhaallijn van Peyton vond ik daarentegen dramatisch net zoals de verhaallijn van Lucas en Lindsay. Wel leuk dat Andie er wat langer was. Karen niet gezien jammer genoeg. Was wel benieuwd naar haar reactie na het zien van Dan. Nathan en Haley vond ik wel leuk spelen en ik vond het tempo precies goed. Alles was goed in elkaar gezet. Ze waren aan het einde van de aflevering niet meteen weer het verliefde koppel van een paar jaren eerder maar ze gaven elkaar langzaam weer een kans.
Al met al vond ik het een geslaagde aflevering en ben ik benieuwd naar de volgende aflevering. De promo lijkt wat saai, maar schijn kan bedriegen. Nu ga ik verder op mijn zoektocht naar Debb want die is gewoon gevlucht, lijkt het dan. Waar the fuck is Debb :S
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal