quote:
Punt ook weer bewezen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:02 schreef Marble het volgende:
lesbiennes hebben natuurlijk geen talent en kunnen niet zingen
quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:57 schreef Marble het volgende:
Eigenlijk vind ik dit topique een nogal negatieve inslag hebben nu ik er zo over nadenk. We moeten met zijn allen eens wat minder haatdragend jegens lesbiennes gaan doen, TS incluis. Het zijn juist hele leuke, barmhartige, gezellige, hartverwarmende mensen die ondanks hun ziekte toch nog met goede moed, vrolijk en met opgeheven hoofd door het leven weten te gaan. Ik stem voor een rehabilitatie van de lesbogemeenschap hier in IDO!
Wie is Christine als ik vragen mag?quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:28 schreef BVO het volgende:
Volgens Christine is Hind lesbisch.
De beheerder van de officiele Hind-fansite.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:11 schreef Riparius het volgende:
[..]
Wie is Christine als ik vragen mag?
Wiequote:Op donderdag 7 februari 2008 09:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Harriėt
Harriėt Sietses, jou waarschijnlijk beter bekend als Ariėl. Zou trouwens niet weten of ze lesbisch is, lijkt me speculatief. Maar als je ervan uitgaat dat ca. 10% van de bevolking homoseksueel is dan zullen er statistisch gezien heus wel de nodige lesbiennes in Idols zitten of hebben gezeten.quote:
Hind gaat met ene Brainpowerquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:28 schreef BVO het volgende:
Volgens Christine is Hind lesbisch.
Nog steeds geen idee wie je bedoeltquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:15 schreef Riparius het volgende:
[..]
Harriėt Sietses, jou waarschijnlijk beter bekend als Ariėl.
welke, die lekkere die nooit zo ver kwam?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:18 schreef Svensational het volgende:
Misschien wordt de andere Boris bedoeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |