Tis voortaan op de maandag nu!! Maar gelukkig hebben we dan wel weer 6 weken OTH zonder onderbrekingquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:14 schreef Tommeh het volgende:
Nu dus wachten tot 14 April voor de volgende. Kan niet wachten tot de volgende!!
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:57 schreef Markkk het volgende:
Ben overigens erg benieuwd waar dat gesprek tussen Lucas en Brooke over ging, de reden dat ze naar huis is gekomen.. Ben altijd een Brucas fan geweest! Het kan nog!
Jaha, maar waarom dan terug naar Tree Hill?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ging dat niet over dat ze een baby wilde?
Nou dat ze een baby wilt...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:02 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Jaha, maar waarom dan terug naar Tree Hill?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct en tevens juist...
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou dat ze een baby wilt...
...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ze is helderziend en wist al dat ze een leuke barman tegen het lijf zou lopen?
Fuck the EBU
quote:Op maandag 24 maart 2008 09:25 schreef DaFan het volgende:
Peyton toen ze opstond tijdens de trouwerij (droom).
"Someday I'll marry you. Someday is now, you can't marry Lindsay.." etc.
Nee, mij boeien die subs sowieso niet, maar ik weet dat meer dan de helft ze er wel bij zou willen hebben.. denk dat ik me de boxen mss wel ga aanschaffen!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:36 schreef Saviola het volgende:
Je kunt haast elke DVD-speler regiovrij maken..
Vind je NL subs belangrijk trouwens? Ik koop tegenwoordig mijn boxen (Las Vegas o.a.) ook goedkoper in het buitenland, bedoel je verstaat er toch alles van dus subs hoeven eig niet..
Hehe, ik heb liever ook met Nederlandse ondertitels. Mijn engels is uitstekend en ik kan het ook grotendeels begrijpen maar soms praten mensen in een accent of ze halen allerlei zinnen door elkaar heen met als resultaat dat ik het niet helemaal kan bijbenen. Dat gebeurt niet veel en daarom stoor ik me er niet aan als ik afleveringen van bepaalde series download ; maar als ik de serie heel goed volg koop ik ook automatisch wel de dvd's en daarbij wil ik toch liever ondertitels want je legt er toch een grote prijs voor neer. Maar dat doe ik dan meer voor mijzelf. Mijn vrienden houden niet echt van series als Gilmore Girls, Charmed, One Tree Hill , The OC etc...het zijn meer House, Prison Break, 24 fans enzo en daar zie ik het plezier niet van in. Mijn voorkeuren liggen dan vooral dan bij vrouwenseries eigenlijk :p Heroes en Lost vind ik goede series maar meer ook niet maar ik ga offtopic :pquote:Op maandag 24 maart 2008 17:31 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik kijk ook alles zonder subs, maar als iik dvd boxes koop wil ik deze wel met NL subs want meestal kijk ik zulk soort dingen dan met vrienden etc en somige kunnen niet zo goed engels :/
precies, precies.. in sommige series is het gewoon niet goed te horen wat ze allemaal wauwelen.. wat jij met GA hebt, heb ik met House.. niet dat het daar zo uber belangrijk is om de termen mee te krijgen maar het kijkt wat fijner.. en october road is idd niet zo goed verstaanbaar net zoals bij die nieuwe serie 'Canterbury's Law'.. daar pak ik me ook altijd ff engelse subs!quote:Op maandag 24 maart 2008 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar het scheelt bij mij ook per serie.. October road bijvoorbeeld vind ik lastig te volgen zonder subs (maar pak meestal engelse subs) Omdat daar veel achtergrond geluid enzo is..
Greys anatomy heb je weer die medische termen dan zijn ondertitels ook wel fijn..
Volgens mij was dat al zo'n gezin dat elk jaar verhuisde bijna.. voor zover ik me herinner..quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:11 schreef suus21 het volgende:
sorry maar ik zit nog bij seizoen 2.....maar ik vind het vreemd dat die heerlijke Felix nadat Brooke hem dumpte gewoon niet meer in beeld is net als zijn zus. Zijn ze verhuisd ofzo, want ze woonden toch naast Brooke..?
Dawson's Creek. Iets diepzinniger taalgebruik maar ook tiener-drama. In Amerika zijn ze bezig met Gossip Girl te verfilmen. Dat is ook ongeveer hetzelfde.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:14 schreef ThijsThijs het volgende:
Deze serie is samen met The OC mijn favoriete tv-serie. Maar mijn vraag is; kennen jullie nog andere tv-series die erg lijken op deze twee series?
Felixquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:11 schreef suus21 het volgende:
sorry maar ik zit nog bij seizoen 2.....maar ik vind het vreemd dat die heerlijke Felix nadat Brooke hem dumpte gewoon niet meer in beeld is net als zijn zus. Zijn ze verhuisd ofzo, want ze woonden toch naast Brooke..?
Goeie vraag...quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:25 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Felix![]()
![]()
is naar een Militaire school gestuurd, Anna is teruggekeerd naar haar koststchool ... idd raar dat we daar nu niks meer van horen
Wat ik me eerder afvraag: Where the fuck is Deb?
weirde shit.... (zo'n opmerking hoeft toch niet in spoilers neem ik aan)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah, ze gaan haar relatie met Lucas waarschijnlijk gewoon terug rekken tot het einde van het seizoenquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk het hele peyton drama een beetje zatScenes met Brooke, nathan, Lucas.. Zelfs Lindsay vond ik leuk om terug te zien.. Maar zodra Peyton weer zielig aant doen is heb ik zoiets van jah laat maar..
Ik dacht al, waar ken ik die kerel dan van! Strakke actie hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik persoonlijk vond het net schitterend dat Mark Schwahn de rol van Mo speelde
http://www.torrentz.com/search?q=one+tree+hill+completequote:Op donderdag 17 april 2008 12:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik heb ze toen van een ftp van een vriend getrokken maar die heeft ze ook van zijn ftp afgegooid
Die zal ik eens gaan PMmen later vandaag. Nu eerst aan de studiequote:Op donderdag 17 april 2008 12:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan is volgens mij je enige hoop nog tazmaniacDat is zo'n fan lijkt me haast wel dat hij ze nog heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |