Purky nails it.. Jeff Buckley's Hallelujah

Ethan past nou totaal niet in het plaatje.. lijk idd veel te veel op Andie.. en dan ook nogus zo'n typische naam hebben

Gelukkig ben ik trouwens niet de enige die zich aan de rol van Deb lijkt te irriteren.. leuk dat ze terug is maar dan wel in een goeie rol aub en niet deze lompe humor

Zoals ze het trouwens aan het begin van de episode gedaan hadden met die moment die je op tijd van 20seconde te zien kreeg was weer lekker vernieuwend

mss ooit al eerder gedaan maar ik vond het prima uitpakken zo!!! Top

Jamie die achter Nath aan hing te boemelen de berg op hahaha "you dont think I can make it up the hill?"
"I'm not supposed to lie right?"

En hoe zielig was het niet dat hij op zoek ging naar grandpa Dan met de tekening in zijn hand!! maar wel lief zoals hij met Haley op dat speelding lag
Lucas die flipt na het telefoontje van Lindsey was erg erg dom gedaan van hem maar wel realistisch natuurlijk.. hij is er heilig van overtuigd dat ze ooit bij hem terug zal komen en om dan te horen dat ze een ander ziet is killing!!! Super van Mouth dat hij de tape niet gebruikt zodat Luke nog meer in discrediet gebracht zal worden!! Hij wist donders goed welke consequenties eraan zouden hangen.. betere vriend kun je denk ik niet hebben.
Wel een beetje jammer dat Mia over dronken mannen begon omdat het vanaf toen al overduidelijk was dat peyton een dronken Lucas zou aantreffen.. en wat pijnlijk om te horen van je grote liefde dat hij je haat!! Ik dacht trouwens heel ff dat Lucas zei: "hey you"

Ookal heeft hij het in een dronken bui gezegd en is het waarschijnlijk de waarheid zoals hij het nu voelt maar ik weet zeker dat hij deep down Peyton nog terug zou willen!!
Wat mij betreft die dokter dus snel uit de serie schrijven.. zie ik totaal niet zitten
ohja en ik dacht ff dat die cameraman die Mia filmde physical phil uit October Road was.. maar bleek hem niet te zijn bij nader inzien

als laatste.. Dan met zijn "but he's number one on my list" hoe evil kwam dat er weer uit!!
he's back and he is coming to get ya!!