quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:15 schreef Sebasser het volgende:
Hey kimmert, stuur je het pakje wel op voordat alle 200 postkantoren gesloten zijn?
maar we hebben ook een paar braverikken nodig om de rebellen zich te laten onderscheidenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:30 schreef Wexy het volgende:
Ach wij waren ons postkantoor al jaaaaren kwijt hiero... enige verschil zal worden voor de postbankklantjes dat ze niet naar de bruna kunnen voor hun bankzaken... benieuwd waar ze die gaan dumpen.. Hoewel ik vermoed dat ze het oude ING gebouw gewoon weer verder gaan openstellen hier. Enige wat daar tot op heden nog kon was geld pinnen en storten, daar zullen ze wel weer personeel inzetten.....
enneuh.... ik word niet rebels...... dus de TT klopt niet voor mij
pfieuw gelukkigquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar we hebben ook een paar braverikken nodig om de rebellen zich te laten onderscheiden
stelletje digfielen ook dat jullie daar zijnquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:24 schreef maedel het volgende:
Ja, hallo![]()
Ze hebben hier ook wifi.
En mijn vrouw heeft internet voor mij gekocht
je vrouw heeft internet gekocht... wauw he.... ik moet t doen met t internet van de rest van de wereld dat ik mag delen....quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:24 schreef maedel het volgende:
Ja, hallo![]()
Ze hebben hier ook wifi.
En mijn vrouw heeft internet voor mij gekocht
Dat lijkt me echt vreselijk moeilijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:29 schreef Noodly het volgende:
Jaaa vriendin van me die veel met musicals enzo bezig is wil een Nederlandse musical versie van Sweeney Todd organiseren en ik ben al aan het vertalen geslagen![]()
de een koopt internet... de ander hardware....quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:30 schreef wonderer het volgende:
Gister lekker hardware gekocht trouwens, ben benieuwd wanneer het aankomt
POwer supply, extra gig geheugen en een nieuwe ventilator. En een scannerquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
de een koopt internet... de ander hardware....
wat voor hardware?
Dag en nacht, iemand?quote:me assistent is een lekker, bisexueel wijf, dus dat is ook niet verkeerd.
Whoeppie dan heb je snelheid stroom en frisse luchtquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
POwer supply, extra gig geheugen en een nieuwe ventilator. En een scanner
goudvisquote:
ik houd nie zo van bietjesquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:19 schreef wonderer het volgende:
Mijn broertje in de bocht:
[..]
Dag en nacht, iemand?
Ja, power supply is >80% efficient, dus bespaart energie, en het is ook een stille (ik kan mijn PC boven horen...) en fan idem dito. Geheugen... Ik draai nu op 1 gig, dat werkt echt nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:32 schreef Wexy het volgende:
[..]
Whoeppie dan heb je snelheid stroom en frisse luchten je kan er nog plaatjes van maken ook
Eh?quote:ik houd nie zo van bietjes
dat is het betere werk dusquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, power supply is >80% efficient, dus bespaart energie, en het is ook een stille (ik kan mijn PC boven horen...) en fan idem dito. Geheugen... Ik draai nu op 1 gig, dat werkt echt niet![]()
[..]
wat eh?quote:Eh?
Ik snap je reactie niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:27 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat is het betere werk dus
[..]
wat eh?
Ja, dat snapte ik welquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:13 schreef Noodly het volgende:
Dat ze niet van bisexuelen houdt.
das wel heul lief van hem......quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:33 schreef wonderer het volgende:
Oh!Bietjes...
Maar daar ging het natuurlijk niet, het was weer zo'n heerlijke hetero-opmerking van broerlief. Daar kan ik dan weer niet tegen
Hij bood wel aan dat ik zijn wagen mocht lenen als ik in Nederland was, da's dan wel weer jofel. Dan neem ik zijn homofobe gedrag maar voor lief
Al wat bedacht?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:32 schreef wonderer het volgende:
Is het alweer zo laat?
Heb net vast de ovenschotel gemaakt, kan dat zo lekker in de oven, geen omkijken meer naar, en ik verveelde me toch
Ik moet iets spannends bedenken voor de volgende scene, anders lukt het me niet het verhaal af te makenTrysten is op de kade om wat Slaven te spreken maar het moet dus wel "significant" zijn en ik weet niks.
Nope.quote:
Het is wel een leuke referentie naar bepaalde vooroordelen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope.
Het zou vast stom zijn om een Slaaf die ter dood was veroordeeld weer op te laten duiken omdat de Kolonisten het verschil toch niet zien, huh?
Ik ben heel monogaam hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:30 schreef Wexy het volgende:
neeeeheeeee ik houdt niet van bietjes
rooie bietjes...
maar om eerlijk te zijn ik zou ook geen relatie kunnen hebben met jeebee bv... ik wil monogaam... en veel bi in de media enzo kiest er voor om graag beiden tegelijk te willen....
maar ff zonder dollen... ik vind bivrouwen wel oke.. en als ze echt monogaam is zou ik ook nog wat durven beginnen... maar niet als dubbelrol
Wel eens een relatie gehad met een bi? Ik begin er echt niet meer aan hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik wel.
Ik vind het alleen altijd nogal vreemd als iemand dat zegt
wat was er homofoob aan die uitspraak dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:33 schreef wonderer het volgende:
Dan neem ik zijn homofobe gedrag maar voor lief
wie/wat heb je gezien, en was het leuk/mooi ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:29 schreef DR34M3R het volgende:
rebels? In dit topic??
ik ga na een avondje theater ook mijn bedje opzoeken... welterusten
Ik wil wel water met een ijsklontje, voor mijn keel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:59 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar voor iedereen
ik heb geen ijsblokjes in de aanbiedingquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil wel water met een ijsklontje, voor mijn keel.
Is ook goed, dank je!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb geen ijsblokjes in de aanbieding
wel water uit een chiller dat ongeveer een graad of 6 als temperatuur heeft
Veel concurrentie he, heb je dan opeensquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Wel eens een relatie gehad met een bi? Ik begin er echt niet meer aan hoor
'quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:03 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben heel monogaam hoor
Ik heb alleen even genoeg van mijn vriend
En ik heb wel een grote mond, maar een klein hartje.
Niet alle bietjes over 1 kam scheren... die vriendin waar ik eerder over vertelde is bi, maar toch al 6 jaar samen met dr vriendin en totaal niet bezig met t stukje man...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:45 schreef maedel het volgende:
Wel eens een relatie gehad met een bi? Ik begin er echt niet meer aan hoor
Stel dat ik single zou zijn dan
Nee hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:39 schreef Wexy het volgende:
'
Even genoeg van je vriend..... dus kortom je wilt tijdelijk monogaam zijn tot je niet meer zat bent van je vriend
geen aanval.. ben gewoon ff advocaat van de duivel ;D
Voor mij zijn er twee manieren om in het bi-verhaal te staan: je kan óf behoefte hebben aan zowel een man als een vrouw, óf het maakt gewoon niet uit of het een man of een vrouw is aan wie je behoefte hebt. Met andere woorden, als ik in een relatie met iemand ben, dan wil ik niet nog iemand van het andere geslacht erbij ofzo. Sommige mensen hebben dat wel, en ik zou zelf ook met zulke mensen geen relatie kunnen hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:39 schreef Wexy het volgende:
[..]
'
Niet alle bietjes over 1 kam scheren... die vriendin waar ik eerder over vertelde is bi, maar toch al 6 jaar samen met dr vriendin en totaal niet bezig met t stukje man...
Ze heeft nu ook heel duidelijk voor drzelf als ze weer eens verliefd zou worden op een man dat ze eerst netjes de relatie zou beėindigen.
Dat zou ze ook doen als ze verliefd zou worden op een vrouw.
Dus geen extra concurentie of iets, want een pot kan ook verliefd worden op een andere vrouw tijdens een relatie. En een heteroman ook.
Dat kan ik me voorstellen idd dat je dara tegen op moet boksen.. Ik weet ook dat ik in mijn keuze altijd dat vooroordeel in mijn koppie zal hebben dus inderdaad minstens het woord te moeten hebben dat ze monogaam is, of minstens dat ze monogaam zal zijn tijdens de relatie met mij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:43 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Maar ondertussen heb ik als bi wel last van het vooroordeel van zowel heteromannen als lesbo's, dat als ze met mij een relatie aan zouden gaan dat ik dan per definitie nog iemand erbij wil.
Kijk die uitspraak vind ik inderdaad ook erg goed. Als je de behoefte hebt hoef je er niet per defenitieiets mee te doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:49 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb nooit een relatie gehad met een vrouw. (Ik weet ook niet of ik echt verliefd zou worden op een vrouw, al kan ik wel gevoelens hebben voor vrouwen)
Als ik een relatie heb met een man, heb ik soms wel de behoefte aan sex met een vrouw, andersom zal dat ook wel zo zijn.
Maar dat betekent niet dat ik er iets mee doe.
En misschien als alles goed zit, heb ik die behoefte helemaal niet... Geen idee
Dat zou ook inderdaad kunnen dat dat gewoon het teken is.. dat er onbewust toch iets niet klopt aan de relatie.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik heb in een relatie gewoon soms wel uberhaupt behoefte aan iemand anders, en dat is dan meestal inderdaad naar het tegenovergestelde van degene met wie ik ben: dus als ik met een mannelijke man ben, dan heb ik zin in een vrouwelijke man of een vrouw, en andersom.
Maar dat is voor mij inderdaad meestal een teken dat ik nog eens even over die relatie na moet denken...
Ik ben sowieso niet gauw verliefd, dus daar zou ik niet zo bang voor zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik heb het gehad toen ik samenwoonde met mijn ex dat ik een meid tegen kwam waar ik verliefd op had kunnen worden.. Maar mezelf gewoon gedwongen te kijken naar wat ik toen had en wat ik er voor op zou moeten geven als ik t toeliet om verliefd te worden op die ander.
Klinkt goed dromert! Altijd prettig om dat soort dingen af te kunnen sluiten, lijkt me.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:27 schreef DR34M3R het volgende:
Jahoeoeoeoeoeoeoeo!
t ging best lekker in den Bosch, over een maandje ben ik officieel gescheiden
waarschijnlijk kan ik naar de kinderallimentatie fluiten, maar ... so what? Ik ga er dan echt niet tegen in hoger beroep hoor... er zijn belangrijkere dingen.Zoals het feit dat de kinderen bij mij het hoofdverblijf hebben en houden.
da's volgens mij best goed/mooi nieuws voor jequote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:27 schreef DR34M3R het volgende:
Jahoeoeoeoeoeoeoeo!
t ging best lekker in den Bosch, over een maandje ben ik officieel gescheiden
waarschijnlijk kan ik naar de kinderallimentatie fluiten, maar ... so what? Ik ga er dan echt niet tegen in hoger beroep hoor... er zijn belangrijkere dingen.Zoals het feit dat de kinderen bij mij het hoofdverblijf hebben en houden.
let je wel op dat hij niet te zwaar gaat tafelen ?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:44 schreef DR34M3R het volgende:
En nu ga ik met Ang3l een hapje eten om het te vieren
Nope, nooit eerder gehoordquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Wauw wonderer....wat een mooie droom![]()
Wow-man is echt een prachtige term: had je die al eerder bedacht?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, nooit eerder gehoord
En het was natuurlijk nog mooier dan ik in woorden kan vangen, maar da's altijd met dromen. Mijn hele dag is goed
Inderdaad. Vreemd is dat eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms kunnen dromen je met zo'n fijn gevoel de dag in sturen. En soms ook wat minder.
Ik zie je plaatje niet en de laatste keer dat ik in de bios was, was ik niet in de stemming voor Sweeney Todd dus ik heb hem niet gezien, maar klinkt goed!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Gisteren trouwens was ik aan het bedienen op m'n werk, en ik kreeg last van m'n enkel dus op een gegeven moment heb ik met iemand geruild. Ik bestelde een dessert en tapte een Leffe Blond voor mezelf en ging met ijs op m'n enkel een boekje lezen.
Een flirt van mij zat achter de kassa, toen mijn Leffe op was gekeet met hem in het kassahok. Toen kwam de filmprojecteurjongen naar beneden, of er nog kaartjes waren verkocht voor Sweeney Todd. Nee, geeneen, maar ik wil wel, zei ik. Nou, naar boven gelopen, hij zette de film aan, ik zette mijn benen op de stoel voor me en daar zat ik in mijn thuisbioscoop![]()
Wat een film! Zat daar toch te soppen... Niet alleen Johnny en Helena, maar ook die mooie plaatjes van Tim Burton, wauw. En die casting, het obligate mooie meisje was gewoon echt weird-mooi, en niet standaard mooi...
[ afbeelding ]
Dat hadden wij eerst ook, wij waren een taxibedrijf ofzo.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:29 schreef wonderer het volgende:
Ik krijg steeds mensen die het verkeerde nummer draaien ?
Ik vind het grappig dat ze na een "hello" al weten dat het het verkeerde nummer is...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat hadden wij eerst ook, wij waren een taxibedrijf ofzo.
Misschien verwachten ze een sexlijn?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat ze na een "hello" al weten dat het het verkeerde nummer is...
Hihi, zou het ermee te maken hebben dat fok-jongetjes zo slecht meisjes kunnen krijgen, dat ze zo enorm heftig reageren op wat zij denken dat slechte relaties zijn?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:43 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb een lemming gemaakt.
Ik vind hem best goed, maar volgens mij nemen sommigen hem serieus...
Origineel: [waargebeurd] Mijn grote supermarkt avontuur.
Lemming: Aardige vent in de supermarkt.
Deze Mrs. Lovett is zo schattigquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Gisteren trouwens was ik aan het bedienen op m'n werk, en ik kreeg last van m'n enkel dus op een gegeven moment heb ik met iemand geruild. Ik bestelde een dessert en tapte een Leffe Blond voor mezelf en ging met ijs op m'n enkel een boekje lezen.
Een flirt van mij zat achter de kassa, toen mijn Leffe op was gekeet met hem in het kassahok. Toen kwam de filmprojecteurjongen naar beneden, of er nog kaartjes waren verkocht voor Sweeney Todd. Nee, geeneen, maar ik wil wel, zei ik. Nou, naar boven gelopen, hij zette de film aan, ik zette mijn benen op de stoel voor me en daar zat ik in mijn thuisbioscoop![]()
Wat een film! Zat daar toch te soppen... Niet alleen Johnny en Helena, maar ook die mooie plaatjes van Tim Burton, wauw. En die casting, het obligate mooie meisje was gewoon echt weird-mooi, en niet standaard mooi...
[ afbeelding ]
Wat komt dat er netjes uit!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
* Fille.des.Fleurs heeft daar bij nader inzien toch geen zak aan
* Noodly zal nog eens aardig zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
* Fille.des.Fleurs heeft daar bij nader inzien toch geen zak aan
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben gewoon net onbeschoft geweest tegen iemand die belde over mijn pensioen
heerlijke lemmingquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:43 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb een lemming gemaakt.
Ik vind hem best goed, maar volgens mij nemen sommigen hem serieus...
Origineel: [waargebeurd] Mijn grote supermarkt avontuur.
Lemming: Aardige vent in de supermarkt.
Ik ben onbeschoft tegen iedereen die mij iets aan wil smeren via de telefoon.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben gewoon net onbeschoft geweest tegen iemand die belde over mijn pensioen
Jamaar, die mensen zijn gewoon irritant, die verdienen het om onbeschofd tegen te zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:04 schreef Wexy het volgende:
Ik ben onbeschoft tegen iedereen die mij iets aan wil smeren via de telefoon.
En dat terwijl ik zelf jaren dat werk gedaan heb. Vind het heerlijk om terug te kunnen doen wat mensen ook tegen mij deden
Ik snap echt heel weinig van die post, maar ik wens je er veel plezier meequote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:08 schreef Wexy het volgende:
ow ja... middag
vanavond de gast van de belastingen van paps en mams op visite...
hij kwam er achter dat hij iets vergeten was, scheelt weer want ik moet hem ook nog ff bij zn nekvel pakken.. hij heeft niet goed lopen verdelen terwijl ze ficaal partners zijn
zin in
hij heeft gewoon een fout gemaakt waardoor ze te weinig terug krijgen....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik snap echt heel weinig van die post, maar ik wens je er veel plezier mee
Klopt...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:11 schreef Noodly het volgende:
[..]
Jamaar, die mensen zijn gewoon irritant, die verdienen het om onbeschofd tegen te zijn
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:55 schreef Wexy het volgende:
[..]
Klopt...
ben zelf ook irritant dus snap ook goed waarom ik het zo lang voor mn werk gedaan heb
'k Ga nu beginnen... Wel m'n slaapkamer al opgeruimd en de laatste was in de machine. Zaterdag = organiseerdag.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:53 schreef Noodly het volgende:
Is de afwas al af?
van die fanatieke straatventers hebben we hier niet... enige dat ik elke keer zeg tegen ze is.... nee op de vraag of ze iets mogen vragen.. en thats itquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:57 schreef Noodly het volgende:
[..]
!
Maar straatverkopers/wervers zijn irritanter.
Een paar weken geleden was er zo'n gast die een hele winkelstraat mee bleef lopen terwijl ik toch echt 'NEE' zei. Hij had ook nog het lef om te vragen of ik even stil wilde staan!![]()
en zo hoort het ook, enge stalkersquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef Wexy het volgende:
[..]
van die fanatieke straatventers hebben we hier niet... enige dat ik elke keer zeg tegen ze is.... nee op de vraag of ze iets mogen vragen.. en thats it
veel plezierquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:03 schreef hierissieweer het volgende:
een goede avond allemaal
Het is alweer mijn laatste avond hier, 2 liggen er al op bed en annalies is er vandoor met een fransman en ik kan nog niet slapen... Vervelend maar nu kom ik hier mijn vertier zoeken...
Trouwens azerty typt gaar en die wchier zijn niet handig als je aan de diaree bent.... Montmartere is geweldig de rest valt wat tegen... de Eifeltoren stqqt voor morgen ochtend op het programma; bnet voordat ze weg gaan...
Nou het lijkt wel of al de kolonien zijn leeg getrokken en hier gedumpt zijn... niet echt mijn types dus. Dqqrbij gisteren in de disco wel een lekkere jongen ontmoet nog een tijdje mee gedanst meer hij sprqk geen woord engels en mijn frans is te slecht voor een conversatie...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:14 schreef wonderer het volgende:
Je moet morgen of overmorgen maar een verslagje schrijven. Heb je nog leuke jongens gescoord daar?
missed you!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
veel plezier![]()
en doe je wil voorzichtig met z'n fransoosen z'n baguette
jij kan best een paar dagen zonder mij, daar ben je oud en wijs genoeg vooor geworden dat ik niet overal je handje bij blijf vasthoudenquote:
@quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:24 schreef hierissieweer het volgende:
wie kqn een apenstaartje posten?
language of love doesn't need wordsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou het lijkt wel of al de kolonien zijn leeg getrokken en hier gedumpt zijn... niet echt mijn types dus. Dqqrbij gisteren in de disco wel een lekkere jongen ontmoet nog een tijdje mee gedanst meer hij sprqk geen woord engels en mijn frans is te slecht voor een conversatie...
condooms vergeten mee te nemen :p maar serieus ik had daar niet zon zin in wou gewoon lekker kletsen!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
language of love doesn't need words
ja geeft direct wel een hele specifieke betekenis aan het met handen en voeten pratenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
condooms vergeten mee te nemen :p maar serieus ik had daar niet zon zin in wou gewoon lekker kletsen!
ik ook nie... maar hey ze heeft een sigaretquote:Op zondag 9 maart 2008 09:34 schreef DR34M3R het volgende:
goedemorgen!
Ik heb de serie foto's bekeken, maar ik vind ze echt niet mooi.
ze heeft het wel koud.....quote:
dus ze stinkt nog ook? bah.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:45 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik ook nie... maar hey ze heeft een sigaret
lol, waarom zou ze dat doen?quote:Op zondag 9 maart 2008 14:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik denk dat deze Kate Moss foto's die uitzondering zijn die de regel bevestigen.
Gisteren trouwens met ex uitgeweest: was heel gezellig. Heb wel verteld dat ik op Fok zat, vraag me af of ze nu gaat lurken. Ze weet m'n naam...
Naar Londen gįan is niet zo duur...daar zijn is duurderquote:Op zondag 9 maart 2008 15:46 schreef Noodly het volgende:
Vriendin vroeg laatst of ik mee wilde naar Londen maar ik zei dat ik niet zoveel geld heb om én naar Londen én naar Schotland te gaan![]()
that true. En ik ben 2 jaar geleden al met haar daar geweest dus ze wacht maarquote:Op zondag 9 maart 2008 15:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Naar Londen gįan is niet zo duur...daar zijn is duurder
whehehe... in mijn geval wel... maar dat is vast niet wat ie bedoelt ;-)quote:Op zondag 9 maart 2008 18:07 schreef tzja het volgende:
Klinkt misschien raar maar vindt er penetratie plaats als jullie seks hebben?
idd van parijs tot utrecht gewoon in die fucking regen moeten rijden.... Klote wegen! Ik ben dood, dus ik kom later met de verhandeling....quote:Op zondag 9 maart 2008 18:04 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Gister een zondvloed, vandaag een storm.
Heerlijk, dat weer hier.
HaHaquote:Op zondag 9 maart 2008 18:07 schreef tzja het volgende:
Ik heb geen sex met mijn mede topic-genoten. Dat is vies en verdorven, zieke geest die jij hebt! (tenzij je het natuurlijk over Tha_Erik hebt, dan is het antwoord, mocht ik willen!)quote:Op zondag 9 maart 2008 18:07 schreef tzja het volgende:
Foto's!quote:Op zondag 9 maart 2008 22:14 schreef wonderer het volgende:
Zo allebei naar de kapper geweest. Mijn haar is nou zo kort dat het bijna niet meer in een staartjes kan, maar ik ga het nu met mousse proberen te "stylen"
Ben benieuwd. Dat heb ik nog nooit gedaan namelijk.
ik ken dat hele magezine nietquote:Op zondag 9 maart 2008 21:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb geen sex met mijn mede topic-genoten. Dat is vies en verdorven, zieke geest die jij hebt! (tenzij je het natuurlijk over Tha_Erik hebt, dan is het antwoord, mocht ik willen!)
Trouwens stroekie, an paris nnog een boek gevonden met de verzameling van 5 jaar butt magazine, waarom heb je nooit wat over die magazine verteld!?![]()
Wat een hapje he!?
[ afbeelding ]
* dreamer sluit zich aan bij hierissieweerquote:
Ja uh... alleen als het gelukt is hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 23:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* dreamer sluit zich aan bij hierissieweer
en nu heel benieuwd is of het gelukt is ?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja uh... alleen als het gelukt is hoor
Lekker spinazie maken vanavond...quote:Op maandag 10 maart 2008 09:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben nog steeds niet aan t werk
Ben de hele tijd wat duizelig enzo, lijkt wel bloedarmoede ofzo, maar dat kan niet, want ik heb een heel vitaminepillenscala en daar zit vanalles in... Moet gewoon beter eten denk ik.
Ik hoop dat ik morgen weer kan werken.
We hebben rijst met sate en kip en salade met tonijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Lekker spinazie maken vanavond...
het is wel hardnekkig, moet je toch niet eens een afspraak bij je huisarts maken ?quote:Op maandag 10 maart 2008 09:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben nog steeds niet aan t werk
Ben de hele tijd wat duizelig enzo, lijkt wel bloedarmoede ofzo, maar dat kan niet, want ik heb een heel vitaminepillenscala en daar zit vanalles in... Moet gewoon beter eten denk ik.
Ik hoop dat ik morgen weer kan werken.
Ja, tis allemaal een beetje een zootje momenteelquote:Op maandag 10 maart 2008 09:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Jeetje JB...je hebt wel pech zeg. Moet je je voorstellen wat een goede karma jij op aan het bouwen bent
Whehehe. Legoquote:Op maandag 10 maart 2008 18:38 schreef Noodly het volgende:
http://www.youtube.com/v/m970TCVmNvs Ik ga stuk
Euh, nou, feestdag.... 4 mei is nationale dodenherdenking in Nederlandquote:Op maandag 10 maart 2008 17:31 schreef wonderer het volgende:
Dus hopelijk 1 mei (en als Brad niet wil werken vrijdag misschien wel 4 mei of zo. hoewel, das ook een feestdag...)
Leuk voor hun natuurlijk, niet om het een of ander, maar wie trouwt er nou in godesnaam op 4 mei??quote:Op maandag 10 maart 2008 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
4 mei, dat is de trouwdag van mijn tante (en mijn oom).
Ja, maar goed, koninginnedag vertrekken is gekkenwerk. Dus maar even overleggen vanavond.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh, nou, feestdag.... 4 mei is nationale dodenherdenking in Nederland
Die week zijn trouwens heel veel mensen vrij, ook druk op Schiphol denk ik.
Koninginnedag, hemelvaart, vrijdag verplicht vrij, weekend. En als je ambtenaar bent () heb je die maandag ook nog vrij.
Maar het zijn wel leuke dagen om hier te zijn toch? K'dag enzo?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar goed, koninginnedag vertrekken is gekkenwerk. Dus maar even overleggen vanavond.
Ha, ik mag dankzij mijn "aandoening" geen bloed geven, dus dat scheelt weer een hoop gezeur en hoef ik mij niet bezwaart te voelen als ik het niet geef!quote:Op maandag 10 maart 2008 17:31 schreef wonderer het volgende:
Bloedarmoede zou best kunnen als je steeds bloedverlies hebt. En dan hebben vitaminepillen weinig effect. Hartige soepen eten of zo, net zoals na bloedgeven?
Sweeny todd! Echt super!quote:Op maandag 10 maart 2008 18:38 schreef Noodly het volgende:
http://www.youtube.com/v/m970TCVmNvs Ik ga stuk
Ja, precies, dus ik hoop dat een dag later gewoon wel kan, lijkt me geweldig voor Brad om dat mee te maken. Holland op z'n breedstquote:Op maandag 10 maart 2008 19:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Maar het zijn wel leuke dagen om hier te zijn toch? K'dag enzo?
ik hoop het ook, want ik wil toch wel weer even naar jullie zwaaien dit keer, maar ben dus het grootste gedeelte van deze periode ( 11 tot 29 april) de hort opquote:Op maandag 10 maart 2008 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies, dus ik hoop dat een dag later gewoon wel kan, lijkt me geweldig voor Brad om dat mee te maken. Holland op z'n breedst
Ja, ik zat ook al te rekenen... zou wel jammer zijn ja. Maar goed, in oktober kom ik weer.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hoop het ook, want ik wil toch wel weer even naar jullie zwaaien dit keer, maar ben dus het grootste gedeelte van deze periode ( 11 tot 29 april) de hort op![]()
but I can't have it all
je moet je schema voor mij niet omgooien hoor, dat doe ik ook nietquote:Op maandag 10 maart 2008 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te rekenen... zou wel jammer zijn ja. Maar goed, in oktober kom ik weer.
dank je wel chocoladequote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Goeiemiddag!
Iemand zin in een stukje cote d'or chocolade?
Ik heb zin om te zwemmen, en waar dat nou ineens vandaan komt
Ik zwem nooit (meer)
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:41 schreef maedel het volgende:
wij werden vannacht gewoon wakker van het gekrik van de buren zeg
Nou, als mijn vrouw en ik om 2.45u wakker worden van het gegil, dan vind ik dat best overdreven....quote:
Nou, zo erg was het nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Is ook overdreven, ben je er zeker van dat er niemand vermoord is dan?
Op het allerzuiderlijkste puntje van Spanje in de Atlantische Oceaanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:25 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Waar ben je eigenlijk maedel?
Oehquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Op het allerzuiderlijkste puntje van Spanje in de Atlantische Oceaan![]()
Ik heb vanmiddag 't mailtje + blogpost gelezenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:45 schreef wonderer het volgende:
Wisten jullie al dat ik gister het voorbeeldcontract heb ontvangen en dat oplage en royalties dik in orde zijn?
Las t net bij de mannenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:45 schreef wonderer het volgende:
Wisten jullie al dat ik gister het voorbeeldcontract heb ontvangen en dat oplage en royalties dik in orde zijn?
Best welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Heb je erge pijn?
Je vrouw heeft het toch wel opgesmeerd hequote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Best wel
We hebben net maar even supercoolingaftersungel gekocht.
Werkt best wel
gefeliciteerd Wonderer!
Over een week lekker vellen trekkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Best wel
We hebben net maar even supercoolingaftersungel gekocht.
Werkt best wel
gefeliciteerd Wonderer!
foto's!quote:
ik wilde een smerige foto plaatsen, maar ik doe het niet... Foto's van verbrande mensen zijn eigenlijk best erg.quote:
ja, met openbare excuses aan z'n vrouw en al. Als ik die vrouw was ging ik er niet naast staan hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:44 schreef wonderer het volgende:
Oh god, weer een "schandaal"?
Ja, inderdaad... Zeker na die executies van een tijdje terug.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:46 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, met openbare excuses aan z'n vrouw en al. Als ik die vrouw was ging ik er niet naast staan hoor.
En dit is ook in en in triest
Ben benieuwd welke redenatie daarachter zit.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Belachelijk dat ze iemand terugsturen als die daar gewoon ter dood veroordeeld is...
Daar hou ik je aanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderert, feli met je proefcontract enzo. Ik zweer het, als het in de winkels ligt koop ik er een exemplaar van
.
Iedereen hier toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
feli wonderer
En je weeeeeet dat ik ook een exemplaar wil!
Wat fijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:45 schreef wonderer het volgende:
Wat dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Twist had heul iets anders wat je waarschijnlijk ook walgelijk vindt!
*kietel*quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:14 schreef JamesBrownie het volgende:
hai, ik ben chaggie
dank jequote:
Chocolademelk zat er nog doorheen geloof ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Iets met slagroom en nog iets en nog iets en koffie.
No problemquote:
hoe zit het met je spiraaltje, trouwens? Was dat niet binnenkort?quote:
Nou, eigenlijk niet zo. Beeeetje heel erg boos op een vriendin die me publiekelijk voor schut zette.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:26 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Chocolademelk zat er nog doorheen geloof ik.
Er moest eigenlijk ook cacao op volgens mij, maar dat zat vast net in die bus die ze in per ongeluk in de prullenbak mikte.
College nog een beetje goed doorgekomen?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:. Boos.
'Vriendin' van me denkt dat ik het grappig vind als ze even in een volle collegezaal (wel rumoerig) roept dat wij geen match zouden kunnen zijn omdat zij geen man is. En het is niet zo dat ik een geheim maak van mijn geaardheid, maar ik vind het absoluut niet tof als zij het op zo'n manier gaat verspreiden, omdat ik wéét dat ik het onderwerp van de nieuwste roddel ben.
Daar kan ik me wat bij voorstellen, niet bepaald netjes van haar.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet zo. Beeeetje heel erg boos op een vriendin die me publiekelijk voor schut zette.
[..]
Da's niet leukquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben zo chaggie dat ikeigenlijk alleen maar wil slapen of heel hard wegrennen.
En aangezien de kindjes liggen te slapen, zal het ws dat eerste worden, vroeg naar bed.
Slapen kan soms wonderen verrichten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben zo chaggie dat ikeigenlijk alleen maar wil slapen of heel hard wegrennen.
En aangezien de kindjes liggen te slapen, zal het ws dat eerste worden, vroeg naar bed.
Nou, ik stuurde haar een sms enige tijd later, dat ik zoiets totaal niet waardeer, en daar is nog geen reactie op gekomen. Als ze niks zelf reageert, dan mag ze me donderdag live aanhoren en dan moet ze wel reageren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Niet leuk Erik, begrijpt ze wel dat jij dat vervelend vindt?
Wel raar, misschien weet ze niet hoe ze moet reageren...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik stuurde haar een sms enige tijd later, dat ik zoiets totaal niet waardeer, en daar is nog geen reactie op gekomen. Als ze niks zelf reageert, dan mag ze me donderdag live aanhoren en dan moet ze wel reageren.
Kan. Maar ik laat het er dit keer niet bij zitten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wel raar, misschien weet ze niet hoe ze moet reageren...
Ik weet niet of slaap ook helpt bij overspannenheid.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik hoop het, want ik raak volgens mij overspannen ofzo.
tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan. Maar ik laat het er dit keer niet bij zitten.
Dan kan ik me de overspannenheid wel voorstellen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:50 schreef JamesBrownie het volgende:
O, voor de geinteresseerden.
Ik heb besloten dat ik weg MOET bij mijn vriend.
Liefst zo snel mogelijk, maar goed, dat gaat natuurlijk niet.
Dus ik zit nu niet lekker in mijn vel.
als ik kon, zou ik nu weggaan voordat hij thuis komt ..
Wat volgens mij nu is.
Dus ben weg
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat volgens mij nu is.
Dus ben weg
JB..... wat een vervelende situatie. Ik zag het maanden geleden al aankomen helaas. Je verhaal leek teveel op het mijne.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat volgens mij nu is.
Dus ben weg
Ja nou ja, dat was al, maar het is ondertussen uit met m'n vriend dus tja. Vind het dan ook weer niet echt nodig, plus dat angst voor bevruchting een goede extra beweegreden is voor veilige hetero-sexquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
hoe zit het met je spiraaltje, trouwens? Was dat niet binnenkort?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:20 schreef wonderer het volgende:
Ik haat mijn haar
Fleur, aha. Tot het condoom knapt?
Nee, mijn haar in het algemeen. En ik heb het niet bewust zo kort laten knippen, dat deed dat meisje zelf, die dacht dat het nog wel in een staart konquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]het nieuwe kapssel? Waarom heb je het dan gedaan?
ik ga slapen.... zit te tollen van de slaap hier... welterusten
Is gelukkig nog maar 1 keer gebeurt... Maar goed, ik twijfel er idd nog wel over: dat weinige ongesteld worden zie ik ook wel zitten namelijk. En het is toch een veilig gevoel, dubbele bescherming.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:20 schreef wonderer het volgende:
Ik haat mijn haar
Fleur, aha. Tot het condoom knapt?
Ik dacht dat ze offline bedoelde (op dat moment tenminste) omdat ie het niet leuk vindt dat ze fokt enzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:55 schreef maedel het volgende:
what the fuck is er nou in ene gebeurd?
James?
Is ze nou echt gegaan?
Je hebt vandaag een afspraak toch?quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, ben niet weg
Zou niet weten waarheen ik moest, maar ik moest idd offline, want anders wordt ie boos.
En hij weet zelf nog niet dat ik weg wil, dus is het een beetje lullig om dat hier te lezen
Maar ik moet wel gaan,want dit kan zo echt niet meer...
Jij dacht zeker dat ik vanaf Schiphol vloog?quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat alle vluchten zijn gecancelled: maedel mag nog een dagje in de zon blijven
is maar goed ook, anders had ik het ontvangst commitee nog voor niets opgetrommeldquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat ik vanaf Schiphol vloog?![]()
Ik kan uit betrouwbare bron melden dat het vliegtuig dat ons ophaalt in ieder geval keurig op tijd vertrokken is vanuit het prachtige Eindhoven![]()
Een andere vlucht (naar Allicante) is wel gecancelled, die zitten dus nog een dagje langer op het strand. (het drama!)
We gaan zo op pad, de koffers zijn ingepakt enzo, we zijn er klaar voor.
Doe mij maar een kopje koffie, lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:45 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/verse jus/water en warme chocolademelk klaar voor een ieder
wat scheelt eraan ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:18 schreef hierissieweer het volgende:
ben ziek, maar de wehkamp bied een uitkomst om te shoppen! zometeen kijg ik mijn bestelling binnen als het goed is
Nou moet ik weer aan B&A denken...quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Een andere vlucht (naar Allicante) is wel gecancelled, die zitten dus nog een dagje langer op het strand. (het drama!)
We gaan zo op pad, de koffers zijn ingepakt enzo, we zijn er klaar voor.
Joh!quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Jullie hebben wel veel sneeuw...
Dat zal ik wel laten weten als ik weg ben,okee?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:03 schreef hierissieweer het volgende:
JB wat kut, wat is er aan de hand waarom je deze beslissing genomen hebt?
Als ik in Nederland zou wonen, zou je meteen welkom zijn, maar dat gaat nu even niet. Ik hoop dat je snel iets vindt. Sterkte!quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat zal ik wel laten weten als ik weg ben,okee?
Nu ben ik nog enigszins bang dat ik ga twijfelen als het te lang duurt voor ik een plekje heb.
Hey daar is de lurkert dan eindelijker.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:05 schreef 6L6 het volgende:
[..]
Doe mij maar een kopje koffie, lekker!
Een vriendin van me zei dat ook, maar ik zit met de kindjes, die wil ik niet van hot naar her sjouwen, en ik ben bang dat ik de katten niet meer krijg als ik ga voordat ik een plek heb waar zij ook terecht kunnen .. En die zou ik echt niet willen missen...quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik in Nederland zou wonen, zou je meteen welkom zijn, maar dat gaat nu even niet. Ik hoop dat je snel iets vindt. Sterkte!
het gebouw zelf zou ook voor heel korte duur zijn.... ze willen, zoals het er naar uit ziet, in juni beginnen met de sloop. Maar helemaal zeker is het nog niet, ik hoop dat ze het over de bouwvak heen tillen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:50 schreef wonderer het volgende:
Ik bedoel niet in de flat-flat, maar hetzelfde gebouw. Maar inderdaad, veldhoven lijkt me best een eindje weg.
He, vervelend allemaal zeg.
Das heeel goedkoop idd.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:15 schreef DR34M3R het volgende:
Nee, ik huur niet, heb een 'bruikleenovereenkomst'. Daarmee hoeven zij niet voor een andere woning te zorgen. Maar ik zit intussen wel super goedkoop... 160 per maand, inlusief water.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Das heeel goedkoop idd.
Wat moet je dan als ze gaan slopen?
Ja goed he!quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hey daar is de lurkert dan eindelijker.
Nou ja, jij hebt dadelijk geen dak meer boven je hoofd!quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]zorgen dat ik iets anders heb
Ik ben druk bezig... en blij dat je me in Veldhoven niet voor de voeten gaat lopen
Ook al heb jij het zeker zo hard nodig...
Maar nu ga ik nog een uurtje werken... tot straks
hallo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |