Ik ook geen skippyquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:16 schreef tha_one het volgende:
[..]
ik begreep er al geen bal van [afbeelding]
Wie moet er dan gelyncht worden door de burgemeester?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En wordt beticht van mafia zijn als het dorp blijkt te zijn. Al zeiden meer mensen dat diegene wel mafia moest zijn [ afbeelding ]
Heb je een dikke huid, Lynda?
Ja, Skippy was ook mijn guess. Maar ik keek even naar vorige rondes.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:18 schreef tha_one het volgende:
[..]
Wie moet er dan gelyncht worden door de burgemeester?
Het is een educated guess dat skippy mafia is.
Een goede burgemeester trekt (hihi) niet al te snel conclusies. En luistert l helemaal niet naar stemmers vlak na verkiezingen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:16 schreef tha_one het volgende:
[..]
Het is door meerdere mensen aangegeven dat zij denken dat skippybal mafia is, een goede burgemeester luistert hiernaar.
De burgemeester kwam er zelf al meequote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een goede burgemeester trekt (hihi) niet al te snel conclusies. En luistert l helemaal niet naar stemmers vlak na verkiezingen!
Zo.
Bij de groep mensen waarmee ik wel eens het spelletje Weerwolven speel (lijkt hier op) zijn een paar mensen bijna standaard de lul. De vorige keer wilde ik wraak nemen op degene die de ronde er voor mij had vermoord, ook al was die onschuldig (net als ik). PS ken ik van de AKQ SC en ze vond het niet echt leuk dat de maffia haar vermoordde terwijl ik er in zat. Vandaarquote:
Zou het skippy niet zijn, dan zijn deze mafia (-1):quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eindstand:
- Thieske (1) tha_one
- MaJo (3) Skippybal, Hawaii_Tim, SuperSheep
- Tinkepink (1) Majo
- Wouser (1) Ladidadida
- Lynda (5) Wouser, -SG-, Tinkepink, Thieske, Harajuku.
- Harajuku. (2) lynda, Isdatzo
Lynda is dus de burgemeester en mag aan Artanis1 de eerst kill doorgeven.
Dank u dank u! En try mequote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:12 schreef Harajuku. het volgende:
Gefeliciteerd, en nu naar me luisteren![]()
Heb je een dikke huid, Lynda?
En ik kwam er zelf ook nog mee.. daarna ook nog meerdere met mij waardoor ik ook een stem kreeg..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:16 schreef tha_one het volgende:
Het is door meerdere mensen aangegeven dat zij denken dat skippybal mafia is, een goede burgemeester luistert hiernaar.
En waarom zou je minder bang zijn voor mij?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij de groep mensen waarmee ik wel eens het spelletje Weerwolven speel (lijkt hier op) zijn een paar mensen bijna standaard de lul. De vorige keer wilde ik wraak nemen op degene die de ronde er voor mij had vermoord, ook al was die onschuldig (net als ik). PS ken ik van de AKQ SC en ze vond het niet echt leuk dat de maffia haar vermoordde terwijl ik er in zat. Vandaar
En om deze reden zorgde de maffia er de vorige ronde voor dat ze niet allemaal op dezelfde persoon stemdenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:22 schreef tha_one het volgende:
[..]
Zou het skippy niet zijn, dan zijn deze mafia (-1):
- Lynda (5) Wouser, -SG-, Tinkepink, Thieske, Harajuku.
is skippy wel mafia dan zijn deze mafia:
- MaJo (3) Skippybal, Hawaii_Tim, SuperSheep
Makkelijker kan ik je keuzes niet maken dorpelingen.
Jij had nog niet gedreigd, PS welquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En waarom zou je minder bang zijn voor mij?Ik ging er zelfs als eerste uit.
Het is dat ik zit, anders stond ik te trillen op mijn benenquote:
Oeh! Vertel, wat weet jij over skippy wat wij niet weten?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:35 schreef MaJo het volgende:
Hey tof, toch nog 3 stemmen gehaald
En ik wil skippy nog even laten leven
Vertel!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:35 schreef MaJo het volgende:
Hey tof, toch nog 3 stemmen gehaald
En ik wil skippy nog even laten leven
Ik wil net zeggen, lijkt me sterk dat ze zo dom zijn om dat nog te doenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En om deze reden zorgde de maffia er de vorige ronde voor dat ze niet allemaal op dezelfde persoon stemden [afbeelding]
Dat skippy op hem gestemd heeft omdat ze beiden mafia zijn. Ik ben eruit.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:37 schreef Thieske het volgende:
[..]
Oeh! Vertel, wat weet jij over skippy wat wij niet weten?
quote:my truth is the whole truth and nothing but the truth, as far as i am aware of the truth.![]()
Hemquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:39 schreef tha_one het volgende:
[..]
Dat skippy op hem gestemd heeft omdat ze beiden mafia zijn. Ik ben eruit.
[..]
In de eerste ronde kan nog niet gestemd worden. Lynda heeft op dit moment het alleenrecht op een moord.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
HemIk ben een meisje
![]()
Ik verdenk Harajuku er nog steeds van maffia te zijn dus daar gaat mijn eerste stem naar uit...
Nope, nog steeds dat onderschrift weghalen gebeurenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom word ik toch altijd verdacht maar ben ik het nooit? Zie ik eruit als iemand die zomaar mensen overhoop schiet, nou, nou?!
Weet ikquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In de eerste ronde kan nog niet gestemd worden. Lynda heeft op dit moment het alleenrecht op een moord.
Waarom? TS kiest niet zelf de rollen uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, nog steeds dat onderschrift weghalen gebeuren [afbeelding] En als je nog nooit maffia bent geweest is de kans alleen maar groter dat je het nu wel eens bent [afbeelding]
Dat maakt niets uit, volgens kansberekening is de kans steeds groter dat je die rol toebedeeld krijgtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom? TS kiest niet zelf de rollen uit.
Er doen ook zoveel vrouwen mee aan dit spel, dacht dat er op FOK alleen kansloze nerds kwamen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
HemIk ben een meisje
![]()
Ik verdenk Harajuku er nog steeds van maffia te zijn dus daar gaat mijn eerste stem naar uit...
Er zijn wat, 12 dorp en 4 mafia. De kans op dorp blijft toch veel groter? Fuck kansberekeningquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit, volgens kansberekening is de kans steeds groter dat je die rol toebedeeld krijgt [afbeelding]
Dat is een verkeerde benadering. De kansen zijn onafhankelijk, er is iedere keer een kans van 1/4 dat je mafia bent.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit, volgens kansberekening is de kans steeds groter dat je die rol toebedeeld krijgt
Think againquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:42 schreef lynda het volgende:
Wat er bedacht was over de clues ging het volgens meerdere richting Skippy en Isdatzo..
Mja misschien was dat niet zo slim om te roepen neequote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:54 schreef lynda het volgende:
Maarja MaJo jij neemt skippy weer erg in verdediging.. Kan dan ook net zo goed zijn dat jij en/of skippy bent (zijn) en het voor elkaar opnemen..
En het punt is meerdere mensen denken dat de hints naar skippy gaan
Ja dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:55 schreef tha_one het volgende:
[..]
Dat is een verkeerde benadering. De kansen zijn onafhankelijk, er is iedere keer een kans van 1/4 dat je mafia bent.
1 lijkt mij te vergezochtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:19 schreef -SG- het volgende:
Toen jullie lekker elkaar zaten af te bekken wie er burgermeester moest worden heb ik ondertussen de eerste clues ontrafelt. Ik denk dat de clues naar Isdatzo verwijzen. Ik zal hieronder uitleggen waarom
[..]
1: Isdatzo staat voor ajax, ajax staan bekent als calimero's en calimero is een vogeltje. Met de hint het bekende wijsje bedoelen ze dat Ajacieden altijd zeggen dat PSV onterecht gewonnen heeft etc.
2: Ik wist dat die D66 een hint moest zijn maar wist niet wat. Ik ging naar het profiel van Isdatzo en vond dit: geregistreerd op: donderdag 26 januari 2006
3: Zal ook wel een hint zijn denk ik maar heb ik nog niet ontrafelt.
4: Zelfde als 3.
1 mij ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
1 lijkt mij te vergezocht
2 lijkt beter van toepassing te zijn op Skippy
3 nog even niets
en 4 lijkt me ook meer op Skippy slaan dan op Isdatzo
Dat is het leuke juist.. die hints kunnen echt overal opslaan dat je soms heel moeilijk denkt en andere keer mogelijk te makkelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
1 mij ook
2 hoezo is dat beter van toepassing op skippy? Bij isdatzo zou de d op donderdag kunnen slaan, waar komt de d bij skippy vandaan? Of denk ik te moeilijk en hoeft die d niet per se voor te komen?
Maar die ballentent wijst inderdaad wel erg richting skippy ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |