Nee hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:39 schreef Wexy het volgende:
'
Even genoeg van je vriend..... dus kortom je wilt tijdelijk monogaam zijn tot je niet meer zat bent van je vriend
geen aanval.. ben gewoon ff advocaat van de duivel ;D
Voor mij zijn er twee manieren om in het bi-verhaal te staan: je kan óf behoefte hebben aan zowel een man als een vrouw, óf het maakt gewoon niet uit of het een man of een vrouw is aan wie je behoefte hebt. Met andere woorden, als ik in een relatie met iemand ben, dan wil ik niet nog iemand van het andere geslacht erbij ofzo. Sommige mensen hebben dat wel, en ik zou zelf ook met zulke mensen geen relatie kunnen hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:39 schreef Wexy het volgende:
[..]
'
Niet alle bietjes over 1 kam scheren... die vriendin waar ik eerder over vertelde is bi, maar toch al 6 jaar samen met dr vriendin en totaal niet bezig met t stukje man...
Ze heeft nu ook heel duidelijk voor drzelf als ze weer eens verliefd zou worden op een man dat ze eerst netjes de relatie zou beëindigen.
Dat zou ze ook doen als ze verliefd zou worden op een vrouw.
Dus geen extra concurentie of iets, want een pot kan ook verliefd worden op een andere vrouw tijdens een relatie. En een heteroman ook.
Dat kan ik me voorstellen idd dat je dara tegen op moet boksen.. Ik weet ook dat ik in mijn keuze altijd dat vooroordeel in mijn koppie zal hebben dus inderdaad minstens het woord te moeten hebben dat ze monogaam is, of minstens dat ze monogaam zal zijn tijdens de relatie met mij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:43 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Maar ondertussen heb ik als bi wel last van het vooroordeel van zowel heteromannen als lesbo's, dat als ze met mij een relatie aan zouden gaan dat ik dan per definitie nog iemand erbij wil.
Kijk die uitspraak vind ik inderdaad ook erg goed. Als je de behoefte hebt hoef je er niet per defenitieiets mee te doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:49 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb nooit een relatie gehad met een vrouw. (Ik weet ook niet of ik echt verliefd zou worden op een vrouw, al kan ik wel gevoelens hebben voor vrouwen)
Als ik een relatie heb met een man, heb ik soms wel de behoefte aan sex met een vrouw, andersom zal dat ook wel zo zijn.
Maar dat betekent niet dat ik er iets mee doe.
En misschien als alles goed zit, heb ik die behoefte helemaal niet... Geen idee
Dat zou ook inderdaad kunnen dat dat gewoon het teken is.. dat er onbewust toch iets niet klopt aan de relatie.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik heb in een relatie gewoon soms wel uberhaupt behoefte aan iemand anders, en dat is dan meestal inderdaad naar het tegenovergestelde van degene met wie ik ben: dus als ik met een mannelijke man ben, dan heb ik zin in een vrouwelijke man of een vrouw, en andersom.
Maar dat is voor mij inderdaad meestal een teken dat ik nog eens even over die relatie na moet denken...
Ik ben sowieso niet gauw verliefd, dus daar zou ik niet zo bang voor zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik heb het gehad toen ik samenwoonde met mijn ex dat ik een meid tegen kwam waar ik verliefd op had kunnen worden.. Maar mezelf gewoon gedwongen te kijken naar wat ik toen had en wat ik er voor op zou moeten geven als ik t toeliet om verliefd te worden op die ander.
Klinkt goed dromert! Altijd prettig om dat soort dingen af te kunnen sluiten, lijkt me.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:27 schreef DR34M3R het volgende:
Jahoeoeoeoeoeoeoeo!
t ging best lekker in den Bosch, over een maandje ben ik officieel gescheiden
waarschijnlijk kan ik naar de kinderallimentatie fluiten, maar ... so what? Ik ga er dan echt niet tegen in hoger beroep hoor... er zijn belangrijkere dingen.Zoals het feit dat de kinderen bij mij het hoofdverblijf hebben en houden.
da's volgens mij best goed/mooi nieuws voor jequote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:27 schreef DR34M3R het volgende:
Jahoeoeoeoeoeoeoeo!
t ging best lekker in den Bosch, over een maandje ben ik officieel gescheiden
waarschijnlijk kan ik naar de kinderallimentatie fluiten, maar ... so what? Ik ga er dan echt niet tegen in hoger beroep hoor... er zijn belangrijkere dingen.Zoals het feit dat de kinderen bij mij het hoofdverblijf hebben en houden.
let je wel op dat hij niet te zwaar gaat tafelen ?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:44 schreef DR34M3R het volgende:
En nu ga ik met Ang3l een hapje eten om het te vieren
Nope, nooit eerder gehoordquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Wauw wonderer....wat een mooie droom![]()
Wow-man is echt een prachtige term: had je die al eerder bedacht?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, nooit eerder gehoord
En het was natuurlijk nog mooier dan ik in woorden kan vangen, maar da's altijd met dromen. Mijn hele dag is goed
Inderdaad. Vreemd is dat eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms kunnen dromen je met zo'n fijn gevoel de dag in sturen. En soms ook wat minder.
Ik zie je plaatje niet en de laatste keer dat ik in de bios was, was ik niet in de stemming voor Sweeney Todd dus ik heb hem niet gezien, maar klinkt goed!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Gisteren trouwens was ik aan het bedienen op m'n werk, en ik kreeg last van m'n enkel dus op een gegeven moment heb ik met iemand geruild. Ik bestelde een dessert en tapte een Leffe Blond voor mezelf en ging met ijs op m'n enkel een boekje lezen.
Een flirt van mij zat achter de kassa, toen mijn Leffe op was gekeet met hem in het kassahok. Toen kwam de filmprojecteurjongen naar beneden, of er nog kaartjes waren verkocht voor Sweeney Todd. Nee, geeneen, maar ik wil wel, zei ik. Nou, naar boven gelopen, hij zette de film aan, ik zette mijn benen op de stoel voor me en daar zat ik in mijn thuisbioscoop![]()
Wat een film! Zat daar toch te soppen... Niet alleen Johnny en Helena, maar ook die mooie plaatjes van Tim Burton, wauw. En die casting, het obligate mooie meisje was gewoon echt weird-mooi, en niet standaard mooi...
[ afbeelding ]
Dat hadden wij eerst ook, wij waren een taxibedrijf ofzo.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:29 schreef wonderer het volgende:
Ik krijg steeds mensen die het verkeerde nummer draaien ?
Ik vind het grappig dat ze na een "hello" al weten dat het het verkeerde nummer is...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat hadden wij eerst ook, wij waren een taxibedrijf ofzo.
Misschien verwachten ze een sexlijn?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat ze na een "hello" al weten dat het het verkeerde nummer is...
Hihi, zou het ermee te maken hebben dat fok-jongetjes zo slecht meisjes kunnen krijgen, dat ze zo enorm heftig reageren op wat zij denken dat slechte relaties zijn?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:43 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb een lemming gemaakt.
Ik vind hem best goed, maar volgens mij nemen sommigen hem serieus...
Origineel: [waargebeurd] Mijn grote supermarkt avontuur.
Lemming: Aardige vent in de supermarkt.
Deze Mrs. Lovett is zo schattigquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Gisteren trouwens was ik aan het bedienen op m'n werk, en ik kreeg last van m'n enkel dus op een gegeven moment heb ik met iemand geruild. Ik bestelde een dessert en tapte een Leffe Blond voor mezelf en ging met ijs op m'n enkel een boekje lezen.
Een flirt van mij zat achter de kassa, toen mijn Leffe op was gekeet met hem in het kassahok. Toen kwam de filmprojecteurjongen naar beneden, of er nog kaartjes waren verkocht voor Sweeney Todd. Nee, geeneen, maar ik wil wel, zei ik. Nou, naar boven gelopen, hij zette de film aan, ik zette mijn benen op de stoel voor me en daar zat ik in mijn thuisbioscoop![]()
Wat een film! Zat daar toch te soppen... Niet alleen Johnny en Helena, maar ook die mooie plaatjes van Tim Burton, wauw. En die casting, het obligate mooie meisje was gewoon echt weird-mooi, en niet standaard mooi...
[ afbeelding ]
Wat komt dat er netjes uit!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
* Fille.des.Fleurs heeft daar bij nader inzien toch geen zak aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |