Volgens mij is het nooit bewezen dat hij echt met Paris Hilton het bed is in gedoken en ten tweede vraag ik me sterk af of het écht in haar contract staat..quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Mja Chad en Sophia zijn getrouwd geweest..en hij is toen vreemd gegaan.
Kan me dus wel enigszins voorstellen
Vind het inmiddels zelf iets minder schokkend, maar eerste reactie was wel van "whow"quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Plaats plaats plaats in spoilers dan plaats plaats!![]()
Bewezen klinkt een beetje detective-achtig.quote:Op woensdag 30 april 2008 01:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Volgens mij is het nooit bewezen dat hij echt met Paris Hilton het bed is in gedoken en ten tweede vraag ik me sterk af of het écht in haar contract staat..
Oh was dat het nou ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vind het inmiddels zelf iets minder schokkend, maar eerste reactie was wel van "whow"
Maar OK
Ik doe het zo:
http://www.imdb.com/title/tt0368530/episodes#season-5
Onderste aflevering en dan het laatste zinnetje.
Ik zet het expres niet in spoiler tags omdat dan mensen toch vrij snel gaan kijken en ik over me heen krijg dat ik te veel verklap
Als er reacties in spoilertags komen op dat zinnetje dan reageer ik daar natuurlijk wel op (in spoilertags)
Wat gebeurd in de season finale dan? Ik ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh was dat het nou ?![]()
Ik ben een spoilerhoer..ik weet al wat er gaat gebeuren in Season finale...van de ene kant beetje jammer
quote:
Niet kijken als je niet wilt weten wat er in season finale gaat gebeuren.....(voor andere mensen)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:16 schreef Wiiperdiipii het volgende:
[..]
Wat gebeurd in de season finale dan? Ik ben wel benieuwdZet in spoilers of stuur een pm oid als je wilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor spoilers kan je ook uitgebreid hier kijken http://www.onetreehillblog.com/season-5-spoilers/ daar heb ik namelijk mijn informatie vandaan. Staat alleen beetje rommelig op die site!
Correct en tevens juist...
Hieronder staat waarom hij het heeft gezegd;quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vind het inmiddels zelf iets minder schokkend, maar eerste reactie was wel van "whow"
Maar OK
Ik doe het zo:
http://www.imdb.com/title/tt0368530/episodes#season-5
Onderste aflevering en dan het laatste zinnetje.
Ik zet het expres niet in spoiler tags omdat dan mensen toch vrij snel gaan kijken en ik over me heen krijg dat ik te veel verklap
Als er reacties in spoilertags komen op dat zinnetje dan reageer ik daar natuurlijk wel op (in spoilertags)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
Zag der op et eind toch echt huilen heurquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik heb de nieuwe al gezien.. was leuk
Peyton begint eindelijk weer normaal te doen ipv huilhuilhuil
Bye Bye Lindseyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |