Ik dacht Skippy daar omdat ie, als ik het me goed herinner, 6en in zijn userID heeft en in zijn registratiedatum. En dan wat meer dan Isdatzo, de D mist dan wel, maar + de rest lijkt het me dan toch meer naar Skippy te wijzen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
1 mij ook [afbeelding]
2 hoezo is dat beter van toepassing op skippy? Bij isdatzo zou de d op donderdag kunnen slaan, waar komt de d bij skippy vandaan? Of denk ik te moeilijk en hoeft die d niet per se voor te komen?
Maar die ballentent wijst inderdaad wel erg richting skippy ja...
Samenvatting: Lynda is burgemeester en de 1e maffioos (skippy) gaat er zo aan!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:10 schreef PrincePolly het volgende:
tvp bijna op pagina 10. Flikker toch op allemaal.
Hij heeft toch geen 6'en in zijn userID? Of is UserID weer iets anders dan username? Zo leer ik nog eens watquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht Skippy daar omdat ie, als ik het me goed herinner, 6en in zijn userID heeft en in zijn registratiedatum. En dan wat meer dan Isdatzo, de D mist dan wel, maar + de rest lijkt het me dan toch meer naar Skippy te wijzen.
ID zijn de cijfers, maar ik herinnerde het me idd niet goed, t was zn emailadresquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen 6'en in zijn userID? Of is UserID weer iets anders dan username? Zo leer ik nog eens wat [afbeelding]
Maar goed skippy is nu toch al dood, ben benieuwd of ie maffia was [afbeelding]
moette hier komme zeggequote:
Ah ok, dat is dan wel overtuigend jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ID zijn de cijfers, maar ik herinnerde het me idd niet goed, t was zn emailadresScuzie
Toffe mensen gaan maar tot pagina 7quote:
Dat dus kan ik nog rustig aan doen voor ik weer te werk gaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, laat het lynchen maar eens beginnen.
Skippy heeft net zon sig dus dan wijst álles eerder naar hem dan naar MaJoquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:23 schreef PrincePolly het volgende:
MAJO IS OOK EEN LULLO:
Die heersen over de cafes, hotels, kroegen en ballententen slaat uiteraard op de sig. Duuuhhh.
Sherlock Hiolmes hier allemaal. nerds.
Moet je even zo posten vanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat dus kan ik nog rustig aan doen voor ik weer te werk ga
Staat al ergens en artanis heeft pmquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet je even zo posten van
"Ik verklaar hierbij dat Skippy gelynched is/wordt/whatever"
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:33 schreef PrincePolly het volgende:
en hup daar begint het gezeik weer. je hoeft niet te luisteren.
majo is dirty as ketchup
Als je jezelf nou eens wat beter toelicht.. Nu waren er meerdere die het met de hints eens waren dat die naar Skippy gingen.. DOE zelf wat zodat we de volgende keer wel een maffia neerhalen ipv een dorpslidquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:33 schreef PrincePolly het volgende:
en hup daar begint het gezeik weer. je hoeft niet te luisteren.
majo is dirty as ketchup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |