SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat, Harajuku heeft echt een piercing? Hahahahahaha! Ik bedoel, leuk hoor.
Ik heb wel een piercing,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Zijn we 108 jaar te laat dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:12 schreef Harajuku. het volgende:
1900 denk ik
Ga bami makenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zijn we 108 jaar te laat dus.
quote:Tekst gemaakt door SuperHarreGarre, plaatje door Wouser]
Het was een zonnige dag in Fok!town. Vogeltjes fladderden vrolijk in het rond en zongen hun bekende wijsjes.1 SuperHarregarre en Artanis1 liepen langs de dorpsstraat richting het stadhuis om daar het belangrijke nieuws te overhandigen. D66 2 had de verkiezingen gewonnen waardoor de gekozen burgemeester werd heringevoerd. Gewapend met verzegelde brief stapten beide heren het bordes van het stadhuis op3. Artanis1 klopte enkele malen op de vergrendelde deuren van het stadhuis. “Wat is hier aan de hand,” vroeg SuperHarregarre en benauwd keek hij om zich heen. Alle mensen hadden ramen en deuren gesloten en gordijnen gesloten. “Volgens mij is de burgemeester er…” Artanis1 kon zijn zin amper afmaken; een mes had hem getroffen in de hals. SuperHarregarre zette het op een lopen maar kon niet voorkomen dat ook hij op gruwelijke wijze werd afgeslacht.
In bloed stond op de muren van het stadhuis de volgende zin:
“Hier zwaaien wij nu met de scepter! Wij heersen vanaf nu over alle bars, cafés, ballententen en hotels!”4
[GeenAanwijzingenZone]
Het is tijd om een nieuwe burgemeester te kiezen! Stemt allen!
De eerste die het aantal stemmers had die wordt dan burgermeesterquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:21 schreef -skippybal- het volgende:
En stel nou he, dat er niemand een meerderheid heeft? Een re-vote of moeten we wachten totdat er iemand bij z'n papa aanklopt om de rechter te beïnvloeden?
Dat vind ik unfair want dan hangt het van de aanwezigheid van mensen af. Denk dat er dan gewoon een lootjestrekkerij volgt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:22 schreef lynda het volgende:
Als er bijv 2 mensen 4 stemmen hebben wint (verliest als het om moord gaat) de gene die als 1e 4 stemmen had
Ik duik vanavond de kroeg en moet morgen al de trein van 0830 hebben naar werk (waar ze FOK hebben geblokt, het tuigquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:19 schreef lynda het volgende:
19.00 vind ik wel mooie deadline aangezien ik om 22u nog te werk moet tot uurtje of 4
Verwacht van mij dan ook geen teken van leven morgenochtend
* lynda geeft SG een schouderklopjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:20 schreef -SG- het volgende:
Overigens zeg ik niet dat ik gelijk heb en heb ook nog niet alle opties bekeken.
Dat is al heel het spel zo hoor ook de vorige delen verliepen zoquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat vind ik unfair want dan hangt het van de aanwezigheid van mensen af. Denk dat er dan gewoon een lootjestrekkerij volgt.
Zo heeft artanis het anders zelf gezegdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat vind ik unfair want dan hangt het van de aanwezigheid van mensen af. Denk dat er dan gewoon een lootjestrekkerij volgt.
Dan vind ik het unfair dat ik zo wel verloor, dus houd het maar lekker zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
ik ben niet anders van je gewend..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan vind ik het unfair dat ik zo wel verloor, dus houd het maar lekker zo.
Mogelijk, maar ik zie ook dingen die makkelijk naar iemand anders kunnen wijzen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:24 schreef -SG- het volgende:
Ja mensen kijk is naar de hints die ik heb opgelost!
Wil jullie mening horen.
quote:
Gooi het in de groep...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mogelijk, maar ik zie ook dingen die makkelijk naar iemand anders kunnen wijzen.
krijg je als je pas om 22u moet werkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Jij begint je ook steeds meer te laten zien hè
Nee, ik wil eerst zelf nog liever even kijken of ik het naar één persoon kan krijgen, met jouw idee en mijne hebben we dan 3 mensen voor dezelfde cluesquote:
Zelf verdenk ik Skippybal nu al..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:42 schreef Artanis1 het volgende:
D66 had de verkiezingen gewonnen waardoor de gekozen burgemeester werd heringevoerd.
In bloed stond op de muren van het stadhuis de volgende zin:
Hier zwaaien wij nu met de scepter! Wij heersen vanaf nu over alle bars, cafés, ballententen en hotels!
Ja ik had eigenlijk ook nog niet andere mensen bekekenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:56 schreef lynda het volgende:
Zo ook ik heb even naar de hints zitten kijken en hieruit haal ik het volgende:
[..]
Zelf verdenk ik Skippybal nu al..
D66: Skippy is geregistreerd op 6 maart 2006 en in het e-mailadres is de 66 ook terug te vinden.
En tja Skippybal -> ballentent zegt eigenlijk ook genoeg..
Eigenlijk hetzelfde als de vorige ronde weer bij de eerste hints iemand verdacht, vorige keer had ik hier gelijk in dus eigenlijk wel een goede reden om burgemeester(es) te worden
Het spijt me hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:01 schreef Harajuku. het volgende:
Skippy had ik ook. Maaarjaaa, toen moest SG nog meer opties zien.
Ja hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:01 schreef lynda het volgende:
Maar ja sommige hints kunnen toch ook op meerdere mensen slaan? Er zijn ook meer dan 1 maffia's aanwezig dus.. Word jij mijn assistent?
Ja, maar daar maak jij 3 vanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het spijt me hoor [afbeelding].
En jij had er ook twee [afbeelding].
quote:
Moeten we terug in de tijd.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga ervan uit dat het weer 1900 wordt?
Jij ook alquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Moeten we terug in de tijd.
[afbeelding]
We kunnen eerst kijken wat hun verdediging isquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je trouwens al ideeen over het stemmen mbt mafia?
Nee hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:17 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, je moet je ook nog verdedigen?
[verdedig]Ik ben het niet.[/verdedig]
Jij weet hoe 't voelt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
Thanks Lynda
EnThieske, ik zou je haast mijn stem geven.
Zo goedquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:42 schreef Thieske het volgende:
[..]
Jij weet hoe 't voelt. [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:06 schreef Harajuku. het volgende:
Just for that stem ik 10 seconden voor 7 pm.
Jij denkt nog kans te maken?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dank U.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:50 schreef tha_one het volgende:
### vote thieske.
en ja nu verzint shg de cluess en zijn ze superduidelijk.
ballententen
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:44 schreef Isdatzo het volgende:
ik stem op harajuku. [afbeelding]
en nu ga ik eerst eten en dan lees ik het topic wel [afbeelding]
##Vote Harajuku.
Begrijpend lezen is ook een vakquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij denkt nog kans te maken? [afbeelding]
Even teruglezen en dan stem ik zo [afbeelding]
geen dank, zie dadelijk wel hoe de stemming verloopt en wie dan mafia is.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik dank U.Eindelijk van die hatelijke nul af.
Dáárom hebben we dus de regel dat er bij een gelijkspel degene wint waarop het eerste het meest is gestemd.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:06 schreef Harajuku. het volgende:
Sherlock is in town.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:56 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Dáárom hebben we dus de regel dat er bij een gelijkspel degene wint waarop het eerste het meest is gestemd.
wil je even het stemlijstje plaatsen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:03 schreef Wouser het volgende:
Te laat harajukumaar Lynda heeft gewonnen
Ik snap het wel, dus laat maar zittenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
ik snap niet waarom harajuku. zo weinig stemmen krijgt, ze toont veel inzet maar dat wordt blijkbaar niet gewaardeerd?
Gefeliciteerd, en nu naar me luisterenquote:
Je overschat rationeel denken bij dit spelquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
ik snap niet waarom harajuku. zo weinig stemmen krijgt, ze toont veel inzet maar dat wordt blijkbaar niet gewaardeerd?
Inside jokesquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je overschat rationeel denken bij dit spel [afbeelding]. Als PS maffialid is vrees ik voor m'n leven [afbeelding]
Het is door meerdere mensen aangegeven dat zij denken dat skippybal mafia is, een goede burgemeester luistert hiernaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je overschat rationeel denken bij dit spel. Als PS maffialid is vrees ik voor m'n leven
En wordt beticht van mafia zijn als het dorp blijkt te zijn. Al zeiden meer mensen dat diegene wel mafia moest zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:16 schreef tha_one het volgende:
[..]
Het is door meerdere mensen aangegeven dat zij denken dat skippybal mafia is, een goede burgemeester luistert hiernaar. [afbeelding]
Ik ook geen skippyquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:16 schreef tha_one het volgende:
[..]
ik begreep er al geen bal van [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |