quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:06 schreef Harajuku. het volgende:
Just for that stem ik 10 seconden voor 7 pm.
Jij denkt nog kans te maken?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dank U.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:50 schreef tha_one het volgende:
### vote thieske.
en ja nu verzint shg de cluess en zijn ze superduidelijk.
ballententen
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:44 schreef Isdatzo het volgende:
ik stem op harajuku. [afbeelding]
en nu ga ik eerst eten en dan lees ik het topic wel [afbeelding]
##Vote Harajuku.
Begrijpend lezen is ook een vakquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij denkt nog kans te maken? [afbeelding]
Even teruglezen en dan stem ik zo [afbeelding]
geen dank, zie dadelijk wel hoe de stemming verloopt en wie dan mafia is.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik dank U.Eindelijk van die hatelijke nul af.
Dáárom hebben we dus de regel dat er bij een gelijkspel degene wint waarop het eerste het meest is gestemd.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:06 schreef Harajuku. het volgende:
Sherlock is in town.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:56 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Dáárom hebben we dus de regel dat er bij een gelijkspel degene wint waarop het eerste het meest is gestemd.
wil je even het stemlijstje plaatsen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:03 schreef Wouser het volgende:
Te laat harajukumaar Lynda heeft gewonnen
Ik snap het wel, dus laat maar zittenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
ik snap niet waarom harajuku. zo weinig stemmen krijgt, ze toont veel inzet maar dat wordt blijkbaar niet gewaardeerd?
Gefeliciteerd, en nu naar me luisterenquote:
Je overschat rationeel denken bij dit spelquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
ik snap niet waarom harajuku. zo weinig stemmen krijgt, ze toont veel inzet maar dat wordt blijkbaar niet gewaardeerd?
Inside jokesquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je overschat rationeel denken bij dit spel [afbeelding]. Als PS maffialid is vrees ik voor m'n leven [afbeelding]
Het is door meerdere mensen aangegeven dat zij denken dat skippybal mafia is, een goede burgemeester luistert hiernaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je overschat rationeel denken bij dit spel. Als PS maffialid is vrees ik voor m'n leven
En wordt beticht van mafia zijn als het dorp blijkt te zijn. Al zeiden meer mensen dat diegene wel mafia moest zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:16 schreef tha_one het volgende:
[..]
Het is door meerdere mensen aangegeven dat zij denken dat skippybal mafia is, een goede burgemeester luistert hiernaar. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |