jij kan best een paar dagen zonder mij, daar ben je oud en wijs genoeg vooor geworden dat ik niet overal je handje bij blijf vasthoudenquote:
@quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:24 schreef hierissieweer het volgende:
wie kqn een apenstaartje posten?
language of love doesn't need wordsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou het lijkt wel of al de kolonien zijn leeg getrokken en hier gedumpt zijn... niet echt mijn types dus. Dqqrbij gisteren in de disco wel een lekkere jongen ontmoet nog een tijdje mee gedanst meer hij sprqk geen woord engels en mijn frans is te slecht voor een conversatie...
condooms vergeten mee te nemen :p maar serieus ik had daar niet zon zin in wou gewoon lekker kletsen!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
language of love doesn't need words
ja geeft direct wel een hele specifieke betekenis aan het met handen en voeten pratenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
condooms vergeten mee te nemen :p maar serieus ik had daar niet zon zin in wou gewoon lekker kletsen!
ik ook nie... maar hey ze heeft een sigaretquote:Op zondag 9 maart 2008 09:34 schreef DR34M3R het volgende:
goedemorgen!
Ik heb de serie foto's bekeken, maar ik vind ze echt niet mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |