* lynda geeft SG een schouderklopjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:20 schreef -SG- het volgende:
Overigens zeg ik niet dat ik gelijk heb en heb ook nog niet alle opties bekeken.
Dat is al heel het spel zo hoor ook de vorige delen verliepen zoquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat vind ik unfair want dan hangt het van de aanwezigheid van mensen af. Denk dat er dan gewoon een lootjestrekkerij volgt.
Zo heeft artanis het anders zelf gezegdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat vind ik unfair want dan hangt het van de aanwezigheid van mensen af. Denk dat er dan gewoon een lootjestrekkerij volgt.
Dan vind ik het unfair dat ik zo wel verloor, dus houd het maar lekker zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
ik ben niet anders van je gewend..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan vind ik het unfair dat ik zo wel verloor, dus houd het maar lekker zo.
Mogelijk, maar ik zie ook dingen die makkelijk naar iemand anders kunnen wijzen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:24 schreef -SG- het volgende:
Ja mensen kijk is naar de hints die ik heb opgelost!
Wil jullie mening horen.
quote:
Gooi het in de groep...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mogelijk, maar ik zie ook dingen die makkelijk naar iemand anders kunnen wijzen.
krijg je als je pas om 22u moet werkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Jij begint je ook steeds meer te laten zien hè
Nee, ik wil eerst zelf nog liever even kijken of ik het naar één persoon kan krijgen, met jouw idee en mijne hebben we dan 3 mensen voor dezelfde cluesquote:
Zelf verdenk ik Skippybal nu al..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:42 schreef Artanis1 het volgende:
D66 had de verkiezingen gewonnen waardoor de gekozen burgemeester werd heringevoerd.
In bloed stond op de muren van het stadhuis de volgende zin:
Hier zwaaien wij nu met de scepter! Wij heersen vanaf nu over alle bars, cafés, ballententen en hotels!
Ja ik had eigenlijk ook nog niet andere mensen bekekenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:56 schreef lynda het volgende:
Zo ook ik heb even naar de hints zitten kijken en hieruit haal ik het volgende:
[..]
Zelf verdenk ik Skippybal nu al..
D66: Skippy is geregistreerd op 6 maart 2006 en in het e-mailadres is de 66 ook terug te vinden.
En tja Skippybal -> ballentent zegt eigenlijk ook genoeg..
Eigenlijk hetzelfde als de vorige ronde weer bij de eerste hints iemand verdacht, vorige keer had ik hier gelijk in dus eigenlijk wel een goede reden om burgemeester(es) te worden
Het spijt me hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:01 schreef Harajuku. het volgende:
Skippy had ik ook. Maaarjaaa, toen moest SG nog meer opties zien.
Ja hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:01 schreef lynda het volgende:
Maar ja sommige hints kunnen toch ook op meerdere mensen slaan? Er zijn ook meer dan 1 maffia's aanwezig dus.. Word jij mijn assistent?
Ja, maar daar maak jij 3 vanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het spijt me hoor [afbeelding].
En jij had er ook twee [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |