* Noodly zal nog eens aardig zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
* Fille.des.Fleurs heeft daar bij nader inzien toch geen zak aan
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben gewoon net onbeschoft geweest tegen iemand die belde over mijn pensioen
heerlijke lemmingquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:43 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb een lemming gemaakt.
Ik vind hem best goed, maar volgens mij nemen sommigen hem serieus...
Origineel: [waargebeurd] Mijn grote supermarkt avontuur.
Lemming: Aardige vent in de supermarkt.
Ik ben onbeschoft tegen iedereen die mij iets aan wil smeren via de telefoon.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben gewoon net onbeschoft geweest tegen iemand die belde over mijn pensioen
Jamaar, die mensen zijn gewoon irritant, die verdienen het om onbeschofd tegen te zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:04 schreef Wexy het volgende:
Ik ben onbeschoft tegen iedereen die mij iets aan wil smeren via de telefoon.
En dat terwijl ik zelf jaren dat werk gedaan heb. Vind het heerlijk om terug te kunnen doen wat mensen ook tegen mij deden
Ik snap echt heel weinig van die post, maar ik wens je er veel plezier meequote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:08 schreef Wexy het volgende:
ow ja... middag
vanavond de gast van de belastingen van paps en mams op visite...
hij kwam er achter dat hij iets vergeten was, scheelt weer want ik moet hem ook nog ff bij zn nekvel pakken.. hij heeft niet goed lopen verdelen terwijl ze ficaal partners zijn
zin in
hij heeft gewoon een fout gemaakt waardoor ze te weinig terug krijgen....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik snap echt heel weinig van die post, maar ik wens je er veel plezier mee
Klopt...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:11 schreef Noodly het volgende:
[..]
Jamaar, die mensen zijn gewoon irritant, die verdienen het om onbeschofd tegen te zijn
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:55 schreef Wexy het volgende:
[..]
Klopt...
ben zelf ook irritant dus snap ook goed waarom ik het zo lang voor mn werk gedaan heb
'k Ga nu beginnen... Wel m'n slaapkamer al opgeruimd en de laatste was in de machine. Zaterdag = organiseerdag.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:53 schreef Noodly het volgende:
Is de afwas al af?
van die fanatieke straatventers hebben we hier niet... enige dat ik elke keer zeg tegen ze is.... nee op de vraag of ze iets mogen vragen.. en thats itquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:57 schreef Noodly het volgende:
[..]
!
Maar straatverkopers/wervers zijn irritanter.
Een paar weken geleden was er zo'n gast die een hele winkelstraat mee bleef lopen terwijl ik toch echt 'NEE' zei. Hij had ook nog het lef om te vragen of ik even stil wilde staan!![]()
en zo hoort het ook, enge stalkersquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef Wexy het volgende:
[..]
van die fanatieke straatventers hebben we hier niet... enige dat ik elke keer zeg tegen ze is.... nee op de vraag of ze iets mogen vragen.. en thats it
veel plezierquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:03 schreef hierissieweer het volgende:
een goede avond allemaal
Het is alweer mijn laatste avond hier, 2 liggen er al op bed en annalies is er vandoor met een fransman en ik kan nog niet slapen... Vervelend maar nu kom ik hier mijn vertier zoeken...
Trouwens azerty typt gaar en die wchier zijn niet handig als je aan de diaree bent.... Montmartere is geweldig de rest valt wat tegen... de Eifeltoren stqqt voor morgen ochtend op het programma; bnet voordat ze weg gaan...
Nou het lijkt wel of al de kolonien zijn leeg getrokken en hier gedumpt zijn... niet echt mijn types dus. Dqqrbij gisteren in de disco wel een lekkere jongen ontmoet nog een tijdje mee gedanst meer hij sprqk geen woord engels en mijn frans is te slecht voor een conversatie...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:14 schreef wonderer het volgende:
Je moet morgen of overmorgen maar een verslagje schrijven. Heb je nog leuke jongens gescoord daar?
missed you!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
veel plezier![]()
en doe je wil voorzichtig met z'n fransoosen z'n baguette
jij kan best een paar dagen zonder mij, daar ben je oud en wijs genoeg vooor geworden dat ik niet overal je handje bij blijf vasthoudenquote:
@quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:24 schreef hierissieweer het volgende:
wie kqn een apenstaartje posten?
language of love doesn't need wordsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou het lijkt wel of al de kolonien zijn leeg getrokken en hier gedumpt zijn... niet echt mijn types dus. Dqqrbij gisteren in de disco wel een lekkere jongen ontmoet nog een tijdje mee gedanst meer hij sprqk geen woord engels en mijn frans is te slecht voor een conversatie...
condooms vergeten mee te nemen :p maar serieus ik had daar niet zon zin in wou gewoon lekker kletsen!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
language of love doesn't need words
ja geeft direct wel een hele specifieke betekenis aan het met handen en voeten pratenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
condooms vergeten mee te nemen :p maar serieus ik had daar niet zon zin in wou gewoon lekker kletsen!
ik ook nie... maar hey ze heeft een sigaretquote:Op zondag 9 maart 2008 09:34 schreef DR34M3R het volgende:
goedemorgen!
Ik heb de serie foto's bekeken, maar ik vind ze echt niet mooi.
ze heeft het wel koud.....quote:
dus ze stinkt nog ook? bah.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:45 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik ook nie... maar hey ze heeft een sigaret
lol, waarom zou ze dat doen?quote:Op zondag 9 maart 2008 14:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik denk dat deze Kate Moss foto's die uitzondering zijn die de regel bevestigen.
Gisteren trouwens met ex uitgeweest: was heel gezellig. Heb wel verteld dat ik op Fok zat, vraag me af of ze nu gaat lurken. Ze weet m'n naam...
Naar Londen gáan is niet zo duur...daar zijn is duurderquote:Op zondag 9 maart 2008 15:46 schreef Noodly het volgende:
Vriendin vroeg laatst of ik mee wilde naar Londen maar ik zei dat ik niet zoveel geld heb om én naar Londen én naar Schotland te gaan![]()
that true. En ik ben 2 jaar geleden al met haar daar geweest dus ze wacht maarquote:Op zondag 9 maart 2008 15:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Naar Londen gáan is niet zo duur...daar zijn is duurder
whehehe... in mijn geval wel... maar dat is vast niet wat ie bedoelt ;-)quote:Op zondag 9 maart 2008 18:07 schreef tzja het volgende:
Klinkt misschien raar maar vindt er penetratie plaats als jullie seks hebben?
idd van parijs tot utrecht gewoon in die fucking regen moeten rijden.... Klote wegen! Ik ben dood, dus ik kom later met de verhandeling....quote:Op zondag 9 maart 2008 18:04 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Gister een zondvloed, vandaag een storm.
Heerlijk, dat weer hier.
HaHaquote:Op zondag 9 maart 2008 18:07 schreef tzja het volgende:
Klinkt misschien raar maar vindt er penetratie plaats als jullie seks hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |