THIS IS
SPARTA Tree Hill!!!
Eindelijk weer een toffe aflevering!!!

en die muziek ook weer dit keer

Jamie was echt helemaal geweldig vandaag, vond dat ie veel air tijd kreeg en dat beviel me absoluut

dat hele plannetje van hem met die rockband

daarnaast speelde Skills vandaag een erg sterke rol.. super goed van hem hoe hij Jamie voor zijn rekening nam en Haley op haar nummer zette!! maar wat ik dan niet helemaal snap is dat ze dan tegen Nath zegt: "I'm done trying!"
Gelukkig lijkt ze dan aan het einde wel te beseffen dat ze Nathan nodig heeft in haar leven en dat sommige dingen 'meant to be zijn'.. daarom belde ze ook Lucas op om te zeggen dat hij niet met Lindsey moet trouwen.. lijkt me duidelijk toch?
Bevin die met dinges getrouwd is en een kindje hebben

leuk om der ff snel tussendoor te gooien!
Dan is back so be good or he's coming to get ya!!

goed dat hij terug is!! Hij ziet er trouwens nogal breed uit toen ie zo in dat bed met die griet lag.. damn! Wat zou ze gedacht hebben toen ie zei dat ie zijn broer vermoord had!!

Toen ik Chase zag begon ik me er een beetje aan te irriteren dat het opeens wel erg toevallig was dat iedereen weer de serie in werd geschreven.. maar gelukkig lijkt hij niet te blijven en was het nieteens zo'n ramp dat hij terug was.. best leuk gedaan zo met Peyton

Leuk moment ook toen Brooke en Owen ff gingen checken hoe het met Jamie was
Denk trouwens maar niet dat die moeder van Brooke zich niet helemaal in heeft laten dekken zodat ze alleen door de BoD ontslagen kan worden oid.. of dat ze een premie van een paar miljoen meeneemt bij vroegtijdig ontslag.. die verhaallijn is verre van over!!
En dan de grootste bom van de aflevering.. "You can't marry Lindsey" WHAT!... WHAT!... WHAT!
Trouwens kweet niet of het al eerder dit seizoen was maar Lucas doet weer zijn: "huppeldepup onces said.. .. .." Heerlijk vind ik dat altijd op de een of andere manier!!!