abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 mei 2008 @ 14:11:04 #251
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_58644173
Andie Hij leek er inderdaad best veel op.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
pi_58646663
Was een leuke aflevering! Maar iemand zei volgens mij net dat dit de laatste aflevering was van dit seizoen.. Volgens TV.com komt er volgende week een nieuwe aflevering uit: Kijk hier maar eens..
google is your friend
pi_58648473
Volgende week is season finale; What comes after the blues ja.

Die promo..oh mijn god....ik ben nu wel heel benieuwd

Deze aflevering was inderdaad weer heel sterk. Echt paar kippevel momenten. Brooke en die baby . Deb echt weer zo lame ! Toch vind ik Peyton het leukst blijven..waarom haat hij haar nou .

Die ethan is best hot
Correct en tevens juist...
  dinsdag 13 mei 2008 @ 18:59:07 #254
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_58650150
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
pi_58650750
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 18:59 schreef Wiiperdiipii het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  dinsdag 13 mei 2008 @ 19:31:06 #256
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_58650852
SPOILER
pi_58650912
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 19:31 schreef Wiiperdiipii het volgende:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 13 mei 2008 @ 20:01:17 #258
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_58651500
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 19:33 schreef bar_rel het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_58651755
Jeff Buckley's Hallelujah
Scene's met een tikkeltje drama worden door dit nummer zo erg aangedikt, maar dat maakt het zo mooi. Lucas, de eikel.. Had Mia toch gelijk dat mannen de waarheid spreken door ze dronken te voeren. Arme Peyton

Ik zie alweer wat bloeien tussen Brooke en dokter Ethan.. Zou wel heel simpel zijn als ze dat doen he?
Sinds Deb terug is zien we d'r ook alleen maar een beetje sletten met een clown, online en blijkbaar dus met Skillz.. Krijgt ze nog een échte rol of niet?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:55:17 #260
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58656157
Purky nails it.. Jeff Buckley's Hallelujah

Ethan past nou totaal niet in het plaatje.. lijk idd veel te veel op Andie.. en dan ook nogus zo'n typische naam hebben

Gelukkig ben ik trouwens niet de enige die zich aan de rol van Deb lijkt te irriteren.. leuk dat ze terug is maar dan wel in een goeie rol aub en niet deze lompe humor

Zoals ze het trouwens aan het begin van de episode gedaan hadden met die moment die je op tijd van 20seconde te zien kreeg was weer lekker vernieuwend mss ooit al eerder gedaan maar ik vond het prima uitpakken zo!!! Top

Jamie die achter Nath aan hing te boemelen de berg op hahaha "you dont think I can make it up the hill?"

"I'm not supposed to lie right?"

En hoe zielig was het niet dat hij op zoek ging naar grandpa Dan met de tekening in zijn hand!! maar wel lief zoals hij met Haley op dat speelding lag

Lucas die flipt na het telefoontje van Lindsey was erg erg dom gedaan van hem maar wel realistisch natuurlijk.. hij is er heilig van overtuigd dat ze ooit bij hem terug zal komen en om dan te horen dat ze een ander ziet is killing!!! Super van Mouth dat hij de tape niet gebruikt zodat Luke nog meer in discrediet gebracht zal worden!! Hij wist donders goed welke consequenties eraan zouden hangen.. betere vriend kun je denk ik niet hebben.

Wel een beetje jammer dat Mia over dronken mannen begon omdat het vanaf toen al overduidelijk was dat peyton een dronken Lucas zou aantreffen.. en wat pijnlijk om te horen van je grote liefde dat hij je haat!! Ik dacht trouwens heel ff dat Lucas zei: "hey you"

Ookal heeft hij het in een dronken bui gezegd en is het waarschijnlijk de waarheid zoals hij het nu voelt maar ik weet zeker dat hij deep down Peyton nog terug zou willen!!

Wat mij betreft die dokter dus snel uit de serie schrijven.. zie ik totaal niet zitten
ohja en ik dacht ff dat die cameraman die Mia filmde physical phil uit October Road was.. maar bleek hem niet te zijn bij nader inzien

als laatste.. Dan met zijn "but he's number one on my list" hoe evil kwam dat er weer uit!!
he's back and he is coming to get ya!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:56:22 #261
107005 Saviola
CM Legend
pi_58656180
Tsja wie zegt dat dat ie de waarheid spreekt? Oke Mia, maar ik geloof er niet zoveel van.. denk als je gezopen hebt je net het omgekeerde doet, nl dingen zeggen die je helemaal niet meent..

Verder wel een suuuuper ep Brooke met dr baby, Nathan en Jamie die samen trainen, Deb en Skills die scene ook met Haley en Jamie was idd ook erg mooi.. leuke situatie ook weer met Dan, wat gaat ie doen?

Wat zong Mia trouwens erg mooi Hallelujah

Niet te geloven dat het alweer laatste aflevering is volgende week
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_58656318
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:15:56 ]
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:38:33 #263
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_58660805
Die scene dat Peyton en Haley boven op dat gebouw staan en die waterballon naar beneden gooien, dat wel lachen trouwens , helemaal vergeten
pi_58664431
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 23:56 schreef Saviola het volgende:

Wat zong Mia trouwens erg mooi Hallelujah
Absoluut, kippenvel!

donderdag 15 mei 2008 @ 01:17:35 #265
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_58676957
Weer erg goeie aflevering inderdaad.
Vol met twists. Deb en Skillz geweldig !

En dan Peyton en Lucas, voor Peyton kwam dat wel hard aan denk ik. Maar ik denk ook dat hij het niet zo bedoeld, hij is natuurlijk boos dat Linsay met een andere knakker gaat, en omdat Peyton terug is gekomen is het uit gegaan tussen Linsay en Lucas. En dat hij daarom zei , i hate you ( dacht eerst dat ie zij "hey you", en dacht toen, dat was wel heel erg voorspelbaar, gelukkig (?) niet )

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Lucas en Peyton weer bij elkaar komen. En damn... volgende week al weer season final

Brooke en Angy was echt mooi Ik hoop echt niet dat het wat wordt tussen haar en die dokter, die barman was veel kicker

Jamie was echt weer geweldig in deze ep "I'm not suposed to lie right?"

Hmmmm en Dan die weer evil word
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_58697359
Heerlijke aflevering, vooral Hallelujah
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_58697715
Die Mia zag er ook weer verdomd lekker uit na die tour.
pi_58775932

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:15:56 ]
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:03:59 #270
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_58776092
Ben ook bezig met downloaden Gaat beetje sloom.
pi_58776197

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:15:56 ]
pi_58776709

[ Bericht 81% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:15:57 ]
pi_58777679

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:15:57 ]
  dinsdag 20 mei 2008 @ 12:01:17 #274
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_58778355
Wow, net gekeken. Wat een goede aflevering.
SPOILER
Nu kan ik niet wachten op de volgende aflevering...wat een seizoenseinde.
Waar ging dat gedoe trouwens over tussen Mia en Peyton? Dat telefoongesprek. En in de beschrijving van deze episode staat dat Peyton bezoek krijgt van een oude bekende..ik
SPOILER
of ligt dat aan mij?

[ Bericht 5% gewijzigd door Wiiperdiipii op 20-05-2008 12:19:07 ]
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:39:50 #275
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_58781264
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:01 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Wow, net gekeken. Wat een goede aflevering.
SPOILER
Nu kan ik niet wachten op de volgende aflevering...wat een seizoenseinde.
Waar ging dat gedoe trouwens over tussen Mia en Peyton? Dat telefoongesprek. En in de beschrijving van deze episode staat dat Peyton bezoek krijgt van een oude bekende..ik
SPOILER
of ligt dat aan mij?
SPOILER
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')