Geweldige aflevering !!! Dat begin, ik kreeg gelijk kippevel, zulke scenes zien we niet zo vaak in OTH

En eindelijk ook wat shots met die auto's er bij want daar zaten ze vroeger veel meer in, dacht eigenlijk dat Lucas zijn auto had verkocht.
Ik was eigenlijk wel verbaast dat de trouwerij in deze aflevering zat, dacht dat dat mininmaal 1 ep verder weg was. De trouwerij zelf vond ik niet zo bijzonder, wel dat Lindsay het afblaast. En al helemaal door het 2e boek, verwachte wel een beetje dat het boek over Peyton ging. Ik vind het wel zielig voor Lindsay maarjah heb liever Peyton en Lucas samen ( of Brucas is ook goed ^^ ).
Woeiiiii en Karen terug !!!! Ik was niet zo verrast door de spoiler van blueangel

maar toch dat was echt een kippevel moment. Wat is zij toch een genot in de serie, ik hoop ook echt dat zij permanent terug is. Lily hadden we volgens mij nog nooit gezien in de serie, en vond haar introductie vanaf de boot opzich wel slim gedaan. Niet gelijk bam dat is ze maar eerst van een afstandje.
Die dromen en flashbacks vond ik aan de ene kant heel erg goed maar ze waren ook erg verwarend, zeker die van Brooke. Wilt zij nu met Lucas wat offf ? Wel goed bedacht, hield de aflevering vol met spanning. Van diie flashback waar Peyton en Lucas voor het eerst met elkaar praten kreeg ik echt kippevel, soms heb ik echt weer zin om alle afleveringen opnieuw te kijken.
Skills was weer meesterlijk deze ep. Echt heerlijk ik lach weer helemaal dubbel.
Van Dan weet ik nog niet wat ik moet denken, heel erg tof dat juist hij Jamie red. Maar wat ik raar vond is dat hij zoals Tazmaniac al zei de dodenmars floot terwijl hij niets ergs heeft gedaan. Alhoewel het redden van Jamie een goede in is om weer geaccepteerd te worden. ( Wat een rot kop heeft die ven trouwenst, echt een om te haten. )
Wat ik wel eigenlijk raar vond is dat de shots van de kerkzaal alleen maar gericht waren naar de OTH cast. Je zag niemand van Lindsay's familie/vrienden ( die hebben we nog nooit gezien eigenlijk ).
Met wat Tazmaniac zij dat hij het raar vond dat past bij het "i Do" het kwartje valt bij Lindsay vind ik juist heel erg kloppen, ik ga zelf voorlopig niet trouwen, maar het lijkt me dat dat juist het moment is dat er zoooveel dingen door je hoofdgaan. Zeker met al die onzekerheden. Dat je dat opeens merkt.
Ik hoop dat die Karrie nu eindelijk uit die serie is want ik kan die kop niet meer uitstaan echt irritant hoofd en ook haar rol bevorderd het niet echt.
Ik vond die eind scene heel goed en heel slecht eigenlijk. Wanneer Jamie binnen kwam lopen dacht ik echt van , jahoor niemand merkt dat hij naar binnenkomt en vond het gewoon niet kloppen. Toen Dan binnen kwam lopen dacht ik wel van woow, dat word wat. En die blikken toen van iedereen... Ik vraag me echt af hoe dat de volgende aflevering gaat lopen.
Maar waar ik echt niet op kan wachten is HOE Lucas en Peyton weer bij elkaar komen, want het komt toch een beetje raar over als nu Peyton naar Lucas gaat ( of andersom ). En dan van ehh hey wanna date, of iets

. Ik denk dat dat nog best iets moeilijks gaat worden voor de writers en hoop ook dat ze dit goed doen.
@ Yashaaaaa :
Mjah dit is mijn favorieten serie en daar praat ik heel graag over

Ik ben ook series verslaafd dusjah dat helpt ook niet

. Ik kraak meestal geen afleveringen af maar er zijn altijd dingen die goed/niet goed zijn.
Ik heb ook wel het gevoel bij mijn 'normale series' maar bij mijn absolute favo's zoals OTH zit daar toch denk ik een appart gevoel bij. En ik denk niet dat dat uit te leggen valt.
Wel verklaren veel van mijn maten me voor gek dat ik juist veel vrouwen series als favo heb ( OTH, The O.C., Gilmore Girls ). De enige mannen series die ik eigenlijk kijk zijn toch wel The Shield en The Unit.
Nu ga ik slapen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?