Ik doe het toch maarquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit nog te denken. Zal ik me weer verkiesbaar stellen om geen stem te krijgen, of zal ik het gewoon laten zitten
Of je stemt op mij!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit nog te denken. Zal ik me weer verkiesbaar stellen om geen stem te krijgen, of zal ik het gewoon laten zitten
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:05 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb het recht om mijn keuze voor me te houden!!1
Maaruhh, ik vind het het er niet echt duidelijk in de OP staan
quote:1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijv: ##Ik stem voor Piet. Doe aub de ## ervoor zodat het voor mij makkelijk te vinden is wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "ik stem nu voor piet, maar als het helpt om jan te redden stem ik op henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ##unvote jan, ##vote piet
Ik moet sowieso zelf ook stemmen eh, maar ik wacht nog even met kiezenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of je stemt op mij! [afbeelding] Ja! [afbeelding]
Staat niet bij dat het in het topic moetquote:
Je hebt gelijk. Dom van ons. Om verdere verwarring te voorkomen, men is ook vergeten duidelijk neer te zetten dat er op mij gestemd dient te worden indien ik mij verkiesbaar stel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Staat niet bij dat het in het topic moet [afbeelding]
Jaja. Eerste ronde loste ik alle hints op en toch stond niemand aan mijn kant, je moet met wat beters komen dudettequote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:08 schreef lynda het volgende:
Om daar op terug te vallen..
Ik stel mezelf ook verkiesbaar als burgermeester [afbeelding]
Reden: vorige keer toch een maffia 100% goed en 2 andere goed ingeschat [afbeelding]
Inclusief de hints verklaren maakt mij een goede burgermeester [afbeelding]
Echt notquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:10 schreef lynda het volgende:
1e ronde was ik er niet dus sst!
Vorige ronde had jij alles fout [afbeelding]
Yep, zoals ik al zei ben ik als nieuwste kandidaat het meest objectiefquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:36 schreef Supersheep het volgende:
Heeft er iemand ook nuttige redenen om voor diegene te stemmen in plaats van vertrouw me of niet, driemaal is scheepsrecht en dat soort dingen?
Nee, je kent het spel niet en zou dus een uiterst slechte burgemeester maken,quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, zoals ik al zei ben ik als nieuwste kandidaat het meest objectief
De eerste keer toen jullie het spel niet kende is het toch ook prima gegaan? Dus dat is echt een kulargument.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, je kent het spel niet en zou dus een uiterst slechte burgemeester maken,
Debat, anyone?
Nee, werd een mafia burgemeester. Jij weet nog niets van het spel dus dat zou je een slechte leider maken. Zo simpel is hetquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
De eerste keer toen jullie het spel niet kende is het toch ook prima gegaan? Dus dat is echt een kulargument.
Alsjeblieft zeg, het is een verkiezing hoor.quote:
Wie zegt dat jij geen maffia bentquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, werd een mafia burgemeester. Jij weet nog niets van het spel dus dat zou je een slechte leider maken. Zo simpel is het
Ah jij bent dus iemand die op onderbuikgevoelens inspeelt terwijl ik het positief wil bekijkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ja sure. Maar we willen allebei, wederom, hetzelfde dus ik haal alleen negatieve punten aan
Niemand. Tenzij je achter de clues komt, ik ben het niet.quote:
Omdat ik me al verluld heb door te suggereren dat jij je onderschrift weghaalde omdat je maffia zou zijn. Als ik maffia was geweest dan had ik geweten of jij maffia was of nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niemand. Tenzij je achter de clues komt, ik ben het niet.
Wie zegt dat jij het niet bent?
Ach, men stemt op wie ze leuk vinden, niet wie goed zou zijn. Die persoon ben ik niet dus probeer ik gewoon zo mn lol te krijgenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah jij bent dus iemand die op onderbuikgevoelens inspeelt terwijl ik het positief wil bekijken
Stem op mij!
Dekmantel. Slim van je, ms Mafia!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat ik me al verluld heb door te suggereren dat jij je onderschrift weghaalde omdat je maffia zou zijn. Als ik maffia was geweest dan had ik geweten of jij maffia was of niet![]()
Helaas, even op de volgende ronde wachten...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:44 schreef Silver_Shark het volgende:
kan ik nog meedoen?
Net zeg je dat ik het spel niet snap en daarom een slechte burgemeester zou zijn, en nu suggereer je dat ik slim ben om een dekmantel te verzinnenquote:
Nu ja, om te weten dat je niet van de daken moet schreeuwen dat je mafia bent hoef je geen Einstein te zijn, hmmquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Net zeg je dat ik het spel niet snap en daarom een slechte burgemeester zou zijn, en nu suggereer je dat ik slim ben om een dekmantel te verzinnenGeloof me, ik ben echt geen maffia, ik heb me gewoon ordinair verluld
Maar laten we inderdaad liev tegen elkaar zijn, we delen immers een liefde voorSawyer
Dat.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:04 schreef lynda het volgende:
Zo alle hints heb ik wel weer uitgevonden
Nu kijken of ik weer gelijk heb
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:06 schreef Wouser het volgende:
##Vote Lynda
Heeft iemand btw een lijstje met alle personen die nou meedoen??? Is me namelijk beetje onduidelijk namelijk nu...
je stemt maar gewoon op mij omdat ik lief benquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:19 schreef -skippybal- het volgende:
Degene die als eerst haar tieten post krijgt +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |