http://www.torrentz.com/search?q=one+tree+hill+completequote:Op donderdag 17 april 2008 12:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik heb ze toen van een ftp van een vriend getrokken maar die heeft ze ook van zijn ftp afgegooid
Die zal ik eens gaan PMmen later vandaag. Nu eerst aan de studiequote:Op donderdag 17 april 2008 12:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan is volgens mij je enige hoop nog tazmaniacDat is zo'n fan lijkt me haast wel dat hij ze nog heeft
Zet je PM eens aanquote:Op donderdag 17 april 2008 14:26 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy heeft alles nog wel, ik bewaar alle series die ik kijk in 720p en dvdrip formaat
btw Tazmaniac, kheb weer nieuwe serie gevonden : Moonlight , niet slecht, niet echt een vrouwenserie though
Ennnnnnnnn Gossip Girl gaat weer beginnen:D
hmmm ik zou er anders wel wat mee kunnen hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 00:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar Brucas gaat nooit meer gebeuren volgens mij.. Sophia heeft toch iets in der contract laten zetten dat ze zo'n scenes niet meer met hem wil spelen.. was het aan het nazoeken maar kon het zo niet vinden.. Wel kwam ik dit tegen [ afbeelding ]
Echt wat een homo is die chad.. Dat of Sophia..
die is vermoord door die drugaddict die hij paar weken geleden in elkaar sloegquote:Op zondag 20 april 2008 01:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar is eigenlijk de barman gebleven?
Dikke spoiler dus jullie zijn gewaarschuwd!quote:Deb did not appear in Season Five so far and her absence is yet to be explained. Will we ever see her back?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 20 april 2008 20:40 schreef Tazmaniac het volgende:
met een beetje research kom je al een heel eind hoor
[..]
Dikke spoiler dus jullie zijn gewaarschuwd!Thank youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:18 schreef Mikkie het volgende:
Ben nu halverwege seizoen 1.
Conclusie: Brooke is mooi, maar Peyton is verreweg de leukste.
Zeg zeg, ga je mond eens spoelenquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd maar die mening veranderd nog wel
Aaaah...vuile sadist die je bentquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zei ik toch dat het nog wel ging veranderen
En je mag best hier of et mij babbelen in PM ofzo desnoods hoor.. Heeft Danny ook nog wat te lezen..
En als je even doorkijkt.. wat je dadelijk onderhand niet kan weerstaan vooral seizoen 3 is zoooo spannend constant..
Of de oude topics teruglezen.. kan je zien wat de anderen er toen overdachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.google is your friend
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:59 schreef ThijsThijs het volgende:
ik kijk altijd zonder ondertiteling
heb net de nieuwe episode gezien en..Ik denk niet dat het weer een Brucas wordt. Dat is al te vaak geweest...LeytonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk wel dat Dan dood gaat. Dat zorgt weer voor eens wat drama, en hij mag er wel eens uit![]()
Vond het verder wel weer een leuke aflevering
Correct en tevens juist...
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:59 schreef ThijsThijs het volgende:
ik kijk altijd zonder ondertiteling
heb net de nieuwe episode gezien en..Ik doe het niet meer in spoilers want de aflevering is geweest en dan is het niet nodig lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brucas wordt het niet meer. Sophia Bush heeft in haar contract laten opnemen dat ze geen intieme scenes meer met Chad Michael Murray wil spelen. Dus dat houdt ff op.
Ik denk idd dat we nu wel het laatste van Lindsay gezien hebben. Ben er ook wel een beetje klaar mee.
Van Dan vond ik wel redelijk schokkend. Wat doe je dan. Je hebt een hekel aan je vader. Die heeft iets onvergeeflijks gedaan en je wilt niets meer met hem te maken hebben, maar dan heeft hij nog maar een paar maanden te leven.....
btw ik heb per ongeluk iets heel schokkende spoiler gelezen...![]()
Moet ik hem plaatsen onder spoiler tags of maar ff voor me houden...?Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Plaats plaats plaats in spoilers dan plaats plaats!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik doe het niet meer in spoilers want de aflevering is geweest en dan is het niet nodig lijkt me.
Brucas wordt het niet meer. Sophia Bush heeft in haar contract laten opnemen dat ze geen intieme scenes meer met Chad Michael Murray wil spelen. Dus dat houdt ff op.
Ik denk idd dat we nu wel het laatste van Lindsay gezien hebben. Ben er ook wel een beetje klaar mee.
Van Dan vond ik wel redelijk schokkend. Wat doe je dan. Je hebt een hekel aan je vader. Die heeft iets onvergeeflijks gedaan en je wilt niets meer met hem te maken hebben, maar dan heeft hij nog maar een paar maanden te leven.....
btw ik heb per ongeluk iets heel schokkende spoiler gelezen...![]()
Moet ik hem plaatsen onder spoiler tags of maar ff voor me houden...?
Mja Chad en Sophia zijn getrouwd geweest..en hij is toen vreemd gegaan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:11 schreef ThijsThijs het volgende:
Wist niet dat Sophia Bush dat in haar contract had opgenomen, nogal onprofessioneel gedrag eigenlijk..
Snap niet dat er zoveel mensen telkens zeggen, "eindelijk" weer een leuke OTH ep.. Bedoel, we zouden blij moeten zijn dat er een nieuw seizoen gekomen is, ik geniet gewoon van elke aflevering en kijk er elke week weer naar uit, denk dat sommige mensen er serieus iets teveel bij nadenken en teveel gaan analyseren en zo gaan focussen op 'slechte' zaken.. Is allemaal niet nodig.. heb net zelf gekeken en het was gewoon weer eenquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Eindelijk weer een leuke OTH episode!!!
Volgens mij is het nooit bewezen dat hij echt met Paris Hilton het bed is in gedoken en ten tweede vraag ik me sterk af of het écht in haar contract staat..quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Mja Chad en Sophia zijn getrouwd geweest..en hij is toen vreemd gegaan.
Kan me dus wel enigszins voorstellen
Vind het inmiddels zelf iets minder schokkend, maar eerste reactie was wel van "whow"quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Plaats plaats plaats in spoilers dan plaats plaats!![]()
Bewezen klinkt een beetje detective-achtig.quote:Op woensdag 30 april 2008 01:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Volgens mij is het nooit bewezen dat hij echt met Paris Hilton het bed is in gedoken en ten tweede vraag ik me sterk af of het écht in haar contract staat..
Oh was dat het nou ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vind het inmiddels zelf iets minder schokkend, maar eerste reactie was wel van "whow"
Maar OK
Ik doe het zo:
http://www.imdb.com/title/tt0368530/episodes#season-5
Onderste aflevering en dan het laatste zinnetje.
Ik zet het expres niet in spoiler tags omdat dan mensen toch vrij snel gaan kijken en ik over me heen krijg dat ik te veel verklap
Als er reacties in spoilertags komen op dat zinnetje dan reageer ik daar natuurlijk wel op (in spoilertags)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |