Klopt dat ze het niet echt schreeuwt, maar de enige logische verklaring zou zijn dat hij Brooke 'Rachel' hoorde zeggen, anders is het idd heel goed mogelijk dat ze elkaar kennen. Maar dat zou ik waarschijnlijk jammer vinden.. of het moet al een goeie angle worden, maar anders vind ik het een beetje onnodig!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm maar Brooke schreeuwt niet Rachel ze fluistert Rachel.. Of iig met haar hese stem zegt ze het.. Niet eens zo hard dat hij het kan horen.. Of ik zie gewoon spoken hoor
Thanksquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:59 schreef Sc0tTy het volgende:
Hehe idd.
Tazmaniac goeie TS moar zitten nog wel een paar type-o's inOok foto's van de nieuwe mensen zou nog wel fijn zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die onderste, nicequote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Dan de lekkerste guest star maar hier in plaats van in de op
[ afbeelding ]
zo is hij ook sexy![]()
Vanmiddag was nog 4.10 op NET5.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:25 schreef Desperadoz het volgende:
Herhalingen van seizoen 2. Ze waren kort geleden bezig met seizoen 4 maar rond aflevering 10 zijn ze gestopt en begonnen met herhalingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar dacht ik inderdaad ook direct aan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Gelukkig lijkt ze dan aan het einde wel te beseffen dat ze Nathan nodig heeft in haar leven en dat sommige dingen 'meant to be zijn'.. daarom belde ze ook Lucas op om te zeggen dat hij niet met Lindsey moet trouwen.. lijkt me duidelijk toch?![]()
Seizoen 5quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:14 schreef suus21 het volgende:
welk seizoen volgen jullie hier....
ik kijk die herhalingen op net 5....
idd. jammer dat ze dan wel eerst 10 aflevering nodig hebben om het oude oth weer te halen. Vind het wel leuk dat er steeds meer karakter uit het verleden op duiken. Geeft weer veel mogelijke nieuwe verhaal lijnen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef Tazmaniac het volgende:Eindelijk weer een toffe aflevering!!!
JUISTEM ! Dat is wat ik dus ook dachtquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Trouwens kweet niet of het al eerder dit seizoen was maar Lucas doet weer zijn: "huppeldepup onces said.. .. .." Heerlijk vind ik dat altijd op de een of andere manier!!!
[ Bericht 25% gewijzigd door blueangel_ op 14-03-2008 15:46:34 ]+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
[ Bericht 27% gewijzigd door Saviola op 14-03-2008 20:29:58 ]Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
Uiteraard.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah en dat lucas dood gaat wist ook al iedereen..
Het mooiste is dat Saviola de spoiler (die ik overigens al wist en wat ook logisch was jah) gewoon nog es keer herhaald..
Btw Taz dat is een grapje toch van jou of niet?
Sommige reageren wel érg ja, grappigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:31 schreef Saviola het volgende:
Heb 'm ook maar in spoilertags gezet dan..
Anders reageren jullie ff overdreven zegalsof hierdoor de hele volgende ep verpest is ofzo, het is niet alsof het einde verklapt wordt he, sjeez..
Eensch eenschquote:Op maandag 17 maart 2008 23:35 schreef Komakie het volgende:
Ik heb net pas de laatste aflevering gezien.
Ik ergerde me vooral aan Hailey die echt zich debiel gedraagd. dat Nathan willen veranderen gedoe enzo is gewoon te treurig. Alsof je iemand trouwt om die reden. Op het moment dat je iemand trouwt weet je hoe die persoon is en hou je van die persoon zoals hij/zij is. Als je dan nog moet gaan veranderen...
Zeker omdat Nathan eigenlijk gewoon niets gedaan heeft. Die nanny is trouwens wel gelijk de serie uit of zou ze nog terug komen?
Skills is gewoon een held. Dat is hij en dat blijft hij
Hailey belt Lucas omdat ze zijn nieuwe "boek" gelezen heeft. Daar heeft ze gewoon uit op gemaakt dat Lindsay niet "the one" is. tenminste, dat denk ik dan
Ik vond het trouwens wel een beetje een goedkoop truukje om Nathan en Hailey via dat vrijgezellenfeestje bij elkaar te krijgen.
En de moeder van Brooke ontslagen
Wijs gesproken...quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap niet dat die Chad sophia irl heeft laten lopen.. YOU FOOL!
Touchéquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap niet dat die Chad sophia irl heeft laten lopen.. YOU FOOL!
Ik begrijp wat je bedoelt Yashaaaaa maar op die manier kijk ik het niet.. niet echt althans. Maar omdat ik OTH zo ontzettend geweldig vind heb ik er denk ik ook uitgesproken mening over.. het is idd kritiek maar tis niet afkrakend bedoelt ofzo.. vind het gewoon doodzonde dat ze het op deze manier doen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet kritisch op jou bedoeld nu Tazmaniac.. Maar ik vraag me soms af hoe mensen naar die series kijken.. Hetzelfde verhaal was altijd bij Heroes.. mensen helemaal de ep afkraken en dit was niet goed en dat was niet goed.. Maar ik heb altijd zoiets van ah lekker ik heb mezelf weer 40-50 min vermaakt
Tis voortaan op de maandag nu!! Maar gelukkig hebben we dan wel weer 6 weken OTH zonder onderbrekingquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:14 schreef Tommeh het volgende:
Nu dus wachten tot 14 April voor de volgende. Kan niet wachten tot de volgende!!
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:57 schreef Markkk het volgende:
Ben overigens erg benieuwd waar dat gesprek tussen Lucas en Brooke over ging, de reden dat ze naar huis is gekomen.. Ben altijd een Brucas fan geweest! Het kan nog!
Jaha, maar waarom dan terug naar Tree Hill?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ging dat niet over dat ze een baby wilde?
Nou dat ze een baby wilt...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:02 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Jaha, maar waarom dan terug naar Tree Hill?
Correct en tevens juist...
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou dat ze een baby wilt...
...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ze is helderziend en wist al dat ze een leuke barman tegen het lijf zou lopen?
Fuck the EBU
quote:Op maandag 24 maart 2008 09:25 schreef DaFan het volgende:
Peyton toen ze opstond tijdens de trouwerij (droom).
"Someday I'll marry you. Someday is now, you can't marry Lindsay.." etc.
Nee, mij boeien die subs sowieso niet, maar ik weet dat meer dan de helft ze er wel bij zou willen hebben.. denk dat ik me de boxen mss wel ga aanschaffen!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:36 schreef Saviola het volgende:
Je kunt haast elke DVD-speler regiovrij maken..
Vind je NL subs belangrijk trouwens? Ik koop tegenwoordig mijn boxen (Las Vegas o.a.) ook goedkoper in het buitenland, bedoel je verstaat er toch alles van dus subs hoeven eig niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |