abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2008 @ 10:42:28 #51
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57216932
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:39 schreef Wexy het volgende:

'
Even genoeg van je vriend..... dus kortom je wilt tijdelijk monogaam zijn tot je niet meer zat bent van je vriend
geen aanval.. ben gewoon ff advocaat van de duivel ;D
Nee hoor.
ik lul wel, maar ik doe niks.

Ik zit zo te twijfelen of ik weg zal gaan.
Alweer
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_57216973
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:39 schreef Wexy het volgende:

[..]

'

Niet alle bietjes over 1 kam scheren... die vriendin waar ik eerder over vertelde is bi, maar toch al 6 jaar samen met dr vriendin en totaal niet bezig met t stukje man...

Ze heeft nu ook heel duidelijk voor drzelf als ze weer eens verliefd zou worden op een man dat ze eerst netjes de relatie zou beëindigen.
Dat zou ze ook doen als ze verliefd zou worden op een vrouw.
Dus geen extra concurentie of iets, want een pot kan ook verliefd worden op een andere vrouw tijdens een relatie. En een heteroman ook.
Voor mij zijn er twee manieren om in het bi-verhaal te staan: je kan óf behoefte hebben aan zowel een man als een vrouw, óf het maakt gewoon niet uit of het een man of een vrouw is aan wie je behoefte hebt. Met andere woorden, als ik in een relatie met iemand ben, dan wil ik niet nog iemand van het andere geslacht erbij ofzo. Sommige mensen hebben dat wel, en ik zou zelf ook met zulke mensen geen relatie kunnen hebben.

Maar ondertussen heb ik als bi wel last van het vooroordeel van zowel heteromannen als lesbo's, dat als ze met mij een relatie aan zouden gaan dat ik dan per definitie nog iemand erbij wil.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 10:49:15 #53
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57217082
Ik heb nooit een relatie gehad met een vrouw. (Ik weet ook niet of ik echt verliefd zou worden op een vrouw, al kan ik wel gevoelens hebben voor vrouwen)
Als ik een relatie heb met een man, heb ik soms wel de behoefte aan sex met een vrouw, andersom zal dat ook wel zo zijn.
Maar dat betekent niet dat ik er iets mee doe.

En misschien als alles goed zit, heb ik die behoefte helemaal niet... Geen idee
pi_57217153
Ik heb in een relatie gewoon soms wel uberhaupt behoefte aan iemand anders, en dat is dan meestal inderdaad naar het tegenovergestelde van degene met wie ik ben: dus als ik met een mannelijke man ben, dan heb ik zin in een vrouwelijke man of een vrouw, en andersom.
Maar dat is voor mij inderdaad meestal een teken dat ik nog eens even over die relatie na moet denken...
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 7 maart 2008 @ 11:18:28 #55
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_57217694
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:43 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Maar ondertussen heb ik als bi wel last van het vooroordeel van zowel heteromannen als lesbo's, dat als ze met mij een relatie aan zouden gaan dat ik dan per definitie nog iemand erbij wil.
Dat kan ik me voorstellen idd dat je dara tegen op moet boksen.. Ik weet ook dat ik in mijn keuze altijd dat vooroordeel in mijn koppie zal hebben dus inderdaad minstens het woord te moeten hebben dat ze monogaam is, of minstens dat ze monogaam zal zijn tijdens de relatie met mij.
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:49 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb nooit een relatie gehad met een vrouw. (Ik weet ook niet of ik echt verliefd zou worden op een vrouw, al kan ik wel gevoelens hebben voor vrouwen)
Als ik een relatie heb met een man, heb ik soms wel de behoefte aan sex met een vrouw, andersom zal dat ook wel zo zijn.
Maar dat betekent niet dat ik er iets mee doe.

En misschien als alles goed zit, heb ik die behoefte helemaal niet... Geen idee
Kijk die uitspraak vind ik inderdaad ook erg goed. Als je de behoefte hebt hoef je er niet per defenitieiets mee te doen.

Ik heb het gehad toen ik samenwoonde met mijn ex dat ik een meid tegen kwam waar ik verliefd op had kunnen worden.. Maar mezelf gewoon gedwongen te kijken naar wat ik toen had en wat ik er voor op zou moeten geven als ik t toeliet om verliefd te worden op die ander.

Nou ben ik sowieso al een makkelijke gevoelsblokker. Heb ruim een jaar helemaal geen relatie gewild.. wel gewoon stappen en weet ik veel maar verder helemaal niets.. Tot mn ex dan ineens bedacht dat ze me op ging zoeken in t noorden nadat ik bijna een jaar uit Gelderland verhuisd was. En meteen bij de eerste keer zien kon ik niets meer onderdrukken....... Maar toch ruim een jaar vol gehouden
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik heb in een relatie gewoon soms wel uberhaupt behoefte aan iemand anders, en dat is dan meestal inderdaad naar het tegenovergestelde van degene met wie ik ben: dus als ik met een mannelijke man ben, dan heb ik zin in een vrouwelijke man of een vrouw, en andersom.
Maar dat is voor mij inderdaad meestal een teken dat ik nog eens even over die relatie na moet denken...
Dat zou ook inderdaad kunnen dat dat gewoon het teken is.. dat er onbewust toch iets niet klopt aan de relatie.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 11:22:16 #56
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57217768
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:18 schreef Wexy het volgende:

[..]

Ik heb het gehad toen ik samenwoonde met mijn ex dat ik een meid tegen kwam waar ik verliefd op had kunnen worden.. Maar mezelf gewoon gedwongen te kijken naar wat ik toen had en wat ik er voor op zou moeten geven als ik t toeliet om verliefd te worden op die ander.
Ik ben sowieso niet gauw verliefd, dus daar zou ik niet zo bang voor zijn.
Mocht ik wel denken dat ik verliefd aan het worden was op een ander, dan zou ik proberen diegene niet meer te zien.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:27:23 #57
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_57224010
Jahoeoeoeoeoeoeoeo!
t ging best lekker in den Bosch, over een maandje ben ik officieel gescheiden

waarschijnlijk kan ik naar de kinderallimentatie fluiten, maar ... so what? Ik ga er dan echt niet tegen in hoger beroep hoor... er zijn belangrijkere dingen.Zoals het feit dat de kinderen bij mij het hoofdverblijf hebben en houden.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_57224253
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:27 schreef DR34M3R het volgende:
Jahoeoeoeoeoeoeoeo!

waarschijnlijk kan ik naar de kinderallimentatie fluiten, maar ... so what? Ik ga er dan echt niet tegen in hoger beroep hoor... er zijn belangrijkere dingen.Zoals het feit dat de kinderen bij mij het hoofdverblijf hebben en houden.
Klinkt goed dromert! Altijd prettig om dat soort dingen af te kunnen sluiten, lijkt me.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:42:58 #59
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_57224365
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:27 schreef DR34M3R het volgende:
Jahoeoeoeoeoeoeoeo!

da's volgens mij best goed/mooi nieuws voor je
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:44:02 #60
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_57224392

ik ben ook echt opgelucht nu. Weer een hoofdstuk afgesloten.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:44:21 #61
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_57224397
En nu ga ik met Ang3l een hapje eten om het te vieren
pi_57224417
Wel, eet smakelijk dan!
Is wel vroeg al, hoor!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:45:15 #63
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_57224422
DR34M3R, geniet er van enzo .Hoofdstukken afsluiten is top .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:46:41 #64
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_57224454
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:44 schreef DR34M3R het volgende:
En nu ga ik met Ang3l een hapje eten om het te vieren
let je wel op dat hij niet te zwaar gaat tafelen ?
hij verwacht nog een zware training straks en moet daarna door naar de Rechter om nog verder te hupsen op de tonen die Jerruh uit de draaitafel van de Rechter tovert
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:10:57 #65
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_57224938
Oh, ik heb echt ZO lekker gedroomd vanochtend...

Over liefde en veroveringen en acceptatie en superioriteit
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:13:13 #66
71919 wonderer
pi_57225000
Dromer, wat goed

Hopelijk gaat ie niet last minute zeiken.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  vrijdag 7 maart 2008 @ 18:42:25 #67
71919 wonderer
pi_57226772
En aangezien er toch niemand is, kan ik het net zo goed even posten. Here goes! (en nee, het hoeft deze keer niet tussen spoilertags, heheh).

Ik zat in een klas, vrij grote ruimte, tafeltjes in lange rijen. Vooraan de klas was een podium gebouwd en versierd met allerlei griezelige dingen. We zouden een voorstelling krijgen, yay. De rest van mijn klasgenoten kende ik niet echt, een paar leken op de kids uit mijn driver's ed klas, maar de meesten waren me onbekend, gewoon "bladvulling".

Een verklede man, niet al te oud nog, zou de "voorstelling" gaat geven. Het was een soort interactief toneelstuk. Hij droeg een halloweenmasker van een ontbindende schedel en een lange jas, geloof ik. Hij zocht een "wowman" (ja, dat was de spelling) en drie vrijwilligsters uit de klas. De "winnaar" zou een oorkonde krijgen of zo. Hij pikte twee meisjes uit de klas, maar de derde wilde niet echt. Tegen die tijd had ik al een bepaald gevoel, ik wilde daar staan, ik wilde hem. Ik stak mijn vinger op ("kies mij") maar hij schudde zijn hoofd, wilde meisjes. Ik wees hem erop dat hij een wow-man zocht en geen woman en liep naar hem toe.

Vanaf dat moment begon ik door te krijgen dat het helemaal geen toneelstuk zou zijn, het was voor het echie. Hij droeg een masker, maar niet om de sfeer te verhogen, omdat hij het nodig had. Ik kon zijn mismaaktheid onder de rand van het rubber vandaan zien komen. Deze man, dit wezen zocht liefde en hij kon geen andere manier bedenken.

De kandidaten moesten allemaal een of andere "koers" afleggen dat achter de nooduitgangdeur was opgezet. Een blond meisje moest eerst en de man zat mij een beetje te pesten. Spottende vragen te stellen of zo. Ik liet me er niet door van de wijs brengen, ik wist wat ik wilde en dat ik het zou krijgen.

Ik moest even naar de wc en op dat moment wisselde de "camera", ik zag mezelf weglopen maar bleef "zelf" bij de actie. Hij ondervroeg wat klasgenoten over mij, oa mijn geboortedatum, maar zij wisten niet zoveel van mij. Het meisje dat achter mij zat dacht dat ik 11 september geboren was en dat beviel hem wel, op de een of andere manier.

Ik kwam weer terug van de wc en de POV verschoof weer naar mij. De man had inmiddels zijn masker afgezet en toonde wie hij werkelijk was, een soort Clive Barker creatie. Het kon me niet schelen en even wist hij niet wat hij moest doen. Terwijl het tweede meisje de obstacle course deed (geen flauw idee wat dat werkelijk was, ze verdween gewoon door de deur, het leek wel een beetje op de fata morgana van de efteling maar zonder bootje) naderde ik hem. Hij bleef afstandelijk, hij zocht toch echt een meisje, maar tegelijk werd hij ook onweerstaanbaar tot mij aangetrokken. Uiteindelijk kuste ik hem, en hij kuste terug, eerst onwillig, toen vielen zijn reserves een beetje weg.

Ik geloof dat ik vlak daarna wakker werd door Brads wekker. Ik bleef de droom in mijn hoofd herhalen, ik wilde het gevoel houden, de zelfverzekerdheid die ik voelde, de kracht om naar mijn doel te gaan en me niet te laten ontmoedigen, het gevoel dat ik voor hem had, een rustige affectie dat helemaal niets met seks te maken had. Het gevoel om het te moeten onthouden was zo intens dat toen ik weer in slaap viel het gegeven meenam naar de volgende droom en het opschreef. Ik bedacht me ook vaag nog in een droom dat ik Brad moest vertellen dat ik met een ander gezoend had, maar ik raakte afgeleid door iets compleet anders (dat overigens een vergelijkbaar gevoel opriep).

Ah, ik hou van dromen!
pi_57228269
Heerlijk, zo'n mooie droom
pi_57231080
Ik droom nooit.... Althans ik weet het nooit meer.
Navond trouwens!!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:44:22 #70
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57231165
goede avond.

ik weet dromen soms wel en soms niet. meestal zijn het hele films, net als bij wonderer, soms is het alleen een beeld dat ik zie.

Ik heb ooit gedroomd dat er drie strengen paars lint tegen een witte achtergrond gevlochten werden, duurde (voor mijn gevoel) best lang
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 7 maart 2008 @ 22:16:46 #71
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_57231909
die hele lap text van je lees ik later even wonder

enneuhm gefeli dromer!!!! Klinkt supers!!!!

Dromen, ja ik doe het vast wel.. onthoud het alleen nooit... als ik het onthoud dan ben ik nog maar half wakker. voor ik dan eindelijk al mn dingen heb gedaan om wakker te worden ben ik het al vergeten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_57232080
Wauw wonderer....wat een mooie droom
Wow-man is echt een prachtige term: had je die al eerder bedacht?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:32:29 #73
71919 wonderer
pi_57232317
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 22:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Wauw wonderer....wat een mooie droom
Wow-man is echt een prachtige term: had je die al eerder bedacht?
Nope, nooit eerder gehoord

En het was natuurlijk nog mooier dan ik in woorden kan vangen, maar da's altijd met dromen. Mijn hele dag is goed
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:33:46 #74
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_57232348
Soms kunnen dromen je met zo'n fijn gevoel de dag in sturen . En soms ook wat minder.
Hoogachtend,
Erik.
pi_57232376
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 22:32 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nope, nooit eerder gehoord

En het was natuurlijk nog mooier dan ik in woorden kan vangen, maar da's altijd met dromen. Mijn hele dag is goed
Dromen zijn beyond words... Ik mag straks weer lekker
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:36:19 #76
71919 wonderer
pi_57232428
Eigenlijk is Jody Foster best een mooie vrouw.

*The Brave One kijk*
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:36:59 #77
71919 wonderer
pi_57232443
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms kunnen dromen je met zo'n fijn gevoel de dag in sturen . En soms ook wat minder.
Inderdaad. Vreemd is dat eigenlijk.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:37:24 #78
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_57232452
Jody Foster .
Hoogachtend,
Erik.
pi_57233690
Gisteren trouwens was ik aan het bedienen op m'n werk, en ik kreeg last van m'n enkel dus op een gegeven moment heb ik met iemand geruild. Ik bestelde een dessert en tapte een Leffe Blond voor mezelf en ging met ijs op m'n enkel een boekje lezen.
Een flirt van mij zat achter de kassa, toen mijn Leffe op was gekeet met hem in het kassahok. Toen kwam de filmprojecteurjongen naar beneden, of er nog kaartjes waren verkocht voor Sweeney Todd. Nee, geeneen, maar ik wil wel, zei ik. Nou, naar boven gelopen, hij zette de film aan, ik zette mijn benen op de stoel voor me en daar zat ik in mijn thuisbioscoop
Wat een film! Zat daar toch te soppen... Niet alleen Johnny en Helena, maar ook die mooie plaatjes van Tim Burton, wauw. En die casting, het obligate mooie meisje was gewoon echt weird-mooi, en niet standaard mooi...
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:29:13 #80
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57233766
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Gisteren trouwens was ik aan het bedienen op m'n werk, en ik kreeg last van m'n enkel dus op een gegeven moment heb ik met iemand geruild. Ik bestelde een dessert en tapte een Leffe Blond voor mezelf en ging met ijs op m'n enkel een boekje lezen.
Een flirt van mij zat achter de kassa, toen mijn Leffe op was gekeet met hem in het kassahok. Toen kwam de filmprojecteurjongen naar beneden, of er nog kaartjes waren verkocht voor Sweeney Todd. Nee, geeneen, maar ik wil wel, zei ik. Nou, naar boven gelopen, hij zette de film aan, ik zette mijn benen op de stoel voor me en daar zat ik in mijn thuisbioscoop
Wat een film! Zat daar toch te soppen... Niet alleen Johnny en Helena, maar ook die mooie plaatjes van Tim Burton, wauw. En die casting, het obligate mooie meisje was gewoon echt weird-mooi, en niet standaard mooi...
[ afbeelding ]
Ik zie je plaatje niet en de laatste keer dat ik in de bios was, was ik niet in de stemming voor Sweeney Todd dus ik heb hem niet gezien, maar klinkt goed!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:29:20 #81
71919 wonderer
pi_57233768
Ja, hij was mooi

Ik krijg steeds mensen die het verkeerde nummer draaien ?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:30:43 #82
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57233798
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:29 schreef wonderer het volgende:

Ik krijg steeds mensen die het verkeerde nummer draaien ?
Dat hadden wij eerst ook, wij waren een taxibedrijf ofzo.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:34:33 #83
71919 wonderer
pi_57233879
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:30 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Dat hadden wij eerst ook, wij waren een taxibedrijf ofzo.
Ik vind het grappig dat ze na een "hello" al weten dat het het verkeerde nummer is...
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:39:52 #84
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57234024
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:34 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik vind het grappig dat ze na een "hello" al weten dat het het verkeerde nummer is...
Misschien verwachten ze een sexlijn?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:43:22 #85
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57234120
Ik heb een lemming gemaakt.

Ik vind hem best goed, maar volgens mij nemen sommigen hem serieus...

Origineel: [waargebeurd] Mijn grote supermarkt avontuur.
Lemming: Aardige vent in de supermarkt.
pi_57234956
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:43 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb een lemming gemaakt.

Ik vind hem best goed, maar volgens mij nemen sommigen hem serieus...

Origineel: [waargebeurd] Mijn grote supermarkt avontuur.
Lemming: Aardige vent in de supermarkt.
Hihi, zou het ermee te maken hebben dat fok-jongetjes zo slecht meisjes kunnen krijgen, dat ze zo enorm heftig reageren op wat zij denken dat slechte relaties zijn?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 00:19:18 #87
71919 wonderer
pi_57235049
Hah! hij is leuk
pi_57235376
Truste lieven!

zaterdag 8 maart 2008 @ 00:36:51 #89
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_57235406
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 00:35 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Truste lieven!

[ afbeelding ]
toffe dromen voor jou
  zaterdag 8 maart 2008 @ 07:45:47 #90
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57238059
Wat een lief poesje!

Ik heb een dikke theemuts op schoot die gelukkig nu zijn nagels niet meer in mijn vel zet, maar in de deken die ik om me heen heb omdat ik het nog steeds constant koud heb.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:21:30 #91
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57239736
Er loopt hier een cleaningmevrouw voorbij, die het balkom komt poetsen. Dat is raar
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_57239967
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Mrs. Lovett is zo schattig
pi_57241038
quote:
Hihi, das wel even wat anders dan Helena en Johnny
pi_57242839
bored.
pi_57243118
Ik heb nog wel een flinke afwas staan die je mag doen
pi_57243189
* Noodly virtueel Fille's afwas doet
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:31:28 #97