abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:38:01 #1
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57232476
Ongeveer een week geleden was ik in de supermarkt met mijn vriend, hij kan af en toe wat moeilijk doen om niks
Hij zit steeds te zeiken dat ik nog dik word en dat hij niks met een dik wijf wil en meer van dat soort onzin.
Ik ben helemaal niet dik en ook niet bijna dik of mollig of hoe je het wilt noemen, maar toch begint hij te zeuren als ik zin heb in een stukje chocolade.
Onderhand weet ik dat en meestal pak ik dan ook niks als hij erbij is, maar ik moest ongesteld worden en ja, dan heb ik wat meer behoefte aan troostvoedsel, heel normaal voor vrouwen, dus ik leg dat zo uit en zeg dat hij niet moet zeuren, zeker omdat dat ding iets van 1 euro 70 ofzo was, wat is nou 1 euro 70?!
Ik wil dat ding net in het karretje gooien en dan trekt hij ineens die reep uit mijn hand en legt hem terug.
Hij vindt het nodig er nog even bij te vermelden dat "hij er nu niets meer over wil horen!!!"
(Ik denk: , maar laat maar zitten, anders krijgen we nog ECHT ruzie. )

Sta ik wat later bij het brood, te kijken wat ik moet pakken, terwijl hij dat eigenlijk beter kan doen, want als ik het doe, is het toch niet goed en legt hij het terug maar goed, dan leek het tenminste of ik bezig was ergens mee en zou hij niet gaan mopperen dat ik geen zak uitvoerde.
dus ik sta te kijken naar al dat verschillende brood (waarom hebben ze zoveel van die zooi! das nergens voor nodig!!Gewoon bruin en wit, onnodig moeilijk gedoe!)

Komt mijn vriend terug, begint hij eerst met: "wat is dit?!?!"
Dus ik draai me redelijk geergerd om en vraag:"Wat?" heeft hij die reep chocolade in zijn hand!
hij begint gelijk te zeiken dat ik toch GVD wel had gehoord dat dat ding NIET mee ging naar huis en wie ik wel niet dacht dat ik was en dat ik niet moest denken dat ik zoiets kon maken.
Dus ik zeg eerst heel rustig: " Ik heb die reep niet gepakt."
Hij begint meteen weer te schreeuwen:"Nee, dat hebben die k*tsmurfen zeker gedaan, he, achterlijk wijf" (of in elk geval zoiets, tis een week geleden, precies weet ik het niet meer)
dus ik zeg dat hij zelf achterlijk is en dat ik heus niet zo stom ben om die k*treep in het karretje te gooien als ik weet dat hij dat niet wil.
Ik ben wel goed, maar niet gek.
We hadden alles van ons lijstje en zijn dus maar naar de kassa gelopen, ik schaam me altijd als hij zo doet, en het ergste is nog dat ik net zo hard meedoe

In elk geval ging ik een aantal dagen daarna in mijn uppie naar de appie, omdat we geen boter meer hadden en ik zin had in een stukje chocolade zonder gezeik.
zie ik daar zo'n vent staan die er ook was toen we zo'n ruzie hadden, aangezien ik me dus echt schaamde, ging ik naar hem toe en zei ik iets van: "Jij was hier toch ook vorige week, of niet? " Hij keek heel stom en ik vond hem er vrij oud uitzien, maar hij leek wel aardig. Hij zegt:"Dat kan best, ik kom hier elke week wel een paar keer"
Ik vond dat ik me toch een beetje moest verontschuldigen, want ik voelde me echt heel stom, dus ik zeg zo:
"Sorry van dat gedoe, we hebben gewoon de hele dag nog ruzie gehad over die stomme reep chocolade en ik had dat ding ECHT niet gepakt."

Hij keek nog steeds zo schaperig, maar vriendelijk en ik kreeg een beetje medelijden met hem, het was net of hij niet wist wat hij moest zeggen tegen een meisje.
Zegt hij ineens dat mijn vriend die reep in het karretje heeft gegooid toen ik naar het brood stond te kijken!
Nou, je kan je wel voorstellen dat ik giftig was, de lul! Dat doet hij wel vaker, dan wil hij gewoon ruzie en geeft hij mij de schuld van dingen die hij heeft gedaan, maar dit vond ik wel heel erg grof.
Dus ik wat schelden en mopperen tegen die gast die toevallig in de winkel was en die nog steeds zo wazig uit zijn ogen keek.(Wat natuurlijk niet zo vreemd is, aangezien het ws niet elke dag zal gebeuren dat een meisje van mijn leeftijd tegen zo'n toch wel oudere man gaat lopen klagen over haar vriend)
Ik vroeg of hij mee wilde gaan drinken bij de DE-winkel, omdat ik me best schuldig voelde dat ik zo stom had gedaan en omdat ik hem eigenlijk onbaatzuchtig wilde pijpen omdat ik hem wat zielig vond en om het mijn vriend betaald te zetten.
Maar hij had geen tijd.
Hij zei wel nog dat hij wilde weten hoe het afgelopen was en dat we komende week weer op dezelfde dag en tijd moesten gaan winkelen.
Ik weet nog niet of ik dat ga doen, ik bedoel, hij heeft zijn kans gehad. Hij was niet eens leuk ofzo. Gewoon wel aardig.

Nou ja, bij thuiskomst ging het mis enzo.. Geen zin om uitgebreid in details te vervallen, het was niet leuk.
maar daar ging het ook niet om, ik wilde gewoon even kwijt dat er ook nog wel aardige mensen bestaan en dat we niet moeten denken dat iedereen een eikel is

Edit- geen paint, sorry

Samenvatting: beetje zielige vent in de supermarkt die wel heel aardig is! (en ruzie met mijn vriend over chocolade)

(en ik ben slecht in samenvattingen)

[ Bericht 0% gewijzigd door JamesBrownie op 07-03-2008 22:44:50 ]
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:38:46 #2
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_57232498
paint+samenvatting in 10 woorden?
  Moderator vrijdag 7 maart 2008 @ 22:39:38 #3
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_57232517
OP heeft meer dan 3 regels
F.K.A. SuperwormJim
pi_57232541
ik dacht dat het zon sexverhaal werd maar anticlimax
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_57232576
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:44:21 #6
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_57232627
Trap er niet in, die vent heet Krea en hij houdt van bloedsex!
love's a loaded gun....
pi_57232662
Die vriend van je lijkt me wel een ontzettend gezellige kerel
pi_57232745
De enige reden waarom dit topic nog open is, is omdat je tijd hebt gestoken in het verheel en het typen
pi_57232760
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 22:45 schreef Futt_Bucker het volgende:
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:50:16 #10
57409 NurKs
Proud HWI Member
pi_57232771
Maar je houd nog wel van hem?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:53:31 #11
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_57232838
Heuij, wat bekend
[quote]Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef Gripper het volgende:
Je maakt geen indruk op de chicks met een bus, je moet een honda hebben, daarmee kan je elke chick regelen!
[/quote]
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:00:38 #12
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_57233014
[quote]Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef Gripper het volgende:
Je maakt geen indruk op de chicks met een bus, je moet een honda hebben, daarmee kan je elke chick regelen!
[/quote]
pi_57233025
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 22:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik dacht dat het zon sexverhaal werd maar anticlimax
Ja dat dacht ik ook, helaas.
pi_57233040
misschien verdien je het ook om zo behandeld te worden gezien kut OP die je maakt
pi_57233055
Als je nou even het adres van je supermarkt geeft.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:09:42 #16
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57233211
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:02 schreef Suga_Mama het volgende:
Als je nou even het adres van je supermarkt geeft.
Ben jij ook een beetje een zielige kerel die wel aardig is?
pi_57233558
jahoor dat kan toch niet waar zijn? ik last dit verhaal net ergens anders toch? huh neejohh jullie kunnen niet dezelfde zijn toch ? toch? tochhhhhhhh?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:24:17 #18
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57233634
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:21 schreef beverton het volgende:
jahoor dat kan toch niet waar zijn? ik last dit verhaal net ergens anders toch? huh neejohh jullie kunnen niet dezelfde zijn toch ? toch? tochhhhhhhh?
Ik verveelde me
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:32:32 #19
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57233835
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_57233897
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 22:45 schreef Futt_Bucker het volgende:
A little bit hateful
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:37:11 #21
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_57233948
TS is buiten geweest
Tics van je petten.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:40:27 #22
195784 tzja
anonymous
pi_57234045
begin een blog ofzo

ik ga deze kutzooi echt niet lezen
In Dutch the term lol translates to "fun" and the term "Lul" is slang for dick. So when the two forms are combined it must be having fun whilst being a dick...truly the lulz have existed long before interweb...
http://encyclopediadramatica.com/
pi_57234048
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:24 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik verveelde me
is dit een echt gebeurd verhaal?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:40:54 #24
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57234058
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:37 schreef nattermann het volgende:
TS is buiten geweest
Ik kom wel vaker buiten hoor
pi_57234502
lemminkje?
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')