Precies wat je de vorige keer ook deedquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ga jullie dus deze keer om de tuin leiden.Ik bedoel, hints geven.
Seriouslyquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Precies wat je de vorige keer ook deed
Aangezien je op de deelnemerslijst staat gok ik zo van welquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:20 schreef -skippybal- het volgende:
Doe ik nou mee
Mja, ik zie het wel...
* Gaat hond laten poepen op openbare gronden
Die aanwijzingen gaan toch alleen over de maffia? Zo ja dan verraad je jezelf wel heel ergquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doe het toch.
Tof! Ik heb ook een PM gekregenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien je op de deelnemerslijst staat gok ik zo van wel
Nee, nachtwaker ook en velddoctor meen ik ook?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die aanwijzingen gaan toch alleen over de maffia? Zo ja dan verraad je jezelf wel heel erg
Ook over de nachtwaker trouwens.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die aanwijzingen gaan toch alleen over de maffia? Zo ja dan verraad je jezelf wel heel erg
Ah okquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, nachtwaker ook en velddoctor meen ik ook?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:32 schreef Harajuku. het volgende:
Plus, denk je werkelijk dat ik zo dom ben?En nu geen ja zeggen!
Wat bedoel je met speciale rollen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:34 schreef Artanis1 het volgende:
De speciale rollen worden pas na de burgemeestersverkiezingen verdeeld.
Nachtwaker en velddoctor zijn dorpquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okMaar dan ben je dus geen dorpbewoner
Respect voor mijn proza zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:41 schreef Harajuku. het volgende:
Clues oplossenGelukkig gaat Harre dat deze keer niet doen
Ik was blijkbaar te vroeg met mijn 1e kandidaat stelling vandaar dat ik hem na de "dag post" nog eens herhaal.quote:
Puike slogan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik was blijkbaar te vroeg met mijn 1e kandidaat stelling vandaar dat ik hem na de "dag post" nog eens herhaal.
Verder ben ik niet van plan om campagne te voeren. Heb vertrouwen in me of heb dat niet.
Ieder zijn keuze.
Jouw ava s al verdachtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik was blijkbaar te vroeg met mijn 1e kandidaat stelling vandaar dat ik hem na de "dag post" nog eens herhaal.
Verder ben ik niet van plan om campagne te voeren. Heb vertrouwen in me of heb dat niet.
Ieder zijn keuze.
Ik doe het toch maarquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit nog te denken. Zal ik me weer verkiesbaar stellen om geen stem te krijgen, of zal ik het gewoon laten zitten
Of je stemt op mij!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit nog te denken. Zal ik me weer verkiesbaar stellen om geen stem te krijgen, of zal ik het gewoon laten zitten
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:05 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb het recht om mijn keuze voor me te houden!!1
Maaruhh, ik vind het het er niet echt duidelijk in de OP staan
quote:1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijv: ##Ik stem voor Piet. Doe aub de ## ervoor zodat het voor mij makkelijk te vinden is wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "ik stem nu voor piet, maar als het helpt om jan te redden stem ik op henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ##unvote jan, ##vote piet
Ik moet sowieso zelf ook stemmen eh, maar ik wacht nog even met kiezenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of je stemt op mij! [afbeelding] Ja! [afbeelding]
Staat niet bij dat het in het topic moetquote:
Je hebt gelijk. Dom van ons. Om verdere verwarring te voorkomen, men is ook vergeten duidelijk neer te zetten dat er op mij gestemd dient te worden indien ik mij verkiesbaar stel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Staat niet bij dat het in het topic moet [afbeelding]
Jaja. Eerste ronde loste ik alle hints op en toch stond niemand aan mijn kant, je moet met wat beters komen dudettequote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:08 schreef lynda het volgende:
Om daar op terug te vallen..
Ik stel mezelf ook verkiesbaar als burgermeester [afbeelding]
Reden: vorige keer toch een maffia 100% goed en 2 andere goed ingeschat [afbeelding]
Inclusief de hints verklaren maakt mij een goede burgermeester [afbeelding]
Echt notquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:10 schreef lynda het volgende:
1e ronde was ik er niet dus sst!
Vorige ronde had jij alles fout [afbeelding]
Yep, zoals ik al zei ben ik als nieuwste kandidaat het meest objectiefquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:36 schreef Supersheep het volgende:
Heeft er iemand ook nuttige redenen om voor diegene te stemmen in plaats van vertrouw me of niet, driemaal is scheepsrecht en dat soort dingen?
Nee, je kent het spel niet en zou dus een uiterst slechte burgemeester maken,quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, zoals ik al zei ben ik als nieuwste kandidaat het meest objectief
De eerste keer toen jullie het spel niet kende is het toch ook prima gegaan? Dus dat is echt een kulargument.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, je kent het spel niet en zou dus een uiterst slechte burgemeester maken,
Debat, anyone?
Nee, werd een mafia burgemeester. Jij weet nog niets van het spel dus dat zou je een slechte leider maken. Zo simpel is hetquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
De eerste keer toen jullie het spel niet kende is het toch ook prima gegaan? Dus dat is echt een kulargument.
Alsjeblieft zeg, het is een verkiezing hoor.quote:
Wie zegt dat jij geen maffia bentquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, werd een mafia burgemeester. Jij weet nog niets van het spel dus dat zou je een slechte leider maken. Zo simpel is het
Ah jij bent dus iemand die op onderbuikgevoelens inspeelt terwijl ik het positief wil bekijkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ja sure. Maar we willen allebei, wederom, hetzelfde dus ik haal alleen negatieve punten aan
Niemand. Tenzij je achter de clues komt, ik ben het niet.quote:
Omdat ik me al verluld heb door te suggereren dat jij je onderschrift weghaalde omdat je maffia zou zijn. Als ik maffia was geweest dan had ik geweten of jij maffia was of nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niemand. Tenzij je achter de clues komt, ik ben het niet.
Wie zegt dat jij het niet bent?
Ach, men stemt op wie ze leuk vinden, niet wie goed zou zijn. Die persoon ben ik niet dus probeer ik gewoon zo mn lol te krijgenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah jij bent dus iemand die op onderbuikgevoelens inspeelt terwijl ik het positief wil bekijken
Stem op mij!
Dekmantel. Slim van je, ms Mafia!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat ik me al verluld heb door te suggereren dat jij je onderschrift weghaalde omdat je maffia zou zijn. Als ik maffia was geweest dan had ik geweten of jij maffia was of niet![]()
Helaas, even op de volgende ronde wachten...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:44 schreef Silver_Shark het volgende:
kan ik nog meedoen?
Net zeg je dat ik het spel niet snap en daarom een slechte burgemeester zou zijn, en nu suggereer je dat ik slim ben om een dekmantel te verzinnenquote:
Nu ja, om te weten dat je niet van de daken moet schreeuwen dat je mafia bent hoef je geen Einstein te zijn, hmmquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Net zeg je dat ik het spel niet snap en daarom een slechte burgemeester zou zijn, en nu suggereer je dat ik slim ben om een dekmantel te verzinnenGeloof me, ik ben echt geen maffia, ik heb me gewoon ordinair verluld
Maar laten we inderdaad liev tegen elkaar zijn, we delen immers een liefde voorSawyer
Dat.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:04 schreef lynda het volgende:
Zo alle hints heb ik wel weer uitgevonden
Nu kijken of ik weer gelijk heb
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:06 schreef Wouser het volgende:
##Vote Lynda
Heeft iemand btw een lijstje met alle personen die nou meedoen??? Is me namelijk beetje onduidelijk namelijk nu...
je stemt maar gewoon op mij omdat ik lief benquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:19 schreef -skippybal- het volgende:
Degene die als eerst haar tieten post krijgt +1
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
( ¤ )( ¤ )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat, Harajuku heeft echt een piercing? Hahahahahaha! Ik bedoel, leuk hoor.
Ik heb wel een piercing,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Zijn we 108 jaar te laat dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:12 schreef Harajuku. het volgende:
1900 denk ik
Ga bami makenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zijn we 108 jaar te laat dus.
quote:Tekst gemaakt door SuperHarreGarre, plaatje door Wouser]
Het was een zonnige dag in Fok!town. Vogeltjes fladderden vrolijk in het rond en zongen hun bekende wijsjes.1 SuperHarregarre en Artanis1 liepen langs de dorpsstraat richting het stadhuis om daar het belangrijke nieuws te overhandigen. D66 2 had de verkiezingen gewonnen waardoor de gekozen burgemeester werd heringevoerd. Gewapend met verzegelde brief stapten beide heren het bordes van het stadhuis op3. Artanis1 klopte enkele malen op de vergrendelde deuren van het stadhuis. “Wat is hier aan de hand,” vroeg SuperHarregarre en benauwd keek hij om zich heen. Alle mensen hadden ramen en deuren gesloten en gordijnen gesloten. “Volgens mij is de burgemeester er…” Artanis1 kon zijn zin amper afmaken; een mes had hem getroffen in de hals. SuperHarregarre zette het op een lopen maar kon niet voorkomen dat ook hij op gruwelijke wijze werd afgeslacht.
In bloed stond op de muren van het stadhuis de volgende zin:
“Hier zwaaien wij nu met de scepter! Wij heersen vanaf nu over alle bars, cafés, ballententen en hotels!”4
[GeenAanwijzingenZone]
Het is tijd om een nieuwe burgemeester te kiezen! Stemt allen!
De eerste die het aantal stemmers had die wordt dan burgermeesterquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:21 schreef -skippybal- het volgende:
En stel nou he, dat er niemand een meerderheid heeft? Een re-vote of moeten we wachten totdat er iemand bij z'n papa aanklopt om de rechter te beïnvloeden?
Dat vind ik unfair want dan hangt het van de aanwezigheid van mensen af. Denk dat er dan gewoon een lootjestrekkerij volgt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:22 schreef lynda het volgende:
Als er bijv 2 mensen 4 stemmen hebben wint (verliest als het om moord gaat) de gene die als 1e 4 stemmen had
Ik duik vanavond de kroeg en moet morgen al de trein van 0830 hebben naar werk (waar ze FOK hebben geblokt, het tuigquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:19 schreef lynda het volgende:
19.00 vind ik wel mooie deadline aangezien ik om 22u nog te werk moet tot uurtje of 4
Verwacht van mij dan ook geen teken van leven morgenochtend
* lynda geeft SG een schouderklopjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:20 schreef -SG- het volgende:
Overigens zeg ik niet dat ik gelijk heb en heb ook nog niet alle opties bekeken.
Dat is al heel het spel zo hoor ook de vorige delen verliepen zoquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat vind ik unfair want dan hangt het van de aanwezigheid van mensen af. Denk dat er dan gewoon een lootjestrekkerij volgt.
Zo heeft artanis het anders zelf gezegdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat vind ik unfair want dan hangt het van de aanwezigheid van mensen af. Denk dat er dan gewoon een lootjestrekkerij volgt.
Dan vind ik het unfair dat ik zo wel verloor, dus houd het maar lekker zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
ik ben niet anders van je gewend..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan vind ik het unfair dat ik zo wel verloor, dus houd het maar lekker zo.
Mogelijk, maar ik zie ook dingen die makkelijk naar iemand anders kunnen wijzen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:24 schreef -SG- het volgende:
Ja mensen kijk is naar de hints die ik heb opgelost!
Wil jullie mening horen.
quote:
Gooi het in de groep...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mogelijk, maar ik zie ook dingen die makkelijk naar iemand anders kunnen wijzen.
krijg je als je pas om 22u moet werkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Jij begint je ook steeds meer te laten zien hè
Nee, ik wil eerst zelf nog liever even kijken of ik het naar één persoon kan krijgen, met jouw idee en mijne hebben we dan 3 mensen voor dezelfde cluesquote:
Zelf verdenk ik Skippybal nu al..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:42 schreef Artanis1 het volgende:
D66 had de verkiezingen gewonnen waardoor de gekozen burgemeester werd heringevoerd.
In bloed stond op de muren van het stadhuis de volgende zin:
Hier zwaaien wij nu met de scepter! Wij heersen vanaf nu over alle bars, cafés, ballententen en hotels!
Ja ik had eigenlijk ook nog niet andere mensen bekekenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:56 schreef lynda het volgende:
Zo ook ik heb even naar de hints zitten kijken en hieruit haal ik het volgende:
[..]
Zelf verdenk ik Skippybal nu al..
D66: Skippy is geregistreerd op 6 maart 2006 en in het e-mailadres is de 66 ook terug te vinden.
En tja Skippybal -> ballentent zegt eigenlijk ook genoeg..
Eigenlijk hetzelfde als de vorige ronde weer bij de eerste hints iemand verdacht, vorige keer had ik hier gelijk in dus eigenlijk wel een goede reden om burgemeester(es) te worden
Het spijt me hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:01 schreef Harajuku. het volgende:
Skippy had ik ook. Maaarjaaa, toen moest SG nog meer opties zien.
Ja hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:01 schreef lynda het volgende:
Maar ja sommige hints kunnen toch ook op meerdere mensen slaan? Er zijn ook meer dan 1 maffia's aanwezig dus.. Word jij mijn assistent?
Ja, maar daar maak jij 3 vanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het spijt me hoor [afbeelding].
En jij had er ook twee [afbeelding].
quote:
Moeten we terug in de tijd.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga ervan uit dat het weer 1900 wordt?
Jij ook alquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Moeten we terug in de tijd.
[afbeelding]
We kunnen eerst kijken wat hun verdediging isquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je trouwens al ideeen over het stemmen mbt mafia?
Nee hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:17 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, je moet je ook nog verdedigen?
[verdedig]Ik ben het niet.[/verdedig]
Jij weet hoe 't voelt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
Thanks Lynda
EnThieske, ik zou je haast mijn stem geven.
Zo goedquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:42 schreef Thieske het volgende:
[..]
Jij weet hoe 't voelt. [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:06 schreef Harajuku. het volgende:
Just for that stem ik 10 seconden voor 7 pm.
Jij denkt nog kans te maken?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dank U.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:50 schreef tha_one het volgende:
### vote thieske.
en ja nu verzint shg de cluess en zijn ze superduidelijk.
ballententen
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:44 schreef Isdatzo het volgende:
ik stem op harajuku. [afbeelding]
en nu ga ik eerst eten en dan lees ik het topic wel [afbeelding]
##Vote Harajuku.
Begrijpend lezen is ook een vakquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij denkt nog kans te maken? [afbeelding]
Even teruglezen en dan stem ik zo [afbeelding]
geen dank, zie dadelijk wel hoe de stemming verloopt en wie dan mafia is.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik dank U.Eindelijk van die hatelijke nul af.
Dáárom hebben we dus de regel dat er bij een gelijkspel degene wint waarop het eerste het meest is gestemd.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:06 schreef Harajuku. het volgende:
Sherlock is in town.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:56 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Dáárom hebben we dus de regel dat er bij een gelijkspel degene wint waarop het eerste het meest is gestemd.
wil je even het stemlijstje plaatsen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:03 schreef Wouser het volgende:
Te laat harajukumaar Lynda heeft gewonnen
Ik snap het wel, dus laat maar zittenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
ik snap niet waarom harajuku. zo weinig stemmen krijgt, ze toont veel inzet maar dat wordt blijkbaar niet gewaardeerd?
Gefeliciteerd, en nu naar me luisterenquote:
Je overschat rationeel denken bij dit spelquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
ik snap niet waarom harajuku. zo weinig stemmen krijgt, ze toont veel inzet maar dat wordt blijkbaar niet gewaardeerd?
Inside jokesquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je overschat rationeel denken bij dit spel [afbeelding]. Als PS maffialid is vrees ik voor m'n leven [afbeelding]
Het is door meerdere mensen aangegeven dat zij denken dat skippybal mafia is, een goede burgemeester luistert hiernaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je overschat rationeel denken bij dit spel. Als PS maffialid is vrees ik voor m'n leven
En wordt beticht van mafia zijn als het dorp blijkt te zijn. Al zeiden meer mensen dat diegene wel mafia moest zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:16 schreef tha_one het volgende:
[..]
Het is door meerdere mensen aangegeven dat zij denken dat skippybal mafia is, een goede burgemeester luistert hiernaar. [afbeelding]
Ik ook geen skippyquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:16 schreef tha_one het volgende:
[..]
ik begreep er al geen bal van [afbeelding]
Wie moet er dan gelyncht worden door de burgemeester?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En wordt beticht van mafia zijn als het dorp blijkt te zijn. Al zeiden meer mensen dat diegene wel mafia moest zijn [ afbeelding ]
Heb je een dikke huid, Lynda?
Ja, Skippy was ook mijn guess. Maar ik keek even naar vorige rondes.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:18 schreef tha_one het volgende:
[..]
Wie moet er dan gelyncht worden door de burgemeester?
Het is een educated guess dat skippy mafia is.
Een goede burgemeester trekt (hihi) niet al te snel conclusies. En luistert l helemaal niet naar stemmers vlak na verkiezingen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:16 schreef tha_one het volgende:
[..]
Het is door meerdere mensen aangegeven dat zij denken dat skippybal mafia is, een goede burgemeester luistert hiernaar.
De burgemeester kwam er zelf al meequote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een goede burgemeester trekt (hihi) niet al te snel conclusies. En luistert l helemaal niet naar stemmers vlak na verkiezingen!
Zo.
Bij de groep mensen waarmee ik wel eens het spelletje Weerwolven speel (lijkt hier op) zijn een paar mensen bijna standaard de lul. De vorige keer wilde ik wraak nemen op degene die de ronde er voor mij had vermoord, ook al was die onschuldig (net als ik). PS ken ik van de AKQ SC en ze vond het niet echt leuk dat de maffia haar vermoordde terwijl ik er in zat. Vandaarquote:
Zou het skippy niet zijn, dan zijn deze mafia (-1):quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eindstand:
- Thieske (1) tha_one
- MaJo (3) Skippybal, Hawaii_Tim, SuperSheep
- Tinkepink (1) Majo
- Wouser (1) Ladidadida
- Lynda (5) Wouser, -SG-, Tinkepink, Thieske, Harajuku.
- Harajuku. (2) lynda, Isdatzo
Lynda is dus de burgemeester en mag aan Artanis1 de eerst kill doorgeven.
Dank u dank u! En try mequote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:12 schreef Harajuku. het volgende:
Gefeliciteerd, en nu naar me luisteren![]()
Heb je een dikke huid, Lynda?
En ik kwam er zelf ook nog mee.. daarna ook nog meerdere met mij waardoor ik ook een stem kreeg..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:16 schreef tha_one het volgende:
Het is door meerdere mensen aangegeven dat zij denken dat skippybal mafia is, een goede burgemeester luistert hiernaar.
En waarom zou je minder bang zijn voor mij?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij de groep mensen waarmee ik wel eens het spelletje Weerwolven speel (lijkt hier op) zijn een paar mensen bijna standaard de lul. De vorige keer wilde ik wraak nemen op degene die de ronde er voor mij had vermoord, ook al was die onschuldig (net als ik). PS ken ik van de AKQ SC en ze vond het niet echt leuk dat de maffia haar vermoordde terwijl ik er in zat. Vandaar
En om deze reden zorgde de maffia er de vorige ronde voor dat ze niet allemaal op dezelfde persoon stemdenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:22 schreef tha_one het volgende:
[..]
Zou het skippy niet zijn, dan zijn deze mafia (-1):
- Lynda (5) Wouser, -SG-, Tinkepink, Thieske, Harajuku.
is skippy wel mafia dan zijn deze mafia:
- MaJo (3) Skippybal, Hawaii_Tim, SuperSheep
Makkelijker kan ik je keuzes niet maken dorpelingen.
Jij had nog niet gedreigd, PS welquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En waarom zou je minder bang zijn voor mij?Ik ging er zelfs als eerste uit.
Het is dat ik zit, anders stond ik te trillen op mijn benenquote:
Oeh! Vertel, wat weet jij over skippy wat wij niet weten?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:35 schreef MaJo het volgende:
Hey tof, toch nog 3 stemmen gehaald
En ik wil skippy nog even laten leven
Vertel!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:35 schreef MaJo het volgende:
Hey tof, toch nog 3 stemmen gehaald
En ik wil skippy nog even laten leven
Ik wil net zeggen, lijkt me sterk dat ze zo dom zijn om dat nog te doenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En om deze reden zorgde de maffia er de vorige ronde voor dat ze niet allemaal op dezelfde persoon stemden [afbeelding]
Dat skippy op hem gestemd heeft omdat ze beiden mafia zijn. Ik ben eruit.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:37 schreef Thieske het volgende:
[..]
Oeh! Vertel, wat weet jij over skippy wat wij niet weten?
quote:my truth is the whole truth and nothing but the truth, as far as i am aware of the truth.![]()
Hemquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:39 schreef tha_one het volgende:
[..]
Dat skippy op hem gestemd heeft omdat ze beiden mafia zijn. Ik ben eruit.
[..]
In de eerste ronde kan nog niet gestemd worden. Lynda heeft op dit moment het alleenrecht op een moord.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
HemIk ben een meisje
![]()
Ik verdenk Harajuku er nog steeds van maffia te zijn dus daar gaat mijn eerste stem naar uit...
Nope, nog steeds dat onderschrift weghalen gebeurenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom word ik toch altijd verdacht maar ben ik het nooit? Zie ik eruit als iemand die zomaar mensen overhoop schiet, nou, nou?!
Weet ikquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In de eerste ronde kan nog niet gestemd worden. Lynda heeft op dit moment het alleenrecht op een moord.
Waarom? TS kiest niet zelf de rollen uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, nog steeds dat onderschrift weghalen gebeuren [afbeelding] En als je nog nooit maffia bent geweest is de kans alleen maar groter dat je het nu wel eens bent [afbeelding]
Dat maakt niets uit, volgens kansberekening is de kans steeds groter dat je die rol toebedeeld krijgtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom? TS kiest niet zelf de rollen uit.
Er doen ook zoveel vrouwen mee aan dit spel, dacht dat er op FOK alleen kansloze nerds kwamen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
HemIk ben een meisje
![]()
Ik verdenk Harajuku er nog steeds van maffia te zijn dus daar gaat mijn eerste stem naar uit...
Er zijn wat, 12 dorp en 4 mafia. De kans op dorp blijft toch veel groter? Fuck kansberekeningquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit, volgens kansberekening is de kans steeds groter dat je die rol toebedeeld krijgt [afbeelding]
Dat is een verkeerde benadering. De kansen zijn onafhankelijk, er is iedere keer een kans van 1/4 dat je mafia bent.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit, volgens kansberekening is de kans steeds groter dat je die rol toebedeeld krijgt
Think againquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:42 schreef lynda het volgende:
Wat er bedacht was over de clues ging het volgens meerdere richting Skippy en Isdatzo..
Mja misschien was dat niet zo slim om te roepen neequote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:54 schreef lynda het volgende:
Maarja MaJo jij neemt skippy weer erg in verdediging.. Kan dan ook net zo goed zijn dat jij en/of skippy bent (zijn) en het voor elkaar opnemen..
En het punt is meerdere mensen denken dat de hints naar skippy gaan
Ja dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:55 schreef tha_one het volgende:
[..]
Dat is een verkeerde benadering. De kansen zijn onafhankelijk, er is iedere keer een kans van 1/4 dat je mafia bent.
1 lijkt mij te vergezochtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:19 schreef -SG- het volgende:
Toen jullie lekker elkaar zaten af te bekken wie er burgermeester moest worden heb ik ondertussen de eerste clues ontrafelt. Ik denk dat de clues naar Isdatzo verwijzen. Ik zal hieronder uitleggen waarom
[..]
1: Isdatzo staat voor ajax, ajax staan bekent als calimero's en calimero is een vogeltje. Met de hint het bekende wijsje bedoelen ze dat Ajacieden altijd zeggen dat PSV onterecht gewonnen heeft etc.
2: Ik wist dat die D66 een hint moest zijn maar wist niet wat. Ik ging naar het profiel van Isdatzo en vond dit: geregistreerd op: donderdag 26 januari 2006
3: Zal ook wel een hint zijn denk ik maar heb ik nog niet ontrafelt.
4: Zelfde als 3.
1 mij ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
1 lijkt mij te vergezocht
2 lijkt beter van toepassing te zijn op Skippy
3 nog even niets
en 4 lijkt me ook meer op Skippy slaan dan op Isdatzo
Dat is het leuke juist.. die hints kunnen echt overal opslaan dat je soms heel moeilijk denkt en andere keer mogelijk te makkelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
1 mij ook
2 hoezo is dat beter van toepassing op skippy? Bij isdatzo zou de d op donderdag kunnen slaan, waar komt de d bij skippy vandaan? Of denk ik te moeilijk en hoeft die d niet per se voor te komen?
Maar die ballentent wijst inderdaad wel erg richting skippy ja...
Ik dacht Skippy daar omdat ie, als ik het me goed herinner, 6en in zijn userID heeft en in zijn registratiedatum. En dan wat meer dan Isdatzo, de D mist dan wel, maar + de rest lijkt het me dan toch meer naar Skippy te wijzen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
1 mij ook [afbeelding]
2 hoezo is dat beter van toepassing op skippy? Bij isdatzo zou de d op donderdag kunnen slaan, waar komt de d bij skippy vandaan? Of denk ik te moeilijk en hoeft die d niet per se voor te komen?
Maar die ballentent wijst inderdaad wel erg richting skippy ja...
Samenvatting: Lynda is burgemeester en de 1e maffioos (skippy) gaat er zo aan!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:10 schreef PrincePolly het volgende:
tvp bijna op pagina 10. Flikker toch op allemaal.
Hij heeft toch geen 6'en in zijn userID? Of is UserID weer iets anders dan username? Zo leer ik nog eens watquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht Skippy daar omdat ie, als ik het me goed herinner, 6en in zijn userID heeft en in zijn registratiedatum. En dan wat meer dan Isdatzo, de D mist dan wel, maar + de rest lijkt het me dan toch meer naar Skippy te wijzen.
ID zijn de cijfers, maar ik herinnerde het me idd niet goed, t was zn emailadresquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen 6'en in zijn userID? Of is UserID weer iets anders dan username? Zo leer ik nog eens wat [afbeelding]
Maar goed skippy is nu toch al dood, ben benieuwd of ie maffia was [afbeelding]
moette hier komme zeggequote:
Ah ok, dat is dan wel overtuigend jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ID zijn de cijfers, maar ik herinnerde het me idd niet goed, t was zn emailadresScuzie
Toffe mensen gaan maar tot pagina 7quote:
Dat dus kan ik nog rustig aan doen voor ik weer te werk gaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, laat het lynchen maar eens beginnen.
Skippy heeft net zon sig dus dan wijst álles eerder naar hem dan naar MaJoquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:23 schreef PrincePolly het volgende:
MAJO IS OOK EEN LULLO:
Die heersen over de cafes, hotels, kroegen en ballententen slaat uiteraard op de sig. Duuuhhh.
Sherlock Hiolmes hier allemaal. nerds.
Moet je even zo posten vanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat dus kan ik nog rustig aan doen voor ik weer te werk ga
Staat al ergens en artanis heeft pmquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet je even zo posten van
"Ik verklaar hierbij dat Skippy gelynched is/wordt/whatever"
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:33 schreef PrincePolly het volgende:
en hup daar begint het gezeik weer. je hoeft niet te luisteren.
majo is dirty as ketchup
Als je jezelf nou eens wat beter toelicht.. Nu waren er meerdere die het met de hints eens waren dat die naar Skippy gingen.. DOE zelf wat zodat we de volgende keer wel een maffia neerhalen ipv een dorpslidquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:33 schreef PrincePolly het volgende:
en hup daar begint het gezeik weer. je hoeft niet te luisteren.
majo is dirty as ketchup
Inderdaad, wat meer bewijs? MIjn vergezochte was wel MaJo. 3e hit van Google met D66 was Utrecht en D66 - Politiek - journalistiek/politicologiequote:
Omdat ik tenminste hints probeer te ontrafelen ben ik Mafiaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:33 schreef Tinkepink het volgende:
Skippybal dorp? Shocking. Is er hier iemand die bij de Ikea werkt misschien (ballenbak) of bij zo'n kinderparadijs? Misschien is SG wel mafia. Voetbal speelt men immers met een bal. lk ga nu even in het Joranforum kijken of iemand daar heel veel heeft gepost.
Wat moet ik zeggen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:51 schreef Harajuku. het volgende:
Nou hup, TS PMen allemaal.
Ja en buiten jou kwam Haranogwattus er ook mee en meerdere volgde..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Omdat ik tenminste hints probeer te ontrafelen ben ik Mafia. En mijn nummer 1 verdachte is/was Isdatzo en niet skippybal. Lynda kwam er mee aan en ik vond dat ze een punt had dus ik volgde haar.
superharregarre zag vorige deel hints die er niet warenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja en buiten jou kwam Haranogwattus er ook mee en meerdere volgde..
Peter R. de vries stijl? Hints zien die er niet zijn![]()
Volgende dag maar hopen op een goede lynch
Nee maar bij de dag wel.. de maffia's en speciale mensen moeten nu toch weer dingen sturen en dan word het weer dag.. Dan is het weer aan ons, het dorp, om nu goed te kiezenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
superharregarre zag vorige deel hints die er niet waren
Maar bij de nachtpost zijn er geen hints
Ik krijg het gevoel dat het weer net zoals als vorige ronde gaatquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee maar bij de dag wel.. de maffia's en speciale mensen moeten nu toch weer dingen sturen en dan word het weer dag.. Dan is het weer aan ons, het dorp, om nu goed te kiezen
Het was even een subtiele hint (dat van Peter R. de Vries) dat er nu iets meer tekst is dan in vorige rondes. Dus wees voorzichtig bij het meteen bestempelen van dingen als hints. Zag nu al mensen naarstig zoeken naar Joran van der Sloot terwijl er in nachtposts uberhaupt geen aanwijzingen zitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
superharregarre zag vorige deel hints die er niet waren
Maar bij de nachtpost zijn er geen hints
Dat zeg ik toch ook dat ik het er mee eens was en het niet zo bleek te zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:08 schreef lynda het volgende:
Je was het er nog zelf mee eens mutsch
Zitten ook weer bijna in het volgende deel.. Super aan jou of Artanis de eer
Ja ben benieuwd naar de nieuwe hintquote:
Isdatzoquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
Trouwens, Skippy klopte dus niet dus er staat nog een mafialid in die post hè
Oh jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
Trouwens, Skippy klopte dus niet dus er staat nog een mafialid in die post hè
Ik ga met je meedoenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
Isdatzo vond ik wat vergeozcht, evenals MaJo dus ik weet het nog nietVechten jullie het maar uit, bekijk ik ondertussen de tekst en profielen maar weer
De nachtpost bevat geen clues meen ikquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:16 schreef MaJo het volgende:
Wijst dat verhaaltje van SuperHarregarre trouwens ook weer naar een maffialid of moeten we het nog doen met dat oude verhaaltje?
Alleen de dagpost zitten hints in!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:16 schreef MaJo het volgende:
Wijst dat verhaaltje van SuperHarregarre trouwens ook weer naar een maffialid of moeten we het nog doen met dat oude verhaaltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |